abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146476756
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

[ Bericht 17% gewijzigd door Mabawa. op 09-11-2014 20:46:53 ]
pi_146476935
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 20:40 schreef BlueEyes het volgende:
:o een peuter??

En E is voor mijn gevoel ook nog mini :@
Leugens zeg ik je! Leugens!! :{w
pi_146476954
Jup, beentjes opgetrokken, af em toe overstrekken, en lage "auorgh" huiltjes en gillen afgewisseld. Gelukkig duurde het niet zo heel lang en is hij net op J's schoot in slaap gevallen en nu weer in bed.

En kiek nou, wat een charmer met zijn lachstuipjes!
Kwak
pi_146477008
Ahh kijk 'm nou met z'n rimpelvingertjes! O+
pi_146477093
Ooh wat een minitje O+

(Ha! Dat mag ik zeggen met m'n dikke beer)
pi_146477117
Oh Kwak! Je hebt een mooie gebakken O+

Vlees en yoghurt staan hier eigenlijk nog niet op het menu :@ Ik vind vlees zo'n stap en een toetje eten we zelf nooit en ik denk dat hij al wel voldoende zuivel binnen krijgt met roomboter op brood en z'n flessen. Of is yoghurt ook nog ergens anders voor? Hij dronk vandaag wel voor het eerst uit een rietjesbeker. Tuitbekers snapt hij niet maar dit ging meteen goed :)
pi_146477143
Kwak O+ En wat een tof dekentje.
  † In Memoriam † zondag 9 november 2014 @ 20:54:03 #8
37843 lady-wrb
kortaf
pi_146477261
wat een echt jongenskoppie kwakz0r O+
pi_146477379
Ja dat dekentje ben ik echt verliefd op O+ ( en t mannetje eronder ook :P ) het is van fresk, heb m bij jut en juul in leiden gekocht (had een cadeaubon en dit was een van de weinige betaalbare dingen daar :X maar zó leuk allemaal!!)
Kwak
  zondag 9 november 2014 @ 21:03:51 #10
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_146477647
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 20:57 schreef kwakz0r het volgende:
Ja dat dekentje ben ik echt verliefd op O+ ( en t mannetje eronder ook :P ) het is van fresk, heb m bij jut en juul in leiden gekocht (had een cadeaubon en dit was een van de weinige betaalbare dingen daar :X maar zó leuk allemaal!!)
Die winkel mijdt ik liever, veel te leuke dingen daar.. O+

En mijn E. is niet mini :P
Mijn grote meis is al bijna 7.5 maand *;
En vlees is maar een klein stukje hoor, gepureerd met groente en bataat gaat dat heel aardig hier.. :)

En ze kriigt het ook niet elke dag hoor..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_146477839
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 20:57 schreef kwakz0r het volgende:
Zat dat vroeger in dat zijstraatje van de Haarlemmerstraat richting de Dirgos? Daar zat namelijk ook een tof kinderwinkeltje (waarvan ik de naam dus niet meer weet) maar die is weg zag ik laatst.
  zondag 9 november 2014 @ 21:29:57 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_146478743
Doh, wat een humpie, kwak O+
disclaimer
pi_146478828
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 21:09 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Zat dat vroeger in dat zijstraatje van de Haarlemmerstraat richting de Dirgos? Daar zat namelijk ook een tof kinderwinkeltje (waarvan ik de naam dus niet meer weet) maar die is weg zag ik laatst.
Hmmm nee, die ken ik niet. Dit zit aan de Nieuwe Rijn, het stukjr bij de Griek en Terpentijn (voorbij de Beschuitsteeg/sns bank/bakker Jacobs, richting de Hooigracht).

Zit op die hoek daar richting de Korevaarstraat/Breestraat nu ook een Franse bakker met lekker desembrood en fijn stokbrood enzo. O+

Mijn laatste rondje stad was alleen maar die hoek: kinderwinkel, gevukd speculaas bij bakker jacobs, stokbrood bij de fransman, thee en uitrusten bij Anne en Max, meergranen pavé kopen bij t Vlaams Broodhuys en weer naar huis toe. Moe dat ik was van die vier winkels en een uurtje theedrinken!

Maar ik O+ zo van Leiden. Mis t soms echt na drie jaar Den Haag...
Kwak
pi_146478830
Volgens mij wel Nikki! Toen ik daar om de hoek woonde zat daar idd een kinderwinkel, maar ja, toen had ik nog niets met kinderen :')

Kwak, wat lief O+

Hier is de koorts weg *O* Bij F ook *O*
pi_146478909
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 21:31 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Hmmm nee, die ken ik niet. Dit zit aan de Nieuwe Rijn, het stukjr bij de Griek en Terpentijn (voorbij de Beschuitsteeg/sns bank/bakker Jacobs, richting de Hooigracht).

Zit op die hoek daar richting de Korevaarstraat/Breestraat nu ook een Franse bakker met lekker desembrood en fijn stokbrood enzo. O+

Mijn laatste rondje stad was alleen maar die hoek: kinderwinkel, gevukd speculaas bij bakker jacobs, stokbrood bij de fransman, thee en uitrusten bij Anne en Max, pavé kooen bij t Vlaams Broodhuys en weer naar huis toe. Moe dat ik was van die vier winkels en een uurtje theedrinken!

Maar ik O+ zo van Leiden. Mis t soms echt na drie jaar Den Haag...
O+ Welk frans bakkertje bedoel jij dan? Er zit er 1e net na de brug, in de straat van Anne&Max maar ik dacht dat die pas net open was :?

Gelukkig is het maar 10 min treinen toch ;)
pi_146479029
Die baby in de OP moet wel gefotosjopt zijn toch?? :o
pi_146479140
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 21:33 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

O+ Welk frans bakkertje bedoel jij dan? Er zit er 1e net na de brug, in de straat van Anne&Max maar ik dacht dat die pas net open was :?

Gelukkig is het maar 10 min treinen toch ;)
Ja die, die is net open! (Ben er een week of twee voor de bevalling geweest). Ik had een broodcraving dus ben alle bakkers afgeweest in die hoek :')

Ja het is dichtbij, maar merk dat ik er weinig meer kom. In t centrum van DH kom ik ook weinig overigens, we zitten toch wat aan de rand en ik werk in een buitenwijk dus kom vaker in Rijswijk in de Bogaard...
Kwak
pi_146479574
Wij waren er afgelopen zaterdag, koffie & quiches gegeten aan het tafeltje er voor O+ Zijn ze al langer open dan ik dacht! :)
pi_146479811
Ik heb even op de webshop geklikt. Ik denk dat het wel die winkel is, maar dat ze inderdaad verhuisd zijn. Het was toen een heel klein winkeltje, nu ziet het er wat groter uit. En nog even tof. O+

Amsel die baby in de OP was me nog niet opgevallen. Ik ben alleen bang dat ie niet geshopt is. :X
pi_146480601
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 21:31 schreef Fazzoletti het volgende:

Hier is de koorts weg *O* Bij F ook *O*
Gelukkig. Hier ben ik ineens ook de pineut. Kom aan het eind van de middag thuis en begin toch te rillen, kon amper op mijn benen staan. Koorts en voel me alsof geraakt door een vrachtwagen. I heeft nergens last van, thank God.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_146480863
Buh rot Franny, goed uitzieken voordat de schoolbacterieën je nog zieker maken :*

Hier heb ik de diarreechachacha. Bijzonder ironisch als je net een spuitluier van je dochter staat te verschonen en je je man moet roepen dat hij NU moet komen omdat je zelf anders het toilet niet meer haalt :') .
pi_146480890
Kwak, je mannetje O+
pi_146480912
Sterkte voor de zieke mama's :*
Kwak
  zondag 9 november 2014 @ 22:16:48 #24
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_146481079
Beterschap allen te saam .. :*

Hier is moppie uit logeren, dus het is stil in huis.. :{

Ik ga maar een oogje toedoen, morgen om 07:00 uur gaat de wekker weer!
Bohhhh :X
pi_146481219
Razz en Franny beterschap. :*
pi_146481469
Thanks, en jij ook Razz!

M. is een schatje, Kwak. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 9 november 2014 @ 22:29:20 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_146481825
Beterschap meiden :*
disclaimer
pi_146482071
Beterschap ladies!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 10 november 2014 @ 04:17:58 #29
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_146488597
Halloo!

Haallooooo haaallooooo haaaaalloooooooooo haaaaaaallooooooooooo :+

Wat een stilte hier!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_146488633
:W Maar dan omgekeerd: ik ga nu het kind wakker maken omdat we zo naar huis vliegen. :O
  maandag 10 november 2014 @ 04:34:37 #31
52229 Chanty
pi_146488646
Goede vlucht! Waar ben je geweest? :)
pi_146488681
Hi!
De fles van 23.45 viel zodanig niet lekker dat het eerste deel van de nacht een krampjesfeestje werd :-/ Om iets voor 2 zijn we in slaap gevallen met L bovenop en later naast papa.. Maar ik heb vervolgens wel bijna 3u als een blok geslapen en zit nu onze net-weer-wakkere uk te voeden, niet verkeerd :)
pi_146488692
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 04:34 schreef Chanty het volgende:
Goede vlucht! Waar ben je geweest? :)
Dank! Berlijn. *O*
pi_146488984
Oeh, dat is vast tof geweest Limone!

Beterschap Razz en Franny!

Ik wilde ook slapen, maar Stip vond dat niet nodig :O Ik kan me niet voorstellen dat hij honger heeft, maar hij is alweer een paar dagen wakker als wij naar bed willen rond 11 uur en dan weer om 5. Klinkt luxe, maar je went best snel weer aan meer slaap :@
pi_146489063
Wel thuis Limone!

En Chanty was gewoon alleen vannacht! Dat komt ook niet vaak voor!

Dot, het zal wel een faaaaaaaaaase zijn, maarja. Daar hebben jullie nu weinig aan :')

En vandaag begint mijn werk weer. Ik heb se laatste weken gezegd dat ik er weer zin in heb. Heb ik ook, maar toch valt het me zwaar om kleine uk minder te gaan zien. De bedoeling is dat ik gewoon 30 u pw werk. Ik ben sws elke dinsdag vrij, dus ik heb al bedacht dat als ze wat ouder is om op die dag iets leuks te doen samen.
Er komen ook de vervelendste dingen bij me op. Dat ze van me vervreemd ofzo :/

Misschien dan toch maar ouderschapverlof opnemen?
pi_146489508
Wat een lieverdje Kwak en idd tof dekentje!

Razz en Franny hopelijk knappen jullie snel op...

Limone wel thuis!

Rijst lekker geslapen zonder mini in huis?

Ik zou het denk ik even aankijken Sun, als je het over poosje nog zo voelt kun je altijd osv opnemen, toch?

Hier eindelijk weer een succesvolle nacht; geslapen van 23.30 tot 7 :D *O* jammer genoeg viel ik zelf pas om 1.30 uur in slaap en om 6 uur was ik weer wakker :') kun je een keer slapen...
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  maandag 10 november 2014 @ 08:24:44 #37
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146489685
Geppie wat heerlijk! Wat zal dat fijn voor jullie zijn zeg. Merk je al verandering bij A? Ik vind het altijd wel intrigerend dat ze baby's zo in een schema kunnen krijgen.

Sun, 30 uur is best pittig denk ik. Ik zou gewoon nu al je vrije dinsdag aangrijpen op echt te besteden aan je meisje en het huishouden te laten voor wat het is. De kinderboerderij of het bos kan ze nu al leuk vinden! Ik probeer mijn vrije dagen ook gewoon echt vrij te houden voor mijn meisje (s). Speeltuin, kinderboerderij, bos, strand, op bezoek bij oma etc. Ik lever niet voor niets salaris in :)

Lieve foto Kwak!

Wat fijn Razz, dat ze fv ook prima vond, gelukkig maar :). En ja, die fvpoep ruikt heel anders hè :D. Hoe is het nu met jou?

Franny, beterschap!

Limoen, Berlijn, wat tof! Goede reis terug!

JM, rot van de krampjes. Hopelijk ging de rest van de nacht zonder kramp voorbij?

Mijn baby is niet zo happy vandaag. In de nacht begint ze nu ook te snotteren en slapen gaat overdag even heeeeeel moeilijk. Morgen, als peuter weg is, maar kijken of het boven in bed beter gaat. Ze wordt echt heel verdrietig als ik haar in bed leg, en dat terwijl ze duidelijk moe is en in de doek zo slaapt. Ze huilt nu ook meer dan ik gewend ben van dr dus ze voelt zich niet fijn. De nacht ging trouwens wel goed, 2200 - 0200 - 0600 (en de wekker om 0615).

Oh, en ze mag volgende week al gaan wennen op het kdv :o
  maandag 10 november 2014 @ 08:47:28 #38
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146489986
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 04:54 schreef Limone het volgende:

[..]

Dank! Berlijn. *O*
Wow. Goed moment om in Berlijn te zijn geweest, lijkt me O+.
KuikenGuppy
pi_146490480
Idd Tante da's ook precies mijn idee. Leuke dingetjes doen samen :D Hoeveel werk jij per week?

Ik zat trouwens net spulletjes bij elkaar te verzamelen wat de gastouder nodig heeft voor uk. Terwijl ik dat deed stond ik gewoon bijna te janken (dat wordt straks nog wat als ik r wegbreng) :/ Normaal ben zo nuchter als wat, maar als je een kindje hebt gekregen, lijkt het wel alsof dat compleet verdwenen is.
pi_146490535
Ik vergeet Geppie helemaal! Wat een supergoed nieuws meid! Zijn jullie nu toch doorgegaan met het buikslapen?

Fingers crossed dat het zo blijft!
pi_146490617
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 21:09 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Ja klopt, het winkeltje is verhuisd inderdaad!
pi_146490678
Geweldig dekentje Kwak!

Zo....wij hebben een vermoeiende zaterdagnacht en volledige zondag achter de rug en dat was onze eigen schuld:

Zaterdag met hummeltje naar vrienden geweest waar we een etentje hadden. Hem op bed gelegd om 19:00 zoals thuis, alles zoals thuis. Ging perfect, viel meteen in slaap etc. Om 00:30 gingen we naar huis, mannetje in maxi cosi overgeheveld. Wakker...met zo'n zielig huiltje. 15 minuten later thuis. Tijdje gewiegd etc, op bed gelegd. Uiteindelijk istie om 02:00 weer in slaap gevallen na heel wat gewieg en getroost. Om 05:30 wakker....klaarwakker. Naast mij in bed gelegd en gelukkig in slaap gevallen tot 07:30. Rest van de dag was ie volledig ontregeld. Veel huilen, niet willen spelen. Was even heftig. MAAR ik denk dat het extra erg was omdat er wederom een tandje (nummer 7) aankomt, lichte koorts gisterenmiddag en heerlijk stinkende poep.

We twijfelen of we dit nog eens moeten doen....volgende keer toch maar thuis op bed en schoonvader op onze bank denk ik.
pi_146490980
Geppie wat fijn dat jullie zo'n goede nacht gehad hebben. Jammer dat je zelf zo lang wakker was, maargoed. Ik hoop dat deze lijn doorzet. :*
pi_146491258
Geppie, wat fijn van de goede nacht ^O^ kwam het door het buikslapen denk je? Ik hoop zo voor jullie dat dit doorzet na de zware tijd die jullie gehad hebben.

Soesa, wij hadden precies dezelfde tijden vannacht, wat een toeval :D . Ze besloot wel bij de nachtvoeding ineens enorm te gaan poepen }:| en na het verschonen was ze natuurlijk klaarwakker, dus heel veel slaap heb ik niet gehad :') maar goed, ik had nog wat reserve.

Poeh Sun, dat lijkt mij ook heel lastig hoor! Ik hoef A. gelukkig tot september volgend jaar nergens heen te brengen omdat de beide oma's komen oppassen. Maar zelfs dan lijkt een hele dag naar m'n werk gaan me (nu nog) heel stom :{ . Maar je kleinje heeft het straks vast heel fijn bij de gastouder :* . En natuurlijk komt er geen vervreemding, jij bent de mama, dat komt echt goed!

Exode, zou het echt aan het slapen bij anderen liggen? Ik heb met mijn pukkie nog niet echt een idee hoe gauw kinderen overprikkeld zijn of wat voor invloed zo'n uitstapje heeft.. gaat dat zo snel?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2014 10:00:38 ]
pi_146491405
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 09:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Geppie, wat fijn van de goede nacht ^O^ kwam het door het buikslapen denk je? Ik hoop zo voor jullie dat dit doorzet na de zware tijd die jullie gehad hebben.

Soesa, wij hadden precies dezelfde tijden vannacht, wat een toeval :D . Ze besloot wel bij de nachtvoeding ineens enorm te gaan poepen }:| en na het verschonen was ze natuurlijk klaarwakker, dus heel veel slaap heb ik niet gehad :') maar goed, ik had nog wat reserve.

Poeh Sun, dat lijkt mij ook heel lastig hoor! Ik hoef A. gelukkig tot september volgend jaar nergens heen te brengen omdat de beide oma's komen oppassen. Maar zelfs dan lijkt een hele dag naar m'n werk gaan me (nu nog) heel stom :{ . Maar je kleinje heeft het straks vast heel fijn bij de gastouder :* . En natuurlijk komt er geen vervreemding, jij bent de mama, dat komt echt goed!

Exode, zou het echt aan het slapen bij anderen liggen? Ik heb met mijn pukkie nog niet echt een idee hoe gauw kinderen overprikkeld zijn of wat voor invloed zo'n uitstapje heeft.. gaat dat zo snel?
Normaal slaapt ie van 19:00 tot 07:00, we hebben hem dus echt uit zijn slaap gehaald....hoe voorzichtig we ook deden etc, hij werd wakker. Maar wellicht heeft het tandje wat eraan komt en zijn verkoudheid het verergerd. MAAR zo'n dag en nacht zijn wel weer een bevestiging hoe makkelijk hij eigenlijk is. Wij vonden hem zondag niet te genieten terwijl mijn broer die even op bezoek kwam zoiets had van 'hoezo, hij is toch niet sjago?'

We denken de volgende keer wel 2 keer na of we het zo weer doen. Hoe doen anderen dat? Ben wel benieuwd.
pi_146491449
Geppie jeeej!
Nu de lijn doorzetten hoop ik.
Wanneer ging je werken deze week?

Ik had gisteren met mijn vriend berekend dat in 10 dagen ik er 7 werken moet en dus maar 3 dagen helemaal met mijn jochie heb.
En daar werd ik niet blij van.
Gelukkig heeft hij wel 5 dagen met papa daarin gehad (handig ook weekend werken).
En dat is te merken aan hem, bij thuiskomst is papa nu de hit en niet meer ikzelf.
Morgen op mijn vrije dag maar even verandering in brengen >:)
Dan woensdag nog 1 dagje werken en ga ik 4 dagen jongetje knuffelen en weer mama-gek maken.
pi_146491552
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 08:03 schreef geppie het volgende:
Wat een lieverdje Kwak en idd tof dekentje!

Razz en Franny hopelijk knappen jullie snel op...

Limone wel thuis!

Rijst lekker geslapen zonder mini in huis?

Ik zou het denk ik even aankijken Sun, als je het over poosje nog zo voelt kun je altijd osv opnemen, toch?

Hier eindelijk weer een succesvolle nacht; geslapen van 23.30 tot 7 :D *O* jammer genoeg viel ik zelf pas om 1.30 uur in slaap en om 6 uur was ik weer wakker :') kun je een keer slapen...
Wat fijn, hopelijk zet het door!
pi_146491608
Een een praktische vraag :)

Heeft iemand ervaring met de wintereditie van Dooky? Wij hebben de gewone en die bevalt goed, de winter editiie houdt kou etc tegen geven ze aan. Ik vind het heerlijk om lekker te wandelen met ons mannetje ook zo in de winter. Vaak is hij het eerste half uur wakker en valt daarna in slaap, dus een dooky is sowieso handig. Trappelzak in de wandelwagen is al aanwezig net zoals uiteraard handschoenen, muts etc maar dit zou de wind enzo tegenhouden.
  maandag 10 november 2014 @ 10:23:24 #49
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146491814
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 09:29 schreef exode het volgende:
Geweldig dekentje Kwak!

Zo....wij hebben een vermoeiende zaterdagnacht en volledige zondag achter de rug en dat was onze eigen schuld:

Zaterdag met hummeltje naar vrienden geweest waar we een etentje hadden. Hem op bed gelegd om 19:00 zoals thuis, alles zoals thuis. Ging perfect, viel meteen in slaap etc. Om 00:30 gingen we naar huis, mannetje in maxi cosi overgeheveld. Wakker...met zo'n zielig huiltje. 15 minuten later thuis. Tijdje gewiegd etc, op bed gelegd. Uiteindelijk istie om 02:00 weer in slaap gevallen na heel wat gewieg en getroost. Om 05:30 wakker....klaarwakker. Naast mij in bed gelegd en gelukkig in slaap gevallen tot 07:30. Rest van de dag was ie volledig ontregeld. Veel huilen, niet willen spelen. Was even heftig. MAAR ik denk dat het extra erg was omdat er wederom een tandje (nummer 7) aankomt, lichte koorts gisterenmiddag en heerlijk stinkende poep.

We twijfelen of we dit nog eens moeten doen....volgende keer toch maar thuis op bed en schoonvader op onze bank denk ik.
Ik zou me door één keer echt niet tegen laten houden om het nog eens zo te doen. Wat je zegt, misschien had hij last van tandjes en was hij anders ook aan het spoken geweest.

Dookies ben ik zelf geen fan van omdat het zo afschermt. Vooral in de zomer wordt het stuk wagen onder de kap dan een soort broedoven.
KuikenGuppy
  maandag 10 november 2014 @ 10:24:37 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_146491845
Waarom moet er een dooky voor als ze slapen? Ik kan zelf niet zeggen dat ik er behoefte aan heb iig :D
disclaimer
  maandag 10 november 2014 @ 10:25:06 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_146491855
En even een hele grote *O* voor Geppie!
disclaimer
  maandag 10 november 2014 @ 10:25:32 #52
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146491862
Even een vraag; kan reflux ook pas na een paar weken zorgen voor pijn bij een baby? Er wordt me hier toch gespuugd en gehuild momenteel :{
pi_146491979
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom moet er een dooky voor als ze slapen? Ik kan zelf niet zeggen dat ik er behoefte aan heb iig :D
Hij is nogal snel afgeleid :) Hij houdt ALLES in de gaten. Ik moet eerlijk bekennen dat we het al lang niet meer hebben uitgeprobeerd, maar zonder dooky sliep hij niet in de wagen en het hield de zon van zijn gezicht in de zomer.
pi_146492011
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 10:23 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik zou me door één keer echt niet tegen laten houden om het nog eens zo te doen. Wat je zegt, misschien had hij last van tandjes en was hij anders ook aan het spoken geweest.

Dookies ben ik zelf geen fan van omdat het zo afschermt. Vooral in de zomer wordt het stuk wagen onder de kap dan een soort broedoven.
Dat is waar....ik voel me soms al een kluizenaar, wij vonden het ideaal dat we zo toch lekker met vrienden kunnen afspreken. Pfffff, al die keuzes en denken wat nou het beste voor hem is. Maar goed, dat hoef ik hier niet te vertellen.
  maandag 10 november 2014 @ 10:36:16 #55
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146492076
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 10:32 schreef exode het volgende:

[..]

Dat is waar....ik voel me soms al een kluizenaar, wij vonden het ideaal dat we zo toch lekker met vrienden kunnen afspreken. Pfffff, al die keuzes en denken wat nou het beste voor hem is. Maar goed, dat hoef ik hier niet te vertellen.
Wij nemen kuiken gewoon overal mee naar toe (mits geschikt voor kinderen natuurlijk) of we geven er een draai aan zodat het kan. En het is natuurlijk een kip-ei discussie, want of kuiken nou zo makkelijk is omdat hij overal mee naartoe gaat, of dat hij overal mee naartoe kan omdat hij zo makkelijk is... als je het nooit doet, geef je hem ook niet de kans het te leren.

(En nu ben ik benieuwd hoeveel mensen hier over gaan struikelen :Y) zal ik vast koffie klaar zetten?)
KuikenGuppy
pi_146492155
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 10:36 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wij nemen kuiken gewoon overal mee naar toe (mits geschikt voor kinderen natuurlijk) of we geven er een draai aan zodat het kan. En het is natuurlijk een kip-ei discussie, want of kuiken nou zo makkelijk is omdat hij overal mee naartoe gaat, of dat hij overal mee naartoe kan omdat hij zo makkelijk is... als je het nooit doet, geef je hem ook niet de kans het te leren.

(En nu ben ik benieuwd hoeveel mensen hier over gaan struikelen :Y) zal ik vast koffie klaar zetten?)
Het slapen daar ging gewoon heel goed, het was meer de onderbreking van slaap geloof ik...

Wij krijgen ook van iedereen te horen dat we zo relaxt en makkelijk met hem zijn. Geen moederkloek die constant op hem zitten bij wijze van spreken. Ook met oppassen etc, hij vindt alles goed. Het is net zijn andere moeder: is niet snel onder de indruk en kijkt de kat uit de boom. Ik ben ervan overtuigt dat het deels door ons komt en deels door zijn karakter.

Ik heb zelf ook in de instelling: als je het niet probeert, weet je het niet. En we hebben uiteraard de afspraak: als het niet gaat, gaan we meteen naar huis. Hij gaat voor....
pi_146492251
quote:

[..]

Mag ik +1 doen ipv struikelen? ;)
  maandag 10 november 2014 @ 10:46:59 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_146492307
quote:

[..]

+2 :D c_/
disclaimer
  maandag 10 november 2014 @ 10:49:30 #59
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146492376
Jullie weten wel een potentiële maandagochtendrel vakkundig de kop in te drukken he :{w.
KuikenGuppy
pi_146492429
Ik zie hier ook geen reden in om te rellen. :D .

Hmm, ik baal ervan. Net als Soesa schrijft, is mijn vrije dag in de week, de maandag, belangrijk voor me om te genieten van I. Maar in plaats daarvan lig ik in bed en is mijn vriend met haar op stap.
  maandag 10 november 2014 @ 10:53:23 #61
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146492457
Vader-dochterdagje O+.
Ik kan me voorstellen dat je er van baalt hoor Franny, beterschap :*.
KuikenGuppy
pi_146492505
quote:

[..]

Wij nemen S vanaf het begin af aan ook overal mee naar toe. Gaat altijd goed.
Ze slaapt gelukkig overal :z
En als ze niet slaapt dan speelt ze wat of zit ze bij iemand op schoot.
pi_146492518
Ze zijn wel heel leuk samen, ja. Ze heeft echt zoveel pret met hem.
pi_146492536
quote:
12s.gif Op maandag 10 november 2014 10:49 schreef Burdie het volgende:
Jullie weten wel een potentiële maandagochtendrel vakkundig de kop in te drukken he :{w.
Verzin ff wat anders dan :')
pi_146492602
Beterschap Franny!

En fijn van de goede nacht Geppie *O*
pi_146492606
Wij gaan nooit ergens heen :') Vrienden komen meestal naar ons (was ook al zo voor Stip ;)) en uit eten doen we sporadisch... Als we naar onze ouders gaan kan hij daar gewoon blijven slapen als het nodig is, want ze hebben allebei een ledikantje staan en dat gaat altijd prima.

Kan helaas dus niet meerellen, maar vanwege andere redenen :P
  maandag 10 november 2014 @ 11:01:52 #67
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146492645
Uit eten O+ we zijn zaterdag nog bij een pannenkoekenrestaurant geweest. Waar kuiken uiteraard pasta at, want pannenkoeken zijn maar meh :').
KuikenGuppy
pi_146492781
Wat fijn, de goede nacht voor Geppie!

Tweede deel van onze nacht was ook prima, en J is vandaag overdag nog vrij, dus we staan net pas op :) Nog lekker chill 2 afleveringen Downton Abbey gekeken O+

Wij zijn nog weinig op pad geweest, maar hopen dat wel weer te gaan doen, met schildpad! We gaan vanzelf merken wat hij wel/niet tof vindt (en ik ben wel van de makkelijk-door-meenemen-afdeling geloof ik :))
pi_146492849
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 11:01 schreef Burdie het volgende:
Uit eten O+ we zijn zaterdag nog bij een pannenkoekenrestaurant geweest. Waar kuiken uiteraard pasta at, want pannenkoeken zijn maar meh :').
Ik zat daar laatst nog over te twijfelen, maar pannenkoeken kunnen in principe dus gewoon al? Ik weet dat ei idd mag, maar twijfelde over de melk.

Maar dat lijkt me idd ook wel eens leuk! We hebben laatst op terugreis van onze vakantie bij de Ikea gegeten met meneer en hij vond het zo interessant daar O+
  maandag 10 november 2014 @ 11:16:11 #70
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146492913
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 11:12 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik zat daar laatst nog over te twijfelen, maar pannenkoeken kunnen in principe dus gewoon al? Ik weet dat ei idd mag, maar twijfelde over de melk.

Maar dat lijkt me idd ook wel eens leuk! We hebben laatst op terugreis van onze vakantie bij de Ikea gegeten met meneer en hij vond het zo interessant daar O+
Wij eten graag hier: http://www.dubbel-op.nl/
Daar kan je in de buurt ook heerlijk wandelen, dus eerst lekker wandelen en daarna bunkeren :9.
KuikenGuppy
pi_146492959
Oei beterschap zieke mama's!
Krampjes zijn waardeloos. Die van ons heeft het nu ook vaker heb ik het idee. Hebben jullie ook dat je na of tijdens de voeding het hoort borrelen in de buik van je baby?

Vannacht was waardeloos. Nu 3 nachten heeft man geen flesje gegeven op mijn verzoek. Ik lek dan nauwelijks, dus ook wel fijn. Maar hij blijft nu telkens klaarwakker na de borst pff. Op mijn buik erna wil soms helpen maar ben dus tijden bezig zo. Toch maar flesje vanavond. Hij poepte ook het aankleedkussen vol en plaste het rond. Die van ons heeft trouwens bijna altijd iets van poep in zijn luier...

Hij is ineens nu met 4 weken en 2 dagen veel meer wakker, ook overdag, maar wel gapen... Tijd om overdag in zijn kamer te leggen voor de rust, nee toch? Nu nog beneden in reiswieg, heel soms box. Oh en lachen is ineens aan de orde, vorige week al wat, nu duidelijk! :D
pi_146493118
Pas bij een Italiaans restaurant met hem gaan lucnhen. Eigen boterham mee, drinken mee. Geweldig, hele verhalen hield ie in zijn kinderstoel. Speelgoed vloog af en toe door de ruimte maar ja dat gebeurt thuis ook als hij aan tafel zit.

Leuk om te lezen hoe andere mama's (en papa's) het doen, geeft me toch een wat minder schuldgevoel over zaterdag. :@
pi_146493127
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 11:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wij eten graag hier: http://www.dubbel-op.nl/
Daar kan je in de buurt ook heerlijk wandelen, dus eerst lekker wandelen en daarna bunkeren :9.
Hey dat is vlakbij :D goede tip!
  maandag 10 november 2014 @ 11:31:00 #74
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146493254
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 10:23 schreef Burdie het volgende:
Ik snap idd niet dat mensen de wagen er helemaal mee afsluiten :D
Wij gebruiken het meer als een afdakje idee. Geen zon op het kind wel frisse lucht. O+

Ik kies er altijd heel bewust voor om de kinderen mee te nemen als dat kan.
En baby's gaan een stuk makkelijker mee dan grote (zeker in de doek) ;)
Zaterdag nog een housewarming feestje gehad en R. was ook mee.
Heeft daar lekker bij mij in de doek geslapen en toen hij dat zat was is Pax lekker buiten met hem in de tula gaan wandelen *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146493257
fijn dat je een goede nacht had Geppie!

wij gaan vandaag voor t eerst op avontuur: met de bus naar het consultatiebureau voor de hoortest. In de stad, dus misschien pikken we nog een rondje marks en spencers mee... ik vind t vet spannend. ben van plan hem te voeden vlak voor we weggaan, maar misschien raakt ie bij t cb wel overstuur ofzo en moet ik m voor t eerst wildvoeden... heb geen probleem met mn tiet te voorschijn halen in t openbaar, maar t lukt me gewoon nog niet zo goed zonder honderd kussens om me heen enzo :@

hij slaapt nu lief in de doek, denk dat hij zo wel wakker wordt voor eten, dan kan hij nog net een rondje tukken voor we weggaan...

(baby slaapt hier vanaf dag 1 in zijn wiegje, hij ligt uberhaupt nooit in de box, want wakker vindt hij dat niet leuk, en slapen wil ik graag dat hij in zijn wiegje blijft doen, of wanneer overstuur in de doek)
Kwak
pi_146493472
Wat heb je toch een leuk mannetje Kwak O+

Beterschap Razz en Franny :*

*O* Geppie wat fijn!!

Soesa :* Van reflux bij baby's weet ik niets, dus weet ook niet of dat na een paar weken pas kan opduiken.

Slapen is hier echt alleen 's nachts in haar eigen bedje. De rest van de dag ligt ze op of naast mij, anders raakt ze in paniek en ik ben allang blij als ze slaapt overdag.

En de kat }:| Zaterdag de borstkolf binnengekregen en gisteren voor het eerst uitgeprobeerd. Weer terug in de doos gedaan en op tafel gezet. Werd ik vandaag wakker en loop ik naar de huiskamer.. doos kapot gevreten en hij heeft de slangen gesloopt :(
pi_146493708
quote:

[..]

+3 op deze matige relpoging ;)
We proberen altijd of iets kan met F. Lukt het niet dan gaat we, of 1 van ons met hem weg :)

Franny & Razz, beterschap! :*
Zelf had ik iets te vroeg gejuicht :{ na een zweetnacht met bonkend hoofd weer wakker geworden :{ Vandaag dus toch nog een dagje thuis helaas, werd net om 11 uur weer wakker :X

Skittles, stoute kat :( Wat naar dat ook de onderdelen kapot zijn :'(
pi_146493764
Oh en Geppie, wat fijn van de goede nacht! *O* Hopelijk zet het zo door en kun je er volgende keer wel optimaal gebruik van maken :*

Hilmo, lief he dat lachen O+

JM, lekker slapen doet een mens goed! :*
  maandag 10 november 2014 @ 11:57:56 #79
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146493907
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 11:39 schreef Skittles het volgende:
En de kat }:| Zaterdag de borstkolf binnengekregen en gisteren voor het eerst uitgeprobeerd. Weer terug in de doos gedaan en op tafel gezet. Werd ik vandaag wakker en loop ik naar de huiskamer.. doos kapot gevreten en hij heeft de slangen gesloopt :(
-O- wat balen zeg!
KuikenGuppy
  maandag 10 november 2014 @ 12:22:11 #80
52229 Chanty
pi_146494449
Geppie wat fijn van de goede nacht :)

Pffff ik voel me gewoon misselijk van de zenuwen. Net gezien dat bij mijn oude werkgever DE vacature online staat van de functie die ik zoooo graag wil. En ik word dus al misselijk bij de gedachte dat ik de brief moet schrijven. En dat eisenlijstje… pfffff schaap met vijf poten, daar voldoe ik dus niet aan. Maar ik MOET die baan echt hebben ;(
pi_146495101
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:22 schreef Chanty het volgende:
Geppie wat fijn van de goede nacht :)

Pffff ik voel me gewoon misselijk van de zenuwen. Net gezien dat bij mijn oude werkgever DE vacature online staat van de functie die ik zoooo graag wil. En ik word dus al misselijk bij de gedachte dat ik de brief moet schrijven. En dat eisenlijstje… pfffff schaap met vijf poten, daar voldoe ik dus niet aan. Maar ik MOET die baan echt hebben ;(
Maar Chanty, je bent daar toch op goede voet weg gegaan? Is even bellen met je ex-werkgever dan niet een makkelijkere oplossing ;)
  maandag 10 november 2014 @ 12:58:31 #82
52229 Chanty
pi_146495278
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:50 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Maar Chanty, je bent daar toch op goede voet weg gegaan? Is even bellen met je ex-werkgever dan niet een makkelijkere oplossing ;)
Ja en ik weet ook dat ik in t voordeel ben omdat ze me kennen. Maar die eisen voldoe ik niet aan. En bellen heeft geen zin. Heb sowieso nog volop contact en moet net als iedereen een brief schrijven
pi_146495381
Chanty houd in je achterhoofd dat ze tegenwoordig voor een 'simpele' LBO functie al iemand van 18 jaar willen met HBO/WO en 25 jaar werkervaring. Het wordt momenteel helemaal uit zijn verband getrokken als je het mij vraagt. Gewoon reageren! Je zult de eerste niet zijn waarbij de functie eisen totaal niet strookt met hetgeen de kandidaat heeft. :Y
pi_146495501
Gewoon doen hoor Chanty! (Ga je uiteraard ook doen, ook zonder onze aanmoedigingen :+ ) die eisenlijsten zie ik altijd maar meer als wensenlijsten, ze durven gewoon veel te vragen tegenwoordig. maar je hebt een mooie ingang dat ze je al kennen denk ik :Y

nou, dat middagslaapje werd niks hier. krampjes en gillen, en nu aan t chillen op schoot bij papa. ik ben zo niet geschikt voor dat soort momenten, ik ben benieuwd hoe t gaat als J weer aan t werk is.
Kwak
pi_146495595
Wij nemen B ook overal mee naartoe en tot nu toe pikt ie het allemaal prima. Net wat Burdie zegt: of we nu een gemakkelijke baby hebben doordat we hem overal mee naartoe sjouwen of andersom, nobody knows. Ik denk wel dat een 2e (of 3e, 4e, 100e voor mijn part) gewoon meer mee moet veren en minder rust krijgt dan een 1e kindje. D sliep hier altijd in bedje, nooit in de box. Maar ze sliep ergens anders ook nooit, dat kon niet. Bijvoorbeeld ook niet in mijn armen. B kunnen we overal droppen, die slaapt toch wel. Desondanks is het een goed slapertje. Gisteren zijn we al getrakteerd op een nacht van 22.30 - 8.15 en vandaag leek ie dat te gaan herhalen. Ware het niet dat ik hem om 8 uur uit bed moest trekken omdat ik zelf naar school moest. En Djen is altijd al een mega goede slaper geweest (behalve periodes van ziek zijn/tandjesleed etc natuurlijk).

Skittles :( ... Dan kan je je kat wel even achter het behang plakken he :(

Geppie *O* ... Ik hoop voor jullie dat het vanaf nu alleen maar beter wordt!

Exode .. Ik weet niet of het daar echt aan ligt, dat je hem wakker gemaakt hebt omdat jullie moesten gaan. Wie weet was er nog wel een andere oorzaak van het ontregelen.

Het ene kindje is het andere kindje natuurlijk niet. Maar bij Djen zijn we op een gegeven moment gewoon weer onze dingen gaan doen. Dus naar vrienden eten en zulks en haar daar te slapen leggen. 's Avonds weer uit dat bed halen en naar huis rijden. En ze sliep thuis altijd weer prima in. Ik voel me echt gezegend als ik soms jullie verhalen hoor.

Oww en ik zie nu pas de Sinterklaas smilies :D <O) oO/ oO/ 8} .. Te leuk :D
  maandag 10 november 2014 @ 13:28:18 #86
52229 Chanty
pi_146495983
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Chanty houd in je achterhoofd dat ze tegenwoordig voor een 'simpele' LBO functie al iemand van 18 jaar willen met HBO/WO en 25 jaar werkervaring. Het wordt momenteel helemaal uit zijn verband getrokken als je het mij vraagt. Gewoon reageren! Je zult de eerste niet zijn waarbij de functie eisen totaal niet strookt met hetgeen de kandidaat heeft. :Y
De eerste keer dat ik werd aangenomen voldeed Ik ook niet aan de eisen idd
pi_146495995
Even een vraag voor mama's van prematuurtjes. (Of iedereen die er ervaring mee heeft)
Mijn schoonzusje is na een zwangerschap van 27+2 bevallen en ik vroeg me af of er iets is wat ik haar kan geven waar ze wat aan heeft.ik zag een heel mooi kraamboek speciaal voor prematuren zou dat wat zijn (ook voor een stukje verwerking?) Ik heb al een pakje en romper in maat 44 gekocht ook al kan hij dat nog lang niet aan.
  maandag 10 november 2014 @ 13:37:42 #88
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_146496271
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 13:28 schreef ikke_84 het volgende:
Even een vraag voor mama's van prematuurtjes. (Of iedereen die er ervaring mee heeft)
Mijn schoonzusje is na een zwangerschap van 27+2 bevallen en ik vroeg me af of er iets is wat ik haar kan geven waar ze wat aan heeft.ik zag een heel mooi kraamboek speciaal voor prematuren zou dat wat zijn (ook voor een stukje verwerking?) Ik heb al een pakje en romper in maat 44 gekocht ook al kan hij dat nog lang niet aan.
Waardeert ze foto's Ikke?
Ik vind de stichting EarlyBirds heel erg mooi! O+ Misschien niet voor nu, maar wel als het kindje wat stabieler is..

En verder sterkte met alles, wat vroeg zeg! :*
pi_146496475
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 13:28 schreef ikke_84 het volgende:
Ovenschotels, fruitmandjes, het huis schoonmaken, het meenemen van de strijk of boodschappen.
Zij hebben daar vast geen tijd voor/ geen zin in.
Dit waren de dingen waar je mij toen blij mee maakte.
Ik vond kleding op t moment zelf erg confronterend, maar was daar later heel blij mee..
pi_146496514
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Wij nemen B ook overal mee naartoe en tot nu toe pikt ie het allemaal prima. Net wat Burdie zegt: of we nu een gemakkelijke baby hebben doordat we hem overal mee naartoe sjouwen of andersom, nobody knows. Ik denk wel dat een 2e (of 3e, 4e, 100e voor mijn part) gewoon meer mee moet veren en minder rust krijgt dan een 1e kindje. D sliep hier altijd in bedje, nooit in de box. Maar ze sliep ergens anders ook nooit, dat kon niet. Bijvoorbeeld ook niet in mijn armen. B kunnen we overal droppen, die slaapt toch wel. Desondanks is het een goed slapertje. Gisteren zijn we al getrakteerd op een nacht van 22.30 - 8.15 en vandaag leek ie dat te gaan herhalen. Ware het niet dat ik hem om 8 uur uit bed moest trekken omdat ik zelf naar school moest. En Djen is altijd al een mega goede slaper geweest (behalve periodes van ziek zijn/tandjesleed etc natuurlijk).

Skittles :( ... Dan kan je je kat wel even achter het behang plakken he :(

Geppie *O* ... Ik hoop voor jullie dat het vanaf nu alleen maar beter wordt!

Exode .. Ik weet niet of het daar echt aan ligt, dat je hem wakker gemaakt hebt omdat jullie moesten gaan. Wie weet was er nog wel een andere oorzaak van het ontregelen.

Het ene kindje is het andere kindje natuurlijk niet. Maar bij Djen zijn we op een gegeven moment gewoon weer onze dingen gaan doen. Dus naar vrienden eten en zulks en haar daar te slapen leggen. 's Avonds weer uit dat bed halen en naar huis rijden. En ze sliep thuis altijd weer prima in. Ik voel me echt gezegend als ik soms jullie verhalen hoor.

Oww en ik zie nu pas de Sinterklaas smilies :D <O) oO/ oO/ 8} .. Te leuk :D
We zijn ook juist aan het twijfelen geslagen omdat ie normaal niet zo 'moeilijk' is. Slaapt inderdaad overal, vindt alles goed, is niet zo snel onder de indruk van veranderingen. Net zoals wachten op eten of zo, hij is net de dalai lama wat betreft geduld.

Maar inderdaad we kunnen er maar op 1 manier achterkomen: nog een keer proberen.
pi_146496954
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 13:45 schreef Loj het volgende:

[..]

Ovenschotels, fruitmandjes, het huis schoonmaken, het meenemen van de strijk of boodschappen.
Zij hebben daar vast geen tijd voor/ geen zin in.
Dit waren de dingen waar je mij toen blij mee maakte.
Ik vond kleding op t moment zelf erg confronterend, maar was daar later heel blij mee..
^O^
Dat is waar wat je zegt, had ik helemaal niet overna gedacht dat dat confronterend is |:(
Eigenlijk is het ondersteunen en alles zo makkelijk mogelijk maken nu dus het belangrijkste. Eten en was wordt al door haar ouders geregeld. Een fruitmand met allemaal lekkere sapjes enz is wel een heel leuk idee

Earlybirds ^O^
pi_146497016
Voor het eerst in 5 weken zit ik alleen op de bank en liggen m'n twee kinderen boven te slapen!!

Dus ik ga schoonmaken :')

Oh en een afspraak met de huisarts gemaakt voor z'n teentje. Ik ben benieuwd :)
  maandag 10 november 2014 @ 14:27:26 #93
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_146497708
Ik zou lekker op de bank blijven zitten, Loj :D
KuikenGuppy
  maandag 10 november 2014 @ 14:34:31 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_146497979
quote:
10s.gif Op maandag 10 november 2014 14:27 schreef Burdie het volgende:
Ik zou lekker op de bank blijven zitten, Loj :D
+1 :D
Skittles ook al een kutkat :( zeer frustrerend!

Ik heb mezelf net bij de kaasjuwelier getrakteerd op hele dure kaas :') rozewolkhormonen O+
disclaimer
pi_146498600
Onze kleine man heeft besloten dat slapen stom is, en om de 2 uur willen eten een top ritme is. Ben benieuwd hoe lang hij dat vol denkt te houden ;)
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_146498852
Chanty, ik herken dat, dat je iets zo graag wilt, dat je er helemaal hyper en zenuwachtig van wordt. Succes met solliciteren!

Skittles, wat balen van je kolf! Die krengen zijn ook niet bepaald goedkoop.

Exode, kan een keertje gebeuren toch, dat je kind vanwege een tandje of zo niet lekker in z'n vel zat? Soms weet je het gewoon ook niet. Je kunt er niet veel conclusies aan verbinden volgens mij.

Mijn vriend vertelde net dat I weer in een 'frustratie-fase' zit: ze probeert zich aan van alles op te trekken, maar wat ze wil lukt nog niet. Kan me herinneren dat we ook zo'n fase had vlak voordat ze ging tijgeren.
pi_146498869
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 14:51 schreef Cheiron het volgende:
Onze kleine man heeft besloten dat slapen stom is, en om de 2 uur willen eten een top ritme is. Ben benieuwd hoe lang hij dat vol denkt te houden ;)
regeldagje? hij is ook ongeveer twee weken toch?

die van mij slaapt net, mag ik hem straks weer wakker maken om naar het cb te gaan voor de hoortest :')

maar heb besloten dat ik deze week schijt ga hebben aan mijn zenuwen en controledwang. als hij slaapt slaapt hij, als hij wakker is is hij wakker, en als hij wil eten wil hij eten. vandaag CB, morgen huisbezoek jeugdverpleegkundige in de ochtend, donderdag wil ik naar t bv spreekuur en vrijdag ga ik met de kleine man in de auto naar Leiden, mijn Masterdiploma ophalen op de Uni en dan naar mijn werk om die te laten zien voor mijn dossier zodat mijn vaste contract in orde gemaakt kan worden. (en ook een beetje om de kleine meneer te showen als hij een beetje happy is)

ik zie wel wanneer hij wil eten, we zoeken wel een plekje.

vind naar Leiden rijden nog wel spannend, hij zit achterin en het is toch meer dan een half uur... hoop dat hij niet heel hard gaat huilen ofzo...
Kwak
pi_146498890
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 08:47 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wow. Goed moment om in Berlijn te zijn geweest, lijkt me O+.
Sicher! Heel bijzonder (en ook best een beetje emotioneel. :@ )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoewel niet zo gepland toen we boekten. We gingen gewoon op familiebezoek. M. heeft haar Duitse verjaardag gevierd en we hebben veel geslapen. Vroeger toen we nog hardcore reisden, deden we altijd een dagje een bed-in. Gingen we in onze hotelkamer in bed slechte films kijken, bier drinken en chips kanen. Het blijkt dat M. ook een bedmens is! Wel natuurlijk de ingrediënten aangepast naar poezenfilmpjes, melk en croissantjes. ;)
pi_146499548
Gaaf, Limone!
  maandag 10 november 2014 @ 15:17:55 #100
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146499623
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 14:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

regeldagje? hij is ook ongeveer twee weken toch?

die van mij slaapt net, mag ik hem straks weer wakker maken om naar het cb te gaan voor de hoortest :')

maar heb besloten dat ik deze week schijt ga hebben aan mijn zenuwen en controledwang. als hij slaapt slaapt hij, als hij wakker is is hij wakker, en als hij wil eten wil hij eten. vandaag CB, morgen huisbezoek jeugdverpleegkundige in de ochtend, donderdag wil ik naar t bv spreekuur en vrijdag ga ik met de kleine man in de auto naar Leiden, mijn Masterdiploma ophalen op de Uni en dan naar mijn werk om die te laten zien voor mijn dossier zodat mijn vaste contract in orde gemaakt kan worden. (en ook een beetje om de kleine meneer te showen als hij een beetje happy is)

ik zie wel wanneer hij wil eten, we zoeken wel een plekje.

vind naar Leiden rijden nog wel spannend, hij zit achterin en het is toch meer dan een half uur... hoop dat hij niet heel hard gaat huilen ofzo...
^O^ You go Kwak! Meeste kindjes vallen heel snel in slaap in de auto, hopelijk doet M dat ook :Y.

Cheiron, ik zou gewoon lekker meegaan in wat je baby wilt en je nog helemaal niet druk maken km wat voor ritme dan ook.

Ik ben hier een beetje aan het bedenken wat er in hemelsnaam aan de hand is met mijn baby :@ . Ze is echt binnen 1 dag van een baby die overal en heel makkelijk slaapt en amper huilt in een ontevreden meisje veranderd dat alleen maar in de doek wil slapen. Nu ligt ze weer in bed te slapen maar na 15 minuten hoor ik haar alweer wakker worden. Ze huilt ook echt heel klagerige, echt sneu ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')