ja ik ben mad om deze waardeloze vrije trap, dat je t weetquote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat de fuck. Ik was alleen GG MM. GGMM De_echte is een nep GGMM.
Walgelijk trouwens.
Welke is nou de echte en welke de neppe?quote:
Ik dacht Ambrosi-nou-juist-wel.quote:
Gomes had m ook wel mogen hebbenquote:
Trek jij GGMM_de_echte nu in twijfel?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Welke is nou de echte en welke de neppe?
GGMM De_echte is nep.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Welke is nou de echte en welke de neppe?
Ambrosi-us.quote:
ik weetquote:Op donderdag 6 november 2014 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja ik ben mad om deze waardeloze vrije trap, dat je t weet
Nou, hij beweert dat Simba #Viesdik is.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Trek jij GGMM_de_echte nu in twijfel?
Jozefzoon?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
Die Mexicaan die PSV heeft gehuurd is best een aardige speler trouwens.
kun je niet gewoon een standaard script downloadenquote:Op donderdag 6 november 2014 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Overbelast he, te succesvol.
[..]
Nou, dat blijkt te ingewikkeld te zijn, maar de beste reacties die via het contactformulier worden ingezonden zal ik publiceren op de site
Komt er ook ruimte op de site voor Memphis fanfiction? Of van Jessica?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, dat blijkt te ingewikkeld te zijn, maar de beste reacties die via het contactformulier worden ingezonden zal ik publiceren op de site
Geweldenaar.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
Die Mexicaan die PSV heeft gehuurd is best een aardige speler trouwens.
Dat zou ik noiot zeggen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, hij beweert dat Simba #Viesdik is.
Klinkt niet echt Mexicaans anders.quote:
*exactquote:Op donderdag 6 november 2014 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou ik noiot zeggen.
Ik vind dat deze website juist precies is wat het internet nog miste.
Ik was het niet. Dat laat één persoon over.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, hij beweert dat Simba #Viesdik is.
Stuur het in zou ik zeggen.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Komt er ook ruimte op de site voor Memphis fanfiction? Of van Jessica?
Joh het zijn Grieken die zijn gekquote:Op donderdag 6 november 2014 19:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Voor EL overigens best goed sfeertje hoor.
Dat is ook weer waar. Veel leuker kijken wel.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Joh het zijn Grieken die zijn gek
BMIquote:Op donderdag 6 november 2014 19:12 schreef Saekerhett het volgende:
Wie is die negert in het centrum?
Als wij ajax uit lachen zijn we stom want tegen Nederlands voetbal dit dat, hypocriette overal.quote:
Kijk hem goed pratenquote:Op donderdag 6 november 2014 19:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
dan denk je dat cillessen en veltman een grote fout maakten ... gaan ze daar bij PSV binnen een kwartier alweer overheen
twitter:MarcelMaijer twitterde op donderdag 06-11-2014 om 19:12:48Wat gaat de verdediging van PSV daar enorm de mist in! Vooral debutant reageer retweet
Daar lig ik gelukkig niet wakker vanquote:Op donderdag 6 november 2014 19:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vind jou geen leuke user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |