Ja dat wil ik ook wetenquote:Op donderdag 6 november 2014 20:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Huh wtf. Wat zou hij gelekt hebben?
Heb je ze ook uit de onder?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lekker appelflap uit de over
Mogen we LR wel bespreken verder.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:09 schreef GGMM het volgende:
Ja bans worden niet besproken enzo. Terug naar de wedstrijd.
Niet hier.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mogen we LR wel bespreken verder.
Mogen we het wel over Simba hebben?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:09 schreef GGMM het volgende:
Ja bans worden niet besproken enzo. Terug naar de wedstrijd.
DJLegeKoelkast?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Mogen we raps schrijven in dit topic?
Mogen we foto's posten van lege koelkasten?
wzvquote:Op donderdag 6 november 2014 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
Gewoon één topic maken waarin bans wel besproken mogen worden.
Denk je nou nooit eens bij jezelf "wat ben ik toch eigenlijk een kansloos figuur met al mijn kansloze posts" ?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Mogen we raps schrijven in dit topic?
Mogen we foto's posten van lege koelkasten?
Ben jij kritisch op jezelf als moderator?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk je nou nooit eens bij jezelf "wat ben ik toch eigenlijk een kansloos figuur met al mijn kansloze posts" ?
Madquote:Op donderdag 6 november 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk je nou nooit eens bij jezelf "wat ben ik toch eigenlijk een kansloos figuur met al mijn kansloze posts" ?
xd kon je neit meer beij de n xdquote:Op donderdag 6 november 2014 20:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ben viesdik geworden van de appelflappen. Ik tikte daarom verkeerd. Moet oven zijn
xd
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je laat jezelf wel kennenquote:Op donderdag 6 november 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
xddddquote:Op donderdag 6 november 2014 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
xd kon je neit meer beij de n xd
Adres vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |