Leugens zeg ik je! Leugens!!quote:Op zondag 9 november 2014 20:40 schreef BlueEyes het volgende:
een peuter??
En E is voor mijn gevoel ook nog mini
Die winkel mijdt ik liever, veel te leuke dingen daar..quote:Op zondag 9 november 2014 20:57 schreef kwakz0r het volgende:
Ja dat dekentje ben ik echt verliefd op( en t mannetje eronder ook
) het is van fresk, heb m bij jut en juul in leiden gekocht (had een cadeaubon en dit was een van de weinige betaalbare dingen daar
maar zó leuk allemaal!!)
Zat dat vroeger in dat zijstraatje van de Haarlemmerstraat richting de Dirgos? Daar zat namelijk ook een tof kinderwinkeltje (waarvan ik de naam dus niet meer weet) maar die is weg zag ik laatst.quote:Op zondag 9 november 2014 20:57 schreef kwakz0r het volgende:
Ja dat dekentje ben ik echt verliefd op( en t mannetje eronder ook
) het is van fresk, heb m bij jut en juul in leiden gekocht (had een cadeaubon en dit was een van de weinige betaalbare dingen daar
maar zó leuk allemaal!!)
Hmmm nee, die ken ik niet. Dit zit aan de Nieuwe Rijn, het stukjr bij de Griek en Terpentijn (voorbij de Beschuitsteeg/sns bank/bakker Jacobs, richting de Hooigracht).quote:Op zondag 9 november 2014 21:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Zat dat vroeger in dat zijstraatje van de Haarlemmerstraat richting de Dirgos? Daar zat namelijk ook een tof kinderwinkeltje (waarvan ik de naam dus niet meer weet) maar die is weg zag ik laatst.
quote:Op zondag 9 november 2014 21:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hmmm nee, die ken ik niet. Dit zit aan de Nieuwe Rijn, het stukjr bij de Griek en Terpentijn (voorbij de Beschuitsteeg/sns bank/bakker Jacobs, richting de Hooigracht).
Zit op die hoek daar richting de Korevaarstraat/Breestraat nu ook een Franse bakker met lekker desembrood en fijn stokbrood enzo.
Mijn laatste rondje stad was alleen maar die hoek: kinderwinkel, gevukd speculaas bij bakker jacobs, stokbrood bij de fransman, thee en uitrusten bij Anne en Max, pavé kooen bij t Vlaams Broodhuys en weer naar huis toe. Moe dat ik was van die vier winkels en een uurtje theedrinken!
Maar ikzo van Leiden. Mis t soms echt na drie jaar Den Haag...
Ja die, die is net open! (Ben er een week of twee voor de bevalling geweest). Ik had een broodcraving dus ben alle bakkers afgeweest in die hoekquote:Op zondag 9 november 2014 21:33 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]Welk frans bakkertje bedoel jij dan? Er zit er 1e net na de brug, in de straat van Anne&Max maar ik dacht dat die pas net open was
Gelukkig is het maar 10 min treinen toch![]()
Gelukkig. Hier ben ik ineens ook de pineut. Kom aan het eind van de middag thuis en begin toch te rillen, kon amper op mijn benen staan. Koorts en voel me alsof geraakt door een vrachtwagen. I heeft nergens last van, thank God.quote:
Ja klopt, het winkeltje is verhuisd inderdaad!quote:Op zondag 9 november 2014 21:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Zat dat vroeger in dat zijstraatje van de Haarlemmerstraat richting de Dirgos? Daar zat namelijk ook een tof kinderwinkeltje (waarvan ik de naam dus niet meer weet) maar die is weg zag ik laatst.
Normaal slaapt ie van 19:00 tot 07:00, we hebben hem dus echt uit zijn slaap gehaald....hoe voorzichtig we ook deden etc, hij werd wakker. Maar wellicht heeft het tandje wat eraan komt en zijn verkoudheid het verergerd. MAAR zo'n dag en nacht zijn wel weer een bevestiging hoe makkelijk hij eigenlijk is. Wij vonden hem zondag niet te genieten terwijl mijn broer die even op bezoek kwam zoiets had van 'hoezo, hij is toch niet sjago?'quote:Op maandag 10 november 2014 09:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Geppie, wat fijn van de goede nachtkwam het door het buikslapen denk je? Ik hoop zo voor jullie dat dit doorzet na de zware tijd die jullie gehad hebben.
Soesa, wij hadden precies dezelfde tijden vannacht, wat een toeval. Ze besloot wel bij de nachtvoeding ineens enorm te gaan poepen
en na het verschonen was ze natuurlijk klaarwakker, dus heel veel slaap heb ik niet gehad
maar goed, ik had nog wat reserve.
Poeh Sun, dat lijkt mij ook heel lastig hoor! Ik hoef A. gelukkig tot september volgend jaar nergens heen te brengen omdat de beide oma's komen oppassen. Maar zelfs dan lijkt een hele dag naar m'n werk gaan me (nu nog) heel stom. Maar je kleinje heeft het straks vast heel fijn bij de gastouder
. En natuurlijk komt er geen vervreemding, jij bent de mama, dat komt echt goed!
Exode, zou het echt aan het slapen bij anderen liggen? Ik heb met mijn pukkie nog niet echt een idee hoe gauw kinderen overprikkeld zijn of wat voor invloed zo'n uitstapje heeft.. gaat dat zo snel?
Wat fijn, hopelijk zet het door!quote:Op maandag 10 november 2014 08:03 schreef geppie het volgende:
Wat een lieverdje Kwak en idd tof dekentje!
Razz en Franny hopelijk knappen jullie snel op...
Limone wel thuis!
Rijst lekker geslapen zonder mini in huis?
Ik zou het denk ik even aankijken Sun, als je het over poosje nog zo voelt kun je altijd osv opnemen, toch?
Hier eindelijk weer een succesvolle nacht; geslapen van 23.30 tot 7![]()
jammer genoeg viel ik zelf pas om 1.30 uur in slaap en om 6 uur was ik weer wakker
kun je een keer slapen...
Ik zou me door één keer echt niet tegen laten houden om het nog eens zo te doen. Wat je zegt, misschien had hij last van tandjes en was hij anders ook aan het spoken geweest.quote:Op maandag 10 november 2014 09:29 schreef exode het volgende:
Geweldig dekentje Kwak!
Zo....wij hebben een vermoeiende zaterdagnacht en volledige zondag achter de rug en dat was onze eigen schuld:
Zaterdag met hummeltje naar vrienden geweest waar we een etentje hadden. Hem op bed gelegd om 19:00 zoals thuis, alles zoals thuis. Ging perfect, viel meteen in slaap etc. Om 00:30 gingen we naar huis, mannetje in maxi cosi overgeheveld. Wakker...met zo'n zielig huiltje. 15 minuten later thuis. Tijdje gewiegd etc, op bed gelegd. Uiteindelijk istie om 02:00 weer in slaap gevallen na heel wat gewieg en getroost. Om 05:30 wakker....klaarwakker. Naast mij in bed gelegd en gelukkig in slaap gevallen tot 07:30. Rest van de dag was ie volledig ontregeld. Veel huilen, niet willen spelen. Was even heftig. MAAR ik denk dat het extra erg was omdat er wederom een tandje (nummer 7) aankomt, lichte koorts gisterenmiddag en heerlijk stinkende poep.
We twijfelen of we dit nog eens moeten doen....volgende keer toch maar thuis op bed en schoonvader op onze bank denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |