whahahaquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:59 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ga je doen, even de hond uitlaten?
haha snapje
14 inch onderarmcrew checking inquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sommigen zijn gezegend met goddelijke onderarmen
13 inch hier. Ben nu wel heel verdrietig.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
14 inch onderarmcrew checking in
Straf me.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:05 schreef Deuce92 het volgende:
Die c_c ook hè, met haar vieze praatjes. Sjonge jonge jonge. Wat een onsmakelijke zooi altijd.
Zijn wel iets geslonken, train ze ook niet meer ofzo.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
13 inch hier. Ben nu wel heel verdrietig.
Beter inderdaad.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ik dacht meer aan
[ afbeelding ]
Ik vond die reet nog te doen. Dus dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo erg is het nou ook weer niet. Reettechnisch.
verkleed je als trannyquote:Op woensdag 12 november 2014 00:12 schreef Deuce92 het volgende:
Als ik een mooie vrouw was zou ik ook gaan cammen. Lekker centjes verdienen met masturberen enzo.
Ik ook ja en dat combineren met een Instagram maken waarop je jezelf uithoert aan rijke mannenquote:Op woensdag 12 november 2014 00:12 schreef Deuce92 het volgende:
Als ik een mooie vrouw was zou ik ook gaan cammen. Lekker centjes verdienen met masturberen enzo.
Ik weet niet of er een markt is voor gespierde tranny's.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:13 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
verkleed je als tranny
Precies.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook ja en dat combineren met een Instagram maken waarop je jezelf uithoert aan rijke mannen
Jezus man. Je ziet hoe naar het is, in haar ogen. Je zou het gag-reflex denk ik wel verder kunnen onderdrukken met xylocainespray. Hm.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ik dacht meer aan
[ afbeelding ]
Het is ook een straf, weet je nog?quote:Op woensdag 12 november 2014 00:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus man. Je ziet hoe naar het is, in haar ogen. Je zou het gag-reflex denk ik wel verder kunnen onderdrukken met xylocainespray. Hm.
quote:Op woensdag 12 november 2014 00:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus man. Je ziet hoe naar het is, in haar ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |