Ach ja ik ben sterk en ruik lekker meequote:Op vrijdag 7 november 2014 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jah... bij Hut hoef je niet aan te komen met een peuk en een biertje![]()
Chufi is denk ik iets soepeler
Mama's mereltjequote:Op vrijdag 7 november 2014 22:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat was haar nieuwe username ook alweer?
Morgen zal ik je opvrolijken met de dagcijfers.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:54 schreef FANN het volgende:
ik word altijd niet goed als ik daar over na ga denken bedoel ik
o god die zullen wel hoog z ijnquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Morgen zal ik je opvrolijken met de dagcijfers.
spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
o god die zullen wel hoog z ijn, maar ik ben gelukkig niet de enige
Vastquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
o god die zullen wel hoog z ijn, maar ik ben gelukkig niet de enige
quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi stelletje Merel met je Kleindochter
Uhhh moet ik dan ook veel postenquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury , sta jij al in Kingstowns verzamel dagen update?
Ja troela waar gaat het over.quote:
TH is ook geen gezelschapsmens volgens mij ...quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:05 schreef FANN het volgende:
![]()
er is altijd wel ''iets'''
nah was gezellig tot nu...
mevrouw troelaquote:
Oh dat lukt welquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee alleen af en toe een sneer of zo
Waar heb je het overquote:
eh... Soury haat Fan geloof ik, maar het zal wel...quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze hoort er wel bij vind ik .. Ook al is er de eeuwige haat tussen Fan en Soury ...
Ja dag he? jij gooit olie op het vuur. Ouwe steuk muts. Het gaat nergens over.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze hoort er wel bij vind ik .. Ook al is er de eeuwige haat tussen Fan en Soury ...
Ik ga met je mee...quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:10 schreef Deisyy het volgende:
Ben ik blij dat ik juist naar bed wilde gaan
Voor mij hoeft dat gezeik niet, sneren geven, ik hou er niet van, hoeft niet, nergens voor nodigquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
wat de lol is van dat gezeik ieder keer?
Dus maw Opzouten en we zeiken daar verder >quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lees net dat ze je enorm missen in de UTO-SC.
Niet vergeten dat je morgen heel vroeg op moet om MM op te halen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:10 schreef Deisyy het volgende:
Ben ik blij dat ik juist naar bed wilde gaan
mét spandoekquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet vergeten dat je morgen heel vroeg op moet om MM op te halen.
tuurlijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
We hebben nog steeds geen bevestiging .. van MM Zou alles OK zijn ?
ik laat me niet oppikkenquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja blijft lekker thuis ...
Of wil je dat Dees je oppikt..?
Brrrr.....quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
We hebben nog steeds geen bevestiging .. van MM Zou alles OK zijn ?
Maar je wilde toch uitslapen!quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders rijd je maar door .. Doen we een lokaal ontbijtje hier ..
Lekker uitslapen JMquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
ik laat me niet oppikken![]()
er stonden 3 dames als ik het me goed herinner, en dat waren Fann, Sacha en Soury, ik was niet ingepland
Je weet dat ik niet van het uitslapen ben, mannen, je verteld ze wat en dan... pfffffquote:
Je moet gewoon laat wakker worden dat is het wat je zeiquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Je weet dat ik niet van het uitslapen ben, mannen, je verteld ze wat en dan... pfffff
Nee je zei dat je niet meer kon slapen wanneer je vroeg wakker wordt....quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet gewoon laat wakker worden dat is het wat je zei
Ik ging mijn best doenquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet gewoon laat wakker worden dat is het wat je zei
je moet niet alles vertellenquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee je zei dat je niet meer kon slapen wanneer je vroeg wakker wordt....
is een liedje overquote:
Ja dat was ook het juiste antwoordquote:
quote:
doen jullie voorzichtigquote:Op zaterdag 8 november 2014 07:12 schreef sacha het volgende:
vandaag nieuwe vloer er in, nu eerst slopen
dank uquote:
Genieten dusquote:Op zaterdag 8 november 2014 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank u!
Eindelijk weer echte melk en koffie...
Welkom terug!quote:Op zaterdag 8 november 2014 09:01 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Fann, Dees, ik ben zwaar teleurgesteld...
quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
er stonden 3 dames als ik het me goed herinner, en dat waren Fann, Sacha en Soury, ik was niet ingepland
Ik kwam door de deur na de douane, met de camera in de aanslag om dit geweldige moment van welkom vast te leggen, staan er dus alleen wat pipo's voor iemand die kennelijk uit Canada terugkwam. Daar dus maar snel een foto van gemaakt als bewijs van jullie afwezigheid.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welkom terug!
Ik dacht dat de plannen gewijzigd waren en dat er een andere delegatie naar Schiphol ging.
[..]
Vrouwen....zijn nooit te vertrouwen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik kwam door de deur na de douane, met de camera in de aanslag om dit geweldige moment van welkom vast te leggen, staan er dus alleen wat pipo's voor iemand die kennelijk uit Canada terugkwam. Daar dus maar snel een foto van gemaakt als bewijs van jullie afwezigheid.
Daar zat ik dan met de croissantjes en koffie/thee...
Sad, but true...quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vrouwen....zijn nooit te vertrouwen.![]()
Nog last van een jetlag?
De jetleg van daar naar hier is toch "erger" als omgekeerd? In dat geval knap als je het vol weet te houden tot vanavond en hopelijk ga je niet al teveel stuiteren van die koffie. Als ik veel koffie ga drinken, dan lukt slapen echt niet meer, ongeacht hoe moe ik ben.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:11 schreef MadMaster het volgende:
Sad, but true...
Mijn jetlag valt nu nog wel mee, ik probeer altijd tot vanavond door te halen.
Met veel koffie. Heb in het vliegtuig maar een half uurtje wat zitten dommelen, ik kan niet slapen in zo'n ding.
Mw. MM is wel even 2 uurtjes (met wekker) gaan tukken.
Na aankomst ben je om 4 uur 's nachts klaarwakker, nu terug is het vooral slaapgebrek.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De jetleg van daar naar hier is toch "erger" als omgekeerd? In dat geval knap als je het vol weet te houden tot vanavond en hopelijk ga je niet al teveel stuiteren van die koffie. Als ik veel koffie ga drinken, dan lukt slapen echt niet meer, ongeacht hoe moe ik ben.
Heb je die i-pod classic nou nog op de kop weten te tikken?
Mijn zusje gaat ook "geregeld" naar Amerika (1-2 keer per jaar), dus dat van die goedkope prijzen was me bekend. Wat een i-pod classic is weet ik geeneensquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:38 schreef MadMaster het volgende:
Na aankomst ben je om 4 uur 's nachts klaarwakker, nu terug is het vooral slaapgebrek.
Het is even doorbijten nu, maar ik heb het vaker gedaan.
Koffie kan ik zoveel drinken als ik wil, ik ben daar niet gevoelig voor.
Het nieuws van het verdwijnen van de iPod Classic was in de USA ook doorgedrongen, want in geen van de 6 winkels die ik heb bezocht was dat ding nog te vinden. Niet gelukt dus.
Heb wel ladingen kleding, baseball caps, All Stars en andere Americana meuk meegenomen, koffer zat precies op het maximaal toegestane gewicht. Dat spul kost daar de helft in dollars t.o.v. hier...
oi... jij had een goeie smoes!quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welkom terug!
Ik dacht dat de plannen gewijzigd waren en dat er een andere delegatie naar Schiphol ging.
[..]
Dan heb je toch een goed excuusquote:Op zaterdag 8 november 2014 12:55 schreef FANN het volgende:
[..]
oi... jij had een goeie smoes!
Ik heb eigenlijk geen smoes, ik ben gewoon onbetrouwbaar
Ah thnx.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:53 schreef MadMaster het volgende:
Een iPod Clasic is het eerste, authentieke type iPod met een opslagcapaciteit van 160 Gig.
Ik heb er 1, barstensvol, nu 4 jaar oud. MP3 spelers met een dergelijke capaciteit zijn er verder niet.
Een reserve was wel handig geweest. Ze worden hier nu voor 500+ Euro aangeboden, in de USA waren ze 149 dollar.
[ afbeelding ]
Koffie in Duitsland en Oostenrijk is altijd een gok.
In de USA hebben ze met de komst van Starbucks wel geleerd dat ze geen slootwater meer moeten schenken. De kwaliteit is er enorm door verbeterd, juist ook buiten Starbucks om...
Volgende keer sta ik er ..... echtquote:Op zaterdag 8 november 2014 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kwam door de deur na de douane, met de camera in de aanslag om dit geweldige moment van welkom vast te leggen, staan er dus alleen wat pipo's voor iemand die kennelijk uit Canada terugkwam. Daar dus maar snel een foto van gemaakt als bewijs van jullie afwezigheid.
Daar zat ik dan met de croissantjes en koffie/thee...
quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:55 schreef FANN het volgende:
[..]
oi... jij had een goeie smoes!
Ik heb eigenlijk geen smoes, ik ben gewoon onbetrouwbaar
Heb nog wel een paar iRiver MP3 spelers liggen, maar die gaan maar tot 32 Gb.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ah thnx. [ afbeelding ] Wel van gehoord offcourse, maar nooit zelf gebruikt. Walkman, discman en daarna gestopt.
Koffie in Duitsland/Oostenrijk is op zich perfect, zolang je maar weet wat je besteld en als je dan een koffiekaart krijgt met daarop circa 100 verschillende mogelijkheden, dan zie je door de bomen het bos niet meer. Hield het dan ook maar standaard bij de großen Braunen, zodat ik iig wist wat ik kreeg.
Ja, ja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgende keer sta ik er ..... echt
Espresso slobber je niet, dat neem je tot je.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb nog wel een paar iRiver MP3 spelers liggen, maar die gaan maar tot 32 Gb.
Ik vind koffie in Duitsland/Oostenrijk vaak niet te zuipen. Of te waterig of veel te bitter. Jacobs kaffee is niet te zuipen.
En dat terwijl ik een espresso slobberaar ben, het kan me niet sterk genoeg zijn.
Ik slobber per dag zo'n 15 tot 20 espresso's...quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Espresso slobber je niet, dat neem je tot je.
Mokken koffie, dat slobber je.
Nu hoef ik jou in december zeker ook niet op Schiphol te verwachten met een spandoek?quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ja.
Hou de eerste week van juni maar vast geblocked dan en misschien al eerder, maar dat is nog niet gepland.
Noem eens een datum/tijd, dan ga ik er over nadenken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu hoef ik jou in december zeker ook niet op Schiphol te verwachten met een spandoek?
Dan hebben we een ander idee over slobberen, een sloot koffie slobber je met van die grote slokken, maar espresso toch niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik slobber per dag zo'n 15 tot 20 espresso's...
Qua hoeveelheid zal het niet uitmaken, ik moet alleen wat vaker de machine aanzetten...quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hebben we een ander idee over slobberen, een sloot koffie slobber je met van die grote slokken, maar espresso toch niet.
Getverdemme...quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:59 schreef just me het volgende:
Ruiken jullie het al? Ik ben erwtensoep aan het koken
Wees dan maar blij dat jij vanavond iets anders te eten krijgt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |