Boljevic is ook baas.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kortom: Bergwijn in de basis. Die komt i.t.t. die andere twee niet uit de Ajax- maar de hoger aangeschreven PSV-school.
Precies dit ja, wat een kansloze is het eigenlijk he. 24/7 op fok de nette jongen uithangen. Hoe kansloos wil je het hebben...quote:Op donderdag 6 november 2014 19:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zit jij nooit eens voor je computer waarbij je denkt: ''Tering, wat ben ik eigenlijk voor kansloze jongen met al mijn kansloze posts''?
hommogodquote:Op donderdag 6 november 2014 19:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga even gamen, dan goede tijden slechte tijden kijken.
Welke game?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:33 schreef KingRoland het volgende:
Daar kijken we toch al naar?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:33 schreef KingRoland het volgende:
Ok spreek je later man!quote:Op donderdag 6 november 2014 19:33 schreef KingRoland het volgende:
Depay speelt manquote:Op donderdag 6 november 2014 19:33 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:33 schreef KingRoland het volgende:
Strootgod+Memphis+Robbenquote:Op donderdag 6 november 2014 19:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, die doet sws mee. We gaan de komende kwalificatiewedstrijden gewoon winnen, al die bashers lach ik gewoon uit.
Davy, GGMM en Mexicano zijn het met mij eens.
Gedwongenquote:
FIFAquote:
quote:
quote:
quote:
Ik blijf nog steeds kijken, stream blijft aan. Zodra Memphis een wissel krijgt maak ik het weer uit.quote:
Veel beter dan 2K14.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is 2K15 een beetje te doen? Vond de gameplay van de vorige jaren namelijk niet al te sterk.
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:33 schreef KingRoland het volgende:
Denk eerder Humbertoquote:Op donderdag 6 november 2014 19:37 schreef Gramulanion het volgende:
Hallo, mooie website. Groetjes Harm. ~ Harm-Jan De Vogelzoeker
Zou dit Ajacied422 zijn?
Dat is wel echt zijn humor.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:37 schreef Gramulanion het volgende:
Hallo, mooie website. Groetjes Harm. ~ Harm-Jan De Vogelzoeker
Zou dit Ajacied422 zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |