abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 november 2014 @ 20:21:35 #226
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146441439
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 20:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Piet is dus een dikzak.
Kijk, een leerling van Goebbels
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_146445729
Ik dacht eerst dat er een spelfout in de titel stond maar ik denk bij nader inzien dat TS het geinig bedoeld heeft. Haha.
  zondag 9 november 2014 @ 21:39:26 #228
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_146479192
Een beetje een jankerige column. Maar de reacties idem dito. Laat men zich druk maken om belangrijke zaken in plaats van oliebollenkramen.
pi_146479558
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 21:39 schreef Hexagon het volgende:
Een beetje een jankerige column. Maar de reacties idem dito. Laat men zich druk maken om belangrijke zaken in plaats van oliebollenkramen.
Wie bepaalt precies wat belangrijke zaken zijn en waarom zouden mensen zich alleen daar druk over mogen maken?

Beetje elitaire reactie wel van je. Persoonlijk word ik een stuk gelukkiger als de oliebollenkramen zouden verdwijnen dan wanneer er een oplossing komt voor het Midden-Oosten conflict. Daar maken mensen zich al 50 jaar druk om, maar blijkbaar gun je het anderen niet om zich hierover druk te maken of je kijkt neer op mensen die niet alleen over hele belangrijke zaken discusseren....kan ook nog.
  zondag 9 november 2014 @ 21:56:33 #230
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_146480022
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 21:46 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Wie bepaalt precies wat belangrijke zaken zijn en waarom zouden mensen zich alleen daar druk over mogen maken?

Beetje elitaire reactie wel van je. Persoonlijk word ik een stuk gelukkiger als de oliebollenkramen zouden verdwijnen dan wanneer er een oplossing komt voor het Midden-Oosten conflict. Daar maken mensen zich al 50 jaar druk om, maar blijkbaar gun je het anderen niet om zich hierover druk te maken of je kijkt neer op mensen die niet alleen over hele belangrijke zaken discusseren....kan ook nog.
Ik vind het nogal vervelend als mensen steeds minder van elkaar kunnen hebben en zich zelfs on zoiets onnozels als een oliebollenkraam gaan opwinden. Leven en laten leven is blijkbaar iets heel lastigs voor sommigen. Een nieuwe stap richting de intolerante zeursamenleving die overlastvrij en risicoloos moet zijn.

Dat het vervolgens wordt opgeklopt tot een complot van de grachtengordel door allerlei onderbuikjes op het net is weer op een andere manier strontvervelend. Dat slaat namelijk gewoon nergens op.
pi_146481868
quote:

[..]

Persoonlijk word ik een stuk gelukkiger als de oliebollenkramen zouden verdwijnen dan wanneer er een oplossing komt voor het Midden-Oosten conflict.
Je kan ook gewoon terug naar Duitsland gaan als je Nederland met z'n oliebollenkramen echt zo verschrikkelijk vindt.
pi_146482715
Toevoeging: Dat klinkt misschien flauw, maar in het algemeen heb ik oneindig veel meer respect voor mensen die met een positieve insteek de kleine moeite nemen om hun eigen leven aangenamer te maken als de kansen daarvoor openliggen, dan voor mensen die zulke kansen laten liggen of zelfs zichzelf actief in een situatie manoeuvreren die zij niet prettig vinden, en vervolgens van anderen gaan eisen dat zij zich daarom moeten aanpassen.
  zondag 9 november 2014 @ 22:46:52 #233
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_146482898
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 18:08 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Er werd ook al generaties lang alcohol gedronken, voordat er een probleem met coma-zuipen ontstond en dus zijn de regels aangepast. Er komt nu een tsunami aan obesitas-jongeren aan en dus zullen de regels omtrend dit soort zaken ook aangepakt gaan worden. Net zoals met die energy-drinks, wat onlangs in het nieuws was.

De "alles moet maar kunnen en weg met ons mentaliteit" is ondertussen echt wel voorbij. Keihard aanpakken en niet meer accepteren en als je anderen op kosten wilt jagen, dan doe je dat maar ergens anders....onze traditie is zuinigheid en 1 biscuitje bij de thee en de hedonisten die zo graag onze cultuur de nek om willen draaien hebben lang genoeg vrij spel gehad.
Pardon, dat is jouw Hollandse traditie. Hier in het Zuiden is het gewoon veel, vet en lekker. Genieten, dus.

Koekje?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_146487510
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:42 schreef El_Matador het volgende:
Hoe is de mening van 1 persoontje in een slechte column verwoord precies relevant?

Lekker laten blaten dat wijf, net als die Quinsy met zijn geleuter.
Moet je kijken wat voor gezeik "quincy met z'n geleuter" ons heeft bezorgd. Kunnen we niet ergens een levensgrote column in alle kranten / nieuwsprogramma's plaatsen met het verzoek elkaar met rust te laten? Fuck off als je het vervelend vind, kijk je de andere kant op. Ga niet proberen anderen jouw levenswijze en levensvisie op te dringen.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_146487549
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 01:31 schreef Harlon het volgende:

[..]

Moet je kijken wat voor gezeik "quincy met z'n geleuter" ons heeft bezorgd. Kunnen we niet ergens een levensgrote column in alle kranten / nieuwsprogramma's plaatsen met het verzoek elkaar met rust te laten? Fuck off als je het vervelend vind, kijk je de andere kant op. Ga niet proberen anderen jouw levenswijze en levensvisie op te dringen.
Een grote advertentie van de KLM met reizen naar Curacao van 15 november tot 6 december zou ik wel een mooie actie vinden.

Die lui nog meer voedsel geven door een soort jankcolumn op te stellen werkt m.i. alleen maar averechts.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_146488793
quote:

[..]

Dat jij je hier druk om maakt, prima, maa gun andere mensen wel een oliebollenkraam.
ROBODEMONS..................|:(
pi_146496761
Het moet wel goed gaan met Het Parool dat ze nog kostbare kolommenruimte hebben voor dit soort kopij.
  maandag 10 november 2014 @ 14:05:55 #238
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146496992
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:57 schreef Vasilevski het volgende:
Het moet wel goed gaan met Het Parool dat ze nog kostbare kolommenruimte hebben voor dit soort kopij.
Wellicht juist niet en dit soort getroll zorgt dat ze weer aandacht krijgen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_146497047
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 01:31 schreef Harlon het volgende:

[..]

Eens. Zout toch op met dat gejank.
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 22:29:36 #240
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146516040
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat een trieste OP. Oliebollen politiseren. Hoe zielig ben he dan?
inderdaad

het is een fucking column, neem de wereld alstjeblieft niet zo serieus zeg

met je hagelslag :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_146517052
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 22:29 schreef sp3c het volgende:

[..]

inderdaad

het is een fucking column, neem de wereld alstjeblieft niet zo serieus zeg

met je hagelslag :')
Vergeet de pindakaas niet.
pi_146517286
Jezus. Verder geen worden voor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties