Ja dat wil ik ook wetenquote:Op donderdag 6 november 2014 20:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Huh wtf. Wat zou hij gelekt hebben?
Heb je ze ook uit de onder?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lekker appelflap uit de over
Mogen we LR wel bespreken verder.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:09 schreef GGMM het volgende:
Ja bans worden niet besproken enzo. Terug naar de wedstrijd.
Niet hier.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mogen we LR wel bespreken verder.
Mogen we het wel over Simba hebben?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:09 schreef GGMM het volgende:
Ja bans worden niet besproken enzo. Terug naar de wedstrijd.
DJLegeKoelkast?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Mogen we raps schrijven in dit topic?
Mogen we foto's posten van lege koelkasten?
wzvquote:Op donderdag 6 november 2014 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
Gewoon één topic maken waarin bans wel besproken mogen worden.
Denk je nou nooit eens bij jezelf "wat ben ik toch eigenlijk een kansloos figuur met al mijn kansloze posts" ?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Mogen we raps schrijven in dit topic?
Mogen we foto's posten van lege koelkasten?
Ben jij kritisch op jezelf als moderator?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk je nou nooit eens bij jezelf "wat ben ik toch eigenlijk een kansloos figuur met al mijn kansloze posts" ?
Madquote:Op donderdag 6 november 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk je nou nooit eens bij jezelf "wat ben ik toch eigenlijk een kansloos figuur met al mijn kansloze posts" ?
xd kon je neit meer beij de n xdquote:Op donderdag 6 november 2014 20:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ben viesdik geworden van de appelflappen. Ik tikte daarom verkeerd. Moet oven zijn
xd
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je laat jezelf wel kennenquote:Op donderdag 6 november 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
xddddquote:Op donderdag 6 november 2014 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
xd kon je neit meer beij de n xd
Adres vanquote:
Wet Ziekenhuis-Voorzieningen?quote:
quote:
Ik heb vissticks gegetenquote:Op donderdag 6 november 2014 20:12 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb vandaag vis gegeten, aangezien we toch off topic praten.
Waarom citeer je gedachten?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meestal omdat je zulke domme posts maakt dat je eigenlijk van tevoren weet dat ze afgemaakt worden, maar je kan nou eenmaal niet beter.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom kan ik al jouw posts voorspellen?
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotalsquote:Op donderdag 6 november 2014 20:12 schreef superniger het volgende:
[..]
Waar kan je de complete lijst vinden?
Het was idd een domme post. Want ik deed jou na.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meestal omdat je zulke domme posts maakt dat je eigenlijk van tevoren weet dat ze afgemaakt worden, maar je kan nou eenmaal niet beter.
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:12 schreef superniger het volgende:
[..]
Waar kan je de complete lijst vinden?
Uh ja, alleen was die van mij relevant omdat stijn op 3 stond. Die van jou was dom omdat we beide rondom dezelfde plaats staan.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het was idd een domme post. Want ik deed jou na.
Ja ging wel, ze waren groter dan die oranje dingen.quote:
Man, jij bent echt dom héquote:Op donderdag 6 november 2014 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh ja, alleen was die van mij relevant omdat stijn op 3 stond. Die van jou was dom omdat we beide rondom dezelfde plaats staan.
Deze is beter though.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
epic sadness
madquote:
Huh? What happened?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:14 schreef Trebo het volgende:
Stuart
Die dacht na 245.000 posts flikker ook allemaal maar op
Waar zit het verschil hem in? Komt niet overeen.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze is beter though.
http://arcee862.com/foktop500extended.php?sort=6&order=1
Is een lijst met iedereen die ooit in de top 500 heeft gestaan + datum van binnenkomen en hoe lang etc.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Waar zit het verschil hem in? Komt niet overeen.
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:14 schreef Trebo het volgende:
Stuart
Die dacht na 245.000 posts flikker ook allemaal maar op
Eten ze dat ook in Turkije?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ben trouwens overgestapt op een muffin gevuld met chocolade, en dan straks een suikerwafel erbij
Gewoon al die popefora filterenquote:Op donderdag 6 november 2014 20:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die shit zie ik altijd in active langskomen. bah.
Ajacied422 van 256 naar plek 22, dat was een goed jaar.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze is beter though.
http://arcee862.com/foktop500extended.php?sort=6&order=1
Oh?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcus Berg komt van de bank.
Cavaliers vindt dit leuk.
Ik ben het er ook mee eens. Mag ik nu een koekje.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:19 schreef GGMM het volgende:
The Hobbit 2 was echt een kutfilm.
Davy is het hier mee eens.
Hij staat nu op 286.000.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajacied422 van 256 naar plek 22, dat was een goed jaar.
Ah ja, goed idee.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon al die popefora filteren
MEN etc. kan je gewoon uitzetten, komt toch geen kut uit.
Ik zie PSV in eerste instantie liever met een prutsgoal gelijk komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |