En papa betaald nog steeds....quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja jajajaja hou maar op, gewoon een mazzelkutje dus
Wats gebeurt?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
Nope met een fokster over een begravenis dinsdag
heb ik je verteldquote:
Goede poging om te vragen of ze niet haar nagels in de bank wilt zetten, maar jij weet ook dat ze dat zelf wel bepaalt hč. Doet ze dat bij je huidige bank ook?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die heeft aan aandacht niet te klagen, maar natuurlijk alleen als zij het wil. Mijn gevoelens tellen niet.![]()
Heb d'r opdracht gegeven om niet te krabben aan de nieuwe bank, maar ik vrees dat ik heb gefaald als opvoeder.
Ik ben niets meer verplicht ... Maar tis wel mn dochter en mn ex kan het niet trekken wat dat betreft ... Lijkt wel wat op mn moeder.. Na dr 40ste nog eens gaan studerenquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Je zal ook wel moeten anders heeft ze geen inkomen denk ik
Neuh, zacht leer van Duitse makelij offcoursequote:Op vrijdag 7 november 2014 22:24 schreef FANN het volgende:
oi... is het een stoffen bank? kan je geen peper strooien of dat soort foefjes?
eh..... zelf werken?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Je zal ook wel moeten anders heeft ze geen inkomen denk ik
Ik ben een slechte raadgever, want ik heb het die katten van mij nooit af kunnen lerenquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuh, zacht leer van Duitse makelij offcourse), maar als je maar lang genoeg krabbelt, dan kan alles kapot.
Mag ik hier om lachen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat er iemand overleden is...
De huidige bank is vandaag het huis uitgegaan....die is op zoek naar een nieuwe eigenaar.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Goede poging om te vragen of ze niet haar nagels in de bank wilt zetten, maar jij weet ook dat ze dat zelf wel bepaalt hč. Doet ze dat bij je huidige bank ook?
DOE NORMAAL!!!!!!!!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ie op mijn bank wel een jaartje over doen ...quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neuh, zacht leer van Duitse makelij offcourse), maar als je maar lang genoeg krabbelt, dan kan alles kapot.
was ook geen slimme vraagquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Jij moet op de kermis gaan staan met een glazen bol!
Maar die was dan ook 10 x Ikeaquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ie op mijn bank wel een jaartje over doen ...
ik slaap alquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:06 schreef Kingstown het volgende:
Wat is die Sacha toch traag met het posten van de pics van haar nieuwe bank zeg.
Ik was allang blij dat jij begon over jouw nieuwe bank, dat leidde de aandacht volkomen af van de pics die ik beloofd had, dus ik ben je vooral heel dankbaar.quote:
Ow ja Sacha, Tardis gaat zondag naar Merel toe, ik zei dat al tegen Fann maar die kent hem natuurlijk nietquote:
Klotezooi, bedoel jequote:Op vrijdag 7 november 2014 22:43 schreef just me het volgende:
En nu nog een groot glas wijnWat een kutzooi is het soms
Echt wel!quote:
Was het iemand van Fok?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
Echt wel!
het is toch heel bizar dat iemand van 50 opeens dood is.. zomaar
Dat is ook heel bizar en zet je wel aan het denken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
Echt wel!
het is toch heel bizar dat iemand van 50 opeens dood is.. zomaar
Volgens mij is de Postbode samen met de Aap het hui overhoop aan het halen ... En zit Sas met dr handen in dr haar ...quote:
ah... droevig ...quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:46 schreef just me het volgende:
De man van iemand van Fok, ik ken haar ook irl
Maar hem dus niet ?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:46 schreef just me het volgende:
De man van iemand van Fok, ik ken haar ook irl
ik heb hem ook ooit ontmoet; ben bij ze thuis geweest!quote:
Proost... We zijn de 50 inmiddels voorbij ...quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:50 schreef just me het volgende:
ProostOp het leven en alle goeie dingen!
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Proost... We zijn de 50 inmiddels voorbij ...
Pas jij maar op Dees ... Op vakantie kunnen de gekste dingen gebeuren... Dus voor ons .. Kijk een beetje uit ... Een Foute Duitser in Mexico ... is snel gevonden ...quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat kán problemen opleverenmaar misschien valt het mee
eerder een foute Mexicaan denk ikquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas jij maar op Dees ... Op vakantie kunnen de gekste dingen gebeuren... Dus voor ons .. Kijk een beetje uit ... Een Foute Duitser in Mexico ... is snel gevonden ...
Nou jah... bij Hut hoef je niet aan te komen met een peuk en een biertjequote:
Momenteel niet denk ik zoquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jah... bij Hut hoef je niet aan te komen met een peuk en een biertje![]()
Chufi is denk ik iets soepeler
Wat was haar nieuwe username ook alweer?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:56 schreef just me het volgende:
Merel bleef ook aan een engelsman hangen in Australië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |