SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 november 2014 22:32 schreef Landysh het volgende:
Ik had een keer dat ze mijn naam helemaal hadden verwesterd waardoor ik niet eens doorhad dat ze het over mij hadden. Ze zeiden 'mijn naam' en legden het drankje op de toonbank, was zelfde drankje als wat ik had besteld maar omdat de naam zo anders was dacht ik dat het van iemand anders was, na twee minuten had ik pas door dat die voor mij was bedoeld. Maar zelfs toen ik die beker pakte en meenam bleef ik achter me om kijken omdat ik dacht dat ze ieder moment zouden roepen 'die is niet van jou'.Dus je maakt een spoiler alleen om te zeggen waarom je een spoiler hebt gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bekeerde muslima, mashallah.quote:Op zondag 9 november 2014 22:28 schreef Crip het volgende:
Ik zei een keer dat ik Annelein heette, werd echt raar aangekeken.
Ja want mijn naam wordt verpest.quote:Op zondag 9 november 2014 22:23 schreef JanPiraat het volgende:
Geven jullie weleens valse namen op als je iets bestelt bij de Starbucks ?
Nee ik wou vermelden dat het in murica was maar het werd te veel.quote:Op zondag 9 november 2014 22:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dus je maakt een spoiler alleen om te zeggen waarom je een spoiler hebt gemaakt?
Je blijft een Nederlander hequote:
EN NU HEB JE HET ALSNOG GEDAANquote:Op zondag 9 november 2014 22:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee ik wou vermelden dat het in murica was maar het werd te veel.
Echt sonradan görme jij.quote:Op zondag 9 november 2014 22:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee ik wou vermelden dat het in murica was maar het werd te veel.
Kweet.quote:Op zondag 9 november 2014 22:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bekeerde muslima, mashallah.
quote:Op zondag 9 november 2014 22:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bekeerde muslima, mashallah.
Stiekem ging jij steeds van tafelwisselen met krant voor je gezicht, zodat ze je niet herkenden.quote:
Hij was Turks volgensmij.... not sure. Hij zei wel Salaam op zo'n turken manier. Maar kan ook gewoon een nler zijn met een mooi baardje.quote:Op zondag 9 november 2014 22:34 schreef Crip het volgende:
Kwam net echt zo'n knappe dude tegen toen ik wat uit de voortuin achterom ging brengen. Gewoon wow, het was zwaar dus hij had het voor me getild.
''Kom ik draag het voor je, dames horen niet zo te zwoegen''
Me:
[ afbeelding ]
En toen dacht ik astarfigullah en schoot mijn awkwardness naar boven dus ik moest giechelen.
Turkei altijd nummer een dus als jij hem mooi vond moet het wel een Turk zijn geweest.quote:Op zondag 9 november 2014 22:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij was Turks volgensmij.... not sure. Hij zei wel Salaam op zo'n turken manier. Maar kan ook gewoon een nler zijn met een mooi baardje.
Met van die kijkgaten erin.quote:Op zondag 9 november 2014 22:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stiekem ging jij steeds van tafelwisselen met krant voor je gezicht, zodat ze je niet herkenden.
Hhhhhhhhhh, viel wel bijna flauw van zijn schoonheid.quote:Op zondag 9 november 2014 22:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Turkei altijd nummer een dus als jij hem mooi vond moet het wel een Turk zijn geweest.
Oh ahah dat was ikquote:Op zondag 9 november 2014 22:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij was Turks volgensmij.... not sure. Hij zei wel Salaam op zo'n turken manier. Maar kan ook gewoon een nler zijn met een mooi baardje.
quote:Op zondag 9 november 2014 22:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhh, viel wel bijna flauw van zijn schoonheid.
Had hij een snor?quote:Op zondag 9 november 2014 22:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Happens.quote:Op zondag 9 november 2014 22:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhh, viel wel bijna flauw van zijn schoonheid.
Is het die Koerd van werk?quote:Op zondag 9 november 2014 22:44 schreef Landysh het volgende:
Dit berichtje wat ik net krijg van een kiro op facebook verdient een vermelding in dit topic.
Slm pirenses nasılsın
Nee een random hemseri kiro uit Kozan.quote:
Ja sorry.. ben maar kort. Was wel lief dat je me hielp.quote:Op zondag 9 november 2014 22:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahah hoeft toch niet, was best zwaar ook. Voor een vrouw
Ik begon even te denken dat je het over mij had. Maar ik zit gewoon binnen.quote:Op zondag 9 november 2014 22:45 schreef Crip het volgende:
[..]
getrimde snorro met een mooie baard. Niet te lang.
Haha, ik ben benieuwd naar je reactie.quote:Op zondag 9 november 2014 22:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee een random hemseri kiro uit Kozan.
Die Koerd gaat mij echt niet van die berichtjes sturen.
Ik ga echt niet reageren op dit berichtje. Gewoon ignore.quote:Op zondag 9 november 2014 22:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, ik ben benieuwd naar je reactie.
https://lh6.googleusercon(...)h967/profielfoto.jpgquote:Op zondag 9 november 2014 22:45 schreef Crip het volgende:
[..]
getrimde snorro met een mooie baard. Niet te lang.
Hhhh, lsr.quote:Op zondag 9 november 2014 22:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik begon even te denken dat je het over mij had. Maar ik zit gewoon binnen.![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 22:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahah hoeft toch niet, was best zwaar ook. Voor een vrouw
Ja was Che.quote:Op zondag 9 november 2014 22:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
https://lh6.googleusercon(...)h967/profielfoto.jpg
??
Dan was het Che
Als je maag maar niet knorde wanneer je hem zag. Che heeft wel eisenquote:
Apart kapsel.quote:Op zondag 9 november 2014 22:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
??
Dan was het Che
Ik lijk daar niet eens opquote:Op zondag 9 november 2014 22:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
??
Dan was het Che
Voldoe jij daar niet aan? Je weet wel veel van Che.quote:Op zondag 9 november 2014 22:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je maag maar niet knorde wanneer je hem zag. Che heeft wel eisen
Dat zei crip eergisteren hier.quote:Op zondag 9 november 2014 22:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik lijk daar niet eens op
Qua kapsel misschien alleen zonder die extra lijn daaronder
grpje lvu.quote:Op zondag 9 november 2014 22:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Meteen zo persoonlijk. Dat kom hard aan hoor weet je.
Die foto kwam mij wel bekend voor though.quote:Op zondag 9 november 2014 22:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik lijk daar niet eens op
Qua kapsel misschien alleen zonder die extra lijn daaronder
Vertelquote:Op zondag 9 november 2014 22:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die foto kwam mij wel bekend voor though.
Met hun Guccipet en heuptasquote:
Ken je deze jongen?quote:Op zondag 9 november 2014 22:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
??
Dan was het Che
Kwam dit net tegen op FBquote:
ja zijn er andere soort jong0ns danquote:Op zondag 9 november 2014 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kwam dit net tegen op FB![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 november 2014 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja zijn er andere soort jong0ns dan
quote:Op zondag 9 november 2014 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kwam dit net tegen op FB![]()
[ afbeelding ]
Omdat hij Koerd is, moet ik hem kennen? Racistquote:
- fokautistenquote:Op zondag 9 november 2014 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh ja er zijn drie type jongens:
- hangtuigjongeren
- de hard to get
- degene die gay zijn
Omdat je zijn foto postquote:Op zondag 9 november 2014 23:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat hij Koerd is, moet ik hem kennen? Racist
Ik ben zo uniek dat ik onder geen 1 van die 3 val.quote:Op zondag 9 november 2014 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh ja er zijn drie type jongens:
- hangtuigjongeren
- de hard to get
- degene die gay zijn
Maar ik ben geen van die drie.quote:Op zondag 9 november 2014 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
onzin, fokautisten vallen ook onder die drie types
Is een 'bekende' YouTuberquote:Op zondag 9 november 2014 23:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omdat je zijn foto post![]()
Nee is een vriend van mij.
mocht je willenquote:Op zondag 9 november 2014 23:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben zo uniek dat ik onder geen 1 van die 3 val.
Wat jij wilquote:Op zondag 9 november 2014 23:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar ik ben geen van die drie.
Of vallen tranny's ook onder gay zijn?
Is het weer zover?quote:Op zondag 9 november 2014 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mocht je willen
[..]
Wat jij wil
Nee echt, ik weet zeker dat ik geen homo ben. En al helemaal geen kontkraaghangjongeretype. En ook niet hard 2 get denk ikquote:Op zondag 9 november 2014 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mocht je willen
[..]
Wat jij wil
ja ja jij je zinquote:Op zondag 9 november 2014 23:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee echt, ik weet zeker dat ik geen homo ben. En al helemaal geen kontkraaghangjongeretype. En ook niet hard 2 get denk ik
Nopequote:Op zondag 9 november 2014 23:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Yani volgens mij lijk jij wel op hem.
Enkel liefde ja?quote:Op zondag 9 november 2014 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bitchmove
ik geef jou enkel liefde ga je zo doen tegen me. Mkay doei.
Is je housewarming toch op een andere dag?quote:Op zondag 9 november 2014 23:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
keee
Dan moet je maar naar de meet komen
Week daarop.quote:Op zondag 9 november 2014 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is je housewarming toch op een andere dag?
Ik heb jullie al gemeet op TCquote:Op zondag 9 november 2014 23:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
keee
Dan moet je maar naar de meet komen
Oho nee, nu heb je geen excuus.quote:Op zondag 9 november 2014 23:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Week daarop.
Ik kijk wel of ik naar de meet kom.
Jullie hebben uren zitten tc'en eergisteren ofzo. Liet-ie weer alleen zijn borstkas en telefoon zien?quote:Op zondag 9 november 2014 23:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb je hoofd niet eens gezien men omgg
Ja maar ik was toch cheesecake aan het maken.quote:Op zondag 9 november 2014 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jullie hebben uren zitten tc'en eergisteren ofzo. Liet-ie weer alleen zijn borstkas en telefoon zien?
Ik kreeg slaap van die geluiden. En crip ookquote:Op zondag 9 november 2014 23:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja maar ik was toch cheesecake aan het maken.
Je wou toch ASMR? You got it.quote:Op zondag 9 november 2014 23:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik kreeg slaap van die geluiden. En crip ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |