Dat zei crip eergisteren hier.quote:Op zondag 9 november 2014 22:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik lijk daar niet eens op
Qua kapsel misschien alleen zonder die extra lijn daaronder
grpje lvu.quote:Op zondag 9 november 2014 22:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Meteen zo persoonlijk. Dat kom hard aan hoor weet je.
Die foto kwam mij wel bekend voor though.quote:Op zondag 9 november 2014 22:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik lijk daar niet eens op
Qua kapsel misschien alleen zonder die extra lijn daaronder
Vertelquote:Op zondag 9 november 2014 22:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die foto kwam mij wel bekend voor though.
Met hun Guccipet en heuptasquote:
Ken je deze jongen?quote:Op zondag 9 november 2014 22:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
https://lh6.googleusercon(...)h967/profielfoto.jpg
??
Dan was het Che
Kwam dit net tegen op FBquote:
ja zijn er andere soort jong0ns danquote:Op zondag 9 november 2014 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kwam dit net tegen op FB![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 november 2014 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja zijn er andere soort jong0ns dan
quote:Op zondag 9 november 2014 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kwam dit net tegen op FB![]()
[ afbeelding ]
Omdat hij Koerd is, moet ik hem kennen? Racistquote:
- fokautistenquote:Op zondag 9 november 2014 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh ja er zijn drie type jongens:
- hangtuigjongeren
- de hard to get
- degene die gay zijn
Omdat je zijn foto postquote:Op zondag 9 november 2014 23:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat hij Koerd is, moet ik hem kennen? Racist
Ik ben zo uniek dat ik onder geen 1 van die 3 val.quote:Op zondag 9 november 2014 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh ja er zijn drie type jongens:
- hangtuigjongeren
- de hard to get
- degene die gay zijn
Maar ik ben geen van die drie.quote:Op zondag 9 november 2014 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
onzin, fokautisten vallen ook onder die drie types
Is een 'bekende' YouTuberquote:Op zondag 9 november 2014 23:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omdat je zijn foto post![]()
Nee is een vriend van mij.
mocht je willenquote:Op zondag 9 november 2014 23:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben zo uniek dat ik onder geen 1 van die 3 val.
Wat jij wilquote:Op zondag 9 november 2014 23:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar ik ben geen van die drie.
Of vallen tranny's ook onder gay zijn?
Is het weer zover?quote:Op zondag 9 november 2014 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mocht je willen
[..]
Wat jij wil
Nee echt, ik weet zeker dat ik geen homo ben. En al helemaal geen kontkraaghangjongeretype. En ook niet hard 2 get denk ikquote:Op zondag 9 november 2014 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mocht je willen
[..]
Wat jij wil
ja ja jij je zinquote:Op zondag 9 november 2014 23:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee echt, ik weet zeker dat ik geen homo ben. En al helemaal geen kontkraaghangjongeretype. En ook niet hard 2 get denk ik
Nopequote:Op zondag 9 november 2014 23:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Yani volgens mij lijk jij wel op hem.
Enkel liefde ja?quote:Op zondag 9 november 2014 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bitchmove
ik geef jou enkel liefde ga je zo doen tegen me. Mkay doei.
Is je housewarming toch op een andere dag?quote:Op zondag 9 november 2014 23:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
keee
Dan moet je maar naar de meet komen
Week daarop.quote:Op zondag 9 november 2014 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is je housewarming toch op een andere dag?
Ik heb jullie al gemeet op TCquote:Op zondag 9 november 2014 23:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
keee
Dan moet je maar naar de meet komen
Oho nee, nu heb je geen excuus.quote:Op zondag 9 november 2014 23:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Week daarop.
Ik kijk wel of ik naar de meet kom.
Jullie hebben uren zitten tc'en eergisteren ofzo. Liet-ie weer alleen zijn borstkas en telefoon zien?quote:Op zondag 9 november 2014 23:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb je hoofd niet eens gezien men omgg
Ja maar ik was toch cheesecake aan het maken.quote:Op zondag 9 november 2014 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jullie hebben uren zitten tc'en eergisteren ofzo. Liet-ie weer alleen zijn borstkas en telefoon zien?
Ik kreeg slaap van die geluiden. En crip ookquote:Op zondag 9 november 2014 23:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja maar ik was toch cheesecake aan het maken.
Je wou toch ASMR? You got it.quote:Op zondag 9 november 2014 23:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik kreeg slaap van die geluiden. En crip ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |