united offensive is nog veel beterquote:Op donderdag 6 november 2014 19:59 schreef Cavaliers het volgende:
Advanced Warfare is wel de definitieve doodsteek voor de COD franchise, tijd om MW1 en 2 weer uit de kast te halen. Dat moest ik even kwijt.
RIPquote:Op donderdag 6 november 2014 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Littlerabbit was een jongen die zichzelf ondergeschikt stelde aan de mensenmassa. Waar anderen schelden en tierden en bekvechten met elkaar, was hij er voor de verachtende toon in het topic. Ik durf te stellen dat hij de meest vriendelijke en gezellige mod was die ons forum gekend heeft. Helaas is hij niet meer onder ons. Dinsdag was hij er nog maar nu niet meer.
Diep getreurd posten we nu verder zonder de glimlachwekkende posts van LR. Nooit meer zijn vage ADO-act, nooit meer zijn monologen over Danny Hoesen, nooit meer zijn conversaties met Johannes_Vermeer of Smoofie. Het gemis raakt ons allen diep in het hart.
Waarom moest hij toch zo nodig gegrepen worden, waarom deed hij het toch terwijl het fout was. We zullen het nooit weten.
Waar de meeste moderatoren worden uitgekotst, werd Littlerabbit omarmd door het forum. Waar komt dat toch door? Wat maakt die jongen een allemansvriend? Deel hier je diepste meningen over LR
XXXXXXXXX
Oké mijn inspiratie sucks hard vandaag.
SORRY SORRY
Dat gedeelte over zijn relatie met mij klopt wel volledig, ik ben geraakt.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Littlerabbit was een jongen die zichzelf ondergeschikt stelde aan de mensenmassa. Waar anderen schelden en tierden en bekvechten met elkaar, was hij er voor de verachtende toon in het topic. Ik durf te stellen dat hij de meest vriendelijke en gezellige mod was die ons forum gekend heeft. Helaas is hij niet meer onder ons. Dinsdag was hij er nog maar nu niet meer.
Diep getreurd posten we nu verder zonder de glimlachwekkende posts van LR. Nooit meer zijn vage ADO-act, nooit meer zijn monologen over Danny Hoesen, nooit meer zijn conversaties met Johannes_Vermeer of Smoofie. Het gemis raakt ons allen diep in het hart.
Waarom moest hij toch zo nodig gegrepen worden, waarom deed hij het toch terwijl het fout was. We zullen het nooit weten.
Waar de meeste moderatoren worden uitgekotst, werd Littlerabbit omarmd door het forum. Waar komt dat toch door? Wat maakt die jongen een allemansvriend? Deel hier je diepste meningen over LR
XXXXXXXXX
Oké mijn inspiratie sucks hard vandaag.
SORRY SORRY
Sinds wanneer is Memphis goed genoeg om bij ons in Madrid mee te mogen ballen?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:57 schreef Mani89 het volgende:
CR7 en Memphis staan naakt naast je te douchen, welke gedachten gaan er dan door je hoofd?
Ik heb een soort van Eriksen gevoel bij hem.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:03 schreef Tyron het volgende:
vind het een beetje triest dat jullie nog echt verdrietig om LR zijn
je kende hem van het fok!forum pfff hoe kan je daar nou emotionele gevoelens bij hebben
net zoals ik homo erotische gevoelens van jou krijgquote:Op donderdag 6 november 2014 20:03 schreef Tyron het volgende:
je kende hem van het fok!forum pfff hoe kan je daar nou emotionele gevoelens bij hebben
Ik heb ook met hem gechilld op het strand van Scheveningen.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:03 schreef Tyron het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
net zoals ik homo erotische gevoelens van jou krijg
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook met hem gechilld op het strand van Scheveningen.
Mooiste dag van mijn leven.
Net nu range rover het duurste model ooit heeft uitgebracht.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geėmigreerd naar IJsland. Hij kreeg een plekje aangeboden in het stapelbed van Varg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |