+1, dan wantrouwen heb ik ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:09 schreef Franny_G het volgende:
Het punt voor mij is nu dat ik heb gemerkt dat er wel vaker vanuit de overheid adviezen en richtlijnen e.d. worden gesteld die volgens mij niet helemaal juist zijn. Denk aan het 'vier maanden bijvoeding-advies'. Of het Voedingscentrum. Of de dingen die zelfs artsen op het cb zeggen over bv die soms niet kloppen. Daardoor heb ik nu wel steeds meer een soort wantrouwen, en het idee dat ik echt zelf verantwoordelijkheid moet nemen, in het me verdiepen in hoe het allemaal zit.
de poets hangt al te vaak boven de box, ze moet ook schoonmakenquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:25 schreef Dot. het volgende:
[..]
Kan de poets niet helpen? Of is ze niet meer gekomen?
Ik realiseerde me vaak pas te laat dat ik wel naar buiten kon en liep dan dus nog met pyjama aan en baby in de doekMaar staand/wiebelend kun je ook koken, bakken, strijken, tv kijken, boek lezen, was vouwen, keukenkastjes opnieuw inrichten, afwassen
Dat is inderdaad precies ook mijn gedachte: wat als…. En ik vraag me ook af hoe mensen die helemaal niet inenten daarmee omgaan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:05 schreef Dyre het volgende:
Ik ben een beetje van het andere kampHeb gewerkt voor het RIVM waar het rijksvaccinatieprogramma vandaan komt en heb met eigen ogen gezien wat ziektes als kinkhoest en tetanus kunnen doen zonder vaccinatie.
Ik zou het mezelf nooit vergeven als L dood zou gaan aan een ziekte waar we gewoon een vaccin voor hebben
Je sluit daar niets met 100% mee uit, dus garanties geeft het nooit, maar ik perk er wel het risico aanzienlijk mee in.
Maar ik snap ook goed de andere kant van het verhaal: ouders die liever geen 'rotzooi' in willen laten spuiten. Polio bijvoorbeeld komt al járen niet meer voor in Nederland (dankzij de vaccinaties), dus waarom zou je daar nog tegen vaccineren? Hoe groot is de kans dat polio wordt geïmporteerd?
Al moet ik wel zeggen dat beide kanten op een vrij agressieve manier hun mening op kunnen dringen zeg.
Rellen
ik voorzie een zeer stofvrij huis de komende acht wekenquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:51 schreef Burdie het volgende:
Het schijnt dat het geluid van de stofzuiger lijkt op het geluid van bloed dat door de navelstreng gaat. Daarom worden heel jonge babies vaak rustig van de stofzuiger (maar ook bijv. van de afzuigkap).
Oh, ik bedoelde ook meer dat ze eten voor je kan pakkenquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de poets hangt al te vaak boven de box, ze moet ook schoonmakenmaar stofzuigen was magie, want ze slaapt, hosanna!
Nu geniet ik van een gigantische fruitsmoothie
Het wat-als kan twee kanten op,natuurlijk. Ik zou mezelf ook nooit vergeven als mijn kind overlijdt na een BMR vaccinatie (ja, dat komt voor. In Japan hebben ze daarom BMR uit het vaccinatieprogramma gehaald).quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:50 schreef Chanty het volgende:
Dat is inderdaad precies ook mijn gedachte: wat als…. En ik vraag me ook af hoe mensen die helemaal niet inenten daarmee omgaan.
oh zo!quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:54 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde ook meer dat ze eten voor je kan pakken
Er zijn ook apps voorquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik voorzie een zeer stofvrij huis de komende acht weken
Gebeurt dat zo vaak?quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het wat-als kan twee kanten op,natuurlijk. Ik zou mezelf ook nooit vergeven als mijn kind overlijdt na een BMR vaccinatie (ja, dat komt voor. In Japan hebben ze daarom BMR uit het vaccinatieprogramma gehaald).
Toen ze 5 weken was! Te liefquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Kwak
Oh en Soes, wanneer ging ze echt lachen? Ik kan niet wachten
Ik mag ook geen piano meer spelen van kuiken, maar dat komt hierdoor:quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:51 schreef Roomsnoes het volgende:
Nee, man. Eerste les ook echt, haha. Ze huilt haast nooit he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaatwasser deed bij ons ook wonderen....wandelwagen bak op de grond voor de vaatwasser en mijnheer was weg.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:51 schreef Burdie het volgende:
Het schijnt dat het geluid van de stofzuiger lijkt op het geluid van bloed dat door de navelstreng gaat. Daarom worden heel jonge babies vaak rustig van de stofzuiger (maar ook bijv. van de afzuigkap).
Hihi! Herkenbaar, hij kan hier neplachen, nephoesten en nephuilen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:08 schreef BlueEyes het volgende:
Mijn kind kan faken!
Viel me gisteren al op, daarnet weer.
Hij verslikte zich en hoestte. Als ik he en gossie bij elke hoest zeg, perst hij met een lach nog wat nephoestjes eruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |