Was het iemand van Fok?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
Echt wel!
het is toch heel bizar dat iemand van 50 opeens dood is.. zomaar
Dat is ook heel bizar en zet je wel aan het denken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
Echt wel!
het is toch heel bizar dat iemand van 50 opeens dood is.. zomaar
Volgens mij is de Postbode samen met de Aap het hui overhoop aan het halen ... En zit Sas met dr handen in dr haar ...quote:
ah... droevig ...quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:46 schreef just me het volgende:
De man van iemand van Fok, ik ken haar ook irl
Maar hem dus niet ?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:46 schreef just me het volgende:
De man van iemand van Fok, ik ken haar ook irl
ik heb hem ook ooit ontmoet; ben bij ze thuis geweest!quote:
Proost... We zijn de 50 inmiddels voorbij ...quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:50 schreef just me het volgende:
ProostOp het leven en alle goeie dingen!
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Proost... We zijn de 50 inmiddels voorbij ...
Pas jij maar op Dees ... Op vakantie kunnen de gekste dingen gebeuren... Dus voor ons .. Kijk een beetje uit ... Een Foute Duitser in Mexico ... is snel gevonden ...quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat kán problemen opleverenmaar misschien valt het mee
eerder een foute Mexicaan denk ikquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas jij maar op Dees ... Op vakantie kunnen de gekste dingen gebeuren... Dus voor ons .. Kijk een beetje uit ... Een Foute Duitser in Mexico ... is snel gevonden ...
Nou jah... bij Hut hoef je niet aan te komen met een peuk en een biertjequote:
Momenteel niet denk ik zoquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jah... bij Hut hoef je niet aan te komen met een peuk en een biertje![]()
Chufi is denk ik iets soepeler
Wat was haar nieuwe username ook alweer?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:56 schreef just me het volgende:
Merel bleef ook aan een engelsman hangen in Australië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |