SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jaja andere keer mag jij weer schat.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:27 schreef Syntix het volgende:
TT faallaat dat maar aan Syntix over.
"Siggy opdonderen! Wij willen Milik!"
Vandaag juichen is al een goed voorteken hoop ik.![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 04-11-2014 om 20:22:40#Ajax A1 voetbalt beter dan Barcelona, miste al heel wat kansen, na een uur via Cerny op voorsprong: 1-0 #ajabar reageer retweet
![]()
Nog enkele minuten. In ieder geval positief dat ons A1 weer veel beter is dan Barca A1 met enkele 1e jaars A-junioren ook nog![]()
zoiets, anders ga ik gewoon bij rust naar bed denk ik.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:57 schreef Heeinz het volgende:
Een nieuw wonder tegen Barcelona en ik kom spontaan klaar morgen[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
zekerquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker druk bij A1
[ afbeelding ]
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
NIET NAAR HET STADION GAANquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
zoiets, anders ga ik gewoon bij rust naar bed denk ik.![]()
![]()
![]()
NEPSUPPORTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
NIET NAAR HET STADION GAAN![]()
![]()
![]()
NEPSUPPORTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gezin gaat even voor hier, en mn vader is erg blij met de kaartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal mij een zorg zijn joh of iemand wel of niet vaak naar het stadion gaatquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
gezin gaat even voor hier, en mn vader is erg blij met de kaartenDeed alleen even alsof dit het Feyenoord topic was
![]()
ik was weer eens eenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het zal mij een zorg zijn joh of iemand wel of niet vaak naar het stadion gaatDeed alleen even alsof dit het Feyenoord topic was
vergeten
maar met drie jonge kinderen is CL even niet te doen hier. Onze oudste wil wel mee, maar die trekt dat niet omdat het zo laat is.
Maar over een paar jaar, ik ging ook met mn pa naar de europacupwedstrijden in het Olympisch, en wat was dat tof voor een jochie
Ach als je nog jong bent is elke wedstrijd toch fantastisch, mijn vader nam ons altijd mee naar het Amsterdam Tournament, vonden we werkelijk geweldig. Mijn eerste CL wedstrijd was Ajax - Real, met die twee afgekeurde goalsquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik was weer eens eenvergeten
maar met drie jonge kinderen is CL even niet te doen hier. Onze oudste wil wel mee, maar die trekt dat niet omdat het zo laat is.
Maar over een paar jaar, ik ging ook met mn pa naar de europacupwedstrijden in het Olympisch, en wat was dat tof voor een jochie![]()
![]()
Was je laatst wel naar JOS geweest? Dat was best gezellig vond ik. Al was na de rust het bier opquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik was weer eens eenvergeten
Maar over een paar jaar, ik ging ook met mn pa naar de europacupwedstrijden in het Olympisch, en wat was dat tof voor een jochie![]()
![]()
Mijn eerste wedstrijd was Ajax-Nac in de Meer herinner ik me vaag. Volgens mij won Ajax met 2-1. Kluivert scoorde, en een penalty van Nac ging er in. Geen idee meer welk jaar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach als je nog jong bent is elke wedstrijd toch fantastisch, mijn vader nam ons altijd mee naar het Amsterdam Tournament, vonden we werkelijk geweldig. Mijn eerste CL wedstrijd was Ajax - Real, met die twee afgekeurde goals
Forum Opties Forumhop: Hop naar: