quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
Skittles, ik gnorkte zo hard om "alles snel naar binnen harken nu het nog lauw is"het is zó herkenbaar
al huilt de mijne niet zo extreem veel hoor. Maar wel áltijd onder etenstijd
![]()
Ik heb de gele babybijbel er even bij gepakt en het lijkt toch idd het eerste sprongetje te zijn, ik herken alle symptomen
Ik heb nu classic fm opgezet en ze slaapt weer even
Vriest het op zijn kamertje ook dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:09 schreef exode het volgende:
Hoe gaan jullie de nachten in de winter aanpakken? Mijnheer ligt in een slaapzak, overdag nu een herfstslaapzak van de hema, winterslaapzak die we gekregen hebben. Maar is dat warm genoeg als het 's nachts vriest? Dekentje is niet echt een optie....hij gaat zijn hele bed door.
Als het echt koud is gewoon een warme pyjama en winterslaapzak? Das hartstikke warm.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:09 schreef exode het volgende:
Hoe gaan jullie de nachten in de winter aanpakken? Mijnheer ligt in een slaapzak, overdag nu een herfstslaapzak van de hema, winterslaapzak die we gekregen hebben. Maar is dat warm genoeg als het 's nachts vriest? Dekentje is niet echt een optie....hij gaat zijn hele bed door.
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vriest het op zijn kamertje ook dan?
Hier ook bijna continu klassieke muziek opquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
Skittles, ik gnorkte zo hard om "alles snel naar binnen harken nu het nog lauw is"het is zó herkenbaar
![]()
Ik heb de gele babybijbel er even bij gepakt en het lijkt toch idd het eerste sprongetje te zijn, ik herken alle symptomen
Etenstijd heeft iets magisch waarvan ze in huilen uitbarstenquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naveltruitjequote:Op dinsdag 11 november 2014 14:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
Uhuh! Ik keek even niet en toen...
[ link | afbeelding ]
Helaas bewogen door moederlijk enthousiasme
en ja, het shirt is nu echt te kort
Razz, wat cute
Huilen/wakker tijdens eten check!
Plakbaby, check!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |