Kun je niet even die sterke Turk uit de buurt vragen of hij je wil helpen?quote:Op zondag 9 november 2014 23:38 schreef Crip het volgende:
ASMR... had ik nu maar iemand die een hoofdmassage aan mij kon geven
Lekker nummer, was dat er zo eentje die uitgebracht werd na zijn overlijden nog ?quote:
Dit jaar nog ja.quote:Op zondag 9 november 2014 23:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Lekker nummer, was dat er zo eentje die uitgebracht werd na zijn overlijden nog ?
Weet niet waar hij is. ;[quote:Op zondag 9 november 2014 23:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kun je niet even die sterke Turk uit de buurt vragen of hij je wil helpen?
Hoho niet te snel. Eerst stap eerst samen rijlessenquote:Op zondag 9 november 2014 23:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kun je niet even die sterke Turk uit de buurt vragen of hij je wil helpen?
Ik kom nooit leuke Turkse mannen tegen hoe kan dit? Stuur maar door crip!quote:Op zondag 9 november 2014 22:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Turkei altijd nummer een dus als jij hem mooi vond moet het wel een Turk zijn geweest.
Als hij net zo is als haar rijinstructeur gaat het dan juist een stuk sneller.quote:Op zondag 9 november 2014 23:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoho niet te snel. Eerst stap eerst samen rijlessen
Ik ook niet.quote:Op zondag 9 november 2014 23:46 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik kom nooit leuke Turkse mannen tegen hoe kan dit? Stuur maar door crip!
quote:Op zondag 9 november 2014 23:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Lekker nummer, was dat er zo eentje die uitgebracht werd na zijn overlijden nog ?
quote:Op zondag 9 november 2014 23:56 schreef Landysh het volgende:
Dejavu.
OMG. Ik mijn beker sorbetijs gevonden die ik een een jaar geleden had gekocht en was verdwenen in onze bodemloze diepvries.
M/v?quote:Op maandag 10 november 2014 00:02 schreef Unlabeled het volgende:
Mijn huisgenoot is helemaal de weg kwijt. Dronken alles![]()
Ik wil ook
quote:Op maandag 10 november 2014 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
M/v?
Gaarne een foto wanneer het een 'v' is.
doe maar niet..quote:Op zondag 9 november 2014 20:22 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Lees sura al kahf en kom er zelf achter?
Het is een vrouw. Ze is al bezet bro, helaasch...quote:Op maandag 10 november 2014 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
M/v?
Gaarne een foto wanneer het een 'v' is.
Heb je je lippen al laten doen?quote:Op maandag 10 november 2014 00:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Het is een vrouw. Ze is al bezet bro, helaasch...
Alles kan kapotquote:Op maandag 10 november 2014 00:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Het is een vrouw. Ze is al bezet bro, helaasch...
Welke liedje?quote:Op maandag 10 november 2014 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zit een liedje van Nancy Ajram te luisteren. Die zag er vroeger totaal anders uit zeg...
[ afbeelding ]
Yea I know, maar wel zonde zeg.quote:Op maandag 10 november 2014 00:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb je je lippen al laten doen?
@TM
Ze is veel plastische chirurgie ondergaan maar op de eerste foto is ze ook al een stuk jonger.
Ey ik moest toch iets doen om de dag door te komen.quote:Op maandag 10 november 2014 00:14 schreef mrstylo het volgende:
i Top 100 van zondag 9 november 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
009. 277 Landysh
Niet haar beste nummerquote:
Docent Arabisch draait iedere pauze Arabische nummers, waarvan dit laatst eentje was, dus wilde even herbeluisteren.quote:
Nee, ben volgende week drie dagen vrij. Dus ideaal om het dan te doen alleen dat is VLAK VOOR DE MEET. Kom ik straks met opgezwollen en blauwe lippen aanquote:Op maandag 10 november 2014 00:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb je je lippen al laten doen?
@TM
Ze is veel plastische chirurgie ondergaan maar op de eerste foto is ze ook al een stuk jonger.
Dat sowieso. Deze kerel is al haar derde en ik ken haar nog niet eens een jaar.quote:
Omg ik ben zo benieuwd.quote:Op maandag 10 november 2014 00:21 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee, ben volgende week drie dagen vrij. Dus ideaal om het dan te doen alleen dat is VLAK VOOR DE MEET. Kom ik straks met opgezwollen en blauwe lippen aan
Is wel goed voor je spierherstel ja. Wanneer je sport ontstaan er namelijk kleine scheurtjes in je spieren en die moeten herstellen wil je vooruitgang boeken. Producten als whey helpen dus ietsje bij het herstel.quote:Op maandag 10 november 2014 00:19 schreef Landysh het volgende:
Morgen ga ik weer fitnessen. Klopt het dat je perse een rustdag moet hebben?
Oke morgen weer aan de slag dus.quote:Op maandag 10 november 2014 00:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is wel goed voor je spierherstel ja. Wanneer je sport ontstaan er namelijk kleine scheurtjes in je spieren en die moeten herstellen wil je vooruitgang boeken. Producten als whey helpen dus ietsje bij het herstel.
Dus je maakte geen grap?quote:Op maandag 10 november 2014 00:21 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee, ben volgende week drie dagen vrij. Dus ideaal om het dan te doen alleen dat is VLAK VOOR DE MEET. Kom ik straks met opgezwollen en blauwe lippen aan
Hmm. Ideaal voor mij dusquote:[..]
Dat sowieso. Deze kerel is al haar derde en ik ken haar nog niet eens een jaar.
Ze kan gewoon cardio doen op die dagen.quote:Op maandag 10 november 2014 00:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is wel goed voor je spierherstel ja. Wanneer je sport ontstaan er namelijk kleine scheurtjes in je spieren en die moeten herstellen wil je vooruitgang boeken. Producten als whey helpen dus ietsje bij het herstel.
Ligt eraan wat je doet. Als je elke keer dezelfde spiergroepen traint zou ik dat wel aanraden ja.quote:Op maandag 10 november 2014 00:19 schreef Landysh het volgende:
Ik doe alle apparaten die ik snap.quote:Op maandag 10 november 2014 00:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je doet. Als je elke keer dezelfde spiergroepen traint zou ik dat wel aanraden ja.
Nais.quote:Op maandag 10 november 2014 00:25 schreef mrstylo het volgende:
Ze kan gewoon cardio doen op die dagen.
Ja, dat wel ja.quote:Op maandag 10 november 2014 00:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze kan gewoon cardio doen op die dagen.
Bij cardio is dat een beetje overdreven. Bij krachttrainingen is het wel handig ja.quote:Op maandag 10 november 2014 00:19 schreef Landysh het volgende:
Het gaat vooral om dat laatste. Ik train bijvoorbeeld drie dagen achterelkaar, gevolgd door een rustdag. Maar op die drie trainingsdagen train ik verschillende spiergroepen.quote:Op maandag 10 november 2014 00:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik doe alle apparaten die ik snap.
Je kan beter doelgericht gaan sporten. Vraag gewoon aan de mensen die daar werken om een schema voor je te maken. Dat is altijd wel een goede eerste stap.quote:Op maandag 10 november 2014 00:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik doe alle apparaten die ik snap.
quote:Op maandag 10 november 2014 00:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Het gaat vooral om dat laatste. Ik train bijvoorbeeld drie dagen achterelkaar, gevolgd door een rustdag. Maar op die drie trainingsdagen train ik verschillende spiergroepen.
Nais. Nais.quote:Op maandag 10 november 2014 00:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bij cardio is dat een beetje overdreven. Bij krachttrainingen is het wel handig ja.
Ja ik kreeg een schema voor beginners. Eerst cardio, daarna krachttraining en daarna weer cardio.quote:Op maandag 10 november 2014 00:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan beter doelgericht gaan sporten. Vraag gewoon aan de mensen die daar werken om een schema voor je te maken. Dat is altijd wel een goede eerste stap.
Zo iets?quote:Op maandag 10 november 2014 00:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
[..]
Nais. Nais.
Misschien dat mijn droom om een skinny bitch te worden ooit uitkomt.
Ik vond serieus niks mis mee.quote:Op maandag 10 november 2014 00:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Je hebt mijn lippen toch gezien jonge? Of beter gezegd, heb je ze uberhaupt kunnen zien
...quote:Op maandag 10 november 2014 00:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee heb energy gedronken, jackasss die ik ben.
Heeft bij mij totaal geen effect. Kan me daarom niet voorstellen hoe het bij anderen werkt.quote:Op maandag 10 november 2014 00:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee heb energy gedronken, jackasss die ik ben.
quote:Op maandag 10 november 2014 00:30 schreef Landysh het volgende:
Als het bij jou lukt Unlabeled wil ik het ook doen. Ik wil dat mijn lippen er net zo uitzien als op de webcam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb precies hetzelfde.quote:Op maandag 10 november 2014 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heeft bij mij totaal geen effect. Kan me daarom niet voorstellen hoe het bij anderen werkt.
quote:Op maandag 10 november 2014 00:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]Laat je dan alleen de onderkant doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 november 2014 00:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]Haar lippen zijn dun though?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 november 2014 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heeft bij mij totaal geen effect. Kan me daarom niet voorstellen hoe het bij anderen werkt.
Meer drinken dan.quote:
Ik kan dan nooit slapen. Ik ben een slow-caffeine metebolizer ofzo en ben heel gevoelig voor insomnia. Ik zorg er meestal dan ook voor dat ik mijn laatste drinken met caffeine - dus ook thee en koffie - uren voordat ik ga slapen drink.quote:Op maandag 10 november 2014 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gvd dat muziekje ook.quote:Op maandag 10 november 2014 00:46 schreef mrstylo het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=719422081536660
Wtf![]()
Jaquote:Op maandag 10 november 2014 00:37 schreef mrstylo het volgende:
Vinden jullie 'Queens Park Rangers' ook niet zo'n bazen naam?
quote:WHAT DOES THIS MEAN FOR YOU?
Perhaps you’ve come to depend on the continuous buzz you get from one of the world’s favorite beverages. But it might be worth looking at your habit in a different light. You are a “slow metabolizer” of caffeine, which means one cup can go a long way. It also means that you might also be at higher risk for heart attacks.
Neh, ben er helemaal mee gestopt. Drink nog misschien 1 keer in een paar maanden als ik echt zin krijg.quote:
Hoe kom je er op hè...quote:Op maandag 10 november 2014 00:46 schreef mrstylo het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=719422081536660
Wtf![]()
Nee allebeiquote:Op maandag 10 november 2014 00:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Laat je dan alleen de onderkant doen?
Dan heb je die van mij niet gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
23.....quote:
Laat eens zien dan? Ben benieuwd. Gewoon alleen een foto van je lippen.quote:Op maandag 10 november 2014 00:51 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee allebei
[..]
Dan heb je die van mij niet gezien
Dus jij hebt je DNA gestuurd naar een onbekende Amerikaanse bedrijf?quote:Op maandag 10 november 2014 00:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat zou het kunnen verklaren ja. Waar precies kan ik dat vinden op 23andMe?
Bij diet responses volgens mij.quote:Op maandag 10 november 2014 00:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat zou het kunnen verklaren ja. Waar precies kan ik dat vinden op 23andMe?
Jep.quote:Op maandag 10 november 2014 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus jij hebt je DNA gestuurd naar een onbekende Amerikaanse bedrijf?
Dan probeer ik er wat van te maken met de tijd die ik heb hè.quote:Op maandag 10 november 2014 00:59 schreef Landysh het volgende:
Ik lees net dat ik grote kans heb om om 100 te worden en een laag risico op obesitas.![]()
TM, jij heb die odds niet. Jij gaat eerder dood ha-ha.
quote:Op maandag 10 november 2014 00:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
Laat eens zien dan? Ben benieuwd. Gewoon alleen een foto van je lippen.
Mijn lippen lijken altijd mooier/dikker op foto's. Vooral op foto's gemaakt met een slechte cam (voorcamera van tel, webcam etc.), wou dat ze irl ook zo waren.Daarom even jouw resultaat afwachten haha.
quote:
Deprimerende grap...quote:Op maandag 10 november 2014 00:59 schreef Landysh het volgende:
Ik lees net dat ik grote kans heb om om 100 te worden en een laag risico op obesitas.![]()
TM, jij heb die odds niet. Jij gaat eerder dood ha-ha.
Doen.quote:Op maandag 10 november 2014 01:14 schreef Unlabeled het volgende:
Als ik praat zijn ze dunner. Ik ga het doen YOLO
Wat ga je dan precies laten doen?quote:Op maandag 10 november 2014 01:14 schreef Unlabeled het volgende:
Als ik praat en lach zijn ze dunner. Ik ga het doen YOLO
Volgens mij gebruik je yolo verkeerdquote:Op maandag 10 november 2014 01:14 schreef Unlabeled het volgende:
spuitje doen je weet togquote:Op maandag 10 november 2014 01:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat ga je dan precies laten doen?
Hoezo?quote:Op maandag 10 november 2014 01:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik je yolo verkeerd
Weet niet. Wilde gewoon dit posten:quote:Op maandag 10 november 2014 01:19 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
spuitje doen je weet tog
[..]
Hoezo?
Trusten.quote:Op maandag 10 november 2014 01:27 schreef Landysh het volgende:
Ik ga proberen om te slapen en daarna iets van mijn leven te maken.
quote:Op maandag 10 november 2014 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
23.....
Ik word binnenkort 23 en heb echt geeeeeen zin![]()
Voel me oud
Ik vind het ook niet nodig.quote:Op maandag 10 november 2014 01:14 schreef Unlabeled het volgende:
Lol hoe vroeg sta jij opquote:Op maandag 10 november 2014 05:21 schreef sylvesterrr het volgende:
FFFUUU. Batterij van een van de brandmelders is bijna leeg geloof ik...
Wtf ga ik de batterij vervangen? Plafond is ca 4m...
Is dat nog geluktquote:Op maandag 10 november 2014 01:27 schreef Landysh het volgende:
Ik ga proberen om te slapen en daarna iets van mijn leven te maken.
Lijkt er niet op.quote:Op zondag 9 november 2014 22:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
https://lh6.googleusercon(...)h967/profielfoto.jpg
??
Dan was het Che
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |