ja ik ben mad om deze waardeloze vrije trap, dat je t weetquote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat de fuck. Ik was alleen GG MM. GGMM De_echte is een nep GGMM.
Walgelijk trouwens.
Welke is nou de echte en welke de neppe?quote:
Ik dacht Ambrosi-nou-juist-wel.quote:
Gomes had m ook wel mogen hebbenquote:
Trek jij GGMM_de_echte nu in twijfel?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Welke is nou de echte en welke de neppe?
GGMM De_echte is nep.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Welke is nou de echte en welke de neppe?
Ambrosi-us.quote:
ik weetquote:Op donderdag 6 november 2014 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja ik ben mad om deze waardeloze vrije trap, dat je t weet
Nou, hij beweert dat Simba #Viesdik is.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Trek jij GGMM_de_echte nu in twijfel?
Jozefzoon?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
Die Mexicaan die PSV heeft gehuurd is best een aardige speler trouwens.
kun je niet gewoon een standaard script downloadenquote:Op donderdag 6 november 2014 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Overbelast he, te succesvol.
[..]
Nou, dat blijkt te ingewikkeld te zijn, maar de beste reacties die via het contactformulier worden ingezonden zal ik publiceren op de site
Komt er ook ruimte op de site voor Memphis fanfiction? Of van Jessica?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, dat blijkt te ingewikkeld te zijn, maar de beste reacties die via het contactformulier worden ingezonden zal ik publiceren op de site
Geweldenaar.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
Die Mexicaan die PSV heeft gehuurd is best een aardige speler trouwens.
Dat zou ik noiot zeggen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, hij beweert dat Simba #Viesdik is.
Klinkt niet echt Mexicaans anders.quote:
*exactquote:Op donderdag 6 november 2014 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou ik noiot zeggen.
Ik vind dat deze website juist precies is wat het internet nog miste.
Ik was het niet. Dat laat één persoon over.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, hij beweert dat Simba #Viesdik is.
Stuur het in zou ik zeggen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Komt er ook ruimte op de site voor Memphis fanfiction? Of van Jessica?
Joh het zijn Grieken die zijn gekquote:Op donderdag 6 november 2014 19:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Voor EL overigens best goed sfeertje hoor.
Dat is ook weer waar. Veel leuker kijken wel.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Joh het zijn Grieken die zijn gek
BMIquote:Op donderdag 6 november 2014 19:12 schreef Saekerhett het volgende:
Wie is die negert in het centrum?
Als wij ajax uit lachen zijn we stom want tegen Nederlands voetbal dit dat, hypocriette overal.quote:
Kijk hem goed pratenquote:Op donderdag 6 november 2014 19:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
dan denk je dat cillessen en veltman een grote fout maakten ... gaan ze daar bij PSV binnen een kwartier alweer overheen
twitter:MarcelMaijer twitterde op donderdag 06-11-2014 om 19:12:48Wat gaat de verdediging van PSV daar enorm de mist in! Vooral debutant reageer retweet
Daar lig ik gelukkig niet wakker vanquote:Op donderdag 6 november 2014 19:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vind jou geen leuke user.
Maar wie is de debutant?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:13 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op donderdag 06-11-2014 om 19:12:48Wat gaat de verdediging van PSV daar enorm de mist in! Vooral debutant reageer retweet
Waarom volg je hem?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:13 schreef Gramulanion het volgende:
Hij maakt zijn zin niet eensquote:Op donderdag 6 november 2014 19:13 schreef Gramulanion het volgende:
Nogal.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die joden hier zijn wel 'mad'
Waar heb je suiker voor nodig nu?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:13 schreef GGMM het volgende:
Verdomme, de suiker is op. Moet ik naar de supermarkt.
en ik had net m'n comfort-broek aangetrokken.
Gefrustreerd bedoel je.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die joden hier zijn wel 'mad'
Om in m'n koffie te stoppen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waar heb je suiker voor nodig nu?
uitlachen mag wel, maar in je achterhoofd moet je ook een beetje blij zijn wanneer een Nederlandse club punten paktquote:Op donderdag 6 november 2014 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als wij ajax uit lachen zijn we stom want tegen Nederlands voetbal dit dat, hypocriette overal.
Zoet.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waar heb je suiker voor nodig nu?
Nee, bij Barca is het misschien uitverkocht, je stadion, bij dit niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:14 schreef Seam het volgende:
Ach beter van Panathinaikos verliezen dan van Barcelona. Toch?
Je comfort-broek? Ik vind jou meer een type dat in een onesie rondrent.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:13 schreef GGMM het volgende:
dan ga je zo tochquote:Op donderdag 6 november 2014 19:13 schreef GGMM het volgende:
Dan moet je ook niet uitlachen als je voor het Nederlandse voetbal bent en de punten wilt.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
uitlachen mag wel, maar in je achterhoofd moet je ook een beetje blij zijn wanneer een Nederlandse club punten pakt
Jawel ik doe dagelijks boodschappen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dan ga je zo toch
niemand herkent je toch
Online bestellen telt niet mee xDquote:Op donderdag 6 november 2014 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel ik doe dagelijks boodschappen.
Dom varken.
Dat kwam omdat jij anti-UEFAlona bent.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was gisteren ook gewoon voor Ajax.
Ik vind dit echt laag
dat doen nog tig anderen mensen vieze idioot, of denk jij dat je de enige bent daar?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel ik doe dagelijks boodschappen.
Dom varken.
Ik ben nu gewoon voor PSV hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit echt laag
Jammer davy, voor deze grap kan ik niet meer dan een 3 geven.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Online bestellen telt niet mee xD
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet uitlachen als je voor het Nederlandse voetbal bent en de punten wilt.
ach kom opquote:Op donderdag 6 november 2014 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit echt laag
Echt hilarisch idd.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
ach kom op
het zou beter zijn als psv gewoon wint ja, maar het is toch wel grappig hoe psv op achterstand komt?
Ik ben een zeer opvallende verschijning. Ik weet zeker dat ze me kennen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat doen nog tig anderen mensen vieze idioot, of denk jij dat je de enige bent daar?
#viesdikquote:Op donderdag 6 november 2014 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben een zeer opvallende verschijning. Ik weet zeker dat ze me kennen.
Goed gezienquote:Op donderdag 6 november 2014 19:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat kwam omdat jij anti-UEFAlona bent.
zo ging dat tien jaar geleden ook al.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:18 schreef tong80 het volgende:
Kijk ik een keer in het live topic hebben ze het over zoetjes van de Aldi en gaskamers.
Op Kos zijn ze voor Panathinaikos ja?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:18 schreef blup het volgende:
[..]
Ja, zit hier in Bodrum, aan de overkant is vuurwerk.
Ook nog mensen gespot die mad zijn?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:18 schreef blup het volgende:
[..]
Ja, zit hier in Bodrum, aan de overkant is vuurwerk.
gr grtwitter:Tjerkje01 twitterde op donderdag 06-11-2014 om 18:02:55Iedereen een super fijne avond gewenst reageer retweet
Applaus voor jezelf!quote:Op donderdag 6 november 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een prachtige site, ik weet niet wie ik mooier vind, Memphis of zijn hond. Wat een prachtig stel samen, ik hoop voor hun dat man en hond huwelijken binnenkort ook legaal worden. Ik wens ze alle geluk in de toekomst. Knuffel voor Memphis, Simba en Johannes. Groetjes van Mani. ~ Nico Belic
Hele mooie site ~ Knut de IJsber
Wat een fantastische site over Simba, prachtig gemaakt. Ik zie dit dit geweldige initiatief zomaar uitgroeien tot iets heel groots! Zoals iets met een forum, waar ik hoop nog wel welkom te zijnHulde en veel succes gewenst! ~ AFCNiels
Het zit diep ~ Mad Jelly
hoi leuke site haha ~ jc jc
Strootgod ~ Mexi Bakker
Mag ik de maker van deze website complimenteren? Dit was nou exact wat het internet nog miste. Ga zo door. ~ GG MM
Wow, Simba is so cute!! I adore him! Great website by the way, keep up the good work! ~ Jessica Alba
#Viesdik ~ GGMM De_Echte
Dit is simpelweg fantastisch ~ Rabbeflap Megahenk
Hoi mooie site, Groetjes, WijZijnVoetbal ~ Wij Zijn Voetbal
wat een prachtige teksten
Wow zelfs een reactie van Jessica Alba, nu ben jij natuurlijk zo trots als een hond met zeven lullen!quote:Op donderdag 6 november 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goed nieuws, het gastenboek is bijgewerkt
http://wijzijnsimba.nl/Contact/
wie zou WijZijnVoetbal en Mad Jelly zijn?quote:
Allebei Davy.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wie zou WijZijnVoetbal en Mad Jelly zijn?
mooi sitejequote:Op donderdag 6 november 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb je dat nou zelf over zitten typen?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, gekopiëerd.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je dat nou zelf over zitten typen?
Er schijnt altijd iemand hier mee te lezen en dingen zo snel mogelijk daar te posten over ons.quote:
Ha haquote:Op donderdag 6 november 2014 19:23 schreef Gramulanion het volgende:
Simba reageerde met "woef" op mijn bericht.
In welk topic?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er schijnt altijd iemand hier mee te lezen en dingen zo snel mogelijk daar te posten over ons.
Oh, als ik daar zo rondlees gebeurt dat niet zoveel.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er schijnt altijd iemand hier mee te lezen en dingen zo snel mogelijk daar te posten over ons.
Ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 6 november 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie mijn berichtje er niet bij staan.
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je dat nou zelf over zitten typen?
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan Sierd niet even griep krijgen met zijn "Ja!" en "Goal...nee"
Ik zou het mooi vinden als je de namen van degene die het bericht heeft geschreven in bolt onder het bericht zelf zet.quote:
Ik complimenteerde de site en noemde een suggestie. Simba zei woef. En dat was het.quote:
Ga jij nou maar weer Andersen, Boilesen en Fischer wereldtalenten noemen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
ga je suiker nou maar halen, je hebt het nodig
boltquote:Op donderdag 6 november 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het mooi vinden als je de namen van degene die het bericht heeft geschreven in bolt onder het bericht zelf zet.
Maar ik snap dat je wellicht nog niet weet hoe dit moet.
Usain Bolt?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het mooi vinden als je de namen van degene die het bericht heeft geschreven in bolt onder het bericht zelf zet.
GGMM, ik heb een directe vraag. Zit jij nooit eens voor je computer waarbij je denkt: ''Tering, wat ben ik eigenlijk voor kansloze jongen met al mijn kansloze posts''?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Shit is aan.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, ik heb een directe vraag. Zit jij nooit eens voor je computer waarbij je denkt: ''Tering, wat ben ik eigenlijk voor kansloze jongen met al mijn kansloze posts''?
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, ik heb een directe vraag. Zit jij nooit eens voor je computer waarbij je denkt: ''Tering, wat ben ik eigenlijk voor kansloze jongen met al mijn kansloze posts''?
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
BOOMtwitter:Depay_Stat twitterde op donderdag 06-11-2014 om 17:30:15Depay has either scored (11) or assisted (3) a goal every 58 minutes this season for PSV in all competitions [via @optajohan] #panpsv reageer retweet
Ik weet niet wat je bedoelt met bolt.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sympathiek beest he die Simba.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik complimenteerde de site en noemde een suggestie. Simba zei woef. En dat was het.
Ik bedoelde boldquote:Op donderdag 6 november 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet wat je bedoelt met bolt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb respect voor mensen met een moeilijke jeugd.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rot op jij. Ik noem Zoet ook geen Jeroen.
http://nos.nl/artikel/718650-az-treft-regeling-met-pastoor.htmlquote:AZ heeft een afvloeiingsregeling getroffen met Alex Pastoor. De trainer werd in september op non-actief gezet, omdat hij volgens de Alkmaarse club vertrouwelijke informatie naar de media had gelekt.
Volgens de getroffen regeling trekt AZ de beschuldigingen in. "De overeenkomst waarover geen inhoudelijke mededelingen zullen worden gedaan, doet zonder meer recht aan de persoon en positie van Alex Pastoor", meent Louis Everard, directeur van de VVCS. "Hij acht zich door de regeling grotendeels gerehabiliteerd en meent dat het nu tijd is om de draad op te pakken en naar de toekomst te kijken."
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Herstel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Daar zijn er veel meer dan jij denkt. Depay is niet de enige.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb respect voor mensen met een moeilijke jeugd.
Zit jij nooit eens voor je computer waarbij je denkt: ''Tering, wat ben ik eigenlijk voor kansloze jongen met al mijn kansloze posts''?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon nog een keer.
[ afbeelding ]
Ga jij maar eens wat inhoudelijks posten. Dat is iets wat jij nog nooit hebt gekund. Davykwaaltje.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zit jij nooit eens voor je computer waarbij je denkt: ''Tering, wat ben ik eigenlijk voor kansloze jongen met al mijn kansloze posts''?
quote:
Aldus jij.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij maar eens wat inhoudelijks posten. Dat is iets wat jij nog nooit hebt gekund. Davykwaaltje.
We moeten Strootman niet vergeten.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:30 schreef KingRoland het volgende:
Robben is trouwens blij met de goal van Memphis.
Ik kan trouwens niet wachten tot ze beide weer gaan spelen voor het Nederlands Elftal
Davy,GGMM en Mexicano zijn het met mij eens.
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij maar eens wat inhoudelijks posten. Dat is iets wat jij nog nooit hebt gekund. Davykwaaltje.
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon nog een keer.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, die doet sws mee. We gaan de komende kwalificatiewedstrijden gewoon winnen, al die bashers lach ik gewoon uit.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We moeten Strootman niet vergeten.
Roland, GGMM en Mexicano zijn het met mij eens.
Het zit diep.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben iemand in de jeugd lopen die veeel beter isquote:Op donderdag 6 november 2014 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Narsingh is echt slecht, Josefzoon is nog slechter.
Kortom: Bergwijn in de basis. Die komt i.t.t. die andere twee niet uit de Ajax- maar de hoger aangeschreven PSV-school.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Narsingh is echt slecht, Josefzoon is nog slechter.
Boljevic is ook baas.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kortom: Bergwijn in de basis. Die komt i.t.t. die andere twee niet uit de Ajax- maar de hoger aangeschreven PSV-school.
Precies dit ja, wat een kansloze is het eigenlijk he. 24/7 op fok de nette jongen uithangen. Hoe kansloos wil je het hebben...quote:Op donderdag 6 november 2014 19:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zit jij nooit eens voor je computer waarbij je denkt: ''Tering, wat ben ik eigenlijk voor kansloze jongen met al mijn kansloze posts''?
hommogodquote:Op donderdag 6 november 2014 19:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga even gamen, dan goede tijden slechte tijden kijken.
Welke game?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:33 schreef KingRoland het volgende:
Daar kijken we toch al naar?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:33 schreef KingRoland het volgende:
Ok spreek je later man!quote:Op donderdag 6 november 2014 19:33 schreef KingRoland het volgende:
Depay speelt manquote:Op donderdag 6 november 2014 19:33 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:33 schreef KingRoland het volgende:
Strootgod+Memphis+Robbenquote:Op donderdag 6 november 2014 19:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, die doet sws mee. We gaan de komende kwalificatiewedstrijden gewoon winnen, al die bashers lach ik gewoon uit.
Davy, GGMM en Mexicano zijn het met mij eens.
Gedwongenquote:
FIFAquote:
quote:
quote:
quote:
Ik blijf nog steeds kijken, stream blijft aan. Zodra Memphis een wissel krijgt maak ik het weer uit.quote:
Veel beter dan 2K14.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is 2K15 een beetje te doen? Vond de gameplay van de vorige jaren namelijk niet al te sterk.
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:33 schreef KingRoland het volgende:
Denk eerder Humbertoquote:Op donderdag 6 november 2014 19:37 schreef Gramulanion het volgende:
Hallo, mooie website. Groetjes Harm. ~ Harm-Jan De Vogelzoeker
Zou dit Ajacied422 zijn?
Dat is wel echt zijn humor.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:37 schreef Gramulanion het volgende:
Hallo, mooie website. Groetjes Harm. ~ Harm-Jan De Vogelzoeker
Zou dit Ajacied422 zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |