Kun je niet even die sterke Turk uit de buurt vragen of hij je wil helpen?quote:Op zondag 9 november 2014 23:38 schreef Crip het volgende:
ASMR... had ik nu maar iemand die een hoofdmassage aan mij kon geven
Lekker nummer, was dat er zo eentje die uitgebracht werd na zijn overlijden nog ?quote:
Dit jaar nog ja.quote:Op zondag 9 november 2014 23:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Lekker nummer, was dat er zo eentje die uitgebracht werd na zijn overlijden nog ?
Weet niet waar hij is. ;[quote:Op zondag 9 november 2014 23:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kun je niet even die sterke Turk uit de buurt vragen of hij je wil helpen?
Hoho niet te snel. Eerst stap eerst samen rijlessenquote:Op zondag 9 november 2014 23:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kun je niet even die sterke Turk uit de buurt vragen of hij je wil helpen?
Ik kom nooit leuke Turkse mannen tegen hoe kan dit? Stuur maar door crip!quote:Op zondag 9 november 2014 22:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Turkei altijd nummer een dus als jij hem mooi vond moet het wel een Turk zijn geweest.
Als hij net zo is als haar rijinstructeur gaat het dan juist een stuk sneller.quote:Op zondag 9 november 2014 23:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoho niet te snel. Eerst stap eerst samen rijlessen
Ik ook niet.quote:Op zondag 9 november 2014 23:46 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik kom nooit leuke Turkse mannen tegen hoe kan dit? Stuur maar door crip!
quote:Op zondag 9 november 2014 23:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Lekker nummer, was dat er zo eentje die uitgebracht werd na zijn overlijden nog ?
quote:Op zondag 9 november 2014 23:56 schreef Landysh het volgende:
Dejavu.
OMG. Ik mijn beker sorbetijs gevonden die ik een een jaar geleden had gekocht en was verdwenen in onze bodemloze diepvries.
M/v?quote:Op maandag 10 november 2014 00:02 schreef Unlabeled het volgende:
Mijn huisgenoot is helemaal de weg kwijt. Dronken alles![]()
Ik wil ook
quote:Op maandag 10 november 2014 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
M/v?
Gaarne een foto wanneer het een 'v' is.
doe maar niet..quote:Op zondag 9 november 2014 20:22 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Lees sura al kahf en kom er zelf achter?
Het is een vrouw. Ze is al bezet bro, helaasch...quote:Op maandag 10 november 2014 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
M/v?
Gaarne een foto wanneer het een 'v' is.
Heb je je lippen al laten doen?quote:Op maandag 10 november 2014 00:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Het is een vrouw. Ze is al bezet bro, helaasch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |