Ik krijg echt de kriebels van die website die je net posttequote:Op dinsdag 11 november 2014 10:49 schreef exode het volgende:
Zo is het leven als moeder krijg ik steeds te horen. Keuzes, keuzes, keuzes...ik probeer maar zoveel mogelijk op gevoel af te gaan. Maar die inentingen wil ik maar niet teveel meer over nadenken.
Ja he...Ik snap het ook wel, de medicijnen industrie en dus ook de inentingen willen verkopen, verkopen, verkopen en de tegenstanders zijn vaak (sorry...) geitenwollen sokken types die het een moord vinden als je een mug doodslaat. Dat botst nogal...quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:57 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik krijg echt de kriebels van die website die je net postteDat bedoel ik overigens precies met sterke kampen, het is allemaal heel zwart-wit.
En dit ja, haha. Ik kan en weet veel. Van heel andere dingenquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:06 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben gewoon een brave volger. Heb niet de neiging te denken dat mijn intellect of kritische blik scherper zijn dan die van de medische wereld
+1.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:06 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben gewoon een brave volger. Heb niet de neiging te denken dat mijn intellect of kritische blik scherper zijn dan die van de medische wereld
Dus jij bent er zo een, die alle pakken wegjat voor m'n neusquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb ook net weer zes pakken ingeslagen.
Dit was ook alles wat er nog lag hoorquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:13 schreef Loj het volgende:
[..]
Dus jij bent er zo een, die alle pakken wegjat voor m'n neus![]()
Kwam om half 10 (winkel gaat om 9 uur open) waren de twee maten, die ik wou hebben, er al niet meer
meeverenquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:15 schreef kwakz0r het volgende:
Klaagpost: heel fijn hoor, dat hij tijdens de zeuruurtjes innde ochtend wel slaapt in de doek. Maar ik loop nu dus al een uur langzaam rondjes door t huis en ik begin me wat te vervelen op onze 75 m2.![]()
Huishoudelijke klusjes doen heeft weinig zin want bijna alles is netjes en bukken vindt hij ook 'niet ok!'. En ik heb zelf niet zo'n puf om naar buiten te gaan (en waarheen dan?)
Meh. Maar t knuffelt wel fijn zo met je kindje dicht op je
En niet eens 3 pakken laten liggen voor mijquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dit was ook alles wat er nog lag hoor.
Kan de poets niet helpen? Of is ze niet meer gekomen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meeverenik zit ook al een uur met baby op schoot op de bank terwijl ik best zou willen ontbijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |