quote:Op donderdag 6 november 2014 19:39 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb deze hond als eerste gezien toen ie nog maar 1 maand oud was. Toen zag ik het al in hem zitten. ps. Wijzijnvoetbal.nl is geweldig ~ Piet de Visser![]()
wtfquote:Op donderdag 6 november 2014 19:39 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb deze hond als eerste gezien toen ie nog maar 1 maand oud was. Toen zag ik het al in hem zitten. ps. Wijzijnvoetbal.nl is geweldig ~ Piet de Visser![]()
Eh, nee? Ik weiger om ooit op die kansloze website te komen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:37 schreef Gramulanion het volgende:
Hallo, mooie website. Groetjes Harm. ~ Harm-Jan De Vogelzoeker
Zou dit Ajacied422 zijn?
Top.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goed nieuws, het gastenboek is weer bijgewerkt en namen zijn bold gemaakt
Wat een baas die Piet.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:39 schreef mrstylo het volgende:
http://www.nu.nl/media/39(...)we-afleveringen.htmlquote:Op donderdag 6 november 2014 19:42 schreef KingRoland het volgende:
Johannes, ik heb gehoord dat er een leuke site werd gemaakt over Simba weet jij daar meer van?
verraderquote:Op donderdag 6 november 2014 19:43 schreef KingRoland het volgende:
goglgogloglgoglgoglgoglgoglgoglgooooooooooooooooooooooooool
Pak jij ze even terug.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja gisteren gingen er een paar psvers leuk lopen toen tijdens Ajax Barca.
Memphis gaat ook scoren.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:45 schreef MouzurX het volgende:
Beter scoort memphis nog twee keer, PSV moet doorgaan anders wordt het echt helemaal drama
Zegt genoeg over de eredivisie helaasquote:Op donderdag 6 november 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit team heeft slechts 8 tegengoals in de Eredivisie.
En Ajax?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit team heeft slechts 8 tegengoals in de Eredivisie.
juistquote:Op donderdag 6 november 2014 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn god wat laat je je weer kennen.
Ja, ik heb die gemaakt en hij is erg leukquote:Op donderdag 6 november 2014 19:42 schreef KingRoland het volgende:
Johannes, ik heb gehoord dat er een leuke site werd gemaakt over Simba weet jij daar meer van?
I'm raving I'm ravingquote:Op donderdag 6 november 2014 19:48 schreef Mani89 het volgende:
Even een lekker muziekje opzetten voor in de rust.
Wat vind je van Mos Def dan ouwe reus?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:48 schreef Mani89 het volgende:
Even een lekker muziekje opzetten voor in de rust.
Wat ben jij toch een topuser.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:49 schreef Herqules het volgende:
psv haha hahahaahhaha hahaahhahaha
Hahahaha
Hahahaha
Hahaha
Hahaa
Ik heb hem binnen. moet hem nog luisteren. Hopelijk worden er iets minder mensen vermoord.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat vind je van Mos Def dan ouwe reus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |