Ik vroeg me srs af waar de fuck ik naar zat te kijken, maar jij denkt bij een homp chocola meteenquote:
Als ik het goed begrijp, een chocolade oliebol.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vroeg me srs af waar de fuck ik naar zat te kijken, maar jij denkt bij een homp chocola meteen?
Racistquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ja tegenwoordig is iedereen racist.
Maar voor oliebollen maak ik graag een uitzondering. Vooral als ze warm zijn met veel poedersuiker.
Succesvol geïntegreerdquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:17 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Bruin is lekker.
En van binnen zijn ze gelukkig roomblank.
Beter van binnen ook gewoon bruin. Meer meer meer bruinquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:17 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Bruin is lekker.
En van binnen zijn ze gelukkig roomblank.
Waar zeg precies waar de poedersuiker op de oliebol moet zitten ?quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Racistdaarmee impliceer je dat wit boven bruin staat, aangezien de poedersuiker over de oliebol gaat
Dat moet je ook niet willenquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:19 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
De zwart geblakerde gooi ik altijd meteen weg.
Zijn niet meer te redden.
Dat bedoel ik nou...quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De GBL is trouwens ook fan van oliebollen.
Ik bedoelde meer met lelijke Amerikaanse trucks etc.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, geef mij maar een verse pasta kraam
Goed, het bruine moet dus met het witte. Jij suggereert culturele assimilatie, de treinen gaan richting het oosten met jou aan het roer.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar zeg precies waar de poedersuiker op de oliebol moet zitten ?
Ik zeg specifiek MET.
Pfff we kunnen allemaal van oliebollen houden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:37 schreef karton2 het volgende:
[..]
Goed, het bruine moet dus met het witte. Jij suggereert culturele assimilatie, de treinen gaan richting het oosten met jou aan het roer.
Wat ?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, en het doel van het Sinterklaasfeest is zeker om kinderen een leuk feest te bezorgen!
Het is het op slinkse wijze door extreem-rechts indoctrineren van onze jeugd met racistische ideeën. Alles wat een Hollandse uitstraling heeft is per definitie fout want het associeert met ons koloniale verleden. De oliebol is daarmee een symbool van slavernij en het is verschrikkelijk hoeveel Nederlanders hier gewoon aan mee doen.
Paar rozijntjes erbij en het is zelf een oliebol.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |