In welk topic?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er schijnt altijd iemand hier mee te lezen en dingen zo snel mogelijk daar te posten over ons.
quote:
Oh, als ik daar zo rondlees gebeurt dat niet zoveel.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er schijnt altijd iemand hier mee te lezen en dingen zo snel mogelijk daar te posten over ons.
Ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 6 november 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie mijn berichtje er niet bij staan.
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je dat nou zelf over zitten typen?
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan Sierd niet even griep krijgen met zijn "Ja!" en "Goal...nee"
Ik zou het mooi vinden als je de namen van degene die het bericht heeft geschreven in bolt onder het bericht zelf zet.quote:
Ik complimenteerde de site en noemde een suggestie. Simba zei woef. En dat was het.quote:
Ga jij nou maar weer Andersen, Boilesen en Fischer wereldtalenten noemen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
ga je suiker nou maar halen, je hebt het nodig
boltquote:Op donderdag 6 november 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het mooi vinden als je de namen van degene die het bericht heeft geschreven in bolt onder het bericht zelf zet.
Maar ik snap dat je wellicht nog niet weet hoe dit moet.
Usain Bolt?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het mooi vinden als je de namen van degene die het bericht heeft geschreven in bolt onder het bericht zelf zet.
GGMM, ik heb een directe vraag. Zit jij nooit eens voor je computer waarbij je denkt: ''Tering, wat ben ik eigenlijk voor kansloze jongen met al mijn kansloze posts''?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwarte piet moet blijven.quote:
Shit is aan.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, ik heb een directe vraag. Zit jij nooit eens voor je computer waarbij je denkt: ''Tering, wat ben ik eigenlijk voor kansloze jongen met al mijn kansloze posts''?
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, ik heb een directe vraag. Zit jij nooit eens voor je computer waarbij je denkt: ''Tering, wat ben ik eigenlijk voor kansloze jongen met al mijn kansloze posts''?
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |