SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jaja andere keer mag jij weer schat.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:27 schreef Syntix het volgende:
TT faallaat dat maar aan Syntix over.
"Siggy opdonderen! Wij willen Milik!"
Vandaag juichen is al een goed voorteken hoop ik.![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 04-11-2014 om 20:22:40#Ajax A1 voetbalt beter dan Barcelona, miste al heel wat kansen, na een uur via Cerny op voorsprong: 1-0 #ajabar reageer retweet
![]()
Nog enkele minuten. In ieder geval positief dat ons A1 weer veel beter is dan Barca A1 met enkele 1e jaars A-junioren ook nog![]()
zoiets, anders ga ik gewoon bij rust naar bed denk ik.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:57 schreef Heeinz het volgende:
Een nieuw wonder tegen Barcelona en ik kom spontaan klaar morgen[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
zekerquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker druk bij A1
[ afbeelding ]
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
NIET NAAR HET STADION GAANquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
zoiets, anders ga ik gewoon bij rust naar bed denk ik.![]()
![]()
![]()
NEPSUPPORTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
NIET NAAR HET STADION GAAN![]()
![]()
![]()
NEPSUPPORTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gezin gaat even voor hier, en mn vader is erg blij met de kaartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal mij een zorg zijn joh of iemand wel of niet vaak naar het stadion gaatquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
gezin gaat even voor hier, en mn vader is erg blij met de kaartenDeed alleen even alsof dit het Feyenoord topic was
![]()
ik was weer eens eenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het zal mij een zorg zijn joh of iemand wel of niet vaak naar het stadion gaatDeed alleen even alsof dit het Feyenoord topic was
vergeten
maar met drie jonge kinderen is CL even niet te doen hier. Onze oudste wil wel mee, maar die trekt dat niet omdat het zo laat is.
Maar over een paar jaar, ik ging ook met mn pa naar de europacupwedstrijden in het Olympisch, en wat was dat tof voor een jochie
Ach als je nog jong bent is elke wedstrijd toch fantastisch, mijn vader nam ons altijd mee naar het Amsterdam Tournament, vonden we werkelijk geweldig. Mijn eerste CL wedstrijd was Ajax - Real, met die twee afgekeurde goalsquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik was weer eens eenvergeten
maar met drie jonge kinderen is CL even niet te doen hier. Onze oudste wil wel mee, maar die trekt dat niet omdat het zo laat is.
Maar over een paar jaar, ik ging ook met mn pa naar de europacupwedstrijden in het Olympisch, en wat was dat tof voor een jochie![]()
![]()
Was je laatst wel naar JOS geweest? Dat was best gezellig vond ik. Al was na de rust het bier opquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik was weer eens eenvergeten
Maar over een paar jaar, ik ging ook met mn pa naar de europacupwedstrijden in het Olympisch, en wat was dat tof voor een jochie![]()
![]()
Mijn eerste wedstrijd was Ajax-Nac in de Meer herinner ik me vaag. Volgens mij won Ajax met 2-1. Kluivert scoorde, en een penalty van Nac ging er in. Geen idee meer welk jaar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach als je nog jong bent is elke wedstrijd toch fantastisch, mijn vader nam ons altijd mee naar het Amsterdam Tournament, vonden we werkelijk geweldig. Mijn eerste CL wedstrijd was Ajax - Real, met die twee afgekeurde goals![]()
Waren 3500 man vandaag op de Toekomst, ik denk de drukst bezochte wedstrijd op de Toekomst ooit. Mooie Ajax-avond!Gourmetten of steengrillen?![]()
Jappie verlengt tot 2018. Logisch nu die judas er niet meer is.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Om weer derde te worden?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:57 schreef Heeinz het volgende:
Een nieuw wonder tegen Barcelona en ik kom spontaan klaar morgen![]()
daarom, je hebt niks te verliezen, gewoon vrijuit voetballen en kijken waar het schip strandtquote:Op woensdag 5 november 2014 08:27 schreef Heeinz het volgende:
United uit, City thuis, Barça thuis, was allemaal niks aan want we werden uitgeschakeld of derde![]()
Ajax is met de zaakwaarnemer van Jasper Cillessen in onderhandeling over het openbreken, opwaarderen en verlengen van zijn contract. De club is bijna akkoord met de keeper, meldt De Telegraaf.
De Amsterdamse club zou Cillessen willen vastleggen tot de zomer van 2018. 'Ik denk dat iedereen zeer positief is verrast door zijn ontwikkeling', zegt trainer Frank de Boer. 'Sinds hij eerste keeper van Ajax werd, is het zowel bij de club als het Nederlands elftal heel snel met hem gegaan. Hij is bij Ajax en Oranje onomstreden.'
De Boer ziet overeenkomsten met een illustere voorganger in het doel van Ajax, Edwin van der Sar. 'Ik denk dat ze allebei heel goed zijn met hun voeten, maar ook met hun reflexen. Daarom hoop ik dat hij net zo'n mooie carrière kan krijgen als Edwin.'
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 09:33 schreef Heeinz het volgende:
Volgens het AD Serero op 6 en die houthakker in de spits.
Waarom wil je gewoon niet winnen Frank?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Stel gewoon het team van tegen GAE op als je beweert dat je denkt kans te maken en wil winnen van Barcelona.![]()
Het zal toch niet waar zijn héquote:Op woensdag 5 november 2014 09:33 schreef Heeinz het volgende:
Volgens het AD Serero op 6 en die houthakker in de spits![]()
![]()
Ik vind het echt enorm irritant worden inmiddels. Waarom doet ie zo koppig, echt iedereen (net als toen met Vermeer) ziet het anders en toch volhouden.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Inderdaad. Aan de ene kant denk ik 'het is de Boer, die heeft er verstand van', en aan de andere kant denk ik 'gast, doe normaal.'quote:Op woensdag 5 november 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het echt enorm irritant worden inmiddels. Waarom doet ie zo koppig, echt iedereen (net als toen met Vermeer) ziet het anders en toch volhouden.![]()
In zulke gevallen denk ik alleen het laatstequote:Op woensdag 5 november 2014 10:46 schreef j95 het volgende:
[..]
Inderdaad. Aan de ene kant denk ik 'het is de Boer, die heeft er verstand van', en aan de andere kant denk ik 'gast, doe normaal.'![]()
Heeft ie ook wel, maar hij houdt te lang vast aan spelers waarvan hij het ziet zitten. Het is gewoon een slechte eigenschap van hem.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:46 schreef j95 het volgende:
[..]
Inderdaad. Aan de ene kant denk ik 'het is de Boer, die heeft er verstand van', en aan de andere kant denk ik 'gast, doe normaal.'
Het is inmiddels echt allang niet alleen een zooi nerds op een forum, in elk voetbalprogramma etc zeggen ze hetzelfde, Milik kan gewoon (veel beter) voetballen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 05-11-2014 om 09:28:45Dit maakt de prestatie van #Ajax A1 tegen FC Barcelona extra knap. Via @bart_sanders http://t.co/QUbRuOGiei reageer retweet
![]()
![]()
Janssen is geen VM. Toen Janssen als half werd opgesteld en Anita op 6 ging het pas lopen.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat lag aan Janssen zelf ook het watje maar hij liet hem wel lang staan ja.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Precies. Gewoon lekker Milik in de spits en Riedewald op 6. Hup.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heeft ie ook wel, maar hij houdt te lang vast aan spelers waarvan hij het ziet zitten. Het is gewoon een slechte eigenschap van hem.
Het is inmiddels echt allang niet alleen een zooi nerds op een forum, in elk voetbalprogramma etc zeggen ze hetzelfde, Milik kan gewoon (veel beter) voetballen.![]()
Maar Janssen had er ook geen zin in daarom een watje, gewoon een miskoop maar goed daar zijn er wel meer vanquote:Op woensdag 5 november 2014 10:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Janssen is geen VM. Toen Janssen als half werd opgesteld en Anita op 6 ging het pas lopen.![]()
wel met je eens maar ik denk dat hij Serero opstelt omdat hij meer druk naar voren wil houden, kijken hoe lang ze dat volhoudenquote:Op woensdag 5 november 2014 10:50 schreef j95 het volgende:
[..]
Precies. Gewoon lekker Milik in de spits en Riedewald op 6. Hup.![]()
Druk naar voren waarom precies? Als je zonder spits speelt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ze zullen vast schrikken van Sereroquote:Op woensdag 5 november 2014 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel met je eens maar ik denk dat hij Serero opstelt omdat hij meer druk naar voren wil houden, kijken hoe lang ze dat volhouden![]()
![]()
Het was geen geweldig huwelijk, maar Janssen een miskoop noemen gaat mij te ver.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar Janssen had er ook geen zin in daarom een watje, gewoon een miskoop maar goed daar zijn er wel meer van'Wish I was old and a little sentimental'
Baasquote:Op woensdag 5 november 2014 10:48 schreef Syntix het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 05-11-2014 om 09:28:45Dit maakt de prestatie van #Ajax A1 tegen FC Barcelona extra knap. Via @bart_sanders http://t.co/QUbRuOGiei reageer retweet
![]()
Mja, financieel was het sowieso wel een miskoop. Sportief was ie de eerste seizoenshelft slecht en de tweede seizoenshelft deed ie niet meer dan aardig mee.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het was geen geweldig huwelijk, maar Janssen een miskoop noemen gaat mij te ver.![]()
laten we dat dan maar zijn knuffelbeer gehalte noemen maar hij heeft nauwelijks wat laten zienquote:Op woensdag 5 november 2014 10:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het was geen geweldig huwelijk, maar Janssen een miskoop noemen gaat mij te ver.![]()
Nee, een verschil van mening.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
laten we dat dan maar zijn knuffelbeer gehalte noemen maar hij heeft nauwelijks wat laten zien'Wish I was old and a little sentimental'
quote:![]()
dat is een ander verhaal maar kan ik tactisch nog wel rijmen, dat Siggy - Milik gedeelte niet![]()
Ik vind Frank een uitstekende trainer, maar ik heb het idee dat hij nog wel eens last heeft van een vorm van de zogenaamde 'sunken cost fallacy'. Er is veel tijd en geld geïnvesteerd in Siggy natuurlijk, maar op een gegeven moment moet je erkennen dat je investering niet gaat renderen en dat er betere alternatieven zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
dat is een ander verhaal maar kan ik tactisch nog wel rijmen, dat Siggy - Milik gedeelte niet
Serrero ipv de nog jonge, onervaren Riedewald kan ik op zich ook nog wel in komen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dit kan Frank dus niet zo goed. Hij houdt ook een half jaar lang vast aan Janssen op 6 en Anita op linksbackquote:Op woensdag 5 november 2014 11:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind Frank een uitstekende trainer, maar ik heb het idee dat hij nog wel eens last heeft van een vorm van de zogenaamde 'sunken cost fallacy'. Er is veel tijd en geld geïnvesteerd in Siggy natuurlijk, maar op een gegeven moment moet je erkennen dat je investering niet gaat renderen en dat er betere alternatieven zijn.
Serrero ipv de nog jonge, onervaren Riedewald kan ik op zich ook nog wel in komen.Nu weet ongeveer iedereen in de Arena vanavond dat Siggy geen Ajax-speler is en echt verkocht moet worden, behalve Frank lijkt het wel.
![]()
Wat zeuren jullie nou? Siggy is in de bloei van zijn leven, is in bloedvorm, is fitter dan ooit, kwestie van tijd voordat hij zichzelf gaat belonen!
gr gr Frankie![]()
Megaspandoeken, 90 minuten lang voor Siggy zingen, klagen als hij gewisseld wordt, juichen als hij de bal heeft, websites en facebookpagina's openen als " www.heeftonzeijslanderalcontractverlenginggekregen.nl ", elke toevallige prutgoal die hij maakt steevast eren, alsof het een Marco van Basten- of Dennis Bergkamp-goal is, mailtjes sturen naar VI met de vraag of Sigthorsson al klaar is voor Real Madrid of Bayern Munchen...quote:Op woensdag 5 november 2014 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moeten we gewoon Sigthorsson aanbidden. Het omgekeerde effect, je weet.
Goed plan, ik doe mee. Siggygod![]()
![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Megaspandoeken, 90 minuten lang voor Siggy zingen, klagen als hij gewisseld wordt, juichen als hij de bal heeft, websites en facebookpagina's openen als " www.heeftonzeijslanderalcontractverlenginggekregen.nl ", elke toevallige prutgoal die hij maakt steevast eren, alsof het een Marco van Basten- of Dennis Bergkamp-goal is, mailtjes sturen naar VI met de vraag of Sigthorsson al klaar is voor Real Madrid of Bayern Munchen...
![]()
Eens, ook al bedoel je het sarcastisch.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:59 schreef PicoMMP het volgende:
Wat zeuren jullie nou? Siggy is in de bloei van zijn leven, is in bloedvorm, is fitter dan ooit, kwestie van tijd voordat hij zichzelf gaat belonen!
gr gr Frankie
Ballen moeten alleen nog even binnen vallen.
Siggy![]()
![]()
Ik hoop echt dat ze voor onze IJslandse spits een uitzondering maken mbt het salarisplafond, anders weet ik zo net nog niet of hij zijn contract bij Ajax gaat verlengen!
Siggod
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Laten we wekelijkse fanmail door opperaanbidder Smoofie schrijven. Op een gegeven moment rent hij gillend weg als hij allerlei fanboys door de straten ziet rennen. Het is Siggymania in Amsterdam. Schiet er vandaag 3 in en Barça koopt hem gelijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Megaspandoeken, 90 minuten lang voor Siggy zingen, klagen als hij gewisseld wordt, juichen als hij de bal heeft, websites en facebookpagina's openen als " www.heeftonzeijslanderalcontractverlenginggekregen.nl ", elke toevallige prutgoal die hij maakt steevast eren, alsof het een Marco van Basten- of Dennis Bergkamp-goal is, mailtjes sturen naar VI met de vraag of Sigthorsson al klaar is voor Real Madrid of Bayern Munchen...
De bal springt ook helemaal nooit meters van zijn voet, dat is gewoon altijd een geniale, door zijn minder begaafde medespelers niet begrepen kaats.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Sigthorsson, jongen van goud.
Zoals de andere spitsen niet van hout.
Stikt van de kwaliteit
Wij kijken niet naar kwantiteit
De blonde god uit Reykjavik
Niet bang voor Arkadiusz Milik
Wij aanbidden voor eeuwig deze jongen
We schreeuwen het uit onze longen.
SIGGY IS ONZE HEER
WIJ WILLEN MEER VAN DEZE BEER
SIGGY![]()
![]()
Speelde Siggy mee?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Complete wedstrijd; http://we.tl/oCRJsB0fIw![]()
Lees dat Anita het niet meer zo naar zijn zin heeft bij Newcastle. Hij zou wel een mooie versterking zijn ipv Viergever of Zimling. Maar hij zal nog wel wat jaartjes in het buitenland willen blijven vrees ik.![]()
Milikquote:Op woensdag 5 november 2014 12:42 schreef GwaiLow het volgende:
Zou me verbazen als Frank vandaag met Milik gaat spelen.![]()
![]()
Oprotten met die Anita.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:41 schreef GwaiLow het volgende:
Lees dat Anita het niet meer zo naar zijn zin heeft bij Newcastle. Hij zou wel een mooie versterking zijn ipv Viergever of Zimling. Maar hij zal nog wel wat jaartjes in het buitenland willen blijven vrees ik.
Siggy![]()
![]()
Milik, allemaal leuk en aardig tegen Urk en JOS, maar in wedstrijden als vanavond heb je toppers nodig.![]()
Daarom Siggyquote:Op woensdag 5 november 2014 12:48 schreef PicoMMP het volgende:
Milik, allemaal leuk en aardig tegen Urk en JOS, maar in wedstrijden als vanavond heb je toppers nodig.![]()
Schijnt dat ruiz en furby...quote:Op woensdag 5 november 2014 12:41 schreef GwaiLow het volgende:
Lees dat Anita het niet meer zo naar zijn zin heeft bij Newcastle. Hij zou wel een mooie versterking zijn ipv Viergever of Zimling. Maar hij zal nog wel wat jaartjes in het buitenland willen blijven vrees ik.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ruiz is nog niet eens weggeplukt bij die gekke zooi van Fulham, die overigens niet al te best presteren. Niet dat ik zit te wachten op die halve gare want die past er toch niet bij, leunt tegen de 30 aan en liever jeugd inpassen.![]()
Niet alleen dat maar waar zou die in godsnaam bij ons moeten spelen.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruiz is nog niet eens weggeplukt bij die gekke zooi van Fulham, die overigens niet al te best presteren. Niet dat ik zit te wachten op die halve gare want die past er toch niet bij, leunt tegen de 30 aan en liever jeugd inpassen.![]()
https://www.facebook.com/video.php?v=754172294630121
Suarez met Huntelaar en daarna ook nog El Hamdaoui.
Wat een genot en wereld van verschil met Siggthorson. Eigenlijk zou je toch gewoon zo'n speler moeten uitfluiten na 1000x falen.
Niet dat ik voor uitfluiten ben ooit maar nu mag het gewoon.![]()
Nee geintje, SiggyGod.
Met al zijn doelpunten en assist, las dat Real Madrid hem in de winter wil kopen voor de spitspositie.![]()
deze omhemeltactiek m.b.t. Sightorsson is ook ooit eens op het Ajax Netwerk geprobeerd. Zelfs op fora van clubs waar ie aan gelinkt werd, helaas zonder succes.![]()
In het Engels op AN Sigthorsson ophemelen en ondertussen in het Nederlands afkraken, helpt natuurlijk niet...quote:Op woensdag 5 november 2014 13:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
deze omhemeltactiek m.b.t. Sightorsson is ook ooit eens op het Ajax Netwerk geprobeerd. Zelfs op fora van clubs waar ie aan gelinkt werd, helaas zonder succes.
Tegenwoordig vertaalt de browser met één druk op de knop alles naar de gewenste taal...![]()
![]()
Sigthorsson heeft best vaak gescoord in Amsterdam, Messi niet. Lijkt me duidelijk wie er beter is.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk niet in de 22e stad![]()
Ik er toch echt bang voor dat hij er vandaag 2 of 3 gaat maken.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk niet in de 22e stad![]()
Sigthorsson mist in stijl penalty's in Camp Nou, ook een gave.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Sigthorsson heeft best vaak gescoord in Amsterdam, Messi niet. Lijkt me duidelijk wie er beter is.![]()
Waar speelt Ruiz ook alweer? Die is weg bij Fulham toch en deed het best aardig bij zn huidige club? Of bankt hij alweer?quote:![]()
O Fulham dusquote:Op woensdag 5 november 2014 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Die zit daar nog steeds hoor.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waar speelt Ruiz ook alweer? Die is weg bij Fulham toch en deed het best aardig bij zn huidige club? Of bankt hij alweer?![]()
Siggy heeft meer goals in de Eredivisie gemaakt dan dat Messi, Neymar, Ronaldo, Falcao, Costa, Rooney, Aguero, Tevez, Lewandowski en Muller ooit bij elkaar zullen scoren.
Wat een baas![]()
![]()
Messi kan in deze wedstrijd nog een record breken. Niet alleen CL topscorer aller tijden worden, maar ook Kolbein inhalen qua goals gescoord in de Arena.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik er toch echt bang voor dat hij er vandaag 2 of 3 gaat maken.![]()
Snap niet dat er geen andere club voor deze jongen is gekomen. Heeft toch een prima WK gespeeld..quote:Op woensdag 5 november 2014 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die zit daar nog steeds hoor.![]()
Ook goed dat ze hebben opgemerkt dat Van Rhijn altijd de cornervlag dekt.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
In Spanje zien ze in Sigthorsson een linksbuiten. Wat een alleskunner![]()
quote:De voorhoede Barcelona verdient evenveel als alle werknemers van Ajax bij elkaar. Luis Suarez (10,4 miljoen euro), Neymar (17,6 miljoen) en Lionel Messi (20 miljoen) zijn jaarlijks goed voor 48 miljoen euro aan salaris. Precies hetzelfde bedrag dat Ajax vorig seizoen uitkeerde aan de bijna vierhonderd man personeel, inclusief dat van Ajax Cape Town.![]()
Wat moeten we met Ruiz ? Op het WK speelde hij gewoon goed hoor, beter dan bijvoorbeeld serano of Kishna. En furby.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Het kan dooien of vriezen, We kunnen winnen of verliezen maar een betere club als deze is er niet!
Gewoon 1-0 vanavond. BAM!![]()
![]()
Dit soort gekken zijn toch het mooiste om naar te kijkenquote:Op woensdag 5 november 2014 13:10 schreef wickedmen het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=754172294630121
Suarez![]()
![]()
Boilesenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:38 schreef j95 het volgende:
Zijn er bij Ajax eigenlijk nog spelers die met Suaréz hebben gespeeld?![]()
Heerlijk team als je dat nu zo zietquote:Op woensdag 5 november 2014 14:45 schreef BobW het volgende:
[..]
Die maakte zijn debuut in april 2011, toen was Suarez al weg. Maar ze hebben wel samen getraind waarschijnlijk.
Hier de opstelling van laatste wedstrijd Suarez en eerste wedstrijd Frank:
[ afbeelding ]
Er is veel veranderd![]()
![]()
Ik denk dat we die jaren voor de kampioenschappen het meer verdienden om kampioen te worden. Echt apart dat we met Huntelaar en Suarez nooit kampioen zijn geworden.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kwam klaar.
Toch grappig dat Ajax zo is afgegleden ondanks die 4 kampioenschappen.![]()
Je hebt gelijk. Maar voor de rest dus niemand die hem ook maar heeft gezien in het echtquote:Op woensdag 5 november 2014 14:45 schreef BobW het volgende:
[..]
Die maakte zijn debuut in april 2011, toen was Suarez al weg. Maar ze hebben wel samen getraind waarschijnlijk.
[ afbeelding ]
Er is veel veranderd![]()
![]()
Qua spelers weinig ten goeden.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:45 schreef BobW het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is veel veranderdI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
als je het niet wordt verdien je het ook niet, bekrachtigt des te meer Franks gestolen stokpaardje, goeie spelers winnen wedstrijden, goeie teams kampioenschappen.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:55 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik denk dat we die jaren voor de kampioenschappen het meer verdienden om kampioen te worden. Echt apart dat we met Huntelaar en Suarez nooit kampioen zijn geworden.![]()
als het goed is niet, moet het toch wat beter zijn dan nuquote:Op woensdag 5 november 2014 15:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
Over 4/5 jaar zeggen we dat ook over het team dat er nu staat.
in b4 Siggy/Moisander![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het goed is niet, moet het toch wat beter zijn dan nuGasten zoals Andersen, Veltman, Van Rhijn, Boilesen, Cillessen, Klaassen spelen over 4/5 jaar gewoon voor een topclub in Europa of misschien sommige een Europese subtopper. Precies hetzelfde als de namen van 4/5 jaar geleden. Dan heb ik het nog niet eens over Schöne, El Ghazi, Riedewald, Kishna, Milik.
![]()
Milik zie ik volgend jaar doodleuk 20+ goals maken bij PSV ofzo.
Get woke, go broke!![]()
Als hij naar PSV gaat, kan je me dood vinden in een zeecontainer.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:31 schreef HeatWave het volgende:
![]()
Is ook zo.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
Over 4/5 jaar zeggen we dat ook over het team dat er nu staat.
in b4 Siggy/Moisander![]()
Zie het zomaar gebeuren, hij speelt niet, dus PSV pikt hem op.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij naar PSV gaat, kan je me dood vinden in een zeecontainer.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Niksthorssonquote:Op woensdag 5 november 2014 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Zuinig op de bal
Sigthorsson opstellen![]()
Vanavond bij m'n schoonouders zitten dus verplicht ajaks kijkenZal mij benieuwen of ze nog steeds zo saai spelen onder F. de Boer.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Haha nee.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:31 schreef HeatWave het volgende:
![]()
Zal mij niks verbazen als ze in de winterstop gewoon gebruik maken van die optie tot koop en hem gewoon vastleggen voor vier jaar.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:31 schreef HeatWave het volgende:
![]()
Ik hoop het echt, want dit kan echt niet langer meer met die jongen.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen als ze in de winterstop gewoon gebruik maken van die optie tot koop en hem gewoon vastleggen voor vier jaar.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Welke namen van 4/5 jaar geleden spelen nu bij een Europese topclub? Alleen Suarez, that's it.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:30 schreef Syntix het volgende:
[..]Gasten zoals Andersen, Veltman, Van Rhijn, Boilesen, Cillessen, Klaassen spelen over 4/5 jaar gewoon voor een topclub in Europa of misschien sommige een Europese subtopper. Precies hetzelfde als de namen van 4/5 jaar geleden. Dan heb ik het nog niet eens over Schöne, El Ghazi, Riedewald, Kishna, Milik.
Stekelenburg: te slecht voor Fulham, nu op de bank bij Monaco.
Van der Wiel: PSG is Europees gezien (nog) geen topclub, zonder Zlatan is het ook echt heel matig.
Alderweireld: speelt bij middenmoter Southampton
Vertonghen: staat stil in zijn ontwikkeling bij Engelse subtopper Tottenham
Emanuelson: bankzitter bij Roma
Enoh: Standard Luik
Anita: Engelse middenmoter Newcastle
De Jong: zie Anita
Eriksen: zie Vertonghen
De Zeeuw: geen club
Sulejmani: bankzitter bij Benfica
Als jij dit topclubs van Europa vindt, dan zie ik de namen die jij noemt wel bij zulke clubs belanden ja.![]()
Als ze Hoorn en Duarte 4 en 2 miljoen waard vinden en ''Golden Boy'' Milik geen 2.8 dan ga ik wel even een flink potje huilenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop het echt, want dit kan echt niet langer meer met die jongen.![]()
Dus? Dat was niet mijn punt... Mijn punt is dat er gezegd wordt dat we een topteam hadden 4/5 jaar geleden i.v.m. dit seizoen. Ik zeg dat we over 4/5 jaar hetzelfde zeggen als over het huidige team. Ik geef een aantal voorbeelden waarvan ik denk dat ze naar (sub)topclubs in Europa gaan. Leer lezen, ei.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Welke namen van 4/5 jaar geleden spelen nu bij een Europese topclub? Alleen Suarez, that's it.
Stekelenburg: te slecht voor Fulham, nu op de bank bij Monaco.
Van der Wiel: PSG is Europees gezien (nog) geen topclub, zonder Zlatan is het ook echt heel matig.
Alderweireld: speelt bij middenmoter Southampton
Vertonghen: staat stil in zijn ontwikkeling bij Engelse subtopper Tottenham
Emanuelson: bankzitter bij Roma
Enoh: Standard Luik
Anita: Engelse middenmoter Newcastle
De Jong: zie Anita
Eriksen: zie Vertonghen
De Zeeuw: geen club
Sulejmani: bankzitter bij Benfica
Als jij dit topclubs van Europa vindt, dan zie ik de namen die jij noemt wel bij zulke clubs belanden ja.![]()
Welke dingen heeft hij laten zien dan? Siggy is geen geweldenaar maar milik ook niet anders speelde hij wel meer.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop het echt, want dit kan echt niet langer meer met die jongen.![]()
Milik kan voetballen.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke dingen heeft hij laten zien dan? Siggy is geen geweldenaar maar milik ook niet anders speelde hij wel meer.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dit soort postsquote:Op woensdag 5 november 2014 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke dingen heeft hij laten zien dan? Siggy is geen geweldenaar maar milik ook niet anders speelde hij wel meer..
Bahhhhhhh![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dus? Dat was niet mijn punt... Mijn punt is dat er gezegd wordt dat we een topteam hadden 4/5 jaar geleden i.v.m. dit seizoen. Ik zeg dat we over 4/5 jaar hetzelfde zeggen als over het huidige team. Ik geef een aantal voorbeelden waarvan ik denk dat ze naar (sub)topclubs in Europa gaan. Leer lezen, ei.Wat lees ik verkeerd?quote:Gasten zoals Andersen, Veltman, Van Rhijn, Boilesen, Cillessen, Klaassen spelen over 4/5 jaar gewoon voor een topclub in Europa of misschien sommige een Europese subtopper. Precies hetzelfde als de namen van 4/5 jaar geleden![]()
Als je nu gewoon van Apoel had gewonnen, had gekund met Milik in de spits.quote:Op woensdag 5 november 2014 08:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh ja wat maakt die wedstrijd ook uit gewoon B-opstelling![]()
Je interpreteert de laatste zin verkeerd. Die sloeg namelijk op het feit dat we denken dat de huidige lichting over 4/5 jaar minder is als de lichting van 4/5 jaar geleden.quote:![]()
Het klopt gewoon wat hij zegt hoor. Het is makkelijk om te bashen op Sigthorsson, maar ga er maar aan staan met el Ghazi en Kishna die geen bal voorgeven, dan heb je nog Schöne, maar dat is ook geen type die de achterlijn haalt en dan een balletje voorslingert. De beste optie hiervoor (in Nederland) is nog Narsingh, maar die komt helaas nog geen flatgebouw voorbij ook al staat hij er al naast.quote:
Nieuwe jongens hebben vaak die verassingsfactor aan het begin, Kishna had het vorig jaar en el Ghazi dit jaar. Denk je nou echt dat wanneer Milik zo goed was als hier wordt beweert, de Boer hem er niet in had gezet?![]()
Je snapt dat i.v.m. in verband met betekent hé?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dus? Dat was niet mijn punt... Mijn punt is dat er gezegd wordt dat we een topteam hadden 4/5 jaar geleden i.v.m. dit seizoen. Ik zeg dat we over 4/5 jaar hetzelfde zeggen als over het huidige team. Ik geef een aantal voorbeelden waarvan ik denk dat ze naar (sub)topclubs in Europa gaan. Leer lezen, ei.
Verder vraag ik me af op wie je dan doelt. Klaassen is een beetje de nieuwe Siem de Jong, die zou wellicht ook naar een club als Newcastle kunnen. Andersen is afwachten, maar vooralsnog mist hij (t.o.v. bijv. Eriksen) de echte snelheid en de drive. Dan houdt het wel hard op, Veltman is gewoon te licht, letterlijk en figuurlijk en Cillessen kijkt als een bang konijn in de koplampen van een naderende Scania, gaat 'm ook niet worden. Maar als jij denkt dat pak hem beet Klaassen ooit het niveau van Kroos gaat benaderen, be my guest![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAA NICKHGUITAR, DE MAN ZELFS IN HET PSV TOPIC DOOR Z'N MEDESUPPORTERS WORDT UITGELACHEN KOMT ONS EVEN VERTELLEN HOE HET ZIT![]()
Dat gaat het probleem dit jaar niet zijn, het is meer dat PSV veel en veel minder punten laat liggen, dus je niet met zo'n laag puntenaantal (wat bijna een diepterecord was) kampioen kan worden.quote:![]()
Je capslock staat nog aan.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:12 schreef Loveless85 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA NICKHGUITAR, DE MAN ZELFS IN HET PSV TOPIC DOOR Z'N MEDESUPPORTERS WORDT UITGELACHEN KOMT ONS EVEN VERTELLEN HOE HET ZIT![]()
Op die manier, had ik het niet goed begrepen/gelezenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:30 schreef Syntix het volgende:
[..]Gasten zoals Andersen, Veltman, Van Rhijn, Boilesen, Cillessen, Klaassen spelen over 4/5 jaar gewoon voor een topclub in Europa of misschien sommige een Europese subtopper. Precies hetzelfde als de namen van 4/5 jaar geleden. Dan heb ik het nog niet eens over Schöne, El Ghazi, Riedewald, Kishna, Milik.
![]()
Ik ga niet eens op jouw reageren, vandaar deze quote:quote:Op woensdag 5 november 2014 16:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je snapt dat i.v.m. in verband met betekent hé?
Verder vraag ik me af op wie je dan doelt. Klaassen is een beetje de nieuwe Siem de Jong, die zou wellicht ook naar een club als Newcastle kunnen. Andersen is afwachten, maar vooralsnog mist hij (t.o.v. bijv. Eriksen) de echte snelheid en de drive. Dan houdt het wel hard op, Veltman is gewoon te licht, letterlijk en figuurlijk en Cillessen kijkt als een bang konijn in de koplampen van een naderende Scania, gaat 'm ook niet worden. Maar als jij denkt dat pak hem beet Klaassen ooit het niveau van Kroos gaat benaderen, be my guestquote:Op woensdag 5 november 2014 16:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had ook niet verwacht dat je de discussie was aangegaan, het was gewoon om je even bewust te maken van de feiten. Geen dank en smeer je kontje goed in met Vaseline voor vanavond.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik ga niet eens op jouw reageren, vandaar deze quote:
[..]![]()
Een PSV'r die ons even komt waarschuwen voor een Europese wedstrijd.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Geen dank en smeer je kontje goed in met Vaseline voor vanavond.
Oké man.![]()
Tegen wie moet PSV eigenlijk vanavond?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat je de discussie was aangegaan, het was gewoon om je even bewust te maken van de feiten. Geen dank en smeer je kontje goed in met Vaseline voor vanavond.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Het zijn helemaal geen feiten, gewoon aannames ook van jouw kantquote:Op woensdag 5 november 2014 16:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat je de discussie was aangegaan, het was gewoon om je even bewust te maken van de feiten. Geen dank en smeer je kontje goed in met Vaseline voor vanavond.![]()
FC Depay speelt toch helemaal geen CL?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Tegen wie moet PSV eigenlijk vanavond?.
Get woke, go broke!![]()
Haha, hoe laat moet Pisvee vanavond?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat je de discussie was aangegaan, het was gewoon om je even bewust te maken van de feiten. Geen dank en smeer je kontje goed in met Vaseline voor vanavond.
O nee die moeten morgen tegen Painintheassos, smeer jij je kontje maar goed in morgen.![]()
![]()
Hem persoonlijk vind ik wel een leuke speler maar ook bij hem moet je maar afwachten waar hij over 4-5 jaar zit, er komt wel wat meer bij kijken dan talent alleen.quote:![]()
Depay kan zomaar ontsporen gezien zijn verneukte jeugdquote:Op woensdag 5 november 2014 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hem persoonlijk vind ik wel een leuke speler maar ook bij hem moet je maar afwachten waar hij over 4-5 jaar zit, er komt wel wat meer bij kijken dan talent alleen.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een PSV'r die ons even komt waarschuwen voor een Europese wedstrijd.
Oké man.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Tegen wie moet PSV eigenlijk vanavond?Als strontvliegen op de stront af!quote:Op woensdag 5 november 2014 16:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Haha, hoe laat moet Pisvee vanavond?
O nee die moeten morgen tegen Painintheassos, smeer jij je kontje maar goed in morgen.![]()
Goed dat je jezelf als stront ziet iigquote:Op woensdag 5 november 2014 17:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als strontvliegen op de stront af!.
Get woke, go broke!![]()
Poll: Wat denken wij vanavond?
• Winst natuurlijk
• Verlies helaas
• Gelijk :|
• Anders, nl;
Tussenstand:![]()
![]()
Leider van de strontkudde hier.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed dat je jezelf als stront ziet iig.
![]()
Ik mis de optie Verlies, Jeuj!quote:Op woensdag 5 november 2014 17:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
Poll: Wat denken wij vanavond?
• Winst natuurlijk
• Verlies helaas
• Gelijk :|
• Anders, nl;
Tussenstand:
[ afbeelding ]![]()
Beter lezen knurft pisvee`erquote:Op woensdag 5 november 2014 17:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik mis de optie Verlies, Jeuj!![]()
Gedaan, zie 'm er nog niet bij staanquote:Op woensdag 5 november 2014 17:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Beter lezen knurft pisvee`er![]()
![]()
Is ook heul moeilijk lezen voor een boer met een zachte g.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gedaan, zie 'm er nog niet bij staan![]()
Ja, mooi dat ik die dan ook niet heb.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Is ook heul moeilijk lezen voor een boer met een zachte g.![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke dingen heeft hij laten zien dan? Siggy is geen geweldenaar maar milik ook niet anders speelde hij wel meer.Echt he.quote:
Nee Milik kan er niks van. Heeft hij ook laten zien. Frank is ook heulemaal niet superblind en laat zijn team slecht spelen en Siggthorson is ook niet al 3 jaar pure ellende terwijl Milik het in 2 wedstrijden al beter doet.![]()
Ajax kan wel winnen net als vorig jaar. Probleem is dat Barca nu wel moet winnen en dat Messi dit keer wel mee doet.
Winnen zou wel mooi zijn voor de derde plaats. Doordat PSG van Barca heeft gewonnen gaat tweede nooit meer lukken, dan had Ajax van APOEL moeten winnen en eigenlijk ook thuis van PSG.![]()
Dat zou echt dramatisch zijn, is Sig ziek? Anders kan ik niet begrijpen waarom Frank onze held er niet in zou zetten.quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik ook niet, Siggy is een garantie voor goals, zeker in Europees verband.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat zou echt dramatisch zijn, is Sig ziek? Anders kan ik niet begrijpen waarom Frank onze held er niet in zou zetten.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Als Messi tijdens de warming up nog geblesseerd uitvalt wellicht.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Milik heeft tegen amateurs redelijk gespeeld laten we dat nou niet gaan ophemelen. Zal mij een worst wezen wie er in de spits staat want ik vind het beide niet veel.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Echt he.
Nee Milik kan er niks van. Heeft hij ook laten zien. Frank is ook heulemaal niet superblind en laat zijn team slecht spelen en Siggthorson is ook niet al 3 jaar pure ellende terwijl Milik het in 2 wedstrijden al beter doet.![]()
Ja want dat linkerbeen van Milik en zijn voetballende kwaliteiten komen niet van pas in dit ajaxquote:Op woensdag 5 november 2014 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Milik heeft tegen amateurs redelijk gespeeld laten we dat nou niet gaan ophemelen. Zal mij een worst wezen wie er in de spits staat want ik vind het beide niet veel..
![]()
Opstelling #Ajax: Cillessen, Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Serero, Andersen; El Ghazi, Sigthórsson, Schöne
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SIGTHORSSON JAJAAJAJAJ![]()
Serero en Moisander oké. Liever niet uiteraard, maar het kan er mee door. Siggy daarentegengvd Frank! Het hele stadion moet hem niet en jij mag dat ook wel eens gaan begrijpen.
![]()
Wat kan Serero in defensief opzicht toevoegen?
http://www.foxsports.nl/v(...)twente-ajax-1-0.html
thuli wonderboy![]()
![]()
Siggy afkrakenquote:Op woensdag 5 november 2014 19:51 schreef Syntix het volgende:
Serero en Moisander oké. Liever niet uiteraard, maar het kan er mee door. Siggy daarentegengvd Frank! Het hele stadion moet hem niet en jij mag dat ook wel eens gaan begrijpen.
![]()
![]()
Hij gaat zichzelf belonen, oh wacht dat ging hij vorig seizoen al doen.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:51 schreef Syntix het volgende:
Snelle Egel![]()
bij funibet zekerquote:Op woensdag 5 november 2014 20:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
Sigthorsson to score op 4.75. Gratis geld dit dat
bij een echte bookmaker 5.70![]()
hattrick staat daar op 126.0quote:Op woensdag 5 november 2014 20:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
bij funibet zeker
bij een echte bookmaker 5.70en ja unibet. Ik bet nooit maar check alleen de odds daar. Welke kijk jij?
![]()
betfairquote:Op woensdag 5 november 2014 20:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
hattrick staat daar op 126.0en ja unibet. Ik bet nooit maar check alleen de odds daar. Welke kijk jij?
hattrick op 160 bij betfair![]()
![]()
Wat een verschil zegquote:Op woensdag 5 november 2014 20:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
betfair
hattrick op 160 bij betfair![]()
betfair is een exchange bookmaker, gaat om vraag en aanbod. ik kan hem nu ook op 170 zetten en als iemand die uitdaging uitgaat, heb ik die weddenschap voor 170.quote:![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Milik heeft tegen amateurs redelijk gespeeld laten we dat nou niet gaan ophemelen. Zal mij een worst wezen wie er in de spits staat want ik vind het beide niet veel._________________)OI*UYTRERFTGYBNJKM<>:?L<JKNHYTGFR
![]()
Dit wordt 2-6[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
2x in eigen goal ja?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Met 3 man buitenspel en vervolgens de vervolgpass ook buitenspel... strak!Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Lekker elleboogje anwarHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Volgens mij domineren jullie[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dikke hands dus in strafschopgebied...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Helaas nog geen beloning. Wel lekker om naar te kijken al blijft de vrees dat Barca er zo nog een keer met gemak drie keer doorheen combineert.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Sigthorson is kut, van Rhijn is kut, Cillissen's uittrap is kut, Andersen is nonchalant in z'n passing.![]()
Haha, El Ghazi naait heel Barcelona op met zijn actieNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
tja als die kut scheids gewoon fluit als een speler iets aan zijn hoofd heeft is er niks aan de hand.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ook best wel onverdiend. Ajax speelt bij vlagen best wel goed. Jammer dat je weer zo'n tyfus scheids hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En die vrije trap was puur uit frustratie dat de scheids niks deed toen El Ghazi op de grond lag...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Vind het geen echte blunder van Cil, meer van de verdediging.. buitenspel terwijl het geen buitenspel is.quote:![]()
Die moet je gewoon hebben als keep Hansiequote:Op woensdag 5 november 2014 21:23 schreef coronatus het volgende:
[..]
Vind het geen echte blunder van Cil, meer van de verdediging.. buitenspel terwijl het geen buitenspel is.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
OMFG, de scheids verstoort het spel van Ajax, Moisander moet hierop corrigeren en krijgt geel? WTF? 12e man hier....Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Kaartenfestival, en wij maar denken dat de scheidsrechters in Nederland er niets van kunnen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tering, die deelt echt vlug geel uit...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Dan zie jij een andere wedstrijd. Klote tegendoelpunt verder. Als het nou een mooie aanval was.quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Er zit gewoon minimaal een gelijkspel, zijn niets minder dan Barca.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Precies Pedroso. Grootste kansen en beste spel was van Ajax.
Komt niet op het scorebord.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:29 schreef tong80 het volgende:
Precies Pedroso. Grootste kansen en beste spel was van Ajax.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Hoeveel kaarten zijn er nu al gevallen ? Wat een clown.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
I know.quote:
Nee, paar behoorlijke fouten aan beide kanten.quote:"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
ALWEER geel? Krijgt hij thuis een extra koekje van mamma als hij meer dan 10 kaarten uitdeelt ofzo?Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
trololololoquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
De scheids strooit met kaarten als zwarte Piet met snoepgoedHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Goede pot! Jammer van die niet gegeven penalty en jammer dat Siggy erin staat. Vooral nu je echt een aanspeelpunt nodig hebt valt die door de mand.![]()
Hopelijk scoor je daar punten voorquote:Op woensdag 5 november 2014 21:29 schreef tong80 het volgende:
Precies Pedroso. Grootste kansen en beste spel was van Ajax.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Valt zeker niet tegen, hopelijk dat ze wat geluk hebben met de kansen en kansjes die nog gaan komen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Oh, voor duidelijke penalties en trappen tegen het hoofd fluit hij anders niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:33 schreef superniger het volgende:
Nee hoor. Deze scheids is alleen wat strenger dan de gemiddelde scheids.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Nee, maar je kunt beter zo evt verliezen dan kansloos zoals in Nou Camp.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk scoor je daar punten voorAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Behalve op het moment dat hij moet fluiten als een speler een HOOFDblessure heeft... wat eigk verplicht is...quote:Op woensdag 5 november 2014 21:33 schreef superniger het volgende:
Nee hoor. Deze scheids is alleen wat strenger dan de gemiddelde scheids.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Zuurpruim Kieft zal wel weer gaan zeggen dat Barca er niets aan doet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
In één of andere hoek.quote:
Doen ze ook niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:34 schreef Pedroso het volgende:
Zuurpruim Kieft zal wel weer gaan zeggen dat Barca er niets aan doet.![]()
Ja, drukt weer z'n stempel op de wedstrijd.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ben inmiddels wel een beetje klaar met Ajax in Europa.. Het is altijd dat net niet gekloot. Blunders of missers op cruciale momenten en dan achteraf weer blij gelul dat we t nog best aardig hebben gedaan maarja weer niet door in de CL. Fucking vermoeiende kiddy bullshit.![]()
Moisander valt dit keer wel mee, Siggy kan niet beter dus is hem verder weinig te verwijten.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Moisander en Sigthorsson weer by far de slechtsten van het veld.
Bah bah bahAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik ben inmiddels wel zat dat Moisander constant die lange ballen gebruikt in de opbouw. Die duels in de lucht die daaruit volgen, worden door Ajax zeer zelden tot nooit gewonnen, ook niet in de Eredivsiequote:Op woensdag 5 november 2014 21:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Moisander valt dit keer wel mee, Siggy kan niet beter dus is hem verder weinig te verwijten.![]()
zijn eerste aanname ging al het stadion uitquote:Op woensdag 5 november 2014 21:41 schreef superniger het volgende:
Siggy was niet zo goed in de eerste helft.![]()
Wat moeten ze anders doen dan?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel zat dat Moisander constant die lange ballen gebruikt in de opbouw. Die duels in de lucht die daaruit volgen, worden door Ajax zeer zelden tot nooit gewonnen, ook niet in de Eredivsie![]()
Eindstand 2-1 voor Ajax, 2x Milic. Frank zal zeggen dat ie het aardig deed en bijna op het niveau van Siggy zit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: