quote:Op donderdag 6 november 2014 19:49 schreef KingRoland het volgende:
Hoe heet deze club? panatinaaikos toch ofzo
quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:45 schreef Herqules het volgende:
BOEREEEEEEE HAHAHAHAHAHA LALALALALALALALAA WOOWOWOWOWOOWOWOWO HOEZEEEE
Bedankt voor je posts.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:49 schreef Herqules het volgende:
psv haha hahahaahhaha hahaahhahaha
Hahahaha
Hahahaha
Hahaha
Hahaa
Black on both sides is werelds. Davy is het hiermee eens, denk ik.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb hem binnen. moet hem nog luisteren. Hopelijk worden er iets minder mensen vermoord.
WeertGeeldersquote:Op donderdag 6 november 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eentje in de categorie WeertGilders.
dat ben ikquote:Op donderdag 6 november 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eentje in de categorie WeertGilders.
mad?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt voor je posts.
*3quote:Op donderdag 6 november 2014 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je kan wel merken dat Herqules 2 nachten wakker heeft gelegen.
Mensonterend, gelukkig is Ajax er nog.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:52 schreef TheVulture het volgende:
Blijft toch triest om te zien hoe naïef de Nederlandse clubs op een hoop worden gespeeld door middelmatige elftallen met een beetje inzet en boerenslimheid
Dat wil ik doen maar we gaan dan niet hypocriet doen dat ze ons weer bashen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:52 schreef Tyron het volgende:
we moeten met zn allen achter psv staan
Komt hij niet meer terug?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Stijn kun jij een in memoriam tekst schrijven voor LR.
echt een plezant leven leef jijquote:Op donderdag 6 november 2014 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, god. De kermis van het volk met ''oeeee hoe triest is Nederland in europa toggggg'' is weer on tour.
Even wat koffie zetten.
whaha goeiequote:Op donderdag 6 november 2014 19:52 schreef Tyron het volgende:
we moeten met zn allen achter psv staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |