Nee ik woon in Delftquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O echt?! Ik had dus niet alles terug gelezen.
Woon jij ook in Amsterdam?
Qua lengte zou je mn dochter kunnen zijn Fann..quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had ook wel zo'n Pa als Chuf gewildtering... lekker leventje
![]()
Je ging naar Mexico toch?
Nee, ik ga nog naar Mexicoquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had ook wel zo'n Pa als Chuf gewildtering... lekker leventje
![]()
Je ging naar Mexico toch?
Die postbode heeft hem natuurlijk weer versleept dus ze kan hem niet zo snel vindenquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:06 schreef Kingstown het volgende:
Wat is die Sacha toch traag met het posten van de pics van haar nieuwe bank zeg.
Vond het geen leuke stad, maar het is wel een jaartje of 10 geleden dat ik er voor het laatst geweest ben.quote:
en als ik later groot ben ga ik met Chufi trouwenquote:
Het is wel mijn meisje hè, 160 cm grootquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik snap de bezorgdheid, maar je ziet hier menigeen verzuchten "had ik ook moeten doen" en zo is het uiteindelijk ook. Vallen, opstaan en daarvan leren en uit je veilige eigen wereldje durven te gaan vind ik echt hele goede eigenschappen.
Ook thuis in de plaatselijke disco kan er van alles mis gaan.
Mag ik niet eens mee op een stedentripje?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Qua lengte zou je mn dochter kunnen zijn Fann..
Maar denk dan toch dat ik iemand anders voor een stedentripje vraag
Dát gaat snelquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
en als ik later groot ben ga ik met Chufi trouwen
Ik dacht ik zeg het maar gewoonquote:
Doe eens normaal joh, echt hoor, je kan hier toch gewoon zeggen wat je vindt, ook al heb je zelf geen kinderen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik iets verkeerds zeg als het om kinders gaat trouwens
Ik voel met je mee Dees ...quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is wel mijn meisje hè, 160 cm groot![]()
Maar het was even wennen, weer een stukje loslaten, maar ik geef haar groot gelijk en ik ben er ook wel trots op dat ze haar wereld durft te vergroten. Haar vader heeft er net iets meer moeite mee.
Oké, die dochter van Chuf is een mazzelkutjequote:Op vrijdag 7 november 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, echt hoor, je kan hier toch gewoon zeggen wat je vindt, ook al heb je zelf geen kinderen.
Gewoon zeggen dat alle kinderen kut zijn. Doe ik ook altijd en dat werkt prima.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:10 schreef FANN het volgende:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat alle kinderen kut zijn. Doe ik ook altijd en dat werkt prima.
Na valt wel mee toch Fannquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Mag ik niet eens mee op een stedentripje?![]()
als ik dat al zou willen natuurlijk![]()
Nee, ik bedoel ook dat je dochter best een luxe leventje leidt zo, niks mis mee hoor, maar
welk meisje wil dat niet, dat bedoel ik, ze heeft gewoon mazzel wat dat betreft.
Toch?![]()
Lukt niet zo best, want de poes zit om aandacht te bedelen en ligt nu tussen mij en het toetsenbord in en daardoor gaat er een hoop mis.quote:
Ja ik las het ... Hoe lang nog voordat je groot bent ?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg het maar gewoon
sorry Chuuf
Nou jah, waarschijnlijk omdat ik het met mezelf vergelijk op die leeftijd, was echt overlevenquote:
Niet zeggen Fann, want dan staat het morgen in de samenvatting..quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Nah... is ook weer niet zo, sommige wel trouwens
Wat liefquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
en als ik later groot ben ga ik met Chufi trouwen
Ik ga naar Mexico, jij zei dat ik ging, maar ik was nog niet geweestquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Waar ging je dan nu weer heen? Ik hou dat niet meer bij hoor... je bent net terug
Welnee... jullie gaan gewoon lekker zuipen met zijn tweëen en Chuf neemt zijnquote:
Dat wel natuurlijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, die dochter van Chuf is een mazzelkutje
dank je welquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Welnee... jullie gaan gewoon lekker zuipen met zijn tweëen en Chuf neemt zijn
slaapzak mee, die hij niet kan vinden, dus dan moet ie op de bank slapen
waar hij natuurlijk niet lekker op ligt en dan gaan jullie samen een oplossing
vinden enzo...
Komt allemaal goed...
Ha, herkenbaar! En geef haar dan maar aandacht want anders blijft ze zeuren.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lukt niet zo best, want de poes zit om aandacht te bedelen en ligt nu tussen mij en het toetsenbord in en daardoor gaat er een hoop mis.
Geeft niet... sommige kinderen zijn kutquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet zeggen Fann, want dan staat het morgen in de samenvatting..
Ah... toch? Ik raak helemaal in de war met al dat gereisquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga naar Mexico, jij zei dat ik ging, maar ik was nog niet geweest
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, die dochter van Chuf is een mazzelkutje
Ik had dr penthouse view al een keer laten zien toch ... Iets van 9 hoog of en een terras van 30m2 of zo ...quote:
Ik zat goddomme op een zolderkamerquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik had dr penthouse view al een keer laten zien toch ... Iets van 9 hoog of en een terras van 30m2 of zo ...
Die heeft aan aandacht niet te klagen, maar natuurlijk alleen als zij het wil. Mijn gevoelens tellen niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Ha, herkenbaar! En geef haar dan maar aandacht want anders blijft ze zeuren.
Welke stad gaan we als eerste doen ?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg het maar gewoon
sorry Chuuf
oi... is het een stoffen bank? kan je geen peper strooien of dat soort foefjes?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die heeft aan aandacht niet te klagen, maar natuurlijk alleen als zij het wil. Mijn gevoelens tellen niet.![]()
Heb d'r opdracht gegeven om niet te krabben aan de nieuwe bank, maar ik vrees dat ik heb gefaald als opvoeder.
2 slaapkamers , 1 badkamer, een keuken woonkamer ruime entree ....quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zat goddomme op een zolderkamer![]()
snap je het verschil?
Ja, ik ben dit jaar wel veel op vakantie hè, maar ik had nog wat in te halen van de afgelopen jaren. Op mijn werk vind ik het ook wat chanant worden, maar ja, ik heb de dagen om op te nemen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... toch? Ik raak helemaal in de war met al dat gereis
ja, ja jajajaja hou maar op, gewoon een mazzelkutje dusquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
2 slaapkamers , 1 badkamer, een keuken woonkamer ruime entree ....
Nope met een fokster over een begravenis dinsdagquote:
Je hebt groot gelijk!quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik ben dit jaar wel veel op vakantie hè, maar ik had nog wat in te halen van de afgelopen jaren. Op mijn werk vind ik het ook wat chanant worden, maar ja, ik heb de dagen om op te nemen.
oeps... da's minder leuk...quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
Nope met een fokster over een begravenis dinsdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |