Maar wie is de debutant?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:13 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op donderdag 06-11-2014 om 19:12:48Wat gaat de verdediging van PSV daar enorm de mist in! Vooral debutant reageer retweet
Waarom volg je hem?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:13 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op donderdag 06-11-2014 om 19:12:48Wat gaat de verdediging van PSV daar enorm de mist in! Vooral debutant reageer retweet
Hij maakt zijn zin niet eensquote:Op donderdag 6 november 2014 19:13 schreef Gramulanion het volgende:
Nogal.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die joden hier zijn wel 'mad'
Waar heb je suiker voor nodig nu?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:13 schreef GGMM het volgende:
Verdomme, de suiker is op. Moet ik naar de supermarkt.
en ik had net m'n comfort-broek aangetrokken.
Gefrustreerd bedoel je.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die joden hier zijn wel 'mad'
Om in m'n koffie te stoppen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waar heb je suiker voor nodig nu?
uitlachen mag wel, maar in je achterhoofd moet je ook een beetje blij zijn wanneer een Nederlandse club punten paktquote:Op donderdag 6 november 2014 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als wij ajax uit lachen zijn we stom want tegen Nederlands voetbal dit dat, hypocriette overal.
Zoet.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waar heb je suiker voor nodig nu?
Nee, bij Barca is het misschien uitverkocht, je stadion, bij dit niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:14 schreef Seam het volgende:
Ach beter van Panathinaikos verliezen dan van Barcelona. Toch?
Je comfort-broek? Ik vind jou meer een type dat in een onesie rondrent.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:13 schreef GGMM het volgende:
dan ga je zo tochquote:Op donderdag 6 november 2014 19:13 schreef GGMM het volgende:
Dan moet je ook niet uitlachen als je voor het Nederlandse voetbal bent en de punten wilt.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
uitlachen mag wel, maar in je achterhoofd moet je ook een beetje blij zijn wanneer een Nederlandse club punten pakt
Jawel ik doe dagelijks boodschappen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dan ga je zo toch
niemand herkent je toch
Online bestellen telt niet mee xDquote:Op donderdag 6 november 2014 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel ik doe dagelijks boodschappen.
Dom varken.
Dat kwam omdat jij anti-UEFAlona bent.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was gisteren ook gewoon voor Ajax.
Ik vind dit echt laag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |