quote:Op zondag 9 november 2014 23:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Lekker nummer, was dat er zo eentje die uitgebracht werd na zijn overlijden nog ?
quote:Op zondag 9 november 2014 23:56 schreef Landysh het volgende:
Dejavu.
OMG. Ik mijn beker sorbetijs gevonden die ik een een jaar geleden had gekocht en was verdwenen in onze bodemloze diepvries.
M/v?quote:Op maandag 10 november 2014 00:02 schreef Unlabeled het volgende:
Mijn huisgenoot is helemaal de weg kwijt. Dronken alles![]()
Ik wil ook
quote:Op maandag 10 november 2014 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
M/v?
Gaarne een foto wanneer het een 'v' is.
doe maar niet..quote:Op zondag 9 november 2014 20:22 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Lees sura al kahf en kom er zelf achter?
Het is een vrouw. Ze is al bezet bro, helaasch...quote:Op maandag 10 november 2014 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
M/v?
Gaarne een foto wanneer het een 'v' is.
Heb je je lippen al laten doen?quote:Op maandag 10 november 2014 00:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Het is een vrouw. Ze is al bezet bro, helaasch...
Alles kan kapotquote:Op maandag 10 november 2014 00:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Het is een vrouw. Ze is al bezet bro, helaasch...
Welke liedje?quote:Op maandag 10 november 2014 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zit een liedje van Nancy Ajram te luisteren. Die zag er vroeger totaal anders uit zeg...
[ afbeelding ]
Yea I know, maar wel zonde zeg.quote:Op maandag 10 november 2014 00:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb je je lippen al laten doen?
@TM
Ze is veel plastische chirurgie ondergaan maar op de eerste foto is ze ook al een stuk jonger.
Ey ik moest toch iets doen om de dag door te komen.quote:Op maandag 10 november 2014 00:14 schreef mrstylo het volgende:
i Top 100 van zondag 9 november 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
009. 277 Landysh
Niet haar beste nummerquote:
Docent Arabisch draait iedere pauze Arabische nummers, waarvan dit laatst eentje was, dus wilde even herbeluisteren.quote:
Nee, ben volgende week drie dagen vrij. Dus ideaal om het dan te doen alleen dat is VLAK VOOR DE MEET. Kom ik straks met opgezwollen en blauwe lippen aanquote:Op maandag 10 november 2014 00:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb je je lippen al laten doen?
@TM
Ze is veel plastische chirurgie ondergaan maar op de eerste foto is ze ook al een stuk jonger.
Dat sowieso. Deze kerel is al haar derde en ik ken haar nog niet eens een jaar.quote:
Omg ik ben zo benieuwd.quote:Op maandag 10 november 2014 00:21 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee, ben volgende week drie dagen vrij. Dus ideaal om het dan te doen alleen dat is VLAK VOOR DE MEET. Kom ik straks met opgezwollen en blauwe lippen aan
Is wel goed voor je spierherstel ja. Wanneer je sport ontstaan er namelijk kleine scheurtjes in je spieren en die moeten herstellen wil je vooruitgang boeken. Producten als whey helpen dus ietsje bij het herstel.quote:Op maandag 10 november 2014 00:19 schreef Landysh het volgende:
Morgen ga ik weer fitnessen. Klopt het dat je perse een rustdag moet hebben?
Oke morgen weer aan de slag dus.quote:Op maandag 10 november 2014 00:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is wel goed voor je spierherstel ja. Wanneer je sport ontstaan er namelijk kleine scheurtjes in je spieren en die moeten herstellen wil je vooruitgang boeken. Producten als whey helpen dus ietsje bij het herstel.
Dus je maakte geen grap?quote:Op maandag 10 november 2014 00:21 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee, ben volgende week drie dagen vrij. Dus ideaal om het dan te doen alleen dat is VLAK VOOR DE MEET. Kom ik straks met opgezwollen en blauwe lippen aan
Hmm. Ideaal voor mij dusquote:[..]
Dat sowieso. Deze kerel is al haar derde en ik ken haar nog niet eens een jaar.
Ze kan gewoon cardio doen op die dagen.quote:Op maandag 10 november 2014 00:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is wel goed voor je spierherstel ja. Wanneer je sport ontstaan er namelijk kleine scheurtjes in je spieren en die moeten herstellen wil je vooruitgang boeken. Producten als whey helpen dus ietsje bij het herstel.
Ligt eraan wat je doet. Als je elke keer dezelfde spiergroepen traint zou ik dat wel aanraden ja.quote:Op maandag 10 november 2014 00:19 schreef Landysh het volgende:
Morgen ga ik weer fitnessen. Klopt het dat je perse een rustdag moet hebben?
Ik doe alle apparaten die ik snap.quote:Op maandag 10 november 2014 00:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je doet. Als je elke keer dezelfde spiergroepen traint zou ik dat wel aanraden ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |