eh... Soury haat Fan geloof ik, maar het zal wel...quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze hoort er wel bij vind ik .. Ook al is er de eeuwige haat tussen Fan en Soury ...
Ja dag he? jij gooit olie op het vuur. Ouwe steuk muts. Het gaat nergens over.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze hoort er wel bij vind ik .. Ook al is er de eeuwige haat tussen Fan en Soury ...
Ik ga met je mee...quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:10 schreef Deisyy het volgende:
Ben ik blij dat ik juist naar bed wilde gaan
Voor mij hoeft dat gezeik niet, sneren geven, ik hou er niet van, hoeft niet, nergens voor nodigquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
wat de lol is van dat gezeik ieder keer?
Dus maw Opzouten en we zeiken daar verder >quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lees net dat ze je enorm missen in de UTO-SC.
Niet vergeten dat je morgen heel vroeg op moet om MM op te halen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:10 schreef Deisyy het volgende:
Ben ik blij dat ik juist naar bed wilde gaan
mét spandoekquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet vergeten dat je morgen heel vroeg op moet om MM op te halen.
tuurlijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
We hebben nog steeds geen bevestiging .. van MM Zou alles OK zijn ?
ik laat me niet oppikkenquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja blijft lekker thuis ...
Of wil je dat Dees je oppikt..?
Brrrr.....quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
We hebben nog steeds geen bevestiging .. van MM Zou alles OK zijn ?
Maar je wilde toch uitslapen!quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders rijd je maar door .. Doen we een lokaal ontbijtje hier ..
Lekker uitslapen JMquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
ik laat me niet oppikken![]()
er stonden 3 dames als ik het me goed herinner, en dat waren Fann, Sacha en Soury, ik was niet ingepland
Je weet dat ik niet van het uitslapen ben, mannen, je verteld ze wat en dan... pfffffquote:
Je moet gewoon laat wakker worden dat is het wat je zeiquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Je weet dat ik niet van het uitslapen ben, mannen, je verteld ze wat en dan... pfffff
Nee je zei dat je niet meer kon slapen wanneer je vroeg wakker wordt....quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet gewoon laat wakker worden dat is het wat je zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |