Applaus voor jezelf!quote:Op donderdag 6 november 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een prachtige site, ik weet niet wie ik mooier vind, Memphis of zijn hond. Wat een prachtig stel samen, ik hoop voor hun dat man en hond huwelijken binnenkort ook legaal worden. Ik wens ze alle geluk in de toekomst. Knuffel voor Memphis, Simba en Johannes. Groetjes van Mani. ~ Nico Belic
Hele mooie site ~ Knut de IJsber
Wat een fantastische site over Simba, prachtig gemaakt. Ik zie dit dit geweldige initiatief zomaar uitgroeien tot iets heel groots! Zoals iets met een forum, waar ik hoop nog wel welkom te zijnHulde en veel succes gewenst! ~ AFCNiels
Het zit diep ~ Mad Jelly
hoi leuke site haha ~ jc jc
Strootgod ~ Mexi Bakker
Mag ik de maker van deze website complimenteren? Dit was nou exact wat het internet nog miste. Ga zo door. ~ GG MM
Wow, Simba is so cute!! I adore him! Great website by the way, keep up the good work! ~ Jessica Alba
#Viesdik ~ GGMM De_Echte
Dit is simpelweg fantastisch ~ Rabbeflap Megahenk
Hoi mooie site, Groetjes, WijZijnVoetbal ~ Wij Zijn Voetbal
wat een prachtige teksten
Wow zelfs een reactie van Jessica Alba, nu ben jij natuurlijk zo trots als een hond met zeven lullen!quote:Op donderdag 6 november 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goed nieuws, het gastenboek is bijgewerkt
http://wijzijnsimba.nl/Contact/
wie zou WijZijnVoetbal en Mad Jelly zijn?quote:
Allebei Davy.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wie zou WijZijnVoetbal en Mad Jelly zijn?
mooi sitejequote:Op donderdag 6 november 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb je dat nou zelf over zitten typen?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, gekopiëerd.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je dat nou zelf over zitten typen?
Er schijnt altijd iemand hier mee te lezen en dingen zo snel mogelijk daar te posten over ons.quote:
Ha haquote:Op donderdag 6 november 2014 19:23 schreef Gramulanion het volgende:
Simba reageerde met "woef" op mijn bericht.
In welk topic?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er schijnt altijd iemand hier mee te lezen en dingen zo snel mogelijk daar te posten over ons.
Oh, als ik daar zo rondlees gebeurt dat niet zoveel.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er schijnt altijd iemand hier mee te lezen en dingen zo snel mogelijk daar te posten over ons.
Ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 6 november 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie mijn berichtje er niet bij staan.
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je dat nou zelf over zitten typen?
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan Sierd niet even griep krijgen met zijn "Ja!" en "Goal...nee"
Ik zou het mooi vinden als je de namen van degene die het bericht heeft geschreven in bolt onder het bericht zelf zet.quote:
Ik complimenteerde de site en noemde een suggestie. Simba zei woef. En dat was het.quote:
Ga jij nou maar weer Andersen, Boilesen en Fischer wereldtalenten noemen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
ga je suiker nou maar halen, je hebt het nodig
boltquote:Op donderdag 6 november 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het mooi vinden als je de namen van degene die het bericht heeft geschreven in bolt onder het bericht zelf zet.
Maar ik snap dat je wellicht nog niet weet hoe dit moet.
Usain Bolt?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het mooi vinden als je de namen van degene die het bericht heeft geschreven in bolt onder het bericht zelf zet.
GGMM, ik heb een directe vraag. Zit jij nooit eens voor je computer waarbij je denkt: ''Tering, wat ben ik eigenlijk voor kansloze jongen met al mijn kansloze posts''?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Shit is aan.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, ik heb een directe vraag. Zit jij nooit eens voor je computer waarbij je denkt: ''Tering, wat ben ik eigenlijk voor kansloze jongen met al mijn kansloze posts''?
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, ik heb een directe vraag. Zit jij nooit eens voor je computer waarbij je denkt: ''Tering, wat ben ik eigenlijk voor kansloze jongen met al mijn kansloze posts''?
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |