Wet Ziekenhuis-Voorzieningen?quote:
quote:
Ik heb vissticks gegetenquote:Op donderdag 6 november 2014 20:12 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb vandaag vis gegeten, aangezien we toch off topic praten.
Waarom citeer je gedachten?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk je nou nooit eens bij jezelf "wat ben ik toch eigenlijk een kansloos figuur met al mijn kansloze posts" ?
Meestal omdat je zulke domme posts maakt dat je eigenlijk van tevoren weet dat ze afgemaakt worden, maar je kan nou eenmaal niet beter.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom kan ik al jouw posts voorspellen?
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotalsquote:Op donderdag 6 november 2014 20:12 schreef superniger het volgende:
[..]
Waar kan je de complete lijst vinden?
Het was idd een domme post. Want ik deed jou na.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meestal omdat je zulke domme posts maakt dat je eigenlijk van tevoren weet dat ze afgemaakt worden, maar je kan nou eenmaal niet beter.
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:12 schreef superniger het volgende:
[..]
Waar kan je de complete lijst vinden?
Uh ja, alleen was die van mij relevant omdat stijn op 3 stond. Die van jou was dom omdat we beide rondom dezelfde plaats staan.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het was idd een domme post. Want ik deed jou na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |