Ik las dat ik 3 topics mag kapen op een dag, dus ik heb er nog 2 te gaanquote:
Dat is in UTOquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat ik 3 topics mag kapen op een dag, dus ik heb er nog 2 te gaan
Typisch Dees stylequote:Op vrijdag 7 november 2014 21:37 schreef FANN het volgende:
Dat is wel een héle lelijke bank in de OP
Polka dot dessin, helemaal hip!quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:37 schreef FANN het volgende:
Dat is wel een héle lelijke bank in de OP
daarom heb ik ook een grote lap over die oude heerlijk zittende/liggende bank gedaanquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:40 schreef FANN het volgende:
Mijn oude bank was mooi, en die zat lekker, dit nieuwe ding is een kutding
kan HUT vervenquote:
De enige plek waar ik me zo'n plek voor kan stellen is een studentenkamer.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat serieus hip?![]()
Ik vin het gruwelijk lelijk
Had ik ook beter kunnen doenquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:40 schreef just me het volgende:
[..]
daarom heb ik ook een grote lap over die oude heerlijk zittende/liggende bank gedaan
oe... spannend... eerste keer?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De enige plek waar ik me zo'n plek voor kan stellen is een studentenkamer.
Daarover gesproken, mijn dochter is gisteren vertrokken voor een stedentrip naar Praag... in haar eentje.
Wat jammer, een bank hoort lekker te zitten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:40 schreef FANN het volgende:
Vast welquote:
Ik was gehecht aan die ouwequote:Op vrijdag 7 november 2014 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat jammer, een bank hoort lekker te zitten.
De bank die wij hebben hebben we ook nog maar 2 jaar, maar hij zit heerlijk
Ik heb een bladblazer/zuigerquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Vast welen hij veegt meteen je bladeren bijelkaar en raapt je peuken op en drinkt
ook nog eens geen Bier, dus eigenlijk de ideale man
Mijn dochter heeft vriendinnen genoeg, maar zulke doet ze ook graag in haar eentje. Een paar maanden terug bedacht ze op zaterdagochtend dat ze naar Dusseldorf wilde en is met haar fiets in de trein gestapt en heeft toen op haar gemak door de stad gefietst, 's avonds een hostel opgezocht en zondagavond weer naar huis.quote:
Rosé Merlot, gratis verzonden en ik vond op internet nog een kortingsbonquote:
En je hebt hem weg gedaan omdat je weer eens iets anders wilde waarschijnlijk?quote:
Ik had zon Ikea cheap bank.... EN werd verliefd op 2 vette Italiaanse dikke buffels ... Twas wel 20 x Ikea .. Maar Ik geniet nog steedsquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:40 schreef FANN het volgende:
Is ook best wel stoer!quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft vriendinnen genoeg, maar zulke doet ze ook graag in haar eentje. Een paar maanden terug bedacht ze op zaterdagochtend dat ze naar Dusseldorf wilde en is met haar fiets in de trein gestapt en heeft toen op haar gemak door de stad gefietst, 's avonds een hostel opgezocht en zondagavond weer naar huis.
Hoewel ik het wel een beetje eng vind vind ik het ook wel ontzettend stoer.
Hij was stukquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En je hebt hem weg gedaan omdat je weer eens iets anders wilde waarschijnlijk?
Daar zal je wel spijt van hebben gehad.
Goede attitude van je dochter. Gewoon doen en een beetje in de wereld rondkijken is niets mis mee.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter heeft vriendinnen genoeg, maar zulke doet ze ook graag in haar eentje. Een paar maanden terug bedacht ze op zaterdagochtend dat ze naar Dusseldorf wilde en is met haar fiets in de trein gestapt en heeft toen op haar gemak door de stad gefietst, 's avonds een hostel opgezocht en zondagavond weer naar huis.
Buffelkutleerquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had zon Ikea cheap bank.... EN werd verliefd op 2 vette Italiaanse dikke buffels ... Twas wel 20 x Ikea .. Maar Ik geniet nog steeds
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goede attitude van je dochter. Gewoon doen en een beetje in de wereld rondkijken is niets mis mee.
Verbreed je wereldbeeld en goed voor de zelfstandigheid.
Jij krijgt morgen een héleboel om samen te vatten trouwensquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goede attitude van je dochter. Gewoon doen en een beetje in de wereld rondkijken is niets mis mee.
Wel stoer.. Heeft ze nu weer dr fiets mee?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ookquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:48 schreef just me het volgende:
[..]had ik ook moeten doen, toen, ooit....
het kan nog Fann, het kan nog !quote:
Wat was die tegeltjeswijsheid ook alweer?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:48 schreef just me het volgende:
had ik ook moeten doen, toen, ooit....
Ik heb zulke dingen ook niet gedaan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Is ook best wel stoer!![]()
Had ik ook wel willen doen zulke dingen, maar ja, liep andersook goed...
Nodig mij maar niet uit want dan kan je gelijk weer een doos bestellenquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
Rosé Merlot, gratis verzonden en ik vond op internet nog een kortingsbon
Als ik zin, tijd en inspiratie heb ja.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:49 schreef FANN het volgende:
Jij krijgt morgen een héleboel om samen te vatten trouwens
Heeft ze goed gedaan dan!quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb zulke dingen ook niet gedaan.
2 jaar geleden ging ze met school naar Ottawa, waar allerlei lezingen werden gehouden op haar studiegebied. Maar ze wilde wel meer van Canada zien en omdat ze de laatste 3 dagen vrijaf hadden vroeg ze haar klasgenoten of ze zin hadden om 2 dagen mee te gaan naar Montreal. Haar klasgenoten vonden het koud en wilden liever binnen blijven, dus heeft ze zelf een buskaartje gekocht en is 2 dagen alleen naar Montreal gegaan, daar in een hostel geslapen en de stad een beetje leren kennen.
Ze heeft het ons pas verteld toen ze weer thuis was en dat is maar goed ook.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nodig mij maar niet uit want dan kan je gelijk weer een doos bestellen
Ik ben daar ook heel trots op, die onafhankelijkheid en zelfstandigheid zijn goede eigenschappen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee juist ghet tegendeel ! 5 mm dikk minimaal volgens min .. Stugge meukquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Buffelkutleerdat is van dat héle zachte leer toch?
Waarom niet? Heb ik ook gedaan, bekleding was niet goed meer, geen barst meer van te zienquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je er ook geen lap overheen gooien.
Nee, leer ging scheuren, van oude kattengekrabbel... was niet meer te doen eigenlijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je er ook geen lap overheen gooien.
Zo grappig dat jij graag vermeld hoeveel geld iets gekost heeft.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had zon Ikea cheap bank.... EN werd verliefd op 2 vette Italiaanse dikke buffels ... Twas wel 20 x Ikea .. Maar Ik geniet nog steeds
Laten we nog eeffen door gaan... .. Ik ga ook mn schaafwonden op de fiets bij spuiten ... ...quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij krijgt morgen een héleboel om samen te vatten trouwens
Nee, maar ik denk wel dat ze die daar huurt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel stoer.. Heeft ze nu weer dr fiets mee?
o bah... ik wil van dat zachte spul...quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee juist ghet tegendeel ! 5 mm dikk minimaal volgens min .. Stugge meuk
Ik heb het ook nooit gedaan, in onze jeugd was daar ook veel minder sprake van.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:48 schreef just me het volgende:
[..]had ik ook moeten doen, toen, ooit....
een aaibankquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
o bah... ik wil van dat zachte spul...
Ik ging op tiener-tour met de treinquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit gedaan, in onze jeugd was daar ook veel minder sprake van.
Exact.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat was die tegeltjeswijsheid ook alweer?
Beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan spijt hebben van de dingen die je niet hebt gedaan....of zoiets?
Dombo, justme dm-de me net dat ze je wilde gaan uitnodigen om samen een flesje leeg te drinken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nodig mij maar niet uit want dan kan je gelijk weer een doos bestellen
ik ging in Amsterdam wonenquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ging op tiener-tour met de trein
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dombo, justme dm-de me net dat ze je wilde gaan uitnodigen om samen een flesje leeg te drinken.
Zeker en je gaat er als moeder vanzelf aan wennen. Mijn zusje was helemaal een wildebras reislustig typje en de eerste paar keren zagen m'n ouders allemaal beren op de weg, maar na verloop van tijd wordt het normaal en merk je dat er niets ergs gebeurd en dan veranderd de houding ook.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben daar ook heel trots op, die onafhankelijkheid en zelfstandigheid zijn goede eigenschappen.
Als je een kapotte doorgezakte bank, zo'n één waarbij je op de grond zit, hebt lijkt me dat geen goed ideequote:Op vrijdag 7 november 2014 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb ik ook gedaan, bekleding was niet goed meer, geen barst meer van te zien
Ik zie mn dochter het ook doen btw ... Echt die gaat 4 x per jaar weg met een stel vrienden ... Praag Polen , Malta, Mexico (Veel plezier Dees) Waar ze het van doet weet ik nioet... Ik vroeg dr van e week hoe het financieel stond ..?/ Niets aan de hand ... Misschien tijd om de knip langzaam te sluiten ...quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heeft ze dat nog niet gedaan dan?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dombo, justme dm-de me net dat ze je wilde gaan uitnodigen om samen een flesje leeg te drinken.
Dan had een lap dus wel gekundquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, leer ging scheuren, van oude kattengekrabbel... was niet meer te doen eigenlijk
en staat zo armoedigkan ik ook niet tegen...
Dat was voor die tijd ook al heel stoer.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ging op tiener-tour met de trein
We hadden het niet toen en hebben er zelfs een lening voor genomen ...quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo grappig dat jij graag vermeld hoeveel geld iets gekost heeft.
Ja we zouden eerst een biertje in de stad doen ...quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
maar we wisten nog niet in welke stadquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja we zouden eerst een biertje in de stad doen ...
De kans dat ik er steeds meer aan went zit er wel in.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeker en je gaat er als moeder vanzelf aan wennen. Mijn zusje was helemaal een wildebras reislustig typje en de eerste paar keren zagen m'n ouders allemaal beren op de weg, maar na verloop van tijd wordt het normaal en merk je dat er niets ergs gebeurd en dan veranderd de houding ook.
Van "In je 1-tje naar Jordanië?, dat gaat echt niet door!" naar "Spanje....is dat niet een beetje saai?" binnen een jaartje of 2.
Allemaal pré internet/mobiel tijdperk ook nog een keer.
EN wat van de kaas ?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... nu vind ik het meteen ook weer zielig voor die Buffel
Leuk toch als ze zulke dingen doen en waar ze het van doet? Van jouw geld natuurlijk!quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie mn dochter het ook doen btw ... Echt die gaat 4 x per jaar weg met een stel vrienden ... Praag Polen , Malta, Mexico (Veel plezier Dees) Waar ze het van doet weet ik nioet... Ik vroeg dr van e week hoe het financieel stond ..?/ Niets aan de hand ... Misschien tijd om de knip langzaam te sluiten ...
Wat een treuzelaar is het ook. Ik denk wel dat chufi het fijn vind als een vrouw het initiatief neemt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Heeft ze dat nog niet gedaan dan?![]()
Dat was ze een uur geleden ook al van plan!
Ik had ook wel zo'n Pa als Chuf gewildquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk toch als ze zulke dingen doen en waar ze het van doet? Van jouw geld natuurlijk!
Over 19 dagen vertrek ik, gisteren mijn paspoort verlengd en vandaag de dollars besteld.
Ik snap de bezorgdheid, maar je ziet hier menigeen verzuchten "had ik ook moeten doen" en zo is het uiteindelijk ook. Vallen, opstaan en daarvan leren en uit je veilige eigen wereldje durven te gaan vind ik echt hele goede eigenschappen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:02 schreef Deisyy het volgende:
De kans dat ik er steeds meer aan went zit er wel in.
2 jaar geleden wilde ze al 6 weken in haar eentje door Europa reizen met de trein, dat vonden we niet zo'n goed plan. Een half jaar geleden vertelde ze 2 maanden in haar eentje te willen back-packen in Thailand. Nadat wij daar ook niet echt enthousiast over waren heeft ze het nu slim aangepakt, Praag en daarna ziet ze wel verder
O echt?! Ik had dus niet alles terug gelezen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
maar we wisten nog niet in welke stad
Nee ik woon in Delftquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O echt?! Ik had dus niet alles terug gelezen.
Woon jij ook in Amsterdam?
Qua lengte zou je mn dochter kunnen zijn Fann..quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had ook wel zo'n Pa als Chuf gewildtering... lekker leventje
![]()
Je ging naar Mexico toch?
Nee, ik ga nog naar Mexicoquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had ook wel zo'n Pa als Chuf gewildtering... lekker leventje
![]()
Je ging naar Mexico toch?
Die postbode heeft hem natuurlijk weer versleept dus ze kan hem niet zo snel vindenquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:06 schreef Kingstown het volgende:
Wat is die Sacha toch traag met het posten van de pics van haar nieuwe bank zeg.
Vond het geen leuke stad, maar het is wel een jaartje of 10 geleden dat ik er voor het laatst geweest ben.quote:
en als ik later groot ben ga ik met Chufi trouwenquote:
Het is wel mijn meisje hè, 160 cm grootquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik snap de bezorgdheid, maar je ziet hier menigeen verzuchten "had ik ook moeten doen" en zo is het uiteindelijk ook. Vallen, opstaan en daarvan leren en uit je veilige eigen wereldje durven te gaan vind ik echt hele goede eigenschappen.
Ook thuis in de plaatselijke disco kan er van alles mis gaan.
Mag ik niet eens mee op een stedentripje?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Qua lengte zou je mn dochter kunnen zijn Fann..
Maar denk dan toch dat ik iemand anders voor een stedentripje vraag
Dát gaat snelquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
en als ik later groot ben ga ik met Chufi trouwen
Ik dacht ik zeg het maar gewoonquote:
Doe eens normaal joh, echt hoor, je kan hier toch gewoon zeggen wat je vindt, ook al heb je zelf geen kinderen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik iets verkeerds zeg als het om kinders gaat trouwens
Ik voel met je mee Dees ...quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is wel mijn meisje hè, 160 cm groot![]()
Maar het was even wennen, weer een stukje loslaten, maar ik geef haar groot gelijk en ik ben er ook wel trots op dat ze haar wereld durft te vergroten. Haar vader heeft er net iets meer moeite mee.
Oké, die dochter van Chuf is een mazzelkutjequote:Op vrijdag 7 november 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, echt hoor, je kan hier toch gewoon zeggen wat je vindt, ook al heb je zelf geen kinderen.
Gewoon zeggen dat alle kinderen kut zijn. Doe ik ook altijd en dat werkt prima.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:10 schreef FANN het volgende:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat alle kinderen kut zijn. Doe ik ook altijd en dat werkt prima.
Na valt wel mee toch Fannquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Mag ik niet eens mee op een stedentripje?![]()
als ik dat al zou willen natuurlijk![]()
Nee, ik bedoel ook dat je dochter best een luxe leventje leidt zo, niks mis mee hoor, maar
welk meisje wil dat niet, dat bedoel ik, ze heeft gewoon mazzel wat dat betreft.
Toch?![]()
Lukt niet zo best, want de poes zit om aandacht te bedelen en ligt nu tussen mij en het toetsenbord in en daardoor gaat er een hoop mis.quote:
Ja ik las het ... Hoe lang nog voordat je groot bent ?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg het maar gewoon
sorry Chuuf
Nou jah, waarschijnlijk omdat ik het met mezelf vergelijk op die leeftijd, was echt overlevenquote:
Niet zeggen Fann, want dan staat het morgen in de samenvatting..quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Nah... is ook weer niet zo, sommige wel trouwens
Wat liefquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
en als ik later groot ben ga ik met Chufi trouwen
Ik ga naar Mexico, jij zei dat ik ging, maar ik was nog niet geweestquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Waar ging je dan nu weer heen? Ik hou dat niet meer bij hoor... je bent net terug
Welnee... jullie gaan gewoon lekker zuipen met zijn tweëen en Chuf neemt zijnquote:
Dat wel natuurlijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, die dochter van Chuf is een mazzelkutje
dank je welquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Welnee... jullie gaan gewoon lekker zuipen met zijn tweëen en Chuf neemt zijn
slaapzak mee, die hij niet kan vinden, dus dan moet ie op de bank slapen
waar hij natuurlijk niet lekker op ligt en dan gaan jullie samen een oplossing
vinden enzo...
Komt allemaal goed...
Ha, herkenbaar! En geef haar dan maar aandacht want anders blijft ze zeuren.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lukt niet zo best, want de poes zit om aandacht te bedelen en ligt nu tussen mij en het toetsenbord in en daardoor gaat er een hoop mis.
Geeft niet... sommige kinderen zijn kutquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet zeggen Fann, want dan staat het morgen in de samenvatting..
Ah... toch? Ik raak helemaal in de war met al dat gereisquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga naar Mexico, jij zei dat ik ging, maar ik was nog niet geweest
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, die dochter van Chuf is een mazzelkutje
Ik had dr penthouse view al een keer laten zien toch ... Iets van 9 hoog of en een terras van 30m2 of zo ...quote:
Ik zat goddomme op een zolderkamerquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik had dr penthouse view al een keer laten zien toch ... Iets van 9 hoog of en een terras van 30m2 of zo ...
Die heeft aan aandacht niet te klagen, maar natuurlijk alleen als zij het wil. Mijn gevoelens tellen niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Ha, herkenbaar! En geef haar dan maar aandacht want anders blijft ze zeuren.
Welke stad gaan we als eerste doen ?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg het maar gewoon
sorry Chuuf
oi... is het een stoffen bank? kan je geen peper strooien of dat soort foefjes?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die heeft aan aandacht niet te klagen, maar natuurlijk alleen als zij het wil. Mijn gevoelens tellen niet.![]()
Heb d'r opdracht gegeven om niet te krabben aan de nieuwe bank, maar ik vrees dat ik heb gefaald als opvoeder.
2 slaapkamers , 1 badkamer, een keuken woonkamer ruime entree ....quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zat goddomme op een zolderkamer![]()
snap je het verschil?
Ja, ik ben dit jaar wel veel op vakantie hè, maar ik had nog wat in te halen van de afgelopen jaren. Op mijn werk vind ik het ook wat chanant worden, maar ja, ik heb de dagen om op te nemen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... toch? Ik raak helemaal in de war met al dat gereis
ja, ja jajajaja hou maar op, gewoon een mazzelkutje dusquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
2 slaapkamers , 1 badkamer, een keuken woonkamer ruime entree ....
Nope met een fokster over een begravenis dinsdagquote:
Je hebt groot gelijk!quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik ben dit jaar wel veel op vakantie hè, maar ik had nog wat in te halen van de afgelopen jaren. Op mijn werk vind ik het ook wat chanant worden, maar ja, ik heb de dagen om op te nemen.
oeps... da's minder leuk...quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
Nope met een fokster over een begravenis dinsdag
En papa betaald nog steeds....quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja jajajaja hou maar op, gewoon een mazzelkutje dus
Wats gebeurt?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
Nope met een fokster over een begravenis dinsdag
heb ik je verteldquote:
Goede poging om te vragen of ze niet haar nagels in de bank wilt zetten, maar jij weet ook dat ze dat zelf wel bepaalt hè. Doet ze dat bij je huidige bank ook?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die heeft aan aandacht niet te klagen, maar natuurlijk alleen als zij het wil. Mijn gevoelens tellen niet.![]()
Heb d'r opdracht gegeven om niet te krabben aan de nieuwe bank, maar ik vrees dat ik heb gefaald als opvoeder.
Ik ben niets meer verplicht ... Maar tis wel mn dochter en mn ex kan het niet trekken wat dat betreft ... Lijkt wel wat op mn moeder.. Na dr 40ste nog eens gaan studerenquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Je zal ook wel moeten anders heeft ze geen inkomen denk ik
Neuh, zacht leer van Duitse makelij offcoursequote:Op vrijdag 7 november 2014 22:24 schreef FANN het volgende:
oi... is het een stoffen bank? kan je geen peper strooien of dat soort foefjes?
eh..... zelf werken?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Je zal ook wel moeten anders heeft ze geen inkomen denk ik
Ik ben een slechte raadgever, want ik heb het die katten van mij nooit af kunnen lerenquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuh, zacht leer van Duitse makelij offcourse), maar als je maar lang genoeg krabbelt, dan kan alles kapot.
Mag ik hier om lachen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat er iemand overleden is...
De huidige bank is vandaag het huis uitgegaan....die is op zoek naar een nieuwe eigenaar.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Goede poging om te vragen of ze niet haar nagels in de bank wilt zetten, maar jij weet ook dat ze dat zelf wel bepaalt hè. Doet ze dat bij je huidige bank ook?
DOE NORMAAL!!!!!!!!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ie op mijn bank wel een jaartje over doen ...quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuh, zacht leer van Duitse makelij offcourse), maar als je maar lang genoeg krabbelt, dan kan alles kapot.
was ook geen slimme vraagquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Jij moet op de kermis gaan staan met een glazen bol!
Maar die was dan ook 10 x Ikeaquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ie op mijn bank wel een jaartje over doen ...
ik slaap alquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:06 schreef Kingstown het volgende:
Wat is die Sacha toch traag met het posten van de pics van haar nieuwe bank zeg.
Ik was allang blij dat jij begon over jouw nieuwe bank, dat leidde de aandacht volkomen af van de pics die ik beloofd had, dus ik ben je vooral heel dankbaar.quote:
Ow ja Sacha, Tardis gaat zondag naar Merel toe, ik zei dat al tegen Fann maar die kent hem natuurlijk nietquote:
Klotezooi, bedoel jequote:Op vrijdag 7 november 2014 22:43 schreef just me het volgende:
En nu nog een groot glas wijnWat een kutzooi is het soms
Echt wel!quote:
Was het iemand van Fok?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
Echt wel!
het is toch heel bizar dat iemand van 50 opeens dood is.. zomaar
Dat is ook heel bizar en zet je wel aan het denken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
Echt wel!
het is toch heel bizar dat iemand van 50 opeens dood is.. zomaar
Volgens mij is de Postbode samen met de Aap het hui overhoop aan het halen ... En zit Sas met dr handen in dr haar ...quote:
ah... droevig ...quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:46 schreef just me het volgende:
De man van iemand van Fok, ik ken haar ook irl
Maar hem dus niet ?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:46 schreef just me het volgende:
De man van iemand van Fok, ik ken haar ook irl
ik heb hem ook ooit ontmoet; ben bij ze thuis geweest!quote:
Proost... We zijn de 50 inmiddels voorbij ...quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:50 schreef just me het volgende:
ProostOp het leven en alle goeie dingen!
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Proost... We zijn de 50 inmiddels voorbij ...
Pas jij maar op Dees ... Op vakantie kunnen de gekste dingen gebeuren... Dus voor ons .. Kijk een beetje uit ... Een Foute Duitser in Mexico ... is snel gevonden ...quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat kán problemen opleverenmaar misschien valt het mee
eerder een foute Mexicaan denk ikquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas jij maar op Dees ... Op vakantie kunnen de gekste dingen gebeuren... Dus voor ons .. Kijk een beetje uit ... Een Foute Duitser in Mexico ... is snel gevonden ...
Nou jah... bij Hut hoef je niet aan te komen met een peuk en een biertjequote:
Momenteel niet denk ik zoquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jah... bij Hut hoef je niet aan te komen met een peuk en een biertje![]()
Chufi is denk ik iets soepeler
Wat was haar nieuwe username ook alweer?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:56 schreef just me het volgende:
Merel bleef ook aan een engelsman hangen in Australië
Ach ja ik ben sterk en ruik lekker meequote:Op vrijdag 7 november 2014 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jah... bij Hut hoef je niet aan te komen met een peuk en een biertje![]()
Chufi is denk ik iets soepeler
Mama's mereltjequote:Op vrijdag 7 november 2014 22:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat was haar nieuwe username ook alweer?
Morgen zal ik je opvrolijken met de dagcijfers.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:54 schreef FANN het volgende:
ik word altijd niet goed als ik daar over na ga denken bedoel ik
o god die zullen wel hoog z ijnquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Morgen zal ik je opvrolijken met de dagcijfers.
spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
o god die zullen wel hoog z ijn, maar ik ben gelukkig niet de enige
Vastquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
o god die zullen wel hoog z ijn, maar ik ben gelukkig niet de enige
quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi stelletje Merel met je Kleindochter
Uhhh moet ik dan ook veel postenquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury , sta jij al in Kingstowns verzamel dagen update?
Ja troela waar gaat het over.quote:
TH is ook geen gezelschapsmens volgens mij ...quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:05 schreef FANN het volgende:
![]()
er is altijd wel ''iets'''
nah was gezellig tot nu...
mevrouw troelaquote:
Oh dat lukt welquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee alleen af en toe een sneer of zo
Waar heb je het overquote:
eh... Soury haat Fan geloof ik, maar het zal wel...quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze hoort er wel bij vind ik .. Ook al is er de eeuwige haat tussen Fan en Soury ...
Ja dag he? jij gooit olie op het vuur. Ouwe steuk muts. Het gaat nergens over.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze hoort er wel bij vind ik .. Ook al is er de eeuwige haat tussen Fan en Soury ...
Ik ga met je mee...quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:10 schreef Deisyy het volgende:
Ben ik blij dat ik juist naar bed wilde gaan
Voor mij hoeft dat gezeik niet, sneren geven, ik hou er niet van, hoeft niet, nergens voor nodigquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
wat de lol is van dat gezeik ieder keer?
Dus maw Opzouten en we zeiken daar verder >quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lees net dat ze je enorm missen in de UTO-SC.
Niet vergeten dat je morgen heel vroeg op moet om MM op te halen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:10 schreef Deisyy het volgende:
Ben ik blij dat ik juist naar bed wilde gaan
mét spandoekquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet vergeten dat je morgen heel vroeg op moet om MM op te halen.
tuurlijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
We hebben nog steeds geen bevestiging .. van MM Zou alles OK zijn ?
ik laat me niet oppikkenquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja blijft lekker thuis ...
Of wil je dat Dees je oppikt..?
Brrrr.....quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
We hebben nog steeds geen bevestiging .. van MM Zou alles OK zijn ?
Maar je wilde toch uitslapen!quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders rijd je maar door .. Doen we een lokaal ontbijtje hier ..
Lekker uitslapen JMquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
ik laat me niet oppikken![]()
er stonden 3 dames als ik het me goed herinner, en dat waren Fann, Sacha en Soury, ik was niet ingepland
Je weet dat ik niet van het uitslapen ben, mannen, je verteld ze wat en dan... pfffffquote:
Je moet gewoon laat wakker worden dat is het wat je zeiquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Je weet dat ik niet van het uitslapen ben, mannen, je verteld ze wat en dan... pfffff
Nee je zei dat je niet meer kon slapen wanneer je vroeg wakker wordt....quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet gewoon laat wakker worden dat is het wat je zei
Ik ging mijn best doenquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet gewoon laat wakker worden dat is het wat je zei
je moet niet alles vertellenquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee je zei dat je niet meer kon slapen wanneer je vroeg wakker wordt....
is een liedje overquote:
Ja dat was ook het juiste antwoordquote:
quote:
doen jullie voorzichtigquote:Op zaterdag 8 november 2014 07:12 schreef sacha het volgende:
vandaag nieuwe vloer er in, nu eerst slopen
dank uquote:
Genieten dusquote:Op zaterdag 8 november 2014 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank u!
Eindelijk weer echte melk en koffie...
Welkom terug!quote:Op zaterdag 8 november 2014 09:01 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Fann, Dees, ik ben zwaar teleurgesteld...
quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
er stonden 3 dames als ik het me goed herinner, en dat waren Fann, Sacha en Soury, ik was niet ingepland
Ik kwam door de deur na de douane, met de camera in de aanslag om dit geweldige moment van welkom vast te leggen, staan er dus alleen wat pipo's voor iemand die kennelijk uit Canada terugkwam. Daar dus maar snel een foto van gemaakt als bewijs van jullie afwezigheid.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welkom terug!
Ik dacht dat de plannen gewijzigd waren en dat er een andere delegatie naar Schiphol ging.
[..]
Vrouwen....zijn nooit te vertrouwen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik kwam door de deur na de douane, met de camera in de aanslag om dit geweldige moment van welkom vast te leggen, staan er dus alleen wat pipo's voor iemand die kennelijk uit Canada terugkwam. Daar dus maar snel een foto van gemaakt als bewijs van jullie afwezigheid.
Daar zat ik dan met de croissantjes en koffie/thee...
Sad, but true...quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vrouwen....zijn nooit te vertrouwen.![]()
Nog last van een jetlag?
De jetleg van daar naar hier is toch "erger" als omgekeerd? In dat geval knap als je het vol weet te houden tot vanavond en hopelijk ga je niet al teveel stuiteren van die koffie. Als ik veel koffie ga drinken, dan lukt slapen echt niet meer, ongeacht hoe moe ik ben.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:11 schreef MadMaster het volgende:
Sad, but true...
Mijn jetlag valt nu nog wel mee, ik probeer altijd tot vanavond door te halen.
Met veel koffie. Heb in het vliegtuig maar een half uurtje wat zitten dommelen, ik kan niet slapen in zo'n ding.
Mw. MM is wel even 2 uurtjes (met wekker) gaan tukken.
Na aankomst ben je om 4 uur 's nachts klaarwakker, nu terug is het vooral slaapgebrek.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De jetleg van daar naar hier is toch "erger" als omgekeerd? In dat geval knap als je het vol weet te houden tot vanavond en hopelijk ga je niet al teveel stuiteren van die koffie. Als ik veel koffie ga drinken, dan lukt slapen echt niet meer, ongeacht hoe moe ik ben.
Heb je die i-pod classic nou nog op de kop weten te tikken?
Mijn zusje gaat ook "geregeld" naar Amerika (1-2 keer per jaar), dus dat van die goedkope prijzen was me bekend. Wat een i-pod classic is weet ik geeneensquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:38 schreef MadMaster het volgende:
Na aankomst ben je om 4 uur 's nachts klaarwakker, nu terug is het vooral slaapgebrek.
Het is even doorbijten nu, maar ik heb het vaker gedaan.
Koffie kan ik zoveel drinken als ik wil, ik ben daar niet gevoelig voor.
Het nieuws van het verdwijnen van de iPod Classic was in de USA ook doorgedrongen, want in geen van de 6 winkels die ik heb bezocht was dat ding nog te vinden. Niet gelukt dus.
Heb wel ladingen kleding, baseball caps, All Stars en andere Americana meuk meegenomen, koffer zat precies op het maximaal toegestane gewicht. Dat spul kost daar de helft in dollars t.o.v. hier...
oi... jij had een goeie smoes!quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welkom terug!
Ik dacht dat de plannen gewijzigd waren en dat er een andere delegatie naar Schiphol ging.
[..]
Dan heb je toch een goed excuusquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:55 schreef FANN het volgende:
[..]
oi... jij had een goeie smoes!
Ik heb eigenlijk geen smoes, ik ben gewoon onbetrouwbaar
Ah thnx.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:53 schreef MadMaster het volgende:
Een iPod Clasic is het eerste, authentieke type iPod met een opslagcapaciteit van 160 Gig.
Ik heb er 1, barstensvol, nu 4 jaar oud. MP3 spelers met een dergelijke capaciteit zijn er verder niet.
Een reserve was wel handig geweest. Ze worden hier nu voor 500+ Euro aangeboden, in de USA waren ze 149 dollar.
[ afbeelding ]
Koffie in Duitsland en Oostenrijk is altijd een gok.
In de USA hebben ze met de komst van Starbucks wel geleerd dat ze geen slootwater meer moeten schenken. De kwaliteit is er enorm door verbeterd, juist ook buiten Starbucks om...
Volgende keer sta ik er ..... echtquote:Op zaterdag 8 november 2014 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kwam door de deur na de douane, met de camera in de aanslag om dit geweldige moment van welkom vast te leggen, staan er dus alleen wat pipo's voor iemand die kennelijk uit Canada terugkwam. Daar dus maar snel een foto van gemaakt als bewijs van jullie afwezigheid.
Daar zat ik dan met de croissantjes en koffie/thee...
quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:55 schreef FANN het volgende:
[..]
oi... jij had een goeie smoes!
Ik heb eigenlijk geen smoes, ik ben gewoon onbetrouwbaar
Heb nog wel een paar iRiver MP3 spelers liggen, maar die gaan maar tot 32 Gb.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ah thnx. [ afbeelding ] Wel van gehoord offcourse, maar nooit zelf gebruikt. Walkman, discman en daarna gestopt.
Koffie in Duitsland/Oostenrijk is op zich perfect, zolang je maar weet wat je besteld en als je dan een koffiekaart krijgt met daarop circa 100 verschillende mogelijkheden, dan zie je door de bomen het bos niet meer. Hield het dan ook maar standaard bij de großen Braunen, zodat ik iig wist wat ik kreeg.
Ja, ja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende keer sta ik er ..... echt
Espresso slobber je niet, dat neem je tot je.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb nog wel een paar iRiver MP3 spelers liggen, maar die gaan maar tot 32 Gb.
Ik vind koffie in Duitsland/Oostenrijk vaak niet te zuipen. Of te waterig of veel te bitter. Jacobs kaffee is niet te zuipen.
En dat terwijl ik een espresso slobberaar ben, het kan me niet sterk genoeg zijn.
Ik slobber per dag zo'n 15 tot 20 espresso's...quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Espresso slobber je niet, dat neem je tot je.
Mokken koffie, dat slobber je.
Nu hoef ik jou in december zeker ook niet op Schiphol te verwachten met een spandoek?quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ja.
Hou de eerste week van juni maar vast geblocked dan en misschien al eerder, maar dat is nog niet gepland.
Noem eens een datum/tijd, dan ga ik er over nadenken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu hoef ik jou in december zeker ook niet op Schiphol te verwachten met een spandoek?
Dan hebben we een ander idee over slobberen, een sloot koffie slobber je met van die grote slokken, maar espresso toch niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik slobber per dag zo'n 15 tot 20 espresso's...
Qua hoeveelheid zal het niet uitmaken, ik moet alleen wat vaker de machine aanzetten...quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hebben we een ander idee over slobberen, een sloot koffie slobber je met van die grote slokken, maar espresso toch niet.
Getverdemme...quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:59 schreef just me het volgende:
Ruiken jullie het al? Ik ben erwtensoep aan het koken
Wees dan maar blij dat jij vanavond iets anders te eten krijgt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |