quote:Op donderdag 6 november 2014 19:39 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb deze hond als eerste gezien toen ie nog maar 1 maand oud was. Toen zag ik het al in hem zitten. ps. Wijzijnvoetbal.nl is geweldig ~ Piet de Visser![]()
wtfquote:Op donderdag 6 november 2014 19:39 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb deze hond als eerste gezien toen ie nog maar 1 maand oud was. Toen zag ik het al in hem zitten. ps. Wijzijnvoetbal.nl is geweldig ~ Piet de Visser![]()
Eh, nee? Ik weiger om ooit op die kansloze website te komen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:37 schreef Gramulanion het volgende:
Hallo, mooie website. Groetjes Harm. ~ Harm-Jan De Vogelzoeker
Zou dit Ajacied422 zijn?
Top.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goed nieuws, het gastenboek is weer bijgewerkt en namen zijn bold gemaakt
Wat een baas die Piet.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:39 schreef mrstylo het volgende:
http://www.nu.nl/media/39(...)we-afleveringen.htmlquote:Op donderdag 6 november 2014 19:42 schreef KingRoland het volgende:
Johannes, ik heb gehoord dat er een leuke site werd gemaakt over Simba weet jij daar meer van?
verraderquote:Op donderdag 6 november 2014 19:43 schreef KingRoland het volgende:
goglgogloglgoglgoglgoglgoglgoglgooooooooooooooooooooooooool
Pak jij ze even terug.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja gisteren gingen er een paar psvers leuk lopen toen tijdens Ajax Barca.
Memphis gaat ook scoren.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:45 schreef MouzurX het volgende:
Beter scoort memphis nog twee keer, PSV moet doorgaan anders wordt het echt helemaal drama
Zegt genoeg over de eredivisie helaasquote:Op donderdag 6 november 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit team heeft slechts 8 tegengoals in de Eredivisie.
En Ajax?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit team heeft slechts 8 tegengoals in de Eredivisie.
juistquote:Op donderdag 6 november 2014 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn god wat laat je je weer kennen.
Ja, ik heb die gemaakt en hij is erg leukquote:Op donderdag 6 november 2014 19:42 schreef KingRoland het volgende:
Johannes, ik heb gehoord dat er een leuke site werd gemaakt over Simba weet jij daar meer van?
I'm raving I'm ravingquote:Op donderdag 6 november 2014 19:48 schreef Mani89 het volgende:
Even een lekker muziekje opzetten voor in de rust.
Wat vind je van Mos Def dan ouwe reus?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:48 schreef Mani89 het volgende:
Even een lekker muziekje opzetten voor in de rust.
Wat ben jij toch een topuser.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:49 schreef Herqules het volgende:
psv haha hahahaahhaha hahaahhahaha
Hahahaha
Hahahaha
Hahaha
Hahaa
Ik heb hem binnen. moet hem nog luisteren. Hopelijk worden er iets minder mensen vermoord.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat vind je van Mos Def dan ouwe reus?
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:49 schreef KingRoland het volgende:
Hoe heet deze club? panatinaaikos toch ofzo
quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:45 schreef Herqules het volgende:
BOEREEEEEEE HAHAHAHAHAHA LALALALALALALALAA WOOWOWOWOWOOWOWOWO HOEZEEEE
Bedankt voor je posts.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:49 schreef Herqules het volgende:
psv haha hahahaahhaha hahaahhahaha
Hahahaha
Hahahaha
Hahaha
Hahaa
Black on both sides is werelds. Davy is het hiermee eens, denk ik.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb hem binnen. moet hem nog luisteren. Hopelijk worden er iets minder mensen vermoord.
WeertGeeldersquote:Op donderdag 6 november 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eentje in de categorie WeertGilders.
dat ben ikquote:Op donderdag 6 november 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eentje in de categorie WeertGilders.
mad?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt voor je posts.
*3quote:Op donderdag 6 november 2014 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je kan wel merken dat Herqules 2 nachten wakker heeft gelegen.
Mensonterend, gelukkig is Ajax er nog.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:52 schreef TheVulture het volgende:
Blijft toch triest om te zien hoe naīef de Nederlandse clubs op een hoop worden gespeeld door middelmatige elftallen met een beetje inzet en boerenslimheid
Dat wil ik doen maar we gaan dan niet hypocriet doen dat ze ons weer bashen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:52 schreef Tyron het volgende:
we moeten met zn allen achter psv staan
Komt hij niet meer terug?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Stijn kun jij een in memoriam tekst schrijven voor LR.
echt een plezant leven leef jijquote:Op donderdag 6 november 2014 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, god. De kermis van het volk met ''oeeee hoe triest is Nederland in europa toggggg'' is weer on tour.
Even wat koffie zetten.
whaha goeiequote:Op donderdag 6 november 2014 19:52 schreef Tyron het volgende:
we moeten met zn allen achter psv staan
Maar hij heeft geen perm toch? Boycot hij FOK! nu?quote:
een beetje gay is okayquote:Op donderdag 6 november 2014 19:56 schreef Herqules het volgende:
[..]
echt een kut leven 24/7 op fok
nog nooit een kutje aangeraakt
gayyyyyyy
Dat doet me deugd. Ik ben ook zeer blij dat ik nog met hem kan whatsappen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed nieuws: hij kijkt wel naar deze wedstrijd.
Ga jij nu haten op Baajguardiangod?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:56 schreef Herqules het volgende:
[..]
echt een kut leven 24/7 op fok
nog nooit een kutje aangeraakt
gayyyyyyy
CR7 en Memphis staan naakt naast je te douchen, welke gedachten gaan er dan door je hoofd?quote:
Memphis heeft een rotkop. CR is welquote:Op donderdag 6 november 2014 19:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
CR7 en Memphis staan naakt naast je te douchen welke gedachten gaan er dan door je hoofd?
Pelle zijn haar wassen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Memphis heeft een rotkop. CR is welja. Maar Pelle>CR
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Memphis heeft een rotkop. CR is welja. Maar Pelle>CR
"Robben is beter."quote:Op donderdag 6 november 2014 19:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
CR7 en Memphis staan naakt naast je te douchen, welke gedachten gaan er dan door je hoofd?
Ik speelde laatst MW2 en toen haalde ik een tactical nuke.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:59 schreef Cavaliers het volgende:
Advanced Warfare is wel de definitieve doodsteek voor de COD franchise, tijd om MW1 en 2 weer uit de kast te halen. Dat moest ik even kwijt.
united offensive is nog veel beterquote:Op donderdag 6 november 2014 19:59 schreef Cavaliers het volgende:
Advanced Warfare is wel de definitieve doodsteek voor de COD franchise, tijd om MW1 en 2 weer uit de kast te halen. Dat moest ik even kwijt.
RIPquote:Op donderdag 6 november 2014 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Littlerabbit was een jongen die zichzelf ondergeschikt stelde aan de mensenmassa. Waar anderen schelden en tierden en bekvechten met elkaar, was hij er voor de verachtende toon in het topic. Ik durf te stellen dat hij de meest vriendelijke en gezellige mod was die ons forum gekend heeft. Helaas is hij niet meer onder ons. Dinsdag was hij er nog maar nu niet meer.
Diep getreurd posten we nu verder zonder de glimlachwekkende posts van LR. Nooit meer zijn vage ADO-act, nooit meer zijn monologen over Danny Hoesen, nooit meer zijn conversaties met Johannes_Vermeer of Smoofie. Het gemis raakt ons allen diep in het hart.
Waarom moest hij toch zo nodig gegrepen worden, waarom deed hij het toch terwijl het fout was. We zullen het nooit weten.
Waar de meeste moderatoren worden uitgekotst, werd Littlerabbit omarmd door het forum. Waar komt dat toch door? Wat maakt die jongen een allemansvriend? Deel hier je diepste meningen over LR
XXXXXXXXX
Oké mijn inspiratie sucks hard vandaag.
SORRY SORRY
Dat gedeelte over zijn relatie met mij klopt wel volledig, ik ben geraakt.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Littlerabbit was een jongen die zichzelf ondergeschikt stelde aan de mensenmassa. Waar anderen schelden en tierden en bekvechten met elkaar, was hij er voor de verachtende toon in het topic. Ik durf te stellen dat hij de meest vriendelijke en gezellige mod was die ons forum gekend heeft. Helaas is hij niet meer onder ons. Dinsdag was hij er nog maar nu niet meer.
Diep getreurd posten we nu verder zonder de glimlachwekkende posts van LR. Nooit meer zijn vage ADO-act, nooit meer zijn monologen over Danny Hoesen, nooit meer zijn conversaties met Johannes_Vermeer of Smoofie. Het gemis raakt ons allen diep in het hart.
Waarom moest hij toch zo nodig gegrepen worden, waarom deed hij het toch terwijl het fout was. We zullen het nooit weten.
Waar de meeste moderatoren worden uitgekotst, werd Littlerabbit omarmd door het forum. Waar komt dat toch door? Wat maakt die jongen een allemansvriend? Deel hier je diepste meningen over LR
XXXXXXXXX
Oké mijn inspiratie sucks hard vandaag.
SORRY SORRY
Sinds wanneer is Memphis goed genoeg om bij ons in Madrid mee te mogen ballen?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:57 schreef Mani89 het volgende:
CR7 en Memphis staan naakt naast je te douchen, welke gedachten gaan er dan door je hoofd?
Ik heb een soort van Eriksen gevoel bij hem.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:03 schreef Tyron het volgende:
vind het een beetje triest dat jullie nog echt verdrietig om LR zijn
je kende hem van het fok!forum pfff hoe kan je daar nou emotionele gevoelens bij hebben
net zoals ik homo erotische gevoelens van jou krijgquote:Op donderdag 6 november 2014 20:03 schreef Tyron het volgende:
je kende hem van het fok!forum pfff hoe kan je daar nou emotionele gevoelens bij hebben
Ik heb ook met hem gechilld op het strand van Scheveningen.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:03 schreef Tyron het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
net zoals ik homo erotische gevoelens van jou krijg
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook met hem gechilld op het strand van Scheveningen.
Mooiste dag van mijn leven.
Net nu range rover het duurste model ooit heeft uitgebracht.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geëmigreerd naar IJsland. Hij kreeg een plekje aangeboden in het stapelbed van Varg.
LEUGENS VAN DANNY LEUGENS LEUGENS LEUGENSquote:Op donderdag 6 november 2014 20:05 schreef superniger het volgende:
[..]
MED / Littlerabbit stopt met modden.
crewgegevensquote:Op donderdag 6 november 2014 20:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Clasiequote:Op donderdag 6 november 2014 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord: Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, El Ahmadi; Toornstra, Kazim-Richards en Manu
Moest wel lachen om die post van Danny.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Jezus was ook zwartquote:Op donderdag 6 november 2014 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
LEUGENS VAN DANNY LEUGENS LEUGENS LEUGENS
Hij wil onze messias zwart maken.
Huh wtf. Wat zou hij gelekt hebben?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Moest wel lachen om die post van Danny.
Niets bijzonders.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Huh wtf. Wat zou hij gelekt hebben?
Bij LR thuis in IJslandquote:Op donderdag 6 november 2014 20:06 schreef KingRoland het volgende:
Johannes, ik stel voor op een meet voor het nieuwe jaar.
Daar gaan we het niet over hebben.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wannabe modquote:Op donderdag 6 november 2014 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar gaan we het niet over hebben.
Ja dat wil ik ook wetenquote:Op donderdag 6 november 2014 20:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je ze ook uit de onder?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lekker appelflap uit de over
Mogen we LR wel bespreken verder.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:09 schreef GGMM het volgende:
Ja bans worden niet besproken enzo. Terug naar de wedstrijd.
Niet hier.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mogen we LR wel bespreken verder.
Mogen we het wel over Simba hebben?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:09 schreef GGMM het volgende:
Ja bans worden niet besproken enzo. Terug naar de wedstrijd.
DJLegeKoelkast?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Mogen we raps schrijven in dit topic?
Mogen we foto's posten van lege koelkasten?
wzvquote:Op donderdag 6 november 2014 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
Gewoon één topic maken waarin bans wel besproken mogen worden.
Denk je nou nooit eens bij jezelf "wat ben ik toch eigenlijk een kansloos figuur met al mijn kansloze posts" ?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Mogen we raps schrijven in dit topic?
Mogen we foto's posten van lege koelkasten?
Ben jij kritisch op jezelf als moderator?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk je nou nooit eens bij jezelf "wat ben ik toch eigenlijk een kansloos figuur met al mijn kansloze posts" ?
Madquote:Op donderdag 6 november 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk je nou nooit eens bij jezelf "wat ben ik toch eigenlijk een kansloos figuur met al mijn kansloze posts" ?
xd kon je neit meer beij de n xdquote:Op donderdag 6 november 2014 20:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ben viesdik geworden van de appelflappen. Ik tikte daarom verkeerd. Moet oven zijn
xd
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je laat jezelf wel kennenquote:Op donderdag 6 november 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
xddddquote:Op donderdag 6 november 2014 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
xd kon je neit meer beij de n xd
Adres vanquote:
Wet Ziekenhuis-Voorzieningen?quote:
Ik heb vissticks gegetenquote:Op donderdag 6 november 2014 20:12 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb vandaag vis gegeten, aangezien we toch off topic praten.
Waarom citeer je gedachten?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meestal omdat je zulke domme posts maakt dat je eigenlijk van tevoren weet dat ze afgemaakt worden, maar je kan nou eenmaal niet beter.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom kan ik al jouw posts voorspellen?
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotalsquote:Op donderdag 6 november 2014 20:12 schreef superniger het volgende:
[..]
Waar kan je de complete lijst vinden?
Het was idd een domme post. Want ik deed jou na.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meestal omdat je zulke domme posts maakt dat je eigenlijk van tevoren weet dat ze afgemaakt worden, maar je kan nou eenmaal niet beter.
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:12 schreef superniger het volgende:
[..]
Waar kan je de complete lijst vinden?
Uh ja, alleen was die van mij relevant omdat stijn op 3 stond. Die van jou was dom omdat we beide rondom dezelfde plaats staan.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het was idd een domme post. Want ik deed jou na.
Ja ging wel, ze waren groter dan die oranje dingen.quote:
Man, jij bent echt dom héquote:Op donderdag 6 november 2014 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh ja, alleen was die van mij relevant omdat stijn op 3 stond. Die van jou was dom omdat we beide rondom dezelfde plaats staan.
Deze is beter though.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
epic sadness
Huh? What happened?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:14 schreef Trebo het volgende:
Stuart
Die dacht na 245.000 posts flikker ook allemaal maar op
Waar zit het verschil hem in? Komt niet overeen.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze is beter though.
http://arcee862.com/foktop500extended.php?sort=6&order=1
Is een lijst met iedereen die ooit in de top 500 heeft gestaan + datum van binnenkomen en hoe lang etc.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Waar zit het verschil hem in? Komt niet overeen.
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:14 schreef Trebo het volgende:
Stuart
Die dacht na 245.000 posts flikker ook allemaal maar op
Eten ze dat ook in Turkije?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ben trouwens overgestapt op een muffin gevuld met chocolade, en dan straks een suikerwafel erbij
Gewoon al die popefora filterenquote:Op donderdag 6 november 2014 20:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die shit zie ik altijd in active langskomen. bah.
Ajacied422 van 256 naar plek 22, dat was een goed jaar.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze is beter though.
http://arcee862.com/foktop500extended.php?sort=6&order=1
Oh?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcus Berg komt van de bank.
Cavaliers vindt dit leuk.
Ik ben het er ook mee eens. Mag ik nu een koekje.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:19 schreef GGMM het volgende:
The Hobbit 2 was echt een kutfilm.
Davy is het hier mee eens.
Hij staat nu op 286.000.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajacied422 van 256 naar plek 22, dat was een goed jaar.
Ah ja, goed idee.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon al die popefora filteren
MEN etc. kan je gewoon uitzetten, komt toch geen kut uit.
Ik zie PSV in eerste instantie liever met een prutsgoal gelijk komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |