SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had me gisteren voorgenomen om te hardlopen, maar was daarvoor te lui. Dus ik wilde vanochtend even 10km hardlopen...quote:
Je moeder.quote:Op maandag 10 november 2014 06:43 schreef pionnetje het volgende:
hoi ik ken een leuke turken mop!
bij ons in rotterdam heb je een turkse blokker en daar verkopen ze ook moppen om mee te dweilen, ze zijn niet duur, voor 6 euro heb je al eentje met emmer erbij!
Je hebt niets aan een dweil zonder de kraan dicht te draaien.quote:Op maandag 10 november 2014 06:43 schreef pionnetje het volgende:
hoi ik ken een leuke turken mop!
bij ons in rotterdam heb je een turkse blokker en daar verkopen ze ook moppen om mee te dweilen, ze zijn niet duur, voor 6 euro heb je al eentje met emmer erbij!
Van mij mag je. Wellicht dat Herr Wilders ook wil meeposten in jouw topic.quote:Op maandag 10 november 2014 06:54 schreef pionnetje het volgende:
hoi, mag ik nu ook hollands topic openen op fok dan? waar alle turken weggestuurd worden dan?
daar heb je wel een punt hoor, ik weet ook even niet wat ik moet zeggen,,,, ja zelf heb ik paar arabieren op mijn facebook maar ook blanke wilders mensen, ja volgens mij heeft elk volk wel een paar hitlersquote:Op maandag 10 november 2014 07:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Van mij mag je. Wellicht dat Herr Wilders ook wil meeposten in jouw topic
Ahzo, je staat normaliter niet zo vroeg op neem ik aan?quote:Op maandag 10 november 2014 06:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had me gisteren voorgenomen om te hardlopen, maar was daarvoor te lui. Dus ik wilde vanochtend even 10km hardlopen...
Zonder het weer te checken heb ik me lekker warm gekleed, in de veronderstelling dat het net zo koud als een paar dagen geleden zou zijn. NIET dus.
Het is nog geen tijd voor lange broek, t-shirt met lange mouwen en een thermo-shirt... Na een kilometer maar teruggelopen, want het was echt te warm.
Dan maar eerder naar m'n werk. Ga ik gewoon lekker eerder naar huis en kan ik vanavond weer een poging wagen...
Tussen 5.45u en 6.00uu.quote:Op maandag 10 november 2014 07:13 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ahzo, je staat normaliter niet zo vroeg op neem ik aan?
Misschien kwamen ze door deze postquote:Op maandag 10 november 2014 09:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goedemorgen.
Wat heeft jou eigenlijk naar het turkentopic gebracht?
Vrouwen van in de 30 nog bezig zijn topickapen en die dingenquote:Op zondag 9 november 2014 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godverdomme nee zeg, die reeks is echt de anus van FOK. Eh. Geen idee. Maanden geleden al via dieet, toen jullie het topic gekaapt hadden. Sindsdien af en toe meegekeken.
Oh ik dacht sinds gisteravondquote:Op maandag 10 november 2014 09:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Volgens mij postte deuce iets langer mee.
Ik zag dit topic voorbij komen in de Actieve Topics lijst, met Montelly als laatste poster. Helemaal overstuur kwam ik hier naartoe om te vragen waarom hij zijn vrinden in de GYM had verlaten.quote:Op maandag 10 november 2014 09:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goedemorgen.
Wat heeft jou eigenlijk naar het turkentopic gebracht?
Lurker.quote:Op maandag 10 november 2014 09:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misschien kwamen ze door deze post
[..]
Vrouwen van in de 30 nog bezig zijn topickapen en die dingen
quote:Op maandag 10 november 2014 10:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zag dit topic voorbij komen in de Actieve Topics lijst, met Montelly als laatste poster. Helemaal overstuur kwam ik hier naartoe om te vragen waarom hij zijn vrinden in de GYM had verlaten.
Toen ben ik blijven hangen.
Hahaha, zo herkenbaar. Gelukkig ken ik mijn grenzen wel en is standje 10mm toch echt het minimum.quote:Op maandag 10 november 2014 09:57 schreef Deuce92 het volgende:
Ik heb vanmiddag een gesprek, dus ik dacht 'laat ik m'n baard eens netjes trimmen.' Lekker voorzichtig uiteraard, maar op een gegeven moment vond ik het maar slordig worden. Dus ik zette de trimmer steeds een standje lager... Nu heb ik nog maar een veredelde stoppelbaard over. Was ik er maar van afgebleven...
Zo lang is die van mij nooit geweest. Ik begon op 5mm, met de haargroei mee. Dat was voldoende om de uitstekende haartjes te verwijderen. Maar neeeee, ik moest weer zo nodig door blijven gaan...quote:Op maandag 10 november 2014 10:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahaha, zo herkenbaar. Gelukkig ken ik mijn grenzen wel en is standje 10mm toch echt het minimum.
Heb je nog iets harams uitgevreten in de droom?quote:Op maandag 10 november 2014 10:11 schreef Crip het volgende:
Ik heb over die hottie van gisteren gedroomd.
Wow, werd ik maar nooit wakker.
Ja, hij gaf me een kus.quote:Op maandag 10 november 2014 10:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je nog iets harams uitgevreten in de droom?
nietsquote:Op maandag 10 november 2014 10:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dát is al haram?![]()
Wat mag je eigenlijk wel doen dan?
Wow, wat sneu.quote:Op maandag 10 november 2014 09:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
[..]
Waarom praat jij?quote:Op maandag 10 november 2014 10:31 schreef Montelly het volgende:
Zeg gewoon dat je een natte droom hebt gehad en dan flink in je mossel werd gedouwd..
Tot vorige week trimde ik op 15mm, maar heb besloten om het op 11mm te houden. Staat me beter heb ik het idee.quote:Op maandag 10 november 2014 10:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zo lang is die van mij nooit geweest. Ik begon op 5mm, met de haargroei mee. Dat was voldoende om de uitstekende haartjes te verwijderen. Maar neeeee, ik moest weer zo nodig door blijven gaan...
So so radical..quote:Op maandag 10 november 2014 11:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tot vorige week trimde ik op 15mm, maar heb besloten om het op 11mm te houden. Staat me beter heb ik het idee.
Nee.. maar dat zou een sexual droom worden dan.quote:Op maandag 10 november 2014 11:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Had je niet je broodplankje bij je?
Je hoeft alleen brood te snijden. Waar dacht jij dan aan?quote:Op maandag 10 november 2014 11:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee.. maar dat zou een sexual droom worden dan.
quote:Op maandag 10 november 2014 11:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je hoeft alleen brood te snijden. Waar dacht jij dan aan?
Knuffelen?quote:
Nee, eigenlijk niet eens 's een vriend. Dus hoe mag ik die andere dingen dan!?quote:Op maandag 10 november 2014 12:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Knuffelen?
Handen vasthouden?
Voetjevrijen?
Neuzen tegen elkaar aan wrijven als Eskimo's?
Mag je uberhaupt lichamelijk contact hebben?
Dus je moet gelijk van kennis naar echtgenoot gaan?quote:Op maandag 10 november 2014 12:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet eens 's een vriend. Dus hoe mag ik die andere dingen dan!?
Nee.quote:Op maandag 10 november 2014 12:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dus je moet gelijk van kennis naar echtgenoot gaan?
Sorry, ik bedoel van vriend naar echtgenoot. Aangezien je dus geen 'vriend vriend' mag hebben.quote:
Als een jongen interesse heeft maakt hij dat gebruikelijk kenbaar aan de ouders(handvraging). Als de ouders toestemmen dat ze uiteindelijk waarschijnlijk gaan trouwen. Heb je de periode waar in je elkaar leert kennen. Dus basically verloving. Dat kan uitlopen tot een huwelijk or not..quote:Op maandag 10 november 2014 12:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel van vriend naar echtgenoot. Aangezien je dus geen 'vriend vriend' mag hebben.
Respect dat je dat volhoudt trouwens. Lijkt me lastig.
Vind je het niet jammer dat je niet zelf het initiatief kunt/mag nemen?quote:Op maandag 10 november 2014 12:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Als een jongen interesse heeft maakt hij dat gebruikelijk kenbaar aan de ouders(handvraging). Als de ouders toestemmen dat ze uiteindelijk waarschijnlijk gaan trouwen. Heb je de periode waar in je elkaar leert kennen. Dus basically verloving. Dat kan uitlopen tot een huwelijk or not..
Meestal is dat wel het geval en hebben ze al van te voren met elkaar gesproken voordat hij langs gaat.
Ik was bijna vergeten dat je Marokkaan bent.quote:Op maandag 10 november 2014 12:34 schreef Crip het volgende:
Ze zijn echt veel te lief voor haar, had haar allang geklapt en in een internaat gegooid.
Dikke bruidschat van 10.000quote:Op maandag 10 november 2014 12:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Als een jongen interesse heeft maakt hij dat gebruikelijk kenbaar aan de ouders(handvraging). Als de ouders toestemmen dat ze uiteindelijk waarschijnlijk gaan trouwen. Heb je de periode waar in je elkaar leert kennen. Dus basically verloving. Dat kan uitlopen tot een huwelijk or not..
Meestal is dat wel het geval en hebben ze al van te voren met elkaar gesproken voordat hij langs gaat.
Ze had denk honger.quote:Op maandag 10 november 2014 09:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
[..]
Initiatief nemen van wat? Ik bepaal wie ik trouw en wie ik spreek en hoe, lijkt me genoeg toch. Ik mak zelf de keuze om het op een bepaalde manier te doen.quote:Op maandag 10 november 2014 12:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vind je het niet jammer dat je niet zelf het initiatief kunt/mag nemen?
[..]
Ik was bijna vergeten dat je Marokkaan bent.![]()
Nee minimaal 50.000. jwzquote:Op maandag 10 november 2014 12:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dikke bruidschat van 10.000
sws, dikke ''olie'' money.quote:Op maandag 10 november 2014 12:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Denk je hij is izjn olie-sheikh.
Ah, oké. Dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op maandag 10 november 2014 12:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Initiatief nemen van wat? Ik bepaal wie ik trouw en wie ik spreek en hoe, lijkt me genoeg toch. Ik mak zelf de keuze om het op een bepaalde manier te doen.
Dat was niet serieus bedoeld.quote:Wat heeft dat ermee te maken?
Nu alleen studeren om tijd te vullen zodat je na het trouwfeest gelijk ken baren.quote:
Wat is jouw probleem? Jij lijkt de enige in dit topic te zijn die moeite met mijn aanwezigheid heeft.quote:
Ja man, word toch huisvrouw. Studeren voor shit.quote:Op maandag 10 november 2014 12:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nu alleen studeren om tijd te vullen zodat je na het trouwfeest gelijk ken baren.
Linzen, paprika en gehakt met pindasaus.quote:Op maandag 10 november 2014 13:07 schreef Crip het volgende:
Wat zou ik eten vandaag, zeg eens een paar dingen?
Ik heb gegrilde kippenborst en gestoomde broccoliquote:Op maandag 10 november 2014 13:07 schreef Crip het volgende:
Wat zou ik eten vandaag, zeg eens een paar dingen?
Lekker, maar ben wel nogal lui om eten te maken vandaag,quote:Op maandag 10 november 2014 13:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb gegrilde kippenborst en gestoomde broccoli
Omdat ik hartig wil avond eten.quote:Op maandag 10 november 2014 13:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hartige pannenkoeken.
En hoezo is zoet eten niet legit?
Die autochtoonse vragen.quote:Op maandag 10 november 2014 12:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem? Jij lijkt de enige in dit topic te zijn die moeite met mijn aanwezigheid heeft.
Ik heb nooit gezegd dat jij het moest maken. Kom hier eten.quote:Op maandag 10 november 2014 13:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Lekker, maar ben wel nogal lui om eten te maken vandaag,
Feeder.quote:Op maandag 10 november 2014 13:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat jij het moest maken. Kom hier eten.
Ik wil ook zo'n vriend.quote:
Laat toch, Deuce is helemaal niet vervelend imho.quote:Op maandag 10 november 2014 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die autochtoonse vragen.
Kap daar mee man.
Deuce heeft een eigen mondquote:Op maandag 10 november 2014 13:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laat toch, Deuce is helemaal niet vervelend imho.
Op naar werk.
Ik ook. Nog twee minuten en ik moet beginnen.quote:Op maandag 10 november 2014 13:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Op naar werk.
Ik stelde ze niet aan jou.quote:Op maandag 10 november 2014 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die autochtoonse vragen.
Kap daar mee man.
De sleuteloverdracht: je mag er dus gaan wonen.quote:Op maandag 10 november 2014 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
Mn woningbouwvereniging zegt uw woning wordt januari opgeleverd. Wat houdt dat precies in?
Oh. Oeps. Kut.quote:Op maandag 10 november 2014 14:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De sleuteloverdracht: je mag er dus gaan wonen.
Zij dragen de woning aan jou over, dat zou toch juist een heugelijke gebeurtenis moeten wezen?quote:
2 maanden eerder dan verwacht.quote:Op maandag 10 november 2014 14:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zij dragen de woning aan jou over, dat zou toch juist een heugelijke gebeurtenis moeten wezen?
Twee dagen geleden achter elkaar gehad. Voelde me zo vies naderhand. Het was ook nasty. Gezond eten is veel lekkerder :dquote:
gierig hoor.quote:Op maandag 10 november 2014 15:16 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik zou echt niet meer dan Max 2000 euro neertellen. Alsof bruidsschat belangrijk is.
Nog een halfuur en ik mag naar huis.quote:Op maandag 10 november 2014 13:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ook. Nog twee minuten en ik moet beginnen.
quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 13:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Op naar werk.
Heb nog nix gespaardquote:Op maandag 10 november 2014 15:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Zou een moord doen voor een woning op dit moment
Groot huis?
Damn stimo, 110-120m2!quote:Op maandag 10 november 2014 15:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb nog nix gespaard![]()
120m2 geloof ik. Of 110m2.
Gangbang partiessssss lililililiquote:Op maandag 10 november 2014 16:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Damn stimo, 110-120m2!waar heb je al die ruimte voor nodig
Een maas in de wet.quote:Op maandag 10 november 2014 16:34 schreef Stimorol- het volgende:
Ja. Mensen mogen komen. Toegang: 20 eur pp. Kan ik een fatsoenlijke bank betalen.
Vertel, meid.quote:Op maandag 10 november 2014 16:32 schreef Crip het volgende:
Ik ben nog nooit zo hard stuk gegaan in me eentje.. publiekelijk... in het gezicht van 2 turken...
Kolay gelsin!quote:Op maandag 10 november 2014 13:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ook. Nog twee minuten en ik moet beginnen.
Dat kan toch niet stimooooo.quote:Op maandag 10 november 2014 15:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb nog nix gespaard![]()
120m2 geloof ik. Of 110m2.
De huurprijs die ze enige tijd geleden heeft genoemd doet me vermoeden dat dit geen huurwoning in de vrije sector betreft. In de vrije sector zou zo'n woning minstens 50% duurder zijn.quote:Op maandag 10 november 2014 17:05 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat kan toch niet stimooooo.
Altijd sparen. Daar hoef je geen reden voor te hebben. Dus vanaf vandaag ga je een vast bedrag per maand sparen.
110m2 Moet haast wel vrije sector zijn. Gefeliciteerd!
Amsterdam? KB zou je eventueel kunnen helpen met verven.
Ik spaar niet. Mn geld gaat of aan iets anders.quote:Op maandag 10 november 2014 17:05 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat kan toch niet stimooooo.
Altijd sparen. Daar hoef je geen reden voor te hebben. Dus vanaf vandaag ga je een vast bedrag per maand sparen.
110m2 Moet haast wel vrije sector zijn. Gefeliciteerd!
Amsterdam? KB zou je eventueel kunnen helpen met verven.
Zoveel m2 krijg je toch niet als zelfstandige via sociale huur??quote:Op maandag 10 november 2014 17:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De huurprijs die ze enige tijd geleden heeft genoemd doet me vermoeden dat dit geen huurwoning in de vrije sector betreft. In de vrije sector zou zo'n woning minstens 50% duurder zijn.
Ik betaal ook de bruiloft. Daarna betaal ik haar elke dag met mijn onvoorwaardelijke liefde.quote:
Wat als ze per se wil? 5000.quote:Op maandag 10 november 2014 17:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik betaal ook de bruiloft. Daarna betaal ik haar elke dag met mijn onvoorwaardelijke liefde.
Hoge bruidsschat zit dan alleen maar in de weg.
Bizar he. Vooral wanneer je al klaar bent met eten, EN OPEENS proef je nog zout.quote:Op maandag 10 november 2014 17:23 schreef Crip het volgende:
Wrm is Tony's Caramel zeezout choclade zo lekker.
Ja, echt amazing.quote:Op maandag 10 november 2014 17:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bizar he. Vooral wanneer je al klaar bent met eten, EN OPEENS proef je nog zout.
Ja, jij bent zo'n wonderkind dat zij jouw bruidsschat moet betalen.quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 17:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja, jij bent zo'n wonderkind dat zij jouw bruidsschat moet betalen.
quote:Op maandag 10 november 2014 17:48 schreef Landysh het volgende:
Ik heb net gezegd dat ik wel wil overwerken tot 12. Waarom heb ik dat gedaan?
Op Ticketspy staat een goedkope trip naar Curaçaoquote:Op maandag 10 november 2014 17:48 schreef Landysh het volgende:
Ik heb net gezegd dat ik wel wil overwerken tot 12. Waarom heb ik dat gedaan?
Ja, eigenlijk welquote:Op maandag 10 november 2014 17:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja, jij bent zo'n wonderkind dat zij jouw bruidsschat moet betalen.
Het is populair geworden, omdat het islamitisch is. Alleen nu is het meer een vertoning geworden, dan dat het socio-economisch redenen heeft.quote:Op maandag 10 november 2014 18:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zijn er mannen die dat wel (willen) doen?
Alsof een huwelijk al niet duur genoeg is...
Dankjequote:Op maandag 10 november 2014 18:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Goede zelfreflectie, though.
Het is verplicht in een islamitische huwelijk. Daarnaast is het cultureel gezien normaal. Ik begrijp niet dat jullie zo praten..quote:Op maandag 10 november 2014 18:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zijn er mannen die dat wel (willen) doen?
Alsof een huwelijk al niet duur genoeg is...
preciessssquote:Op maandag 10 november 2014 18:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
masjid > stadhuis > vakantie.
Btw, wat een fucking zelfvertrouwen opeens.quote:Op maandag 10 november 2014 18:43 schreef Crip het volgende:
Mijn haar zit zo goed vandaag he. Ben echt een cutie momenteel.
Op zulke momenten is het jammer dat niet iedereen me haar kan bewonderen.
Voel me ook lekker vandaagquote:Op maandag 10 november 2014 18:43 schreef Crip het volgende:
Mijn haar zit zo goed vandaag he. Ben echt een cutie momenteel.
Op zulke momenten is het jammer dat niet iedereen me haar kan bewonderen.
Mwah. Ik vind het niet van deze tijd...quote:Op maandag 10 november 2014 18:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is verplicht in een islamitische huwelijk. Daarnaast is het cultureel gezien normaal. Ik begrijp niet dat jullie zo praten..
En of een vrouw daar iets aan heeft? Ja. Zekers.
Boks👊quote:Op maandag 10 november 2014 18:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind het niet van deze tijd...
Aangezien ik toch geen huisvrouw (nofi!) als partner wil zal zij prima op haar eigen benen kunnen staan. De Nederlandse wetgeving voorziet bovendien in partner- en kinderalimentatie mocht het nodig zijn.
Een huwelijkscadeau is wat ze kan krijgen. Meer niet.
Nee, dacht dat jij alles ging regelen.quote:Op maandag 10 november 2014 18:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb jij je bruiloft al gepland in je hoofd?
quote:Op maandag 10 november 2014 18:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aangezien ik toch geen huisvrouw (nofi!) als partner wil zal zij prima op haar eigen benen kunnen staan. De Nederlandse wetgeving voorziet bovendien in partner- en kinderalimentatie mocht het nodig zijn.
Maar het gaat niet om wat jij niet van deze tijd vind want je bent niet gelovig. Gelovigen gaan niet gebruiken veranderen omdat jij het niet van deze tijd vind.quote:Op maandag 10 november 2014 18:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja deze komt wel in de buurt.quote:Op maandag 10 november 2014 18:48 schreef Stimorol- het volgende:
http://instagram.com/p/qZFmpMsstl/
Op hem.
Degene die bereid is om met mij te trouwen wil mijn moeder belonen met een $$$ bruidsschat. Haar woorden...quote:Op maandag 10 november 2014 18:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het is populair geworden, omdat het islamitisch is. Alleen nu is het meer een vertoning geworden, dan dat het socio-economisch redenen heeft.
Maar de bruidsschat is bedoeld voor jou, niet voor je mom?quote:Op maandag 10 november 2014 18:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Degene die bereidt is om met mij te trouwen wil mijn moeder belonen met een $$$ bruidsschat. Haar woorden...
Over hoeveel geld hebben we het nier?quote:Op maandag 10 november 2014 18:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Degene die bereidt is om met mij te trouwen wil mijn moeder belonen met een $$$ bruidsschat. Haar woorden...
Maar jij krijgt shit.quote:Op maandag 10 november 2014 18:54 schreef Deuce92 het volgende:
Voor een miljoen euro oid ben ik best wel bereid te bekeren hoor. Just sayin'.
Hmm, ik zal het onthouden.quote:Op maandag 10 november 2014 18:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat haar moeder degene wil belonen die bereid is met haar (dochterlief) te trouwen.quote:
Volgens mij bedoelde ze het anders.quote:Op maandag 10 november 2014 18:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat haar moeder degene wil belonen die bereid is met haar (dochterlief) te trouwen.
Geen probleem. Ik ben niet gelovig.quote:Op maandag 10 november 2014 18:54 schreef Deuce92 het volgende:
Voor een miljoen euro oid ben ik best wel bereid te bekeren hoor. Just sayin'.
Wat is wrong with him. hhhhhhquote:Op maandag 10 november 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn ex had een deel van t goud gejat
Erg masculien dit.quote:Op maandag 10 november 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
Kan ik een bruid(egom)sschat verwachten?quote:Op maandag 10 november 2014 18:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, dacht dat jij alles ging regelen.
Ja zo ging dat normaal altijd, beiden families schieten in met money. Maar tegenwoordig willen Marokkaanse meiden stoer doen.quote:Op maandag 10 november 2014 19:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Overigens sprak ik laatst een Marokkaanse collega; zij betaalt de helft vd bruiloft en heeft gezegd dat ze als bruidsschat hetzelfde wil, als wat zijn ouders hebben gevraagd voor hun dochter. Wel netjes.
Vind het wel lullig, waar moet hij het geld vandaan halen?quote:Op maandag 10 november 2014 19:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja zo ging dat normaal altijd, beiden families schieten in met money. Maar tegenwoordig willen Marokkaanse meiden stoer doen.
Je zegt het echt op een wrong manier, alsof haar maagdelijkheid word verkocht.quote:Op maandag 10 november 2014 19:09 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen die geen bruidsschat willen betalen
Je eerste vrouw, dus je betaalt. Punt. Haar maagdelijkheid wordt niet weggeven aan een gier.
Mijn maagdelijkheid toch.quote:Op maandag 10 november 2014 19:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kan ik een bruid(egom)sschat verwachten?
Je betaalt er wel voor. Ze is nog puur en schoon.quote:Op maandag 10 november 2014 19:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Je zegt het echt op een wrong manier, alsof haar maagdelijkheid word verkocht.
Ben je serieus Stimorol-? Zoiets hebben wij niet hoor. Ik zou me een stuk vee voelen.quote:Op maandag 10 november 2014 19:09 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen die geen bruidsschat willen betalen
Je eerste vrouw, dus je betaalt. Punt. Haar maagdelijkheid wordt niet weggeven aan een gier.
Er zijn mensen die zo denken.quote:Op maandag 10 november 2014 19:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ben je serieus Stimorol-? Zoiets hebben wij niet hoor. Ik zou me een stuk vee voelen.
Hij weet.quote:Op maandag 10 november 2014 19:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik hoorde Adnan Ibrahim laatst zeggen dat wanneer de man het financieel op zou kunnen hoesten om een bediende te betalen voor schoonmaak, etcetera, de vrouw niet eens verplicht is om mee te helpen in het huishouden. Like what...
Mi gado zulke meisjes...quote:Op maandag 10 november 2014 19:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je betaalt er wel voor. Ze is nog puur en schoon.
Hey niet mijn mening, hoor:) Sommige mongolen denken zo.
Over mongolen gesproken:
http://www.geenstijl.nl/m(...)vs_gri.html#comments
BAHHHHHHHHHHHHHHH
Deed ik dit vroeger ooik
quote:Op maandag 10 november 2014 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Mi gado zulke meisjes...
Ik heb 1 keer in mijn leven echt een meisje de pleuris in geslagen, toen ik nog op de middelbare zat. Maar ik had een goede reden, ze werd geschorst terwijl ik haar de tering in had geslagen en ze moest me een excuus brief schrijven. Schaamde me wel achteraf dat ik me liet gaan, ben echt geen vechter.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Mi gado zulke meisjes...
Ik heb 1 keer in mijn leven echt een meisje de pleuris in geslagen, toen ik nog op de middelbare zat. Maar ik had een goede reden, ze werd geschorst terwijl ik haar de tering in had geslagen en ze moest me een excuus brief schrijven. Schaamde me wel achteraf dat ik me liet gaan, ben echt geen vechter.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:19 schreef Deuce92 het volgende:
Ik kan gelukkig zeggen dat ik nog nooit een meisje de pleuris heb geslagen.
Dit komt als een totale schok voor mij.quote:Op maandag 10 november 2014 19:20 schreef Stimorol- het volgende:
Ik was vroeger echt een aso. Heb veel ruzie gemaakt. Vaak geschorst ook daardoor. Zelfs 1 week voor mijn eindexamens ben ik geschorst
Was achteraf hysterisch aan het huilen. Was echt niet sexy hoor. hhhhquote:
Was echt erg, ik droeg toentertijd nog geen hoofddoek en ik was niet een gebruikelijk moslima meisje qua doen. Dus zo'n Irakees meisje met hoofddoek en skinny jeans komt mij even wat dingen vertellen. Niet alleen over mij anders boeide het me vrij weinig.quote:Op maandag 10 november 2014 19:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]Dit had ik wel willen zien.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit komt als een totale schok voor mij.
Wow wtf. Van trap afduwen is wel echt ziekelijk. Wat had ze gedaan dan dat jij zo los ging? Ik schrik hier best van.quote:Op maandag 10 november 2014 19:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Was achteraf hysterisch aan het huilen. Was echt niet sexy hoor. hhhh
[..]
Was echt erg, ik droeg toentertijd nog geen hoofddoek en ik was niet een gebruikelijk moslima meisje qua doen. Dus zo'n Irakees meisje met hoofddoek en skinny jeans komt mij even wat dingen vertellen. Niet alleen over mij anders boeide het me vrij weinig.
Was best een crazy fight, zag zwart voor mijn ogen. Op het einde had ik haar hoofddoek afgetrokken en haar keihard de trap afgeduwd. ( twee hele trappen.)
Maar voor de rest nog nooit iemand geslagen of echt ruzie gehad eigenlijk. Was ik niet het type voor.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:24 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Was echt erg, ik droeg toentertijd nog geen hoofddoek en ik was niet een gebruikelijk moslima meisje qua doen. Dus zo'n Irakees meisje met hoofddoek en skinny jeans komt mij even wat dingen vertellen. Niet alleen over mij anders boeide het me vrij weinig.
Was best een crazy fight, zag zwart voor mijn ogen. Op het einde had ik haar hoofddoek afgetrokken en haar keihard de trap afgeduwd. ( twee hele trappen.)
Maar voor de rest nog nooit iemand geslagen of echt ruzie gehad eigenlijk. Was ik niet het type voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is best wel crazy. Heb je te veel Street Fighter gespeeld in je jeugd, Crip?quote:Op maandag 10 november 2014 19:24 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
WILD THING BABY. COME TO PAPA!quote:Op maandag 10 november 2014 19:20 schreef Stimorol- het volgende:
Ik was vroeger echt een aso. Heb veel ruzie gemaakt. Vaak geschorst ook daardoor. Zelfs 1 week voor mijn eindexamens ben ik geschorst
Echt he, je zou het niet denken!quote:Op maandag 10 november 2014 19:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit komt als een totale schok voor mij.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wow wtf. Van trap afduwen is wel echt ziekelijk. Wat had ze gedaan dan dat jij zo los ging? Ik schrik hier best van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:29 schreef Crip het volgende:
[..]Ik had hetzelfde gedaan. Go Crip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Shiiiit. Bitch had it coming.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geluktquote:Op maandag 10 november 2014 14:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Vanavond tantuni maken.Of ja, proberen te maken.
Hhhhhh, sws. Mortal combat, DBZ. Alles.quote:Op maandag 10 november 2014 19:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit is best wel crazy. Heb je te veel Street Fighter gespeeld in je jeugd, Crip?
Ja het is maar dat ik werd weggetrokken. ( had mijn directeur ook in zijn face geslagen, had ik niet door want was helemaal in rage mode).quote:Op maandag 10 november 2014 19:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wow Crip, je hebt haar nog een zachte behandeling gegeven.
[..]Wtf. Echt bizar, mocht ze je niet dat ze zo deed tegen je? Wat ongelooflijk zeg. Sommige mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap je actie wel iets beter nu, mrja. Ze had haar nek kunnen breken
.
Alsnogquote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja het is maar dat ik werd weggetrokken. ( had mijn directeur ook in zijn face geslagen, had ik niet door want was helemaal in rage mode).
Maar ze had haar arm en been gebroken. En haar hele gezicht was naar de kleute.
KB, je komt soms over als een tutje.. Waar woonde je ook alweer? Je bent iig niet met allochtonen naar de middelbare geweest denk ikquote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wtf. Echt bizar, mocht ze je niet dat ze zo deed tegen je? Wat ongelooflijk zeg. Sommige mensen.Ik snap je actie wel iets beter nu, mrja. Ze had haar nek kunnen breken
.
ben je een maniakquote:Op maandag 10 november 2014 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb ooit ruzie gemaakt met 5 of 6 Marokkaanse meisjes. Was echt een bad ass.
Ik bid nu echt dat mensen mij met rust laten, want ik heb een bepaalde woede in mij die echt psycho is.
Weet ik veel men. Weetje wat de reden ook nog was.. ik liep toen de trap af en ik kwam tegen haar aan met mijn schouder.quote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
AlsnogWie de fuck zegt nou zoiets.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:30 schreef Deuce92 het volgende:
Crip be like
[ afbeelding ]Hun lichaam is daar neit sexy genoeg voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet ik veel men. Weetje wat de reden ook nog was.. ik liep toen de trap af en ik kwam tegen haar aan met mijn schouder.![]()
![]()
Op dat moment van rage I wouldn't even care. Zo boos was ik.quote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wtf. Echt bizar, mocht ze je niet dat ze zo deed tegen je? Wat ongelooflijk zeg. Sommige mensen.Ik snap je actie wel iets beter nu, mrja. Ze had haar nek kunnen breken
.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]![]()
Ik heb een keer mijn nichtje aan haar haar meegesleurd door de hele woonkamer. Ze had al het slechte in me naar boven gehaald.
Klopt. Zou ik niet overleefd hebben ook. Noem me maar tutje, ik heb gewoon nog nooit zoiets gedaan.quote:Op maandag 10 november 2014 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
KB, je komt soms over als een tutje.. Waar woonde je ook alweer? Je bent iig niet met allochtonen naar de middelbare geweest denk ik
Echt een toetie.quote:Op maandag 10 november 2014 19:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Even een "aaaaahw" tussendoor.
Ja sorry hoor, maar ik weet toch niet hoe jouw lichaam eruitziet.quote:Op maandag 10 november 2014 19:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Hun lichaam is daar neit sexy genoeg voor.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Op dat moment van rage I wouldn't even care. Zo boos was ik.
Maarja, dat was sws geen normaal gedrag voor mij. Iedereen schrok ervan op school.
En toen ik met de directeur had gesproken en uitgelegd zei hij zo: ''Heb je haar hard geslagen?'' ik zo ja wrm? Hij: "'Goedzo, verdiende ze''
Bedoel het niet verkeerd.quote:Op maandag 10 november 2014 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt. Zou ik niet overleefd hebben ook. Noem me maar tutje, ik heb gewoon nog nooit zoiets gedaan.
Zijn face is puur sexual. hhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 10 november 2014 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eerster_wel_wat.html
CHECK DEZE AJB AHAHAHAHHA
Echt he..quote:Op maandag 10 november 2014 19:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Zijn face is puur sexual. hhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ik word zo vaak boos. Maar niet dat ik zwart voor mn ogen zie. Geloof ik. Ik huil snel als ik boos ben.quote:Op maandag 10 november 2014 19:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bedoel het niet verkeerd.
Word je dan nooit boos ofzo? Ik loop tegenwoordig weg met ruziesBeste.
Nicequote:Op maandag 10 november 2014 19:24 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Had het niet over de mijne. ( mijne is jiggly and fatquote:Op maandag 10 november 2014 19:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik weet toch niet hoe jouw lichaam eruitziet.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja het is maar dat ik werd weggetrokken. ( had mijn directeur ook in zijn face geslagen, had ik niet door want was helemaal in rage mode).
Maar ze had haar arm en been gebroken. En haar hele gezicht was naar de kleute.
Ik ben dan ook pure labielheid. Good for you.quote:Op maandag 10 november 2014 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik word zo vaak boos. Maar niet dat ik zwart voor mn ogen zie. Geloof ik. Ik huil snel als ik boos ben.![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 18:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Degene die bereid is om met mij te trouwen wil mijn moeder belonen met een $$$ bruidsschat. Haar woorden...
Ik houd niet van gold diggers.quote:Op maandag 10 november 2014 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]![]()
Je hoort haar goud te geven.
In mijn geval had dat sletje recht op partneralimentatie
Thats why you don't get pussy.quote:Op maandag 10 november 2014 19:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of ze weet dat je een bitch bent of ze heeft weinig vertrouwen in je.
[..]
Ik houd niet van gold diggers.
Wat good for you. Ik kan nooit mn punt maken omdat ik dan niet meer normaal kan praten en dan ben ik swso zwakste schakel.quote:Op maandag 10 november 2014 19:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben dan ook pure labielheid. Good for you.
ben jij zo fucked up danquote:Op maandag 10 november 2014 18:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Degene die bereid is om met mij te trouwen wil mijn moeder belonen met een $$$ bruidsschat. Haar woorden...
Ik kan dat ook niet maken hoor.. Ik draai door.quote:Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat good for you. Ik kan nooit mn punt maken omdat ik dan niet meer normaal kan praten en dan ben ik swso zwakste schakel.
Ik ook niet. Ik hou liever de eer aan mezelf.quote:Op maandag 10 november 2014 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt. Zou ik niet overleefd hebben ook. Noem me maar tutje, ik heb gewoon nog nooit zoiets gedaan.
Misschien een ideetje voor jouw moeder, vriend?quote:
Serieus? Op welke school zat jij dan?quote:Op maandag 10 november 2014 19:44 schreef Crip het volgende:
Ik was op de middelbare altijd de enige Marokkaan.
Volgensmij waren er maar 4 buitenlanders op de hele school ofzo.
Als ik moet betalen voor pussy, dan kan ik net zo goed naar de hoeren gaan.quote:
ik doe niet aan trouwenquote:Op maandag 10 november 2014 19:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Misschien een ideetje voor jouw moeder, vriend?
[..]
Serieus? Op welke school zat jij dan?
dacapo pks. Nu zit het vol met buitenlanders en mocro's.quote:Op maandag 10 november 2014 19:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Misschien een ideetje voor jouw moeder, vriend?
[..]
Serieus? Op welke school zat jij dan?
quote:Op maandag 10 november 2014 19:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet maken hoor.. Ik draai door.
Beste.quote:Op maandag 10 november 2014 19:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik hou liever de eer aan mezelf.
Is niet eens 's mocro maar pakis ofzo. hhhhquote:Op maandag 10 november 2014 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
Wauw. Moest bijna huilen voor haar.
Gewoon neuken en wegwezen ja toch vriend?quote:
Serieus? Daar heb ik ook gezeten.quote:Op maandag 10 november 2014 19:46 schreef Crip het volgende:
[..]
dacapo pks. Nu zit het vol met buitenlanders en mocro's.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik moet betalen voor pussy, dan kan ik net zo goed naar de hoeren gaan.
Waar zij het overheeft en waar jij het overhebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gewoon neuken en wegwezen ja toch vriend?
[..]
Serieus? Daar heb ik ook gezeten.
Ze heeft het specifiek over pussy.quote:Op maandag 10 november 2014 19:48 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Waar zij het overheeft en waar jij het overhebt
Siktir et.quote:Op maandag 10 november 2014 19:48 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Waar zij het overheeft en waar jij het overhebt
hoezo dan. heb je een buffelkut ofzoquote:Op maandag 10 november 2014 19:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Maar daar heb jij niets aan, ik heb geen interesse in 12 cm.
Combinatie van grote mond, koppig en te dure dochterquote:Op maandag 10 november 2014 19:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Of ze weet dat je een bitch bent of ze heeft weinig vertrouwen in je.
We hebben bij elkaar op school gezeten. ik ga helemaal nokkie.quote:Op maandag 10 november 2014 19:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
22. En ik ben ook nog een jaartje blijven zitten. Don't judge me.
Want jij hebt met jouw taalgebruik en o zo goede manieren wel een chick kunnen vinden?quote:Op maandag 10 november 2014 19:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Goed idee. [ afbeelding ]
Dat jij met zo'n taalgebruik nog een vent kan vinden. Wow.
Ah, nu snap ik 'm. Die $$$ is gewoon bedoeld om de eerste paar maanden te overleven..quote:Op maandag 10 november 2014 19:51 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Combinatie van grote mond, koppig en te dure dochter
Heb jij ooit Engels les gehad van die kabouter?quote:Op maandag 10 november 2014 19:51 schreef Crip het volgende:
[..]
We hebben bij elkaar op school gezeten. ik ga helemaal nokkie.
Langeveld?quote:Op maandag 10 november 2014 19:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb jij ooit Engels les gehad van die kabouter?
En dat voor een agentquote:Op maandag 10 november 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
moest lachen om resettenquote:Op maandag 10 november 2014 19:48 schreef Peunage het volgende:
Goeie ouwe tijd. In groep 5 was ik zo messed up/gestoord dat ik altijd met 8ste groepers ging vechten. Tot eentje mij tegen een grote steen aan gooide. Met m'n hoofd, bloed overal, hij in paniek, ik wist niet wat er gebeurde, viel flauw, etc.
Dat had ik even nodig om te resetten.
Zijn vrouw bedoelde ikquote:Op maandag 10 november 2014 19:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee, dat was de dikke Nederlands leraar.
Ik weet even niet meer de naam van de kerel die ik bedoel. Hij leek een beetje hierop:
[ afbeelding ]
Gaat om de baard.
Nee, dat was niet mijn bedoelingquote:Op maandag 10 november 2014 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je srs een discussie aangaan met Sylvesterrr over bruidsschat?
Have fun.
hee hoezo weet jij zo precies wat voor size pik jij nodig hebt? heb je er soms een komkommer in gehadquote:
Ik heb seks gehad loser. Dan weet je wel wat je wil.quote:Op maandag 10 november 2014 19:56 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
hee hoezo weet jij zo precies wat voor size pik jij nodig hebt? heb je er soms een komkommer in gehad
Zijn vrouw kan ik me niet meer herinneren. Ik weet alleen nog dat ze ook leraar was.quote:Op maandag 10 november 2014 19:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Zijn vrouw bedoelde ik
OH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die kabouter plop, ga helemaal stuk. Nee heb nooit les van hem gehad.
Ken je die Frans docent? Bastiaans die altijd stonk.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb seks gehad loser. Dan weet je wel wat je wil.
Jij daarentegen komt niet verder dan wat aanduwen tegen een uitgeholde augurk.
ik kan jou best hebben man. maar jij lijkt mij maar een stuk tuigquote:Op maandag 10 november 2014 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb seks gehad loser. Dan weet je wel wat je wil.
Jij daarentegen komt niet verder dan wat aanduwen tegen een uitgeholde augurk.
Thoma? Die MVV coached?quote:Op maandag 10 november 2014 19:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zijn vrouw kan ik me niet meer herinneren. Ik weet alleen nog dat ze ook leraar was.
Frans heb ik alleen in de tweede gehad, daarna laten vallen... Ik had er toen een vrouw voor, naam ben ik vergeten.
Ik probeer even de naam te herinneren van mijn Aardrijksunde leraar, die gast vond ik altijd grappig. En een andere Engels leraar, die een jaar of twee nadat ik van school af ging is gestorven.
Edit: Curvers was de naam van die laatste.Hilarische man ook.
Als je toen al een hoofddoek had gedragen was je me wellicht wel opgevallen.quote:Op maandag 10 november 2014 19:57 schreef Crip het volgende:
Nu denk ik echt wtf Deuce. We hebben bij elkaar op school gezeten en elkaar nooit gezien.
Nee liefje, ik heb geen interesse in stinkende Punjabi's met mini dicks.quote:Op maandag 10 november 2014 20:00 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik kan jou best hebben man. maar jij lijkt mij een stuk tuig
Thoma ja! Hij was bij ons altijd bezig over de Audi A4 die hij ooit zou gaan kopen.quote:Op maandag 10 november 2014 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Thoma? Die MVV coached?
Curvers was echt een leuke man. Echt sad was dat.
Nee toen droeg ik geen hoofddoek.quote:Op maandag 10 november 2014 20:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je toen al een hoofddoek had gedragen was je me wellicht wel opgevallen.
jij bent tokkie man. ik denk wel 2x na voordat ik zelfs een blik op je bolle hoofd werpquote:Op maandag 10 november 2014 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee liefje, ik heb geen interesse in stinkende Punjabi's met mini dicks.
Ga weg ajb.
Kon echt lachen met hem en hij disste altijd iedereen. Toen ik begon met hoofddoek dragen was hij de eerste met zn droge opmerkingen.quote:Op maandag 10 november 2014 20:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Thoma ja! Hij was bij ons altijd bezig over de Audi A4 die hij ooit zou gaan kopen.
Amar, I really don't care. Ik ben niet op zoek. Ik heb al een geliefde. En al was ik wel op zoek, dan had ik nog liever mijn Tong80 dan jouw stinkende hoofd.quote:Op maandag 10 november 2014 20:01 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
jij bent tokkie man. ik denk wel 2x na voordat ik zelfs een blik op je bolle hoofd werp
Bel 112, Amar heeft meerdere shots ontvangen en is in kritieke toestand.quote:Op maandag 10 november 2014 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Amar, I really don't care. Ik ben niet op zoek. Ik heb al een geliefde. En al was ik wel op zoek, dan had ik nog liever mijn Tong80 dan jouw stinkende hoofd.
Dit is mijn laatste bericht richting jou. Je stinkt.
Ik word srs schijtziek van alle penis enlargement adds. Die komen alleen zodra Amar verschijnt. DAFUQ.quote:Op maandag 10 november 2014 20:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Bel 112, Amar heeft meerdere shots ontvangen en is in kritieke toestand.
Jep, dat klinkt inderdaad als hem.quote:Op maandag 10 november 2014 20:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Kon echt lachen met hem en hij disste altijd iedereen. Toen ik begon met hoofddoek dragen was hij de eerste met zn droge opmerkingen.![]()
Hij had uiteindelijk wel een Audi gehaald. Weet alleen niet of het de A4 was.
DIY's op Pinterestquote:Op maandag 10 november 2014 20:07 schreef Stimorol- het volgende:
EN OMG IK MAG OP ZOEK NAAR HUIS DECORATIE EN ZO
KENT IEMAND EEN LEUKE SITE
On a budget, cause I'm broke
ik ging echt welke.nl googlen met een blik van WTF. THANK YOU.quote:Op maandag 10 november 2014 20:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
DIY's op Pinterest
welke.nl
ja ik ruik naar davidoff. je doet kinderachtig man. its just the internet, wat doe je fakking serieusquote:Op maandag 10 november 2014 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Amar, I really don't care. Ik ben niet op zoek. Ik heb al een geliefde. En al was ik wel op zoek, dan had ik nog liever mijn Tong80 dan jouw stinkende hoofd.
Dit is mijn laatste bericht richting jou. Je stinkt.
Je moerquote:Op maandag 10 november 2014 20:09 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ja ik ruik naar davidoff. je doet kinderachtig man. its just the internet, wat doe je fakking serieus
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |