Die foto kwam mij wel bekend voor though.quote:Op zondag 9 november 2014 22:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik lijk daar niet eens op
Qua kapsel misschien alleen zonder die extra lijn daaronder
Vertelquote:Op zondag 9 november 2014 22:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die foto kwam mij wel bekend voor though.
Met hun Guccipet en heuptasquote:
Ken je deze jongen?quote:Op zondag 9 november 2014 22:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
https://lh6.googleusercon(...)h967/profielfoto.jpg
??
Dan was het Che
Kwam dit net tegen op FBquote:
ja zijn er andere soort jong0ns danquote:Op zondag 9 november 2014 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kwam dit net tegen op FB![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 november 2014 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja zijn er andere soort jong0ns dan
quote:Op zondag 9 november 2014 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kwam dit net tegen op FB![]()
[ afbeelding ]
Omdat hij Koerd is, moet ik hem kennen? Racistquote:
- fokautistenquote:Op zondag 9 november 2014 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh ja er zijn drie type jongens:
- hangtuigjongeren
- de hard to get
- degene die gay zijn
Omdat je zijn foto postquote:Op zondag 9 november 2014 23:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat hij Koerd is, moet ik hem kennen? Racist
Ik ben zo uniek dat ik onder geen 1 van die 3 val.quote:Op zondag 9 november 2014 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh ja er zijn drie type jongens:
- hangtuigjongeren
- de hard to get
- degene die gay zijn
Maar ik ben geen van die drie.quote:Op zondag 9 november 2014 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
onzin, fokautisten vallen ook onder die drie types
Is een 'bekende' YouTuberquote:Op zondag 9 november 2014 23:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omdat je zijn foto post![]()
Nee is een vriend van mij.
mocht je willenquote:Op zondag 9 november 2014 23:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben zo uniek dat ik onder geen 1 van die 3 val.
Wat jij wilquote:Op zondag 9 november 2014 23:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar ik ben geen van die drie.
Of vallen tranny's ook onder gay zijn?
Is het weer zover?quote:Op zondag 9 november 2014 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mocht je willen
[..]
Wat jij wil
Nee echt, ik weet zeker dat ik geen homo ben. En al helemaal geen kontkraaghangjongeretype. En ook niet hard 2 get denk ikquote:Op zondag 9 november 2014 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mocht je willen
[..]
Wat jij wil
ja ja jij je zinquote:Op zondag 9 november 2014 23:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee echt, ik weet zeker dat ik geen homo ben. En al helemaal geen kontkraaghangjongeretype. En ook niet hard 2 get denk ik
Nopequote:Op zondag 9 november 2014 23:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Yani volgens mij lijk jij wel op hem.
Enkel liefde ja?quote:Op zondag 9 november 2014 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bitchmove
ik geef jou enkel liefde ga je zo doen tegen me. Mkay doei.
Is je housewarming toch op een andere dag?quote:Op zondag 9 november 2014 23:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
keee
Dan moet je maar naar de meet komen
Week daarop.quote:Op zondag 9 november 2014 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is je housewarming toch op een andere dag?
Ik heb jullie al gemeet op TCquote:Op zondag 9 november 2014 23:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
keee
Dan moet je maar naar de meet komen
Oho nee, nu heb je geen excuus.quote:Op zondag 9 november 2014 23:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Week daarop.
Ik kijk wel of ik naar de meet kom.
Jullie hebben uren zitten tc'en eergisteren ofzo. Liet-ie weer alleen zijn borstkas en telefoon zien?quote:Op zondag 9 november 2014 23:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb je hoofd niet eens gezien men omgg
Ja maar ik was toch cheesecake aan het maken.quote:Op zondag 9 november 2014 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jullie hebben uren zitten tc'en eergisteren ofzo. Liet-ie weer alleen zijn borstkas en telefoon zien?
Ik kreeg slaap van die geluiden. En crip ookquote:Op zondag 9 november 2014 23:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja maar ik was toch cheesecake aan het maken.
Je wou toch ASMR? You got it.quote:Op zondag 9 november 2014 23:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik kreeg slaap van die geluiden. En crip ook
Kun je niet even die sterke Turk uit de buurt vragen of hij je wil helpen?quote:Op zondag 9 november 2014 23:38 schreef Crip het volgende:
ASMR... had ik nu maar iemand die een hoofdmassage aan mij kon geven
Lekker nummer, was dat er zo eentje die uitgebracht werd na zijn overlijden nog ?quote:
Dit jaar nog ja.quote:Op zondag 9 november 2014 23:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Lekker nummer, was dat er zo eentje die uitgebracht werd na zijn overlijden nog ?
Weet niet waar hij is. ;[quote:Op zondag 9 november 2014 23:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kun je niet even die sterke Turk uit de buurt vragen of hij je wil helpen?
Hoho niet te snel. Eerst stap eerst samen rijlessenquote:Op zondag 9 november 2014 23:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kun je niet even die sterke Turk uit de buurt vragen of hij je wil helpen?
Ik kom nooit leuke Turkse mannen tegen hoe kan dit? Stuur maar door crip!quote:Op zondag 9 november 2014 22:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Turkei altijd nummer een dus als jij hem mooi vond moet het wel een Turk zijn geweest.
Als hij net zo is als haar rijinstructeur gaat het dan juist een stuk sneller.quote:Op zondag 9 november 2014 23:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoho niet te snel. Eerst stap eerst samen rijlessen
Ik ook niet.quote:Op zondag 9 november 2014 23:46 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik kom nooit leuke Turkse mannen tegen hoe kan dit? Stuur maar door crip!
quote:Op zondag 9 november 2014 23:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Lekker nummer, was dat er zo eentje die uitgebracht werd na zijn overlijden nog ?
quote:Op zondag 9 november 2014 23:56 schreef Landysh het volgende:
Dejavu.
OMG. Ik mijn beker sorbetijs gevonden die ik een een jaar geleden had gekocht en was verdwenen in onze bodemloze diepvries.
M/v?quote:Op maandag 10 november 2014 00:02 schreef Unlabeled het volgende:
Mijn huisgenoot is helemaal de weg kwijt. Dronken alles![]()
Ik wil ook
quote:Op maandag 10 november 2014 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
M/v?
Gaarne een foto wanneer het een 'v' is.
doe maar niet..quote:Op zondag 9 november 2014 20:22 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Lees sura al kahf en kom er zelf achter?
Het is een vrouw. Ze is al bezet bro, helaasch...quote:Op maandag 10 november 2014 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
M/v?
Gaarne een foto wanneer het een 'v' is.
Heb je je lippen al laten doen?quote:Op maandag 10 november 2014 00:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Het is een vrouw. Ze is al bezet bro, helaasch...
Alles kan kapotquote:Op maandag 10 november 2014 00:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Het is een vrouw. Ze is al bezet bro, helaasch...
Welke liedje?quote:Op maandag 10 november 2014 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zit een liedje van Nancy Ajram te luisteren. Die zag er vroeger totaal anders uit zeg...
[ afbeelding ]
Yea I know, maar wel zonde zeg.quote:Op maandag 10 november 2014 00:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb je je lippen al laten doen?
@TM
Ze is veel plastische chirurgie ondergaan maar op de eerste foto is ze ook al een stuk jonger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |