Leugens zeg ik je! Leugens!!quote:Op zondag 9 november 2014 20:40 schreef BlueEyes het volgende:
een peuter??
En E is voor mijn gevoel ook nog mini
Die winkel mijdt ik liever, veel te leuke dingen daar..quote:Op zondag 9 november 2014 20:57 schreef kwakz0r het volgende:
Ja dat dekentje ben ik echt verliefd op( en t mannetje eronder ook
) het is van fresk, heb m bij jut en juul in leiden gekocht (had een cadeaubon en dit was een van de weinige betaalbare dingen daar
maar zó leuk allemaal!!)
Zat dat vroeger in dat zijstraatje van de Haarlemmerstraat richting de Dirgos? Daar zat namelijk ook een tof kinderwinkeltje (waarvan ik de naam dus niet meer weet) maar die is weg zag ik laatst.quote:Op zondag 9 november 2014 20:57 schreef kwakz0r het volgende:
Ja dat dekentje ben ik echt verliefd op( en t mannetje eronder ook
) het is van fresk, heb m bij jut en juul in leiden gekocht (had een cadeaubon en dit was een van de weinige betaalbare dingen daar
maar zó leuk allemaal!!)
Hmmm nee, die ken ik niet. Dit zit aan de Nieuwe Rijn, het stukjr bij de Griek en Terpentijn (voorbij de Beschuitsteeg/sns bank/bakker Jacobs, richting de Hooigracht).quote:Op zondag 9 november 2014 21:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Zat dat vroeger in dat zijstraatje van de Haarlemmerstraat richting de Dirgos? Daar zat namelijk ook een tof kinderwinkeltje (waarvan ik de naam dus niet meer weet) maar die is weg zag ik laatst.
quote:Op zondag 9 november 2014 21:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hmmm nee, die ken ik niet. Dit zit aan de Nieuwe Rijn, het stukjr bij de Griek en Terpentijn (voorbij de Beschuitsteeg/sns bank/bakker Jacobs, richting de Hooigracht).
Zit op die hoek daar richting de Korevaarstraat/Breestraat nu ook een Franse bakker met lekker desembrood en fijn stokbrood enzo.
Mijn laatste rondje stad was alleen maar die hoek: kinderwinkel, gevukd speculaas bij bakker jacobs, stokbrood bij de fransman, thee en uitrusten bij Anne en Max, pavé kooen bij t Vlaams Broodhuys en weer naar huis toe. Moe dat ik was van die vier winkels en een uurtje theedrinken!
Maar ikzo van Leiden. Mis t soms echt na drie jaar Den Haag...
Ja die, die is net open! (Ben er een week of twee voor de bevalling geweest). Ik had een broodcraving dus ben alle bakkers afgeweest in die hoekquote:Op zondag 9 november 2014 21:33 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]Welk frans bakkertje bedoel jij dan? Er zit er 1e net na de brug, in de straat van Anne&Max maar ik dacht dat die pas net open was
Gelukkig is het maar 10 min treinen toch![]()
Gelukkig. Hier ben ik ineens ook de pineut. Kom aan het eind van de middag thuis en begin toch te rillen, kon amper op mijn benen staan. Koorts en voel me alsof geraakt door een vrachtwagen. I heeft nergens last van, thank God.quote:
Ja klopt, het winkeltje is verhuisd inderdaad!quote:Op zondag 9 november 2014 21:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Zat dat vroeger in dat zijstraatje van de Haarlemmerstraat richting de Dirgos? Daar zat namelijk ook een tof kinderwinkeltje (waarvan ik de naam dus niet meer weet) maar die is weg zag ik laatst.
Normaal slaapt ie van 19:00 tot 07:00, we hebben hem dus echt uit zijn slaap gehaald....hoe voorzichtig we ook deden etc, hij werd wakker. Maar wellicht heeft het tandje wat eraan komt en zijn verkoudheid het verergerd. MAAR zo'n dag en nacht zijn wel weer een bevestiging hoe makkelijk hij eigenlijk is. Wij vonden hem zondag niet te genieten terwijl mijn broer die even op bezoek kwam zoiets had van 'hoezo, hij is toch niet sjago?'quote:Op maandag 10 november 2014 09:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Geppie, wat fijn van de goede nachtkwam het door het buikslapen denk je? Ik hoop zo voor jullie dat dit doorzet na de zware tijd die jullie gehad hebben.
Soesa, wij hadden precies dezelfde tijden vannacht, wat een toeval. Ze besloot wel bij de nachtvoeding ineens enorm te gaan poepen
en na het verschonen was ze natuurlijk klaarwakker, dus heel veel slaap heb ik niet gehad
maar goed, ik had nog wat reserve.
Poeh Sun, dat lijkt mij ook heel lastig hoor! Ik hoef A. gelukkig tot september volgend jaar nergens heen te brengen omdat de beide oma's komen oppassen. Maar zelfs dan lijkt een hele dag naar m'n werk gaan me (nu nog) heel stom. Maar je kleinje heeft het straks vast heel fijn bij de gastouder
. En natuurlijk komt er geen vervreemding, jij bent de mama, dat komt echt goed!
Exode, zou het echt aan het slapen bij anderen liggen? Ik heb met mijn pukkie nog niet echt een idee hoe gauw kinderen overprikkeld zijn of wat voor invloed zo'n uitstapje heeft.. gaat dat zo snel?
Wat fijn, hopelijk zet het door!quote:Op maandag 10 november 2014 08:03 schreef geppie het volgende:
Wat een lieverdje Kwak en idd tof dekentje!
Razz en Franny hopelijk knappen jullie snel op...
Limone wel thuis!
Rijst lekker geslapen zonder mini in huis?
Ik zou het denk ik even aankijken Sun, als je het over poosje nog zo voelt kun je altijd osv opnemen, toch?
Hier eindelijk weer een succesvolle nacht; geslapen van 23.30 tot 7![]()
jammer genoeg viel ik zelf pas om 1.30 uur in slaap en om 6 uur was ik weer wakker
kun je een keer slapen...
Ik zou me door één keer echt niet tegen laten houden om het nog eens zo te doen. Wat je zegt, misschien had hij last van tandjes en was hij anders ook aan het spoken geweest.quote:Op maandag 10 november 2014 09:29 schreef exode het volgende:
Geweldig dekentje Kwak!
Zo....wij hebben een vermoeiende zaterdagnacht en volledige zondag achter de rug en dat was onze eigen schuld:
Zaterdag met hummeltje naar vrienden geweest waar we een etentje hadden. Hem op bed gelegd om 19:00 zoals thuis, alles zoals thuis. Ging perfect, viel meteen in slaap etc. Om 00:30 gingen we naar huis, mannetje in maxi cosi overgeheveld. Wakker...met zo'n zielig huiltje. 15 minuten later thuis. Tijdje gewiegd etc, op bed gelegd. Uiteindelijk istie om 02:00 weer in slaap gevallen na heel wat gewieg en getroost. Om 05:30 wakker....klaarwakker. Naast mij in bed gelegd en gelukkig in slaap gevallen tot 07:30. Rest van de dag was ie volledig ontregeld. Veel huilen, niet willen spelen. Was even heftig. MAAR ik denk dat het extra erg was omdat er wederom een tandje (nummer 7) aankomt, lichte koorts gisterenmiddag en heerlijk stinkende poep.
We twijfelen of we dit nog eens moeten doen....volgende keer toch maar thuis op bed en schoonvader op onze bank denk ik.
Hij is nogal snel afgeleidquote:Op maandag 10 november 2014 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom moet er een dooky voor als ze slapen? Ik kan zelf niet zeggen dat ik er behoefte aan heb iig
Dat is waar....ik voel me soms al een kluizenaar, wij vonden het ideaal dat we zo toch lekker met vrienden kunnen afspreken. Pfffff, al die keuzes en denken wat nou het beste voor hem is. Maar goed, dat hoef ik hier niet te vertellen.quote:Op maandag 10 november 2014 10:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zou me door één keer echt niet tegen laten houden om het nog eens zo te doen. Wat je zegt, misschien had hij last van tandjes en was hij anders ook aan het spoken geweest.
Dookies ben ik zelf geen fan van omdat het zo afschermt. Vooral in de zomer wordt het stuk wagen onder de kap dan een soort broedoven.
Wij nemen kuiken gewoon overal mee naar toe (mits geschikt voor kinderen natuurlijk) of we geven er een draai aan zodat het kan. En het is natuurlijk een kip-ei discussie, want of kuiken nou zo makkelijk is omdat hij overal mee naartoe gaat, of dat hij overal mee naartoe kan omdat hij zo makkelijk is... als je het nooit doet, geef je hem ook niet de kans het te leren.quote:Op maandag 10 november 2014 10:32 schreef exode het volgende:
[..]
Dat is waar....ik voel me soms al een kluizenaar, wij vonden het ideaal dat we zo toch lekker met vrienden kunnen afspreken. Pfffff, al die keuzes en denken wat nou het beste voor hem is. Maar goed, dat hoef ik hier niet te vertellen.
Het slapen daar ging gewoon heel goed, het was meer de onderbreking van slaap geloof ik...quote:Op maandag 10 november 2014 10:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij nemen kuiken gewoon overal mee naar toe (mits geschikt voor kinderen natuurlijk) of we geven er een draai aan zodat het kan. En het is natuurlijk een kip-ei discussie, want of kuiken nou zo makkelijk is omdat hij overal mee naartoe gaat, of dat hij overal mee naartoe kan omdat hij zo makkelijk is... als je het nooit doet, geef je hem ook niet de kans het te leren.
(En nu ben ik benieuwd hoeveel mensen hier over gaan struikelenzal ik vast koffie klaar zetten?)
Mag ik +1 doen ipv struikelen?quote:Op maandag 10 november 2014 10:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij nemen kuiken gewoon overal mee naar toe (mits geschikt voor kinderen natuurlijk) of we geven er een draai aan zodat het kan. En het is natuurlijk een kip-ei discussie, want of kuiken nou zo makkelijk is omdat hij overal mee naartoe gaat, of dat hij overal mee naartoe kan omdat hij zo makkelijk is... als je het nooit doet, geef je hem ook niet de kans het te leren.
(En nu ben ik benieuwd hoeveel mensen hier over gaan struikelenzal ik vast koffie klaar zetten?)
+2quote:Op maandag 10 november 2014 10:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij nemen S vanaf het begin af aan ook overal mee naar toe. Gaat altijd goed.quote:Op maandag 10 november 2014 10:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Verzin ff wat anders danquote:Op maandag 10 november 2014 10:49 schreef Burdie het volgende:
Jullie weten wel een potentiële maandagochtendrel vakkundig de kop in te drukken he.
Ik zat daar laatst nog over te twijfelen, maar pannenkoeken kunnen in principe dus gewoon al? Ik weet dat ei idd mag, maar twijfelde over de melk.quote:Op maandag 10 november 2014 11:01 schreef Burdie het volgende:
Uit etenwe zijn zaterdag nog bij een pannenkoekenrestaurant geweest. Waar kuiken uiteraard pasta at, want pannenkoeken zijn maar meh
.
Wij eten graag hier: http://www.dubbel-op.nl/quote:Op maandag 10 november 2014 11:12 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik zat daar laatst nog over te twijfelen, maar pannenkoeken kunnen in principe dus gewoon al? Ik weet dat ei idd mag, maar twijfelde over de melk.
Maar dat lijkt me idd ook wel eens leuk! We hebben laatst op terugreis van onze vakantie bij de Ikea gegeten met meneer en hij vond het zo interessant daar
Hey dat is vlakbijquote:Op maandag 10 november 2014 11:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij eten graag hier: http://www.dubbel-op.nl/
Daar kan je in de buurt ook heerlijk wandelen, dus eerst lekker wandelen en daarna bunkeren.
Ik snap idd niet dat mensen de wagen er helemaal mee afsluitenquote:Op maandag 10 november 2014 10:23 schreef Burdie het volgende:
Dookies ben ik zelf geen fan van omdat het zo afschermt. Vooral in de zomer wordt het stuk wagen onder de kap dan een soort broedoven.
+3 op deze matige relpogingquote:Op maandag 10 november 2014 10:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 november 2014 11:39 schreef Skittles het volgende:
En de katZaterdag de borstkolf binnengekregen en gisteren voor het eerst uitgeprobeerd. Weer terug in de doos gedaan en op tafel gezet. Werd ik vandaag wakker en loop ik naar de huiskamer.. doos kapot gevreten en hij heeft de slangen gesloopt
Maar Chanty, je bent daar toch op goede voet weg gegaan? Is even bellen met je ex-werkgever dan niet een makkelijkere oplossingquote:Op maandag 10 november 2014 12:22 schreef Chanty het volgende:
Geppie wat fijn van de goede nacht
Pffff ik voel me gewoon misselijk van de zenuwen. Net gezien dat bij mijn oude werkgever DE vacature online staat van de functie die ik zoooo graag wil. En ik word dus al misselijk bij de gedachte dat ik de brief moet schrijven. En dat eisenlijstje… pfffff schaap met vijf poten, daar voldoe ik dus niet aan. Maar ik MOET die baan echt hebben
Ja en ik weet ook dat ik in t voordeel ben omdat ze me kennen. Maar die eisen voldoe ik niet aan. En bellen heeft geen zin. Heb sowieso nog volop contact en moet net als iedereen een brief schrijvenquote:Op maandag 10 november 2014 12:50 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Maar Chanty, je bent daar toch op goede voet weg gegaan? Is even bellen met je ex-werkgever dan niet een makkelijkere oplossing
De eerste keer dat ik werd aangenomen voldeed Ik ook niet aan de eisen iddquote:Op maandag 10 november 2014 13:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Chanty houd in je achterhoofd dat ze tegenwoordig voor een 'simpele' LBO functie al iemand van 18 jaar willen met HBO/WO en 25 jaar werkervaring. Het wordt momenteel helemaal uit zijn verband getrokken als je het mij vraagt. Gewoon reageren! Je zult de eerste niet zijn waarbij de functie eisen totaal niet strookt met hetgeen de kandidaat heeft.
Waardeert ze foto's Ikke?quote:Op maandag 10 november 2014 13:28 schreef ikke_84 het volgende:
Even een vraag voor mama's van prematuurtjes. (Of iedereen die er ervaring mee heeft)
Mijn schoonzusje is na een zwangerschap van 27+2 bevallen en ik vroeg me af of er iets is wat ik haar kan geven waar ze wat aan heeft.ik zag een heel mooi kraamboek speciaal voor prematuren zou dat wat zijn (ook voor een stukje verwerking?) Ik heb al een pakje en romper in maat 44 gekocht ook al kan hij dat nog lang niet aan.
Ovenschotels, fruitmandjes, het huis schoonmaken, het meenemen van de strijk of boodschappen.quote:Op maandag 10 november 2014 13:28 schreef ikke_84 het volgende:
Even een vraag voor mama's van prematuurtjes. (Of iedereen die er ervaring mee heeft)
Mijn schoonzusje is na een zwangerschap van 27+2 bevallen en ik vroeg me af of er iets is wat ik haar kan geven waar ze wat aan heeft.ik zag een heel mooi kraamboek speciaal voor prematuren zou dat wat zijn (ook voor een stukje verwerking?) Ik heb al een pakje en romper in maat 44 gekocht ook al kan hij dat nog lang niet aan.
We zijn ook juist aan het twijfelen geslagen omdat ie normaal niet zo 'moeilijk' is. Slaapt inderdaad overal, vindt alles goed, is niet zo snel onder de indruk van veranderingen. Net zoals wachten op eten of zo, hij is net de dalai lama wat betreft geduld.quote:Op maandag 10 november 2014 13:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Wij nemen B ook overal mee naartoe en tot nu toe pikt ie het allemaal prima. Net wat Burdie zegt: of we nu een gemakkelijke baby hebben doordat we hem overal mee naartoe sjouwen of andersom, nobody knows. Ik denk wel dat een 2e (of 3e, 4e, 100e voor mijn part) gewoon meer mee moet veren en minder rust krijgt dan een 1e kindje. D sliep hier altijd in bedje, nooit in de box. Maar ze sliep ergens anders ook nooit, dat kon niet. Bijvoorbeeld ook niet in mijn armen. B kunnen we overal droppen, die slaapt toch wel. Desondanks is het een goed slapertje. Gisteren zijn we al getrakteerd op een nacht van 22.30 - 8.15 en vandaag leek ie dat te gaan herhalen. Ware het niet dat ik hem om 8 uur uit bed moest trekken omdat ik zelf naar school moest. En Djen is altijd al een mega goede slaper geweest (behalve periodes van ziek zijn/tandjesleed etc natuurlijk).
Skittles... Dan kan je je kat wel even achter het behang plakken he
![]()
Geppie... Ik hoop voor jullie dat het vanaf nu alleen maar beter wordt!
Exode .. Ik weet niet of het daar echt aan ligt, dat je hem wakker gemaakt hebt omdat jullie moesten gaan. Wie weet was er nog wel een andere oorzaak van het ontregelen.
Het ene kindje is het andere kindje natuurlijk niet. Maar bij Djen zijn we op een gegeven moment gewoon weer onze dingen gaan doen. Dus naar vrienden eten en zulks en haar daar te slapen leggen. 's Avonds weer uit dat bed halen en naar huis rijden. En ze sliep thuis altijd weer prima in. Ik voel me echt gezegend als ik soms jullie verhalen hoor.
Oww en ik zie nu pas de Sinterklaas smilies![]()
![]()
![]()
![]()
.. Te leuk
quote:Op maandag 10 november 2014 13:45 schreef Loj het volgende:
[..]
Ovenschotels, fruitmandjes, het huis schoonmaken, het meenemen van de strijk of boodschappen.
Zij hebben daar vast geen tijd voor/ geen zin in.
Dit waren de dingen waar je mij toen blij mee maakte.
Ik vond kleding op t moment zelf erg confronterend, maar was daar later heel blij mee..
+1quote:Op maandag 10 november 2014 14:27 schreef Burdie het volgende:
Ik zou lekker op de bank blijven zitten, Loj
regeldagje? hij is ook ongeveer twee weken toch?quote:Op maandag 10 november 2014 14:51 schreef Cheiron het volgende:
Onze kleine man heeft besloten dat slapen stom is, en om de 2 uur willen eten een top ritme is. Ben benieuwd hoe lang hij dat vol denkt te houden
Sicher! Heel bijzonder (en ook best een beetje emotioneel.quote:Op maandag 10 november 2014 08:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wow. Goed moment om in Berlijn te zijn geweest, lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel niet zo gepland toen we boekten. We gingen gewoon op familiebezoek. M. heeft haar Duitse verjaardag gevierd en we hebben veel geslapen. Vroeger toen we nog hardcore reisden, deden we altijd een dagje een bed-in. Gingen we in onze hotelkamer in bed slechte films kijken, bier drinken en chips kanen. Het blijkt dat M. ook een bedmens is! Wel natuurlijk de ingrediënten aangepast naar poezenfilmpjes, melk en croissantjes.![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 14:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
regeldagje? hij is ook ongeveer twee weken toch?
die van mij slaapt net, mag ik hem straks weer wakker maken om naar het cb te gaan voor de hoortest
maar heb besloten dat ik deze week schijt ga hebben aan mijn zenuwen en controledwang. als hij slaapt slaapt hij, als hij wakker is is hij wakker, en als hij wil eten wil hij eten. vandaag CB, morgen huisbezoek jeugdverpleegkundige in de ochtend, donderdag wil ik naar t bv spreekuur en vrijdag ga ik met de kleine man in de auto naar Leiden, mijn Masterdiploma ophalen op de Uni en dan naar mijn werk om die te laten zien voor mijn dossier zodat mijn vaste contract in orde gemaakt kan worden. (en ook een beetje om de kleine meneer te showen als hij een beetje happy is)
ik zie wel wanneer hij wil eten, we zoeken wel een plekje.
vind naar Leiden rijden nog wel spannend, hij zit achterin en het is toch meer dan een half uur... hoop dat hij niet heel hard gaat huilen ofzo...
hoeveel weken is ze nu Soesa? Is t niet een sprongetje of regeldagen ofzo? Misschien t hoogtepunt van krampjes?quote:Op maandag 10 november 2014 15:17 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]You go Kwak! Meeste kindjes vallen heel snel in slaap in de auto, hopelijk doet M dat ook
.
Cheiron, ik zou gewoon lekker meegaan in wat je baby wilt en je nog helemaal niet druk maken km wat voor ritme dan ook.
Ik ben hier een beetje aan het bedenken wat er in hemelsnaam aan de hand is met mijn baby. Ze is echt binnen 1 dag van een baby die overal en heel makkelijk slaapt en amper huilt in een ontevreden meisje veranderd dat alleen maar in de doek wil slapen. Nu ligt ze weer in bed te slapen maar na 15 minuten hoor ik haar alweer wakker worden. Ze huilt ook echt heel klagerige, echt sneu
Dat gevoel heb ik nu ookquote:Op maandag 10 november 2014 15:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik meende juist dat de top qua huilen rond de 8 weken zit?
quote:Op maandag 10 november 2014 15:30 schreef Dyre het volgende:
De top hier zat bij 10 weken geloof ik
Wacht, dit helpt niet
Ik lees alles bij, maar even veel te druk om te reageren.
Wel lekker aan het genieten van mijn baby
I knowquote:Op maandag 10 november 2014 15:37 schreef Dyre het volgende:
En ojah: alles wordt beter
Nee echt
nu denk je: flikker op met je advies waar ik nu niets aan heb, maar straks denk je: verrek, iedereen heeft gelijk
Die zou dr man op zoeken en een nieuwe maken, want deze is defectquote:Op maandag 10 november 2014 16:29 schreef Limone het volgende:
Aaw Soesa! Lekker dicht tegen je aan houden (als daar ruimte voor is), dan is het vast snel voorbij. Sneu zeg voor jullie!
Lekker zo'n bedpeuter!![]()
(Als het echt te gortig wordt denk dan: What would Michelle Duggar do? Daar word ik heel zen van.![]()
)
het suffe is dat de jumbo huismerk doekjes nog steeds de helft kosten ondanks aanbiedingquote:Op maandag 10 november 2014 18:25 schreef Cheiron het volgende:
Lekker hoor, om te horen dat je kind goed aankomt. Toch een gevoel dat je iets goed doet.
Weet niet of dit ook de plek is voor aanbiedingen, maar aangezien iedereen hier luierdoekjes zal gebruiken: http://www.bol.com/nl/p/p(...)ks/9200000024753993/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door ProjSkippy op 10-11-2014 19:44:18 ]
De lidl doekjes zijn ook erg fijn. Die zijn wat groter, dus meer veegoppervlak.quote:Op maandag 10 november 2014 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het suffe is dat de jumbo huismerk doekjes nog steeds de helft kosten ondanks aanbieding
Ik heb m gehad in de tijd dat ik bv gaf. Je mag m alleen gebruiken als je volledige bv geeft volgens huisarts. Ik vond m trouwens reteduur; ik was voor 3 maanden bijna 25 euro kwijtquote:Op maandag 10 november 2014 20:06 schreef Hilmo het volgende:
Inderdaad SQ! Onze baby's zijn echt groot hihi. Wij hadden een grote kinderwagenbak gekozen gelukkig
Hebben jullie al over anticonceptie nagedacht? Heb zo'n folder gekregen, blijft niet enorm veel over met bv. Ga voor de pil zonder oestrogeen, wil geen onderhuidse dingen of prikken. Deze week dokter maar eens bellen voor een afspraak.
Ben benieuwd hoe dat zit, hoor ik dan ook wel. Maar ik geef volledig bv dus dat zit wel goed. Gewone pil heb ik nog thuis voor daarna. Al weet ik niet of migraine daardoor kwam. Hoopte dat deze pil beter is. Nog een reden om snel en veel in te slaan, ben door eigen risico heen hihi dus zou vergoed moeten wordenquote:Op maandag 10 november 2014 20:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb m gehad in de tijd dat ik bv gaf. Je mag m alleen gebruiken als je volledige bv geeft volgens huisarts. Ik vond m trouwens reteduur; ik was voor 3 maanden bijna 25 euro kwijt
Jup jup! Een van m'n favorieten.quote:Op maandag 10 november 2014 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
wat een dotje, skip
Heeft ze nou een Molo flamingo shirtje aan?
Mijn man is de baby uit gaan laten, ze bleef maar krijsen. Maf hoe ze dan stil zijn zodra je die kinderwagen in beweging zet
Mijn M. is jaloersquote:Op maandag 10 november 2014 20:30 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jup jup! Een van m'n favorieten.
Knuf voor jouw M!
--
Huuuuu Blue, de slechtste chauffeur. Ik kan dat programma zó slecht hebben. Maar ik kijk wel altijd.![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 19:32 schreef ProjSkippy het volgende:
Fijn Kwak!
--
Knuf voor Soesa en mini!
--
Ik lees zo even verder bij. Zo, verder bij gelezen!
Beterschap voor Franny en Razz!
--
Jeeeeej voor Geppie!
--
Ik wil even roepen: M. is vandaag al weer 11 maand oud! Huuuuuu!Huuh jij bent toch net pas bevallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De kraamzorg begon er over in de eerste week. Ik dacht nog even terug aan de bevalling en had alle anticonceptie die ik voorlopig nodig heb meteen paraatquote:Op maandag 10 november 2014 20:06 schreef Hilmo het volgende:
Hebben jullie al over anticonceptie nagedacht?
baby's hebben altijd vloeibare poepquote:Op maandag 10 november 2014 21:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
De kraamzorg begon er over in de eerste week. Ik dacht nog even terug aan de bevalling en had alle anticonceptie die ik voorlopig nodig heb meteen paraat
Trouwens, wat is jullie ervaring met "vochtige" poep? Ik twijfel behoorlijk of onze C. nu diarree heeft of niet. Het is dunner dan het was, maar niet super-waterig.
Herkenbaarquote:Op maandag 10 november 2014 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en dat je baby al een uur huilt en niks helpt en dat er dan ineens een boer uit komt waar papa jaloers op zou zijn
Je vrouw is in principe meteen weer vruchtbaar. Je zou niet de eerste zijn die veel sneller dan gepland aan een tweede begint...quote:Op maandag 10 november 2014 21:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
De kraamzorg begon er over in de eerste week. Ik dacht nog even terug aan de bevalling en had alle anticonceptie die ik voorlopig nodig heb meteen paraat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze schrok er zelf geloof ik van en moest er ook heel hard van huilen![]()
ik heb zeven jaar alleen met condooms gebatst zonder 1 keer zwanger te raken. En we weten allemaal dat dat niét aan mijn vruchtbaarheid ligtquote:Op maandag 10 november 2014 22:15 schreef kwakz0r het volgende:
De verloskundige ging hier heel streng kijken toen ik zei dat we weer condooms wilden gaan gebruiken.
Want dat was toch echt niet zo veilig en ik mag ECHT niet zwanger worden het eerste jaar.
Ik werd er helemaal sip van, want ik wil geen hormonale anticonceptie meer eigenlijk want reageer slecht op de progestageen daarin en ik wil echt geen spiraaltje. Was geneigd te zeggen "nou, ik heb wel gewoon geen seks meer de rest van mijn leven".
quote:Op maandag 10 november 2014 22:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou die van mij huilt al twee uur en niks is goed. Hoe trek ik zo'n boer er precies uit?
Waar is mijn rustige goed slapende baby gebleven.. Of komt die weer terug na de 8 weken sprong?
(Vreselijk dat boek, maar toch.. Ik blijf er wel naar pakken als ze huilerige dagen heeft en het klopt steeds..)
ik ontlurk evenquote:Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef Dot. het volgende:
[..]
De lidl doekjes zijn ook erg fijn.
Wehkamp heeft trouwens weer maandboxen Pampers in de aanbieding.
Dit! Al moet je zelf bij Kruidvat ook goed opletten, want soms is de 2+1 actie met midpakken per luier alsnog duurder dan een jumbopak tegen de volle prijs.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:14 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ik ontlurk even![]()
Kruitvat luiers zijn nu ook in de aanbieding
8 cent per luier. 7,49 per pak, 56 luiers per pak en derde pak gratis. Dus 168 luiers voor 14,95. Buiten de aanbieding zijn ze 0,13 cent per luier. Merk aanbiedingen lijken altijd leuk, maar zijn bijna nooit goedkoper dan de huismerken.
Dus wel een aanrader, zijn prima luiers. ( althans als ik anderen mag geloven, heb het zelf nog niet getest maar ik heb ze al wel in huis )
Is vind ik ook zo met de doekjes van de Etos.
Ik vond Kruidvat niet zo fijn in kleinere maten, dus we hebben het hier bij Pamper gehouden sindsdien. Ik heb wel laatst een proefverpakking van de Aldi meegenomen, maar die was nog te groot. AH vond ik helemaal geen fijne luiers, daar hebben we het pak niet eens opgemaakt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 07:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dit! Al moet je zelf bij Kruidvat ook goed opletten, want soms is de 2+1 actie met midpakken per luier alsnog duurder dan een jumbopak tegen de volle prijs.
Onze jongens zitten nu in maat 4 en dan is de 2+1 actie helemaal niet zo ontzettend aantrekkelijk. Bij het jumbopak kosten de luiers standaard 14 cent per stuk en in de actie geloof ik 13 .
goed dat je het zegt! Dan let ik daar tzt ook op.quote:Op dinsdag 11 november 2014 07:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dit! Al moet je zelf bij Kruidvat ook goed opletten, want soms is de 2+1 actie met midpakken per luier alsnog duurder dan een jumbopak tegen de volle prijs.
Onze jongens zitten nu in maat 4 en dan is de 2+1 actie helemaal niet zo ontzettend aantrekkelijk. Bij het jumbopak kosten de luiers standaard 14 cent per stuk en in de actie geloof ik 13 .
Nee, niets bijzonders mee doen. Smeren kan het volgens mij ook juist erger maken. Denk dat het moet 'ademen'. Wat ik deed: regelmatig met een nat doekje even schoonmaken en dan goed deppen met hydrofiel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Vraagje: wat te doen bij een dreigende smetplek? A.'s halsplooi is rood (ondanks het elke keer minutieus afdrogen) maar wel droog en dicht. Insmeren met iets of zo laten?
dankje!quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
LT, GM heeft ik geloof vorige week in baby voor dummy's topic gevraagd welke luiers iedereen heeft. Misschien haal je daar ook wat info uit
Hij lekte door, ook in een grotere maat. Maar je kunt bij de Kruidvat een gratis pak ophalen als je zo'n pas aanvraagt en zegt dat je zwanger bent, dus dan kun je het ook uitproberenquote:Op dinsdag 11 november 2014 08:23 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
goed dat je het zegt! Dan let ik daar tzt ook op.
Dot. Wat vindt je niet fijn aan ze? Ik heb nog geen persoonlijke luier ervaring dus ik ben wel benieuwd
Omdat die inenting in onze optiek maar weinig toegevoegde waarde heeft. Ik zat daar helemaal strijdbaar te wezen, gaf ze me gelijkquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Spekkuiken!fijn dat het een positief bezoek was. Waarom wil je de inentingen skippen?
Waar woon je? Ik ben zelf masseur en ken wel een aantal masseurs die babymassage cursussen geven. ( ik in principe ook, maar wegens tijdsgebrek even niet)quote:Op maandag 10 november 2014 19:57 schreef Hilmo het volgende:
Kwak, wat stoer van je!mijn eerste CB bezoek staat pas over een week of wat gepland, benieuwd hoe dat gaat, die controle. Moet alleen heen en hij krijgt dan prikjes.
Goed van die tip van lidl doekjes, gaan we ook proberen.![]()
Net mijn baby opgemeten, 60 cm, wow. Vandaag contact opgenomen met fysio, ik loop verkeerd en denk dat mijn bekken wat verweekt is ofzo, het voelt best instabiel. 9 pond baby die eruit is gedrukt kan dat best veroorzaakt hebben. Osteopaat ook nog maar naar laten kijken. En gekeken naar cursus baby massage. 4 sessies bij je thuis voor 50 euro is ergG goedkoop geloof ik, maar ziet er wel betrouwbaar uit.
Klopt, het is een herhalingscocktail die qua beschermingsgraad niet heel veel toevoegt (cijfers etc. kun je terug vinden in de bijsluiters op lareb.nl)quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:12 schreef Franny_G het volgende:
Hee Burdie, ik zat te kijken naar het inentingsprogramma zoals dat in het boekje van I staat, maar daar is de 11 maanden prik dezelfde als de 4 maanden prik. Zo'n cocktail. En de prik die daarna komt is juist tegen bof e.d. dus ook niet iets om makkelijk over te slaan. Begrijp dus niet helemaal om welke prik het dan gaat?
Ik heb ook net weer zes pakken ingeslagenquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:14 schreef exode het volgende:
Ik lees hier dat de Kruidvat luiers weer in de aanbieding zijn, check, morgen weer bezoekje Kruidvat. Wij gebruiken sinds het mannetje 2 maanden is, de Kruidvat luiers, prima! Alleen de nachtluier is Pampers, die van het Kruidvat hield 12 uur slapen en plassen niet.
Bij mij zeiden ze twee weken (gek, zelfde ziekenhuisquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:19 schreef Chanty het volgende:
Oh ja kwakzor! Wat ik me afvroeg, mag jij al autorijden met je KS?? Bij mij zeiden ze 6 weken geen auto rijden ivm verzekering. Ik zou anders even je verzekering bellen en vragen want volgens mij lopen de adviezen uiteen. Maar je wilt niet dat er iets gebeurt en dat het je wordt aangerekend.
Razz hier liggen de handdoeken ook op allerlei manieren opgevouwen in de kast en mijn kledingkast is een chaos. Ik ben heel selectief autistischWel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met een wasophangtik
Franny beterschap! Hopelijk ben je morgen weer helemaal fit.
TAP je mag best klagen over pittige nachten. Natuurlijk hoort het er ook wel bij maar dat betekent niet dat je er niet minder van mag balen. En je doet niks verkeerd, je hebt gewoon pechEn als ik jou was zou ik echt even een dagje vrij nemen/ ziek melden om bij te slapen, dan kun je de wereld misschien ook weer wat beter aan.
Drama's bij bepaalde handelingen check! Maar hier werkt het serieus als ik in de maneschijn ga zingen. Dan kan ik ineens wel de prut uit zijn oogjes vegen en houdt hij zich stil als ik zijn nageltjes knipMisschien kun je eens kijken waar ze rustig of vrolijk van wordt Razz en dat proberen te combineren met het schoonmaken?
Geppie wat fijn van je goede nacht
JMHeel goed dat alles zo snel in werking is gezet en je je ei kwijt kunt.
Hahaha SQ wat een spekkie
Burdie apart dat de arts het dus ook onzin vindt. Ik zal tzt maar eens gaan polsen wat ze hier erover zeggen en me inlezen. Als het niet hoeft, dan liever geen prikjes natuurlijk. En 10+ kilo
Vreemdquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Bij mij zeiden ze twee weken (gek, zelfde ziekenhuis). Heb Gegoogled en lees dat de verzekering meestal aanhoudt "wanneer de arts het weer verantwoord vindt" en sommigen "wanneer je geen pijnstilling meer neemt" (nou dat doe ik al een week niet meer...)
Zal Interpolis zo even bellen.
Nee het gaat om je WA. Maar ik zou de gok niet nemen als het niet mag. Als je iemand invalide rijdt en ze rekenen het je aan….quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:34 schreef kwakz0r het volgende:
Als t 6 weken is hebben we echt een probleem want vriendje heeft nog steeds geen rijbewijs
Heb gebeld, word teruggebeld (moet allemaal via de Rabo als tussenpersoon).
Ben overigens alleen WA verzekerd met de auto dus misschien zou ik de gok er wel op wagenof ben ik nu enorm dom en gaat het om je zorgverzekering?
Ik wilde er sowieso al induiken. Ik ben op zich voorstander van inenten maar eigenlijk alleen omdat ik gewend ben dat we dat doenquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:37 schreef Burdie het volgende:
Het is trouwens niet mijn bedoeling anderen aan te zetten tot het skippen van inentingen hoor.... Wij zijn gewoon heel kritisch over wat we onze zoon al dan niet toedienen. Ik vind het ook een heel moeilijke beslissing, want zowel aan wel inenten als niet inenten zitten voordelen en nadelen. Het is een persoonlijke afweging.
Je zet mij niet aan tot het skippen!quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:37 schreef Burdie het volgende:
Het is trouwens niet mijn bedoeling anderen aan te zetten tot het skippen van inentingen hoor.... Wij zijn gewoon heel kritisch over wat we onze zoon al dan niet toedienen. Ik vind het ook een heel moeilijke beslissing, want zowel aan wel inenten als niet inenten zitten voordelen en nadelen. Het is een persoonlijke afweging.
Ik krijg echt de kriebels van die website die je net posttequote:Op dinsdag 11 november 2014 10:49 schreef exode het volgende:
Zo is het leven als moeder krijg ik steeds te horen. Keuzes, keuzes, keuzes...ik probeer maar zoveel mogelijk op gevoel af te gaan. Maar die inentingen wil ik maar niet teveel meer over nadenken.
Ja he...Ik snap het ook wel, de medicijnen industrie en dus ook de inentingen willen verkopen, verkopen, verkopen en de tegenstanders zijn vaak (sorry...) geitenwollen sokken types die het een moord vinden als je een mug doodslaat. Dat botst nogal...quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:57 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik krijg echt de kriebels van die website die je net postteDat bedoel ik overigens precies met sterke kampen, het is allemaal heel zwart-wit.
En dit ja, haha. Ik kan en weet veel. Van heel andere dingenquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:06 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben gewoon een brave volger. Heb niet de neiging te denken dat mijn intellect of kritische blik scherper zijn dan die van de medische wereld
+1.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:06 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben gewoon een brave volger. Heb niet de neiging te denken dat mijn intellect of kritische blik scherper zijn dan die van de medische wereld
Dus jij bent er zo een, die alle pakken wegjat voor m'n neusquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb ook net weer zes pakken ingeslagen.
Dit was ook alles wat er nog lag hoorquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:13 schreef Loj het volgende:
[..]
Dus jij bent er zo een, die alle pakken wegjat voor m'n neus![]()
Kwam om half 10 (winkel gaat om 9 uur open) waren de twee maten, die ik wou hebben, er al niet meer
meeverenquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:15 schreef kwakz0r het volgende:
Klaagpost: heel fijn hoor, dat hij tijdens de zeuruurtjes innde ochtend wel slaapt in de doek. Maar ik loop nu dus al een uur langzaam rondjes door t huis en ik begin me wat te vervelen op onze 75 m2.![]()
Huishoudelijke klusjes doen heeft weinig zin want bijna alles is netjes en bukken vindt hij ook 'niet ok!'. En ik heb zelf niet zo'n puf om naar buiten te gaan (en waarheen dan?)
Meh. Maar t knuffelt wel fijn zo met je kindje dicht op je
En niet eens 3 pakken laten liggen voor mijquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dit was ook alles wat er nog lag hoor.
Kan de poets niet helpen? Of is ze niet meer gekomen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meeverenik zit ook al een uur met baby op schoot op de bank terwijl ik best zou willen ontbijten
+1, dan wantrouwen heb ik ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:09 schreef Franny_G het volgende:
Het punt voor mij is nu dat ik heb gemerkt dat er wel vaker vanuit de overheid adviezen en richtlijnen e.d. worden gesteld die volgens mij niet helemaal juist zijn. Denk aan het 'vier maanden bijvoeding-advies'. Of het Voedingscentrum. Of de dingen die zelfs artsen op het cb zeggen over bv die soms niet kloppen. Daardoor heb ik nu wel steeds meer een soort wantrouwen, en het idee dat ik echt zelf verantwoordelijkheid moet nemen, in het me verdiepen in hoe het allemaal zit.
de poets hangt al te vaak boven de box, ze moet ook schoonmakenquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:25 schreef Dot. het volgende:
[..]
Kan de poets niet helpen? Of is ze niet meer gekomen?
Ik realiseerde me vaak pas te laat dat ik wel naar buiten kon en liep dan dus nog met pyjama aan en baby in de doekMaar staand/wiebelend kun je ook koken, bakken, strijken, tv kijken, boek lezen, was vouwen, keukenkastjes opnieuw inrichten, afwassen
Dat is inderdaad precies ook mijn gedachte: wat als…. En ik vraag me ook af hoe mensen die helemaal niet inenten daarmee omgaan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:05 schreef Dyre het volgende:
Ik ben een beetje van het andere kampHeb gewerkt voor het RIVM waar het rijksvaccinatieprogramma vandaan komt en heb met eigen ogen gezien wat ziektes als kinkhoest en tetanus kunnen doen zonder vaccinatie.
Ik zou het mezelf nooit vergeven als L dood zou gaan aan een ziekte waar we gewoon een vaccin voor hebben
Je sluit daar niets met 100% mee uit, dus garanties geeft het nooit, maar ik perk er wel het risico aanzienlijk mee in.
Maar ik snap ook goed de andere kant van het verhaal: ouders die liever geen 'rotzooi' in willen laten spuiten. Polio bijvoorbeeld komt al járen niet meer voor in Nederland (dankzij de vaccinaties), dus waarom zou je daar nog tegen vaccineren? Hoe groot is de kans dat polio wordt geïmporteerd?
Al moet ik wel zeggen dat beide kanten op een vrij agressieve manier hun mening op kunnen dringen zeg.
Rellen
ik voorzie een zeer stofvrij huis de komende acht wekenquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:51 schreef Burdie het volgende:
Het schijnt dat het geluid van de stofzuiger lijkt op het geluid van bloed dat door de navelstreng gaat. Daarom worden heel jonge babies vaak rustig van de stofzuiger (maar ook bijv. van de afzuigkap).
Oh, ik bedoelde ook meer dat ze eten voor je kan pakkenquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de poets hangt al te vaak boven de box, ze moet ook schoonmakenmaar stofzuigen was magie, want ze slaapt, hosanna!
Nu geniet ik van een gigantische fruitsmoothie
Het wat-als kan twee kanten op,natuurlijk. Ik zou mezelf ook nooit vergeven als mijn kind overlijdt na een BMR vaccinatie (ja, dat komt voor. In Japan hebben ze daarom BMR uit het vaccinatieprogramma gehaald).quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:50 schreef Chanty het volgende:
Dat is inderdaad precies ook mijn gedachte: wat als…. En ik vraag me ook af hoe mensen die helemaal niet inenten daarmee omgaan.
oh zo!quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:54 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde ook meer dat ze eten voor je kan pakken
Er zijn ook apps voorquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik voorzie een zeer stofvrij huis de komende acht weken
Gebeurt dat zo vaak?quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het wat-als kan twee kanten op,natuurlijk. Ik zou mezelf ook nooit vergeven als mijn kind overlijdt na een BMR vaccinatie (ja, dat komt voor. In Japan hebben ze daarom BMR uit het vaccinatieprogramma gehaald).
Toen ze 5 weken was! Te liefquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Kwak
Oh en Soes, wanneer ging ze echt lachen? Ik kan niet wachten
Ik mag ook geen piano meer spelen van kuiken, maar dat komt hierdoor:quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:51 schreef Roomsnoes het volgende:
Nee, man. Eerste les ook echt, haha. Ze huilt haast nooit he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaatwasser deed bij ons ook wonderen....wandelwagen bak op de grond voor de vaatwasser en mijnheer was weg.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:51 schreef Burdie het volgende:
Het schijnt dat het geluid van de stofzuiger lijkt op het geluid van bloed dat door de navelstreng gaat. Daarom worden heel jonge babies vaak rustig van de stofzuiger (maar ook bijv. van de afzuigkap).
Hihi! Herkenbaar, hij kan hier neplachen, nephoesten en nephuilen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:08 schreef BlueEyes het volgende:
Mijn kind kan faken!
Viel me gisteren al op, daarnet weer.
Hij verslikte zich en hoestte. Als ik he en gossie bij elke hoest zeg, perst hij met een lach nog wat nephoestjes eruit
Dit was een zeldzaam momentje waarop ik ook de piano mocht aanraken, meestal speelt hij alleen en mag ik me er niet mee bemoeienquote:
Dat weet ik, zit even te googlen, helaas niks te vinden qua officiële cijfers want dat wordt natuurlijk ontkendquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, maar het gebeurt wel.
En Ewan.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:08 schreef BlueEyes het volgende:
Mijn kind kan faken!
Viel me gisteren al op, daarnet weer.
Hij verslikte zich en hoestte. Als ik he en gossie bij elke hoest zeg, perst hij met een lach nog wat nephoestjes eruit
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 12:15:43 ]
quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:37 schreef BlueEyes het volgende:
Razz wat een snoetje![]()
Slaapboks voor L en F kennelijk Chanty!
Ben ik eindelijk een dag vrij en zat ik om 9 uur gepoetst en al klaar voor het grote mama-zoon festijn, slaapt meneer steeds na een uurtje wakker zijn.
Hij zal het wel nodig hebben na 3 dagen papageweld te hebben gehad.
Mijn rustgevende invloed
Naar buiten was wel even lekker. Ook even uitgehuild bij J onderweg en verteld wat ik zo moeilijk vind.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:49 schreef Roomsnoes het volgende:
Hé, kleine stapjes he! En je moet naturlijk niets wat je niet leuk vindt. Daar schiet M ook weinig mee op.
Wat mis je uit je oude leven? Hoe zou je M daar (straks) in kunnen passen?
Als ik tv wil kijken dan lig op mijn zij op de bank met baby aan tiet. Zij blij, ik blij. Wil M los op je borst liggen, zonder doek? Dan kan je je haakwerk er bij pakken. Of naar de winkel wandelen en lekkere dingen kopen voor het avondeten, tijdschrijft meenemen (Flow al gelezen?), en een lekkere thee ofzo.
Ik doe nu (na 2,5 pas he!) in principe alles wat ik normaal ook deed, maar met lager tempo. Alleen de pianoles was een afgang. Serieus, wat dacht ik
SPOILER: antwoord op je vragenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door kwakz0r op 11-11-2014 13:07:31 ]Kwak
voorsprongquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
En kan het zijn dat mijn baby alvast aan dr eerste sprong bezig is? (4+5). Ze wil ineens niet meer slapen, vraagt constant om de borst en wil alleen maar tegen mij aan liggen
Sommige baby's zitten dan permanent in een sprong. (Zie kwak.)quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
En kan het zijn dat mijn baby alvast aan dr eerste sprong bezig is? (4+5). Ze wil ineens niet meer slapen, vraagt constant om de borst en wil alleen maar tegen mij aan liggen
ja tuurlijk weet ik dat er andere oorzaken bestaanquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:32 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Sommige baby's zitten dan permanent in een sprong. (Zie kwak.)
Al hadden ze me dat op een poster gegeven dan had ik het nog niet geloofdquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:11 schreef Roomsnoes het volgende:
Fijn dat het even lekker was om naar buiten te gaan!
Ik heb soms wel eens tegen man gezegd: er staat melk in de vriezer, alstublieft, hier is O. Ik ga in bad/een tukkie doen/drie rondjes haken/whatever. J ging dan een rondje lopen met haar. O rustig, J even alleen met puk want ja, ik zit er ook altijd maar bijEn gelukkig is mijn man de rust zelfde, en dat heeft een fijn effect op zo'n beeb.
Grote disclaimer: ik zag het even helemaal niet zitten toen mini 4-8 weken was ofzo, dus ik herken erg veel in wat je schrijft. Het idee dat ze nooit meer weg zou gaan begon ineens te dagen, en ondanks dat ik het een fantastisch idee vond, benauwde het me ook. Ik voelde me een kluizenaar en dacht dat het nooit zou veranderen. Overdag sliep ze alleen op mij, dus we kwamen de bank niet eens af. En nu ga ik regelmatig naar cafétjes, naar de stad met metro en bus, en terug twee steile heuvels op met propvolle kinderwagen, we gaan naar babyzwemmen. Nooit gedacht dat ik daar mijn hand niet meer voor om zou draaien. Cliché maar waar: het zijn fases, en het wordt beter. (Die zouden ze op een poster af moeten drukken en gratis uit moeten delen bij ontslag uit het ziekenhuis)
Dat is hier ook een punt inderdaad. Bij m'n vriend wordt Lou echt niet rustig.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
Is J. zelf ook rustiger, kwak?
M. wordt namelijk bij haar vader ook nauwelijks rustig, maar blei is zelf ook zo gespannen er mee bezig. Zo van, baby MOET NU RUSTIG WORDEN, met als gevolg een nog harder huilende babyik merk dat hoe kalmer je zelf blijft, hoe rustiger de baby is.
Ik zeg niet dat dat het probleem is hoor, dus zie dit niet als een aanval
quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
Skittles, ik gnorkte zo hard om "alles snel naar binnen harken nu het nog lauw is"het is zó herkenbaar
al huilt de mijne niet zo extreem veel hoor. Maar wel áltijd onder etenstijd
![]()
Ik heb de gele babybijbel er even bij gepakt en het lijkt toch idd het eerste sprongetje te zijn, ik herken alle symptomen
Ik heb nu classic fm opgezet en ze slaapt weer even
Vriest het op zijn kamertje ook dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:09 schreef exode het volgende:
Hoe gaan jullie de nachten in de winter aanpakken? Mijnheer ligt in een slaapzak, overdag nu een herfstslaapzak van de hema, winterslaapzak die we gekregen hebben. Maar is dat warm genoeg als het 's nachts vriest? Dekentje is niet echt een optie....hij gaat zijn hele bed door.
Als het echt koud is gewoon een warme pyjama en winterslaapzak? Das hartstikke warm.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:09 schreef exode het volgende:
Hoe gaan jullie de nachten in de winter aanpakken? Mijnheer ligt in een slaapzak, overdag nu een herfstslaapzak van de hema, winterslaapzak die we gekregen hebben. Maar is dat warm genoeg als het 's nachts vriest? Dekentje is niet echt een optie....hij gaat zijn hele bed door.
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vriest het op zijn kamertje ook dan?
Hier ook bijna continu klassieke muziek opquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
Skittles, ik gnorkte zo hard om "alles snel naar binnen harken nu het nog lauw is"het is zó herkenbaar
![]()
Ik heb de gele babybijbel er even bij gepakt en het lijkt toch idd het eerste sprongetje te zijn, ik herken alle symptomen
Etenstijd heeft iets magisch waarvan ze in huilen uitbarstenquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Naveltruitjequote:Op dinsdag 11 november 2014 14:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
Uhuh! Ik keek even niet en toen...
[ link | afbeelding ]
Helaas bewogen door moederlijk enthousiasme
en ja, het shirt is nu echt te kort
Razz, wat cute
Huilen/wakker tijdens eten check!
Plakbaby, check!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |