BOOMtwitter:Depay_Stat twitterde op donderdag 06-11-2014 om 17:30:15Depay has either scored (11) or assisted (3) a goal every 58 minutes this season for PSV in all competitions [via @optajohan] #panpsv reageer retweet
Ik weet niet wat je bedoelt met bolt.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het mooi vinden als je de namen van degene die het bericht heeft geschreven in bolt onder het bericht zelf zet.
Maar ik snap dat je wellicht nog niet weet hoe dit moet.
Sympathiek beest he die Simba.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik complimenteerde de site en noemde een suggestie. Simba zei woef. En dat was het.
Ik bedoelde boldquote:Op donderdag 6 november 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet wat je bedoelt met bolt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |