SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroïdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lolquote:
Lunch
Onbijt was 200gram brinta, litre v melk,
Normaal zou ik de eieren doen daarbij, maar waren op, moest eerst boodschappen doen![]()
Zo fucking jaloers..quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol
Lunch
Onbijt was 200gram brinta, litre v melk,
Normaal zou ik de eieren doen daarbij, maar waren op, moest eerst boodschappen doen![]()
nav vorig topic
waarom heb je al straps nodig bij 120kilo dl?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Straps? Was dat?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:22 schreef Beach het volgende:
nav vorig topic
waarom heb je al straps nodig bij 120kilo dl?
Zou het alleen overwegen als ik veel zwaar zou snatchen of voor snatch grip deadlifts. Maar om ze al te gebruiken bij 120 kilo. Zelfs met overhandgrip zou dat moeten lukken.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Straps met zware repsets doe ik het wel af en toe.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:31 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Straps? Was dat?
Zou het alleen overwegen als ik veel zwaar zou snatchen of voor snatch grip deadlifts. Maar om ze al te gebruiken bij 120 kilo. Zelfs met overhandgrip zou dat moeten lukken.
En met snatch deadlifts idd
Maar zoveel mogelijk zonder anders krijg je er later alleen maar spijt vanStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Als je er jong mee begint heb je er op lange termijn minder last van. Mss zelfs helemaal niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:43 schreef BredeBroeder het volgende:
Gozers in de de 30 die me proberen over te halen om te beginnen met AAS, rot op ofzo![]()
Ja die kan ik ook nog wel snappen. Doe zelf alles met overhand grip en hookgrip. Maar op high rep is hookgrip nogal pijnlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:40 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Straps met zware repsets doe ik het wel af en toe.
En met snatch deadlifts idd
Maar zoveel mogelijk zonder anders krijg je er later alleen maar spijt vanOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Zieke gains maken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:43 schreef BredeBroeder het volgende:
Gozers in de de 30 die me proberen over te halen om te beginnen met AAS, rot op ofzofan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
nee dankjequote:Op vrijdag 7 november 2014 14:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je er jong mee begint heb je er op lange termijn minder last van. Mss zelfs helemaal niet.![]()
Hij heeft er nu de perfecte leeftijd voor ja.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je er jong mee begint heb je er op lange termijn minder last van. Mss zelfs helemaal niet.
Gewoon jong beginnen net als Lee Priest:
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Gewoon Jeff Seid stylo pakken toch.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Iemand in de 30 nog gozer noemen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
iemand in de 30quote:
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.![]()
Bwah, tot 190/200 lukt t nog wel overhands bij singles.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:45 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ja die kan ik ook nog wel snappen. Doe zelf alles met overhand grip en hookgrip. Maar op high rep is hookgrip nogal pijnlijk.
Maar alles daarboven mixed grip, kan niet wennen aan hook grip.
Is niet voor iedereen weggelegd denk ikStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Ik doe meestal overhand totdat het zwaar wordt, dan hook totdat de hook niet meer chill is en dan straps. Mixed en sumo gaat niet zo lekker samen imo, omdat de tricep tegen de lat drukt. Ik merk daar verschil in kracht bij.If not now, then when.![]()
Lolquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:51 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hij heeft er nu de perfecte leeftijd voor ja.
Gewoon jong beginnen net als Lee Priest:
De perfecte leeftijd om voor de rest van zn leven aan de HRT te moeten ja.![]()
![]()
Yuri nooooo!!quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik doe meestal overhand totdat het zwaar wordt, dan hook totdat de hook niet meer chill is en dan straps. Mixed en sumo gaat niet zo lekker samen imo, omdat de tricep tegen de lat drukt. Ik merk daar verschil in kracht bij.
Sumo
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Nice! Ik ruik setjes van 100 voor je binnen enkele wekenquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:44 schreef Questular het volgende:
Vandaag 3x5x90 weten te benchen, lekker![]()
die form bij de squatsquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:51 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hij heeft er nu de perfecte leeftijd voor ja.
Gewoon jong beginnen net als Lee Priest:![]()
![]()
Sheiko #37v2, week 2 dag 3. 9 sets squat lolwut. 3 maanden niet squatten doet m'n techniek niet ten goede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bam, 70kg clean and jerk. Nog zo'n 200 kg (150kg in mijn huidige gewichtsklasse) en dan heb ik een wereldrecord.![]()
![]()
Voor het einde van het jaar in de pocket.quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Bam, 70kg clean and jerk. Nog zo'n 200 kg (150kg in mijn huidige gewichtsklasse) en dan heb ik een wereldrecord.Geen referral hier.![]()
Ahwquote:Op zaterdag 8 november 2014 13:11 schreef Beach het volgende:
Geen nieuw dl pr vandaagkreeg het niet omhoog.
![]()
![]()
waar ging je voor?quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:11 schreef Beach het volgende:
Geen nieuw dl pr vandaagkreeg het niet omhoog.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Nu op Eurosport: Mannetjes van anderhalve meter die allemaal de 140kg wel halenquote:Op zaterdag 8 november 2014 10:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Bam, 70kg clean and jerk. Nog zo'n 200 kg (150kg in mijn huidige gewichtsklasse) en dan heb ik een wereldrecord.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
<56kgquote:Op zaterdag 8 november 2014 14:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu op Eurosport: Mannetjes van anderhalve meter die allemaal de 140kg wel halen
60quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Snatch was 136 het hoogste gewicht. Clean & jerk zijn ze nou mee bezig. De beste lifters moeten nog komen. Maar die zullen rond de 160 halen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Maar dit is nog snatch dus nog knapperOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ja ben nu FF gaan liggen voel me nog niet zo 100quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:27 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Snatch was 136 het hoogste gewicht. Clean & jerk zijn ze nou mee bezig. De beste lifters moeten nog komen. Maar die zullen rond de 160 halen.
Volgend weekend ga ik sowieso kijken bij de 105+
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Wat maxes geprobeerd deze week..
OHP 62,5 kg.
DL 155 kg
BP 75 kg...
SQ 105..
Deadlift en OHP gingen lekker, beiden hoger dan verwacht.
Squat durfde ik niet zo goed, laatste tijd weinig zwaar gesquat.. In principe zou 110 ook makkelijk moeten kunnen. Komende tijd meer squatten dus!
Bench viel me nogal tegen, had gedacht dat dit prima zou gaan maar 2e herhaling lukte niet zonder spot.
Beetje in dubio hoe ik nu verder ga, iig 3 dagen per week (sla nu de vierde te vaak over..). Iemand een idee? Ik wil dan maandag, dinsdag, woensdag trainen en iig 1 x deadlift en alle dagen bench press gaan doen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Varkensbiefstuk op 08-11-2014 15:40:06 ]![]()
Dat is omdat ze een kortere lever hebben en omdat ze allemaal aan de juice zitten en personal trainers hebben en ... #nothatingthoquote:Op zaterdag 8 november 2014 14:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu op Eurosport: Mannetjes van anderhalve meter die allemaal de 140kg wel halen
Maar goed, respect voor die kerels. Het is stukken moeilijker dan het eruitziet.![]()
Van waar drie dagen achter elkaar en 3 maal bench press?quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:34 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
OHP 62,5 kg.
DL 155 kg
BP 75 kg...
SQ 105..
Squat durfde ik niet zo goed, laatste tijd weinig zwaar gesquat.. In principe zou 110 ook makkelijk moeten kunnen. Komende tijd meer squatten dus!
Bench viel me nogal tegen, had gedacht dat dit prima zou gaan maar 2e herhaling lukte niet zonder spot.
Beetje in dubio hoe ik nu verder ga, iig 3 dagen per week (sla nu de vierde te vaak over..). Iemand een idee? Ik wil dan maandag, dinsdag, woensdag trainen en iig 1 x deadlift en alle dagen bench press gaan doen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Sheiko 3 dagen? Hoog volume waarvan 2 dagen benchquote:Op zaterdag 8 november 2014 15:34 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
OHP 62,5 kg.
DL 155 kg
BP 75 kg...
SQ 105..
Beetje in dubio hoe ik nu verder ga, iig 3 dagen per week (sla nu de vierde te vaak over..). Iemand een idee? Ik wil dan maandag, dinsdag, woensdag trainen en iig 1 x deadlift en alle dagen bench press gaan doen.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly![]()
Misschien beetje offtopic. Maar zojuist een offerte binnen voor 2x een deadlift platformpje van elk 50x50x8cm van hout. ¤ 230 lolwut?
Ben zelf totaal niet handig en heb 4 rechterhanden en 1 voet, maar ¤ 230 voor wat kuthout?![]()
Wat voor platform moet dat zijn? Waar je op kunt staan voor een deficit deadlift? Dan doe ik het voor je voor de helft van het geld.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:48 schreef Faeroer het volgende:
Misschien beetje offtopic. Maar zojuist een offerte binnen voor 2x een deadlift platformpje van elk 50x50x8cm van hout. ¤ 230 lolwut?
Ben zelf totaal niet handig en heb 4 rechterhanden en 1 voet, maar ¤ 230 voor wat kuthout?![]()
ik neem aan dat het geen kuthout is als er heftige gewichten op moeten vallen. (of zijn het geen platforms waar de gewichten op komen te rusten?)quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:48 schreef Faeroer het volgende:
Ben zelf totaal niet handig en heb 4 rechterhanden en 1 voet, maar ¤ 230 voor wat kuthout?'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.![]()
Ook voor goed hout betaal je geen ¤230. Wat heb je voor zo'n plateau nodig? Nog geen 4 meter balk per plateau, twee vierkante platen van 50x50 en een doosje schroeven. Dat kost echt geen ¤230,-. In die prijs zit waarschijnlijk ook de tijd en het vakmanschap van die timmerman besloten. Als je daarvoor besluit te betalen, krijg je waarschijnlijk ook zeker een stevig product terug, maar ik denk dat het het geld niet waard is.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik neem aan dat het geen kuthout is als er heftige gewichten op moeten vallen. (of zijn het geen platforms waar de gewichten op komen te rusten?)![]()
ik weet niks van hout maar wanneer ik zie dat een latje van een meter al 8 euro kan kosten verbaast het me niets.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ook voor goed hout betaal je geen ¤230. Wat heb je voor zo'n plateau nodig? Nog geen 4 meter balk per plateau, twee vierkante platen van 50x50 en een doosje schroeven. Dat kost echt geen ¤230,-. In die prijs zit waarschijnlijk ook de tijd en het vakmanschap van die timmerman besloten. Als je daarvoor besluit te betalen, krijg je waarschijnlijk ook zeker een stevig product terug, maar ik denk dat het het geld niet waard is.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.![]()
Goed hout is sowieso vrij prijzig.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:48 schreef Faeroer het volgende:
Als je naar de Gamma gaat misschien. Als je dat direct bij de houthandel haalt, valt het reuze mee.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:09 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik weet niks van hout maar wanneer ik zie dat een latje van een meter al 8 euro kan kosten verbaast het me niets.![]()
Inderdaad voor deficits (op staan) of blocks voor de bovenkant van de deadlift of gewoonweg om een clean (gecontroleerd) op te gooien.
Zoiets als de Rogue jerk blocks maar dan niet ¤ 1.000![]()
![]()
Dima had laatst ook pics van zijn jerk box.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:22 schreef Beach het volgende:
http://www.endofthreefitness.com/how-to-build-jerk-boxes/![]()
Hoe vaak nemen jullie een rustweek? Heb al 2 jaar niet langer dan 2 dagen gerust en begin langzamerhand overal kleine pijntjes te krijgen en lifts worden zwaarder (lukken wel nog maar met meer moeite). Lees vaak dat je na zo'n rustweek je ook sterker terug komt omdat je CNS ook kan herstellen![]()
Iemand enig idee waar dat shirt wegkomt?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:16 schreef Faeroer het volgende:
Inderdaad voor deficits (op staan) of blocks voor de bovenkant van de deadlift of gewoonweg om een clean (gecontroleerd) op te gooien.
Zoiets als de Rogue jerk blocks maar dan niet ¤ 1.000
[ afbeelding ]
edit: oh ook rogue dus, dom van me
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Iedere 8 a 10 weken ofzo, afhankelijk van hoe ik me voel.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:35 schreef Kuiver het volgende:
Hoe vaak nemen jullie een rustweek? Heb al 2 jaar niet langer dan 2 dagen gerust en begin langzamerhand overal kleine pijntjes te krijgen en lifts worden zwaarder (lukken wel nog maar met meer moeite). Lees vaak dat je na zo'n rustweek je ook sterker terug komt omdat je CNS ook kan herstellen
Maatje van me die al jarenlang 6 of 7 keer per week trainde zit nu een tijdje noodgedwongen stil door een blessure. Hij dacht altijd dat ie superfit was, totdat ie 2 weken rust had vanwege z'n blessure. Hij voelde zich als herboren. Ook overdag veel meer energie, veel scherper en betere nachtrust.Behulpzaam als een waterkraan.
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Na 6 weken 5/3/1 pak ik een rustweek.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:35 schreef Kuiver het volgende:
Hoe vaak nemen jullie een rustweek? Heb al 2 jaar niet langer dan 2 dagen gerust en begin langzamerhand overal kleine pijntjes te krijgen en lifts worden zwaarder (lukken wel nog maar met meer moeite). Lees vaak dat je na zo'n rustweek je ook sterker terug komt omdat je CNS ook kan herstellenOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
C&J is vooral techniekgebonden. Op slechte dagen druk ik er met moeite 55kg weg, op goede dagen 80. Is wel (persoonlijk) een van de leukste oefening om te doen. De bar die op je schouders stuitert als je uit de squat komt, gewicht boven je hoofdquote:Op zaterdag 8 november 2014 10:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Bam, 70kg clean and jerk. Nog zo'n 200 kg (150kg in mijn huidige gewichtsklasse) en dan heb ik een wereldrecord.
Alleen jammer dat je die stang niet mag laten vallen, krijg je gelijk een levenslange ban hier
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Wat doe je dan bij een mislukte jerkpoging? Terug proberen opvangen op de schouders? Dat lijkt me enorm kut... Ze hebben in mijn gym gelukkig sinds kort van die speciale vloertegels, daar kun je de gewichten aardig op laten vallen. Alhoewel ik ook het idee heb dat er veel kracht verloren gaat door die tegels.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
C&J is vooral techniekgebonden. Op slechte dagen druk ik er met moeite 55kg weg, op goede dagen 80. Is wel (persoonlijk) een van de leukste oefening om te doen. De bar die op je schouders stuitert als je uit de squat komt, gewicht boven je hoofd
Alleen jammer dat je die stang niet mag laten vallen, krijg je gelijk een levenslange ban hier
Ik heb 'm ook wel eens per ongeluk opgevangen met m'n dij, niet snel genoeg uitgestapt. Daar heb ik twee weken een blauwe plek van overgehouden.![]()
Ik heb 2 keer gehad dat ik het gewicht gewoon echt niet omhoog kreeg en het dan liet vallen, maar wel zo parallel mogelijk en gelijk afstoppen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat doe je dan bij een mislukte jerkpoging? Terug proberen opvangen op de schouders? Dat lijkt me enorm kut... Ze hebben in mijn gym gelukkig sinds kort van die speciale vloertegels, daar kun je de gewichten aardig op laten vallen. Alhoewel ik ook het idee heb dat er veel kracht verloren gaat door die tegels.
Ik heb 'm ook wel eens per ongeluk opgevangen met m'n dij, niet snel genoeg uitgestapt. Daar heb ik twee weken een blauwe plek van overgehouden.
Onze gym zit op de eerste verdieping en dat gebouw kan niet veel hebben. Ze hebben bij ons ook van die tegels, maar daar stond ik niet stabiel op dus ging ik altijd voor die tegels liften en als ik het gewicht niet meer kon houden liet ik 'm voor me stuiteren. Paar keer verzoek gedaan om 4 tegels eruit te halen zodat het gewicht gewoon op de tegels kon en mijn voeten op harde ondergrond. Kreeg eerst te horen dat het niet kon omdat die tegels aan elkaar zitten, maar uiteindelijk toch tegels eruitgesneden.
Ik gebruik altijd bumper plates en lift op die tegels nu, als het echt niet meer lukt laat ik het stuiteren, maar vaak gebeurt dat (gelukkig) niet. Dat is alleen overigens bij max rep attempts, voor worksets moet ik het gewoon weer opvangen![]()
Het enige wat ik voortaan denk ik toch wel in een rack ga doen is front squats, afgelopen keer in atg positie helemaal vast, geen spotters uiteraard ( nooit spotter gehad). Bar net nog van me af kunnen gooien zonder mezelf te raken, dan stuitert die shit maar lekker. Ondertussen weten de mensen van de gym wat voor wazige shit ik daar doe dus ze storen zich er niet zo heel erg meer aan, maar het is geen crossfitgym waar je alles lekker op de grond kan laten denderen.
Crossfit zelf is niks voor mij, maar die gyms zijn vaak wel beter uitgerust voor oly lifts.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Dem struggles boiz
Het was 1RM dag op vrijdag, dus er lekker tegenaan. Het doel:
102.5kg BP
130kg SQ
175kg DL
Bench press: bij de 3x90kg kaatste de bar tegen een J hook aan. Ik verloor mijn concentratie, raakte uit positie en moest door mijn spotter veilig aan wal gebracht worden. Concentratie was weg en de 102.5kg kwam er maar moeizaam uit met een beetje hulp van de spotter. FAIL.
Squat: hier keek ik de dood in de ogen. Waarom weet ik niet, maar ik dacht de 3x115kg wel even buiten de safeties van het squatrack te doen. Ik was niet goed geconcentreerd (slechte bench was een mindfuck), leunde voorover en donderde bijna voorover met 115kg in m'n nek. Mensen sprintten op me af, maar dankzij fight or flight kreeg ik de 115kg omhoog ge-goodmorning'ed. Het is echt een godswonder dat ik geen rugpijn heb gehad hiervan. Uiteindelijk de 130kg laten varen en er nog drie keer 115kg uitgeperst in het rack, want voelde me kut.
Deadlift: ik moest en zou op een high afsluiten, maar besloot wel 5kg van mijn doel af te halen omdat ik me kut voelde. 170kg was het doel. Eerder gedaan, moet kunnen. Eerste attempt: MISS! Godverdomme. Mezelf flink woest gemaakt en wat motivatie gezocht van vrienden in de gym en uiteindelijk balls-to-the-wall met magere form (met belt, maar toch) die 170kg er succesvol uit geperst.
Moraal van het verhaal: als je het gevoel hebt dat 't m niet gaat worden, STOP DAN en probeer het later nog een keer. Ik voelde na mijn bench al dat het niet lekker zat, maar toch eigenwijs doorgegaan. En daar betaalde ik op de squat dus bijna een hele hoge prijs voor. Ik heb echt mazzel dat ik mezelf niet beschadigd heb en had beter na de bench een rondje kunnen gaan curlen ofzo.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Beter volgende keer als eerste traindag plannen, als je nog vers bent :-)quote:Op zondag 9 november 2014 01:52 schreef star_gazer het volgende:
Dem struggles boiz
Het was 1RM dag op vrijdag, dus er lekker tegenaan. Het doel:
102.5kg BP
130kg SQ
175kg DL
Bench press: bij de 3x90kg kaatste de bar tegen een J hook aan. Ik verloor mijn concentratie, raakte uit positie en moest door mijn spotter veilig aan wal gebracht worden. Concentratie was weg en de 102.5kg kwam er maar moeizaam uit met een beetje hulp van de spotter. FAIL.
Squat: hier keek ik de dood in de ogen. Waarom weet ik niet, maar ik dacht de 3x115kg wel even buiten de safeties van het squatrack te doen. Ik was niet goed geconcentreerd (slechte bench was een mindfuck), leunde voorover en donderde bijna voorover met 115kg in m'n nek. Mensen sprintten op me af, maar dankzij fight or flight kreeg ik de 115kg omhoog ge-goodmorning'ed. Het is echt een godswonder dat ik geen rugpijn heb gehad hiervan. Uiteindelijk de 130kg laten varen en er nog drie keer 115kg uitgeperst in het rack, want voelde me kut.
Deadlift: ik moest en zou op een high afsluiten, maar besloot wel 5kg van mijn doel af te halen omdat ik me kut voelde. 170kg was het doel. Eerder gedaan, moet kunnen. Eerste attempt: MISS! Godverdomme. Mezelf flink woest gemaakt en wat motivatie gezocht van vrienden in de gym en uiteindelijk balls-to-the-wall met magere form (met belt, maar toch) die 170kg er succesvol uit geperst.
Moraal van het verhaal: als je het gevoel hebt dat 't m niet gaat worden, STOP DAN en probeer het later nog een keer. Ik voelde na mijn bench al dat het niet lekker zat, maar toch eigenwijs doorgegaan. En daar betaalde ik op de squat dus bijna een hele hoge prijs voor. Ik heb echt mazzel dat ik mezelf niet beschadigd heb en had beter na de bench een rondje kunnen gaan curlen ofzo.
Een goodmorning met 115kg is heul niet verkeerd trouwens![]()
Hoe gaat het met je cut?
[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 09-11-2014 13:43:40 ]![]()
Ugh gym komt gewichten tekort.. Zodra er twee personen een beetje fatsoenlijk Squatten/benchen oid moet je gewoon meer dan een kwartier wachten.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly![]()
alternatieven bedenkenquote:Op zondag 9 november 2014 15:10 schreef Cataclyst het volgende:
Ugh gym komt gewichten tekort.. Zodra er twee personen een beetje fatsoenlijk Squatten/benchen oid moet je gewoon meer dan een kwartier wachten.
squatrek bezet -> step-ups, split squats enz, desnoods zware leg presses
barbell bench onmogelijk -> dumbbell bench press, floor press enz
zou nooit een kwartier wachten om een oefening te kunnen doen![]()
Iedere maand eigenlijk, 3 weken hard trainen en dan 1 week 40% trainingsomvang(aantal uur) en intensiteit. 1x/2x per jaar een langere rustperiode van een maand. Als ik het erg druk heb op werk (=fysiek inspannend geen bureauwerk) doe ik ook wel 1 week op en 1 week af.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:35 schreef Kuiver het volgende:
Hoe vaak nemen jullie een rustweek? Heb al 2 jaar niet langer dan 2 dagen gerust en begin langzamerhand overal kleine pijntjes te krijgen en lifts worden zwaarder (lukken wel nog maar met meer moeite). Lees vaak dat je na zo'n rustweek je ook sterker terug komt omdat je CNS ook kan herstellen![]()
tijd voor een gymmove danquote:Op zondag 9 november 2014 15:10 schreef Cataclyst het volgende:
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
En de Basic Fit in jouw buurt is ook echt shitquote:Op zondag 9 november 2014 19:14 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn gym is recent overgenomen door F4F, vraag me af hoever ik het ga laten komen voor ik ga moven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Dit nog niet besloten hebbenquote:Op zondag 9 november 2014 19:14 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn gym is recent overgenomen door F4F, vraag me af hoever ik het ga laten komen voor ik ga moven.Ik weet zeker dat ik er vertrek.
Idioten hebben het voor elkaar gekregen (op Zuid) om de ruimte tussen het squatrack en smithmachine nog krapper te maken door er een schijf-ophang-rek neer te zetten. Nu moet je er helemaal omheen lopen en er is al iemand tegen mijn stang aangelopen tijdens het squatten.![]()
Ze hebben nieuwe plates besteld, scheen dat er dus een hoop kapot waren doordat veel mensen ze lekker laten donderen overal. Nu hopen dat ze snel worden bezorgd.quote:Op zondag 9 november 2014 18:58 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
tijd voor een gymmove danJa dat dus, meestal doe ik gewoon een warm-up met dumbbells of iets dergelijks. 9/10x zijn het wel gasten die ik ken dus kan ik vaak tussendoor mijn setjes doenquote:Op zondag 9 november 2014 18:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
alternatieven bedenken
squatrek bezet -> step-ups, split squats enz, desnoods zware leg presses
barbell bench onmogelijk -> dumbbell bench press, floor press enz
zou nooit een kwartier wachten om een oefening te kunnen doen. Alleen vandaag was DL day en alle plates waren bezet door 2 maten die zaten te kutten op de leg press, dus was het maar even wachten. Voelde me toch al niet optimaal dus maakte me niet heel veel uit
.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Die dingen kunnen toch wel tegen een stootje?quote:Op zondag 9 november 2014 20:12 schreef Cataclyst het volgende:
[..]
Ze hebben nieuwe plates besteld, scheen dat er dus een hoop kapot waren doordat veel mensen ze lekker laten donderen overal. Nu hopen dat ze snel worden bezorgd.![]()
Ik train in Noord en daar is (nog) niks veranderd. Zit daar wel oke verder, jaartje of 4/5 ofzo, dus ik kijk het nog even aan.quote:Op zondag 9 november 2014 19:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit nog niet besloten hebbenIk weet zeker dat ik er vertrek.
Idioten hebben het voor elkaar gekregen (op Zuid) om de ruimte tussen het squatrack en smithmachine nog krapper te maken door er een schijf-ophang-rek neer te zetten. Nu moet je er helemaal omheen lopen en er is al iemand tegen mijn stang aangelopen tijdens het squatten.![]()
2 soorten plates, een van solid metaalwerk, als die je dingen maar vaak genoeg laat kankeren vervormen ze. De andere soort is een metalen binnenkant met een rubberen laag aan de buitenkant. Op een of andere manier is dat rubber los geraakt bij de helft van de plates.. als het niet meer isquote:Op zondag 9 november 2014 20:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Die dingen kunnen toch wel tegen een stootje?.
Waarschijnlijk goedkope chineze platen rotooi. Je iet het steeds vaker. Goede platen kunnen wel wat hebben inderdaad.quote:Op zondag 9 november 2014 20:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Die dingen kunnen toch wel tegen een stootje?![]()
Goed recept zoals in de TT. Morgen maar weer eens lasagne eten.
Wels schijt dat ik niet kan trainen, had dus zo'n maand abbo genomen en ben de eerste 2 weken gegaan en daarna niet meer. Ik vind die gym een prehistorische ramp vergeleken met mijn vorige gym. En ik ben nog niet klaar met herstellen om te trainen merk ik. In het voorjaar maar weer eens proberen.
Voor nu houd ik het wel bij opdrukken en sit-ups![]()
![]()
![]()
.
@ hierboven,
Platen worden voornamelijk gegoten, en gietijzer is heel bros. Kans dat als je het laat vallen dat het breekt is reeel als de ondergrond niet dempend is.
Meestal zijn ze in rubber gecoat, moet genoeg zijn. Maarja als je barbbell van 1,20 omlaag kankerd naar de grond met 200Kg er aan...![]()
Is er iets dat ik dagelijks in de supermarkt kan halen dat goed is voor >1000 kc? Een grote zak pinda's oid voor bovenop het standaard eten. Zou alles wel makkelijker maken.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
2 pakken volle melkquote:Op maandag 10 november 2014 00:37 schreef Quotidien het volgende:
Is er iets dat ik dagelijks in de supermarkt kan halen dat goed is voor >1000 kc? Een grote zak pinda's oid voor bovenop het standaard eten. Zou alles wel makkelijker maken.![]()
Pak chocomel handje pinda'squote:Op maandag 10 november 2014 00:37 schreef Quotidien het volgende:
Is er iets dat ik dagelijks in de supermarkt kan halen dat goed is voor >1000 kc? Een grote zak pinda's oid voor bovenop het standaard eten. Zou alles wel makkelijker maken.Behulpzaam als een waterkraan.
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: