Zomertijd gaat hier vannacht in, herinnerde ik me net.quote:
hou op met dat alcoholquote:
Is het de bedoeling dat ik aan de drank raak?quote:
Heeft met whatsapp vriend te maken. Verders zeg ik niks over😪quote:Op zondag 2 november 2014 09:26 schreef AdoraBelle het volgende:
Hooi!
Vertel, waarom ben je verdrietig? Helpt het als ik je een dikke (virtuele) knuffel geef?
Nou zegquote:Op zondag 2 november 2014 09:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heeft met whatsapp vriend te maken. Verders zeg ik niks over😪
verdrietig zijn op deze mooie dag is niet goedquote:Op zondag 2 november 2014 09:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heeft met whatsapp vriend te maken. Verders zeg ik niks over😪
Nee zit mijn veel dingen dwars . Ik kan ook lachen hoor😀😀quote:Op zondag 2 november 2014 09:31 schreef just me het volgende:
verdrietig zijn op deze mooie dag is niet goed
gossiequote:Op zondag 2 november 2014 09:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heeft met whatsapp vriend te maken.
quote:Op zondag 2 november 2014 10:35 schreef Kingstown het volgende:
Ik zie dat TreeHut al actie aan het voeren is.
GC / De zwarte piet banner
dat is niet aardigquote:
Daarom, daarom is geen reden, als je van de trap afvalt dan ben je snel benedenquote:
Wees eens eerlijk, jij wilt het toch ook weten?quote:Op zondag 2 november 2014 10:52 schreef just me het volgende:
[..]
Daarom, daarom is geen reden, als je van de trap afvalt dan ben je snel beneden
Ik ben meer benieuwd waarom mensen op onze leeftijd Whatsapp gebruiken tbh.quote:Op zondag 2 november 2014 10:54 schreef Deisyy het volgende:
Wees eens eerlijk, jij wilt het toch ook weten?
gratisquote:Op zondag 2 november 2014 10:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd waarom mensen op onze leeftijd Whatsapp gebruiken tbh.
Ja lol....ik kan je ook gratis gaan stalken, maar daar zit je ook niet op te wachten neem ik aan.quote:
als ik jouw nummer niet heb en jij de mijne niet is er niets aan de hand.quote:Op zondag 2 november 2014 10:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja lol....ik kan je ook gratis gaan stalken, maar daar zit je ook niet op te wachten neem ik aan.
Waarom niet?quote:Op zondag 2 november 2014 10:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is mij allemaal te modern. Piet is het met me eens.quote:Op zondag 2 november 2014 11:01 schreef just me het volgende:
als ik jouw nummer niet heb en jij de mijne niet is er niets aan de hand.
Met sms-jes kun je ook stalken
Maar je kan zoveel meer met whatsapp dan alleen maar stalken.quote:Op zondag 2 november 2014 11:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is mij allemaal te modern. Piet is het met me eens.
Ik ga nog gewoon met een verrekijker in de bosjes liggen als ik iemand wil stalken. Old school.
Ik heb die meidennmobiel....remember.quote:Op zondag 2 november 2014 11:04 schreef Deisyy het volgende:
Waarom niet?
Het is een snelle en graties manier van even snel communiceren. Jij doet er niet aan? Doe je ook niet aan sms-en?
O ja, die roze clamshell. Aan sommigen is het ook niet besteed, ik daarentegen zou me geen raad weten zonder.quote:Op zondag 2 november 2014 11:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb die meidennmobiel....remember.
Daar kun je dus niet mee Whatsappen. Sms-en doe ik ook zelden....1-2 keer per maand, dan houdt het wel op. Meestal staat mijn mobiel sowieso uit.
Don't worry, dat zei ze gisteren in het topic zelf ook al, maar dat roept bij mij geen positieve gedachtes op.quote:Op zondag 2 november 2014 11:08 schreef Deisyy het volgende:
Yvonne vindt het topickaaptopic briljant, ik hoop dat je je schoenen aan houdt
quote:Op zondag 2 november 2014 11:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is mij allemaal te modern. Piet is het met me eens.
Ik ga nog gewoon met een verrekijker in de bosjes liggen als ik iemand wil stalken. Old school.
Ik heb dat nog nooit gedaan moet ik zeggen en ik zou niet eens weten hoe het werktquote:Op zondag 2 november 2014 10:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan zelf een lang verhaal typen zonder smilies,quote:Op zondag 2 november 2014 12:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je er alleen geen lang verhaal van gaan breien, want dat kan ik niet , breien
Ik doe nooit jus over mijn aardappels.quote:Op zondag 2 november 2014 12:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan zelf een lang verhaal typen zonder smilies,
Breien kan ik dan weer niet, vroeger wel geleerd op school, maar ik kwam niet verder dan
een rechte lap.
En dan kreeg je als ''huiswerk'' 10 regels (ofzoiets) breien en omdat ik dan zat te knoeien
en te jammeren, omdat ik bang was voor strafwerk, dat kreeg je als je het niet ''af'' had
dan deed mijn moeder het even snel of mijn zus en dan kwam ik op school, was ik een jaar of 6 hoor
en dan zei de jus, zeg maar tegen je moeder dat ze dat goed gedaan heeft.
Ah... typfoutje... ik bedoelde juf natuurlijk.quote:Op zondag 2 november 2014 12:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe nooit jus over mijn aardappels.
Had ik al verteld dat ik een lapjesdeken aan het haken ben? In de wintermaanden vind ik het leuk om te breien en nu wilde ik weleens gaan haken, maar dat had ik op de lagere school voor het laatst gedaan. Lang leve youtube, daar kan je alles weer leren, voor zover het even weg was.
Ik wilde haken en mijn dochter wil graag een lapjesdeken, het is een hele klus, maar hij wordt wel heel leuk.
Het enige nadeel van lange verhalen zonder smileys is dat sommige lezers de posting vaak serieuzer opvatten dan het bedoelt is. Wat op zich ook wel weer grappig kan zijn trouwens.quote:
Neen joh. Ik heb hem ook zojuist gebloktquote:Op zondag 2 november 2014 10:42 schreef just me het volgende:
dat is niet aardigben je aan het stalken geweest
Snap ik jou niet ik ken genoeg mensen van mijn leeftijd die whatsapp hebben en zelfs die iets ouder zijn als mijquote:Op zondag 2 november 2014 10:57 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb de afslag naar modern life 2.0 gemist.quote:Op zondag 2 november 2014 13:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Snap ik jou niet ik ken genoeg mensen van mijn leeftijd die whatsapp hebben en zelfs die iets ouder zijn als mij
goed gedaan!quote:Op zondag 2 november 2014 13:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Neen joh. Ik heb hem ook zojuist geblokt
Ja, is een nadeel denk ik en ik weet niet of het zo grappig is, want kan zomaar verkeerdquote:Op zondag 2 november 2014 12:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het enige nadeel van lange verhalen zonder smileys is dat sommige lezers de posting vaak serieuzer opvatten dan het bedoelt is. Wat op zich ook wel weer grappig kan zijn trouwens.
Ik ken echt niemand hoorquote:Op zondag 2 november 2014 13:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Snap ik jou niet ik ken genoeg mensen van mijn leeftijd die whatsapp hebben en zelfs die iets ouder zijn als mij
ik zit op Twitchquote:Op zondag 2 november 2014 14:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand hoorof ze whatsappen gewoon niet naar mij dat kan ook
Dat mogelijk verkeerd overkomen zie ik dan vooral als een voordeel.quote:Op zondag 2 november 2014 14:11 schreef FANN het volgende:
Ja, is een nadeel denk ik en ik weet niet of het zo grappig is, want kan zomaar verkeerd
overkomen
Gamenquote:Op zondag 2 november 2014 14:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Beste man, ik heb geen idee wat dat is
neequote:Op zondag 2 november 2014 14:17 schreef FANN het volgende:
http://www.nu.nl/games/39(...)klede-streamers.html
zit je in je slip als je aan het twichen bent Hut?
quote:Op zondag 2 november 2014 14:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik had al gegoogeld, ik zag het...
Ja, leuk heb je weer hommelus, terwijl je iets helemaal niet zo bedoeldequote:Op zondag 2 november 2014 14:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat mogelijk verkeerd overkomen zie ik dan vooral als een voordeel.
Lekker langs elkaar heen praten, elkaar helemaal niet begrijpen levert vaak de meest hilarische situaties op.
Nou dan heb je het verkeerd ,,, Ik cam niet .... Ik stream welquote:Op zondag 2 november 2014 14:18 schreef FANN het volgende:
[..]
had ik ook niet gedacht hoor is meer iets voor Chuf
Was ook maar een grapje ...quote:Op zondag 2 november 2014 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dan heb je het verkeerd ,,, Ik cam niet .... Ik stream wel
Moet ik nu stoppen met streamen?quote:Op zondag 2 november 2014 14:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh jawel hoor... maar dit was niet serieus bedoeld...
Waar lees je dat? Van mij mag je streamen totdat je er bij neer valt, dat zijn mijn zakenquote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 2 november 2014 14:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Van mij mag je streamen totdat je er bij neer valt, dat zijn mijn zaken
toch niet?
Als jij geen whatsapp hebt kunnen ze jou ook niet whatsappen.quote:Op zondag 2 november 2014 14:12 schreef FANN het volgende:
[..]
of E-mailquote:Op zondag 2 november 2014 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jij geen whatsapp hebt kunnen ze jou ook niet whatsappen.
Het is een populaire manier van communiceren hoor en wordt inmiddels door zo'n 500 miljoen menen gebruikt, dus zo vreemd is het allemaal niet. Geweldig toch dat ik gratis berichtjes kan versturen naar iemand aan de andere kant van de wereld.
Ik heb meer telefoonnummers in mijn telefoon staan dan emailadressen.quote:
Ik zeg toch ook niet dat het niet goed is of wat?quote:Op zondag 2 november 2014 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jij geen whatsapp hebt kunnen ze jou ook niet whatsappen.
Het is een populaire manier van communiceren hoor en wordt inmiddels door zo'n 500 miljoen menen gebruikt, dus zo vreemd is het allemaal niet. Geweldig toch dat ik gratis berichtjes kan versturen naar iemand aan de andere kant van de wereld.
Rustig aan hé, ik zeg toch niet dat je dat zegt, het is dus nergens voor nodig om je zo aangesproken te voelen.quote:Op zondag 2 november 2014 14:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het niet goed is of wat?Ik heb het alleen nog nooit gedaan,
ik SMS ook nooit eigenlijk, ik loop gewoon een beetje achter wat dat betreft, maar dat komt
ook omdat mijn broers en zussen er niet aan doen en die Griek ook niet, dus ik zou niet
weten wie ik moest whatsappen al zou ik wel weten hoe het moest ...
Maar om eerlijk te zijn lijkt het me niks voor mijSMS vind ik ook niks, ik doe ook
eeuwen met mijn beltegoed van mijn 06 telefoon, gebruik ik ook alleen als het écht nodig is.
Oké, ik dacht dan weer dat jij je aangesproken voeldequote:Op zondag 2 november 2014 14:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rustig aan hé, ik zeg toch niet dat je dat zegt, het is dus nergens voor nodig om je zo aangesproken te voelen.
Wel jammer eigenlijk hij was een grote steun voor mij na mijn man's overlijdenquote:
Dat is inderdaad het probleem met geschreven woorden in plaats van gesproken, je hoort de toon niet, dus kan het weleens verkeerd uitgelegd worden.quote:Op zondag 2 november 2014 14:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, ik dacht dan weer dat jij je aangesproken voelde![]()
dat bedoel ik dus, zelf hier heb je dat al vaak dat er iets verkeerds begrepen wordt en dat
heb ik een beetje tegen whatsap en sms gedoe, krijg je gedoe over hoe iemand iets wél
of niet bedoelde, topics zat komen er voorbij in R&P over dat soort gedoe.
Als je iemand belt, hoor je de stem, de toon, de intonatie, dat kan dat minder snel
gebeuren, vind ik persoonlijk, voor mij dan, hoeft niet voor jou zo te werken, prettiger.
en je kan niet ''gewoon'' bellen om het uit te praten?quote:Op zondag 2 november 2014 14:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wel jammer eigenlijk hij was een grote steun voor mij na mijn man's overlijden![]()
Daar blijf ik hem dankbaar voor.
Dat is inderdaad jammer. Hebben jullie ruzie gehad?quote:Op zondag 2 november 2014 14:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wel jammer eigenlijk hij was een grote steun voor mij na mijn man's overlijden![]()
Daar blijf ik hem dankbaar voor.
Ja... dat bedoel ik, groot nadeel vind ik dat toch wel hoor..quote:Op zondag 2 november 2014 14:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het probleem met geschreven woorden in plaats van gesproken, je hoort de toon niet, dus kan het weleens verkeerd uitgelegd worden.
ik heb het ooit gebruikt maar gebruik het allang niet meer.quote:Op zondag 2 november 2014 14:49 schreef chufi het volgende:
ICQ heeft iemand dat ooit nog gebruikt, het bestaat zelfs nog
Maar ook op whatsapp heb je duizenden smilies, die je woorden kracht bij kunnen zetten of juist nietquote:Op zondag 2 november 2014 14:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja... dat bedoel ik, groot nadeel vind ik dat toch wel hoor..
Zoiets ja😞😕quote:Op zondag 2 november 2014 14:56 schreef Deisyy het volgende:
Dat is inderdaad jammer. Hebben jullie ruzie gehad?
Ja ik zat net te checken ... Ik heb mn id-nummer zo niet meer bij de hand, maar idd al meer dan 10 jaar terug volgens mij voor het laatstquote:Op zondag 2 november 2014 14:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik heb het ooit gebruikt maar gebruik het allang niet meer.
ik zou het wel willen uit praten maar ik kan hem niet meer bellen.quote:Op zondag 2 november 2014 14:56 schreef FANN het volgende:
en je kan niet ''gewoon'' bellen om het uit te praten?
Waarom niet?quote:Op zondag 2 november 2014 15:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik zou het wel willen uit praten maar ik kan hem niet meer bellen.
Dan zou ze hem ook kunnen deblokkeren, dat is zo'n probleem niet. Ik ben bang dat ze zijn contactgegevens heeft verwijderd uit haar telefoon.quote:Op zondag 2 november 2014 15:01 schreef FANN het volgende:
Omdat je hem geblokkeerd hebt natuurlijkdomme vraag van mij...
Wie of kan jij dat van mij zien.quote:Op zondag 2 november 2014 14:59 schreef chufi het volgende:
Ja ik zat net te checken ... Ik heb mn id-nummer zo niet meer bij de hand, maar idd al meer dan 10 jaar terug volgens mij voor het laatst
ah... ja dan weet ik het ook niet, als je geen ''normaal'' telefoonnummer hebt of emailadresquote:Op zondag 2 november 2014 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou ze hem ook kunnen deblokkeren, dat is zo'n probleem niet. Ik ben bang dat ze zijn contactgegevens heeft verwijderd uit haar telefoon.
ik heb zijn telefoon nummer nog dus staat hij automatisch ook bij mijn whatsapp contacten van alle mensen wiens ik de nummer hebt en ze hebben whatsapp krijg ik dat te zien.quote:Op zondag 2 november 2014 15:02 schreef Deisyy het volgende:
Dan zou ze hem ook kunnen deblokkeren, dat is zo'n probleem niet. Ik ben bang dat ze zijn contactgegevens heeft verwijderd uit haar telefoon.
Maar waarom kan je hem niet meer bellen dan?quote:Op zondag 2 november 2014 15:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik heb zijn telefoon nummer nog dus staat hij automatisch ook bij mijn whatsapp contacten van alle mensen wiens ik de nummer hebt en ze hebben whatsapp krijg ik dat te zien.
Ik mag van hem niet mailen bellen en appen dus.quote:Op zondag 2 november 2014 15:03 schreef FANN het volgende:
ah... ja dan weet ik het ook niet, als je geen ''normaal'' telefoonnummer hebt of emailadres
of desnoods huisadres voor een briefje dan houdt het snel op.
Dat was een fikse ruzie dan...quote:Op zondag 2 november 2014 15:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik mag van hem niet mailen bellen en appen dus.
Dan neemt ie niet op als ik bel zoals gisterenavond.quote:Op zondag 2 november 2014 15:06 schreef Deisyy het volgende:
Maar waarom kan je hem niet meer bellen dan?
Heb je het zo bont gemaakt?quote:Op zondag 2 november 2014 15:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan neemt ie niet op als ik bel zoals gisterenavond.
Echt he....als ik in een R&P-topic in de OP ergens iets over Whatsapp lees, dan klik ik meteen weg.quote:Op zondag 2 november 2014 14:52 schreef FANN het volgende:
dat bedoel ik dus, zelf hier heb je dat al vaak dat er iets verkeerds begrepen wordt en dat
heb ik een beetje tegen whatsap en sms gedoe, krijg je gedoe over hoe iemand iets wél
of niet bedoelde, topics zat komen er voorbij in R&P over dat soort gedoe.
Vroegah stuurde je briefkaart, daarna een SMS en nu en Whatsapp. Evolutie, heet dat...quote:Op zondag 2 november 2014 10:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook hoorquote:Op zondag 2 november 2014 15:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echt he....als ik in een R&P-topic in de OP ergens iets over Whatsapp lees, dan klik ik meteen weg.
Ik relateer dat meteen als puber-struggles.
Zit je nou te beweren dat TH ook al een vrouw is?quote:
Waarom zou Whatsapp alleen iets voor pubers zijn?quote:Op zondag 2 november 2014 15:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echt he....als ik in een R&P-topic in de OP ergens iets over Whatsapp lees, dan klik ik meteen weg.
Ik relateer dat meteen als puber-struggles.
Jammer, ik ben namelijk stiknieuwsgierig hoe het zo ver heeft kunnen komen.quote:Op zondag 2 november 2014 15:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Pardon dat ga ik hier niet zeggen hè
En je komt nauwelijks buiten.quote:Op zondag 2 november 2014 14:12 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 november 2014 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je komt nauwelijks buiten.
Communiceer jij door te tikken op de CV leidingen?
Check, was zelfs Mod op een channel daar...quote:Op zondag 2 november 2014 14:49 schreef chufi het volgende:
ICQ heeft iemand dat ooit nog gebruikt, het bestaat zelfs nog
Nee nodig is het ook niet, maar misschien verlicht het wel als je er over praat hier.quote:Op zondag 2 november 2014 15:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee ik ga niet verder op in. Dat is ook weer niet nodig.
Van TH kan je alles beweren, hij/zij bevestigd alles...quote:Op zondag 2 november 2014 15:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit je nou te beweren dat TH ook al een vrouw is?![]()
Blijven weinig mannen over hier op die manier.
Ik zit nu hier: Alpinequote:Op zondag 2 november 2014 15:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe laat is het in dat gehucht waar je zit?
In een R&P-topic gaat het in mijn beleving 9 van de 10 keer om puberstruggles.quote:Op zondag 2 november 2014 15:12 schreef Deisyy het volgende:
Waarom zou Whatsapp alleen iets voor pubers zijn?
Feit is wel dat het leven van pubers draait om Whatsapp, Twitter en Facebook. Om die reden zou het voor mij verboden mogen worden.
Aha! Dan zou ik en beetje koffie bij je Whiskey pleurenquote:Op zondag 2 november 2014 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit nu hier: Alpine
Het is hier 8.20 uur nu, vannacht is de zomertijd beëindigd...
Ga je nog naar die lijkenfarm toe waar ik je gisteren een linkje voor gaf?quote:Op zondag 2 november 2014 15:21 schreef MadMaster het volgende:
DAn wordt de whisky zo waterig...quote:Op zondag 2 november 2014 15:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Aha! Dan zou ik en beetje koffie bij je Whiskey pleuren
Huh? Gemist...quote:Op zondag 2 november 2014 15:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga je nog naar die lijkenfarm toe waar ik je gisteren een linkje voor gaf?
En wanneer kunnen we je verwelkomen op Schiphol?quote:Op zondag 2 november 2014 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:
Mekkerenquote:Op zondag 2 november 2014 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van TH kan je alles beweren, hij/zij bevestigd alles...
O, dat ding dat op TV was voor onderzoek op lijken?quote:Op zondag 2 november 2014 15:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Bij FANN kwam spontaan het avondeten weer naar buiten.
Zal even kijken of ik het terug kan vinden. Unieke attractie ergens in Texas.
Ja, die ga ik morgen bezoeken...quote:Op zondag 2 november 2014 15:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Bij FANN kwam spontaan het avondeten weer naar buiten.
Zal even kijken of ik het terug kan vinden. Unieke attractie ergens in Texas.
Edit: klik
Interessant, vergeet de foto's niet te delen hier.quote:
Check je zelf zou ik zeggen op http://www.icq.com/people/quote:Op zondag 2 november 2014 15:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wie of kan jij dat van mij zien.
Waarom ben ik nu ineens een blatende geit.quote:Op zondag 2 november 2014 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, een blatende geit ben je!
Omdat je constant loopt te zeiken tegen alcohol.quote:Op zondag 2 november 2014 15:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu ineens een blatende geit.
Sorry hoor het was goed bedoelt.quote:Op zondag 2 november 2014 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat je constant loopt te zeiken tegen alcohol.
Heb ik jou aan een infuus met whisky gelegd?
Heb ik jou gezegd dat je alcohol moet nuttigen?
Zo niet, kop houden daarover dan...
KUN JE ZO'N FLES NIET IN EEN SPOILER ZETTEN DAN?quote:Op zondag 2 november 2014 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zondag 2 november 2014 15:54 schreef Treehut362 het volgende:
KUN JE ZO'N FLES NIET IN EEN SPOILER ZETTEN DAN?
mOET IK WHISKEY GAAN KOPEN?quote:
Had je dit topic al gezien?quote:Op zondag 2 november 2014 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee hoor. Als jij plaatjes van een bos post hoeven wij toch ook geen boswandeling te maken.quote:
Dat heb ik zelf gemaakt.quote:Op zondag 2 november 2014 15:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Had je dit topic al gezien?![]()
Als iemand een foto van een lap vlees hier neer zet hoef ik me toch niet verplicht te voelenquote:
Dat denk jij!quote:Op zondag 2 november 2014 15:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja maar alcohol ligt toch wel iets gevoeliger dacht ik.
Nee die topic.quote:
...er in Nederland 2.000.000 alcoholisten rondlopen en ik niet van plan ben er ook een te worden.quote:Op zondag 2 november 2014 15:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat denk jij!
Ik zit hier altijd huilend achter mijn laptop als dat gebeurt!
Ik geloof niet dat MM een alcoholist is hoor, iemand die af en toe alcohol drinkt ook nietquote:Op zondag 2 november 2014 15:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
...er in Nederland 2.000.000 alcoholisten rondlopen en ik niet van plan ben er ook een te worden.
Door het zien van een plaatje van een fles alcohol wordt je heus geen alcoholist.quote:Op zondag 2 november 2014 15:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
...er in Nederland 2.000.000 alcoholisten rondlopen en ik niet van plan ben er ook een te worden.
Als je iemand kan helpen moet je het doen ook vind ik. en niet een beetje stomme grapjes er over gaan zitten maken.![]()
ik dus welquote:Op zondag 2 november 2014 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door het zien van een plaatje van een fles alcohol wordt je heus geen alcoholist.
Dat zou hypothetisch toch kunnen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je het geweest dan? en nu bang dat je ''van de wagen'' valt?
Nee en ik wens het niet te worden ook.quote:
Nah... lijkt me niet overal zie je wel plaatjes of als je boodschappen gaat doen zie jequote:Op zondag 2 november 2014 16:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat zou hypothetisch toch kunnen.
Van wie moet je een fantastisch doelpunt in een spoiler zetten dan?quote:Op zondag 2 november 2014 16:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee en ik wens het niet te worden ook.
Maar als ik een fantastich doelpunt in een spoiler moet zetten dan mag ik dat toch vragen aan een lege whiskey-fles.
?
Ik mag het toch wel vragen of het in een spoiler kan/quote:Op zondag 2 november 2014 16:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... lijkt me niet overal zie je wel plaatjes of als je boodschappen gaat doen zie je
flessen wijn en bier staan toch?
Waarom zou je en fantastisch doelpunt in een spoiler zetten? Dat was toen ook een hele rare vraag.quote:Op zondag 2 november 2014 16:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee en ik wens het niet te worden ook.
Maar als ik een fantastich doelpunt in een spoiler moet zetten dan mag ik dat toch vragen aan een lege whiskey-fles.
?
Ja, dus?quote:Op zondag 2 november 2014 15:47 schreef Treehut362 het volgende:
Het is gewoon zo dat alcoholisme een zwaar onderschat probleem is.
NEE!quote:Op zondag 2 november 2014 15:54 schreef Treehut362 het volgende:
KUN JE ZO'N FLES NIET IN EEN SPOILER ZETTEN DAN?
http://www.aa-nederland.nl/quote:Op zondag 2 november 2014 16:06 schreef Kingstown het volgende:
Dit topic heeft heel hard een verantwoord plaatje nodig....zonder spoiler.
[ afbeelding ]
Dat is net zo'n rare vraag als toen aan jou gevraagd werd of dat doelpunt in een spoiler kon.quote:Op zondag 2 november 2014 16:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik mag het toch wel vragen of het in een spoiler kan/
quote:Op zondag 2 november 2014 16:06 schreef Kingstown het volgende:
Dit topic heeft heel hard een verantwoord plaatje nodig....zonder spoiler.
[ afbeelding ]
Daarom niet!quote:Op zondag 2 november 2014 16:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
waarom niet
http://www.aa-nederland.nl/
Het is inderdaad raar.quote:Op zondag 2 november 2014 16:07 schreef FANN het volgende:
Wat moet ik dan wel niet Hut met al die zonnige vakantiefoto's?
Moet ik vragen of die in een spoiler kunnen omdat ik niet in de zon mag?![]()
Da's een beetje raar hoor, sorry dat ik het zeg
Tsja...quote:Op zondag 2 november 2014 15:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Had je dit topic al gezien?![]()
Ik bespeurde een bepaalde mate van alcoholisme bij u, en heb geprobeerd te helpen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
NEE!
NET ZO MIN ALS DAT JE BROOD, MELK OF GAMES HOEFT TE KOPEN...
Ja, daar moest ik zojuist ook aan denkenquote:Op zondag 2 november 2014 16:09 schreef Kingstown het volgende:
Doet me trouwens weer denken aan de fantastische discussie over een handtas-poes die niet onder een spoiler stond.
Voor MM is het al te laat.quote:Op zondag 2 november 2014 16:09 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik bespeurde een bepaalde mate van alcoholisme bij u, en heb geprobeerd te helpen.
R.I.P.quote:
Je bent een beetje zwaar op de hand vandaag.quote:
Nogmaals, heb ik je dronken gevoerd of zo?quote:Op zondag 2 november 2014 15:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Als je iemand kan helpen moet je het doen ook vind ik. en niet een beetje stomme grapjes er over gaan zitten maken.![]()
Dat waren er wel meer dan 1quote:Op zondag 2 november 2014 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nogmaals, heb ik je dronken gevoerd of zo?
Neem je eigen verantwoordelijkheid en loop niet te piepen over een plaatje van een fles whisky...
Dank, maar niet nodig.quote:Op zondag 2 november 2014 16:09 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik bespeurde een bepaalde mate van alcoholisme bij u, en heb geprobeerd te helpen.
Ik heb al jaren niet gegamed, maar bedankt voor de tip.quote:Op zondag 2 november 2014 16:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://www.projectknow.com/research/online-gamers-anonymous/
Aan het aantal reakties te zien is er voldoende belangstelling voor het onderwerp.quote:Op zondag 2 november 2014 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar niet nodig.
Ik drink minder alcohol dan menig andere aanwezige hier...
Klaar, ander onderwerp.
Vanaf nu post ik elke dag de whisk van de dag hier...
Nou krijg ik zin om terug te lezen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:09 schreef Deisyy het volgende:
Ja, daar moest ik zojuist ook aan denken
Je hebt geen idee...quote:Op zondag 2 november 2014 16:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
waarom niet
http://www.aa-nederland.nl/
Ja, vwb jouw debiele reacties daarover wel. Niet over alcohol zelf...quote:Op zondag 2 november 2014 16:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Aan het aantal reakties te zien is er voldoende belangstelling voor het onderwerp.
Dat heb ik afgelopen week nog gedaan, ik was op zoek naar iets en toen kwam ik dat topic tegen, in datzelfde gesproken werd gesproken over de gevoelens van groenten.quote:Op zondag 2 november 2014 16:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou krijg ik zin om terug te lezen.
laat nou....quote:Op zondag 2 november 2014 16:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou krijg ik zin om terug te lezen.
Ik zit aan mijn Smoothiequote:Op zondag 2 november 2014 16:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik afgelopen week nog gedaan, ik was op zoek naar iets en toen kwam ik dat topic tegen, in datzelfde gesproken werd gesproken over de gevoelens van groenten.
quote:Op zondag 2 november 2014 16:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga het op een zuipen zetten nu en dan met de auto naar het National Parhier. k
Mocht ik niet terugkeren, Theetrut mag mijn whiskyverzameling hebben...
Later zal je hier aan terug denken en dan zal je misschien spijt hebben van de manier waarop u zich nu opstelde.quote:Op zondag 2 november 2014 16:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, vwb jouw debiele reacties daarover wel. Niet over alcohol zelf...
Dat is snel verdiend.quote:Op zondag 2 november 2014 16:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga het op een zuipen zetten nu en dan met de auto naar het National Park hier.
Je zal het ongetwijfeld goed bedoelen maar ik zou me niet druk maken om MM als ik jouquote:Op zondag 2 november 2014 16:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Later zal je hier aan terug denken en dan zal je misschien spijt hebben van de manier waarop u zich nu opstelde.
quote:Op zondag 2 november 2014 16:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Je zal het ongetwijfeld goed bedoelen maar ik zou me niet druk maken om MM als ik jou
was
Net of dat grappig isquote:Op zondag 2 november 2014 16:22 schreef Deisyy het volgende:
40+ / 40+ Smoelenboek 2
Te mooi om te missen.
Meer oefenen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Net of dat grappig is
dat ik daar zo lig
Die link naar die lijkenfarm was bedoeld om eens rond te kijken als toerist MM....niet om je er definitief te gaan vestigen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga het op een zuipen zetten nu en dan met de auto naar het National Park hier.
Hij doet zich groter voor dan die is.quote:Op zondag 2 november 2014 16:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die link naar die lijkenfarm was bedoeld om eens rond te kijken als toerist MM....niet om je er definitief te gaan vestigen.
quote:Op zondag 2 november 2014 16:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zou niet juichen voordat de beer geschoten is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Treehut362 op 02-11-2014 16:36:41 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ben jij toevallig vandaag met je blote bips op een zak met wokkels gaan zitten?quote:Op zondag 2 november 2014 16:28 schreef Treehut362 het volgende:
Hij doet zich groter voor dan die is.
Te laat gaan slapen gisteren.quote:Op zondag 2 november 2014 16:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben jij toevallig vandaag met je blote bips op een zak met wokkels gaan zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frank Masmeijer wordt door de Belgische Justitie verdacht van drugshandel in de Antwerpse havenstad. Zijn vrouw dacht dat de voormalig presentator in diamanten handelde.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Was het geluid van Grolsch beugel.quote:Op zondag 2 november 2014 17:57 schreef sacha het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat er iets ontkurkt werd
Ja wordt wel weer tijd daarvoor.quote:Op zondag 2 november 2014 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Stofzuiger er door, schone lakens doekje etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Niets menselijks is ons vreemd.quote:Op zondag 2 november 2014 18:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje gespleten ben je wel.
Niets menselijks is mijn vreemd.quote:
Nagelquote:Op zondag 2 november 2014 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe noemen ze dat in het DSM-V jargon?
Serieus?quote:Op zondag 2 november 2014 18:25 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nagel
http://en.wikipedia.org/wiki/Excoriation_disorder
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dermatillomanie
Oh, ik dacht Jan.quote:Op zondag 2 november 2014 18:25 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nagel
http://en.wikipedia.org/wiki/Excoriation_disorder
Dat heeft de psychiater zelf tegen me gezegd.quote:
Diagnosis[edit]quote:Op zondag 2 november 2014 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
zit jij ook zo onder de wondjes?quote:Op zondag 2 november 2014 18:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat heeft de psychiater zelf tegen me gezegd.
Die moet je nooit geloven.quote:Op zondag 2 november 2014 18:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat heeft de psychiater zelf tegen me gezegd.
een beetje mijn nek en omdat ik een kaal heeft heb.er bovenopquote:
Diagnose [bewerken]quote:Op zondag 2 november 2014 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is wel slim om eerst je nagels af te bijten.quote:Op zondag 2 november 2014 18:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
een beetje mijn nek en omdat ik een kaal heeft heb.er bovenop
dat komt ik heb eerst nagels gebeten
Nou als je tegenwoordig al naar de psyg moet als je in je neus peutert of nagels bij danquote:Op zondag 2 november 2014 18:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Diagnose [bewerken]
Er is controverse over de oprichting van een aparte categorie in de DSM-V voor ontvelling (huid picking) stoornis geweest. Twee van de belangrijkste redenen voor haar bezwaar tegen het opnemen van Dermatillomanie in de DSM-V, zijn: (1) dat Dermatillomanie kan slechts een symptoom van een andere onderliggende aandoening, zoals zijn OCD of BDD, en (2) dat Dermatillomanie is slechts een slechte gewoonte en dat doordat deze aandoening tot een eigen aparte categorie te verkrijgen zou de DSM te dwingen om een breed scala van slechte gewoonten als afzonderlijke syndromen, bv, nagelbijten en omvatten Neuspeuteren.
Ja maar toen wou ik gitaar gaan spelen en toen kon dat niet meer.quote:Op zondag 2 november 2014 18:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is wel slim om eerst je nagels af te bijten.
Het was andersomquote:Op zondag 2 november 2014 18:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou als je tegenwoordig al naar de psyg moet als je in je neus peutert of nagels bij dan
gaat het nog druk worden daar
Nee, eerst ging ik naar de psychiater en toen bleek ik dus die afwijking te hebben.quote:Op zondag 2 november 2014 18:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bijt je neus af en je peutert aan je nagels?
Wat voor thee vandaag Fann?quote:Op zondag 2 november 2014 18:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bijt je neus af en je peutert aan je nagels?
oké... je ging dus naar de psyg omdat je in je neus peutert en nagels bijt?quote:Op zondag 2 november 2014 18:36 schreef Treehut362 het volgende:
[
[..]
Nee, eerst ging ik naar de psychiater en toen bleek ik dus die afwijking te hebben.
Nee omdat de buren hadden geklaagd dat ik lawaai maakte.quote:Op zondag 2 november 2014 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
oké... je ging dus naar de psyg omdat je in je neus peutert en nagels bijt?
Tja...
quote:Op zondag 2 november 2014 18:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee omdat de buren hadden geklaagd dat ik lawaai maakte.
Als je de link leest is het toch net ietsje meer dan dat:quote:Op zondag 2 november 2014 18:38 schreef FANN het volgende:
oké... je ging dus naar de psyg omdat je in je neus peutert en nagels bijt?
Zijn dat dezelfde buren waarvan jij de peuken elke dag opraapt?quote:Op zondag 2 november 2014 18:40 schreef Treehut362 het volgende:
Ja, ik vroeg ook of hij onder de wondjes zat enzo...quote:Op zondag 2 november 2014 18:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je de link leest is het toch net ietsje meer dan dat:
Heb me trouwens ingehouden. Ik word soft.
Mijn buren klagen nooit.quote:Op zondag 2 november 2014 18:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
anonieme buren hadden de instanties gebeldquote:Op zondag 2 november 2014 18:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde buren waarvan jij de peuken elke dag opraapt?
De mijne klagen ook niet meer.quote:
en ik heb een internet-aansluitingquote:Op zondag 2 november 2014 18:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee logisch je ligt al om 9 uur 's avonds in je nest
eh... ja dat snap ik anders kon je niet Fokken, maar wat heeft dat met je buren te maken?quote:Op zondag 2 november 2014 18:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
en ik heb een internet-aansluiting
Ik verveelde me wrsch. maar dat is voorbij nu.quote:Op zondag 2 november 2014 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... ja dat snap ik anders kon je niet Fokken, maar wat heeft dat met je buren te maken?
of met het lawaai?
Ik kan je niet meer volgen
naar aanleiding van bovenstaande quote...quote:Op zondag 2 november 2014 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oké, sinds je internet hebt maak je minder lawaai bedoel je?quote:Op zondag 2 november 2014 18:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik verveelde me wrsch. maar dat is voorbij nu.
Ik ben lui. lees het en denk dan tsja.quote:Op zondag 2 november 2014 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik doe mijn uiterste best om eerlijk te zijn...
1) maakt lawaaiquote:
Je hebt het begrepen.quote:Op zondag 2 november 2014 19:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, sinds je internet hebt maak je minder lawaai bedoel je?
Daarvoor deed je andere dingen die wél lawaai maakte, zoals gitaarspelen?
Als het dat niet is, geef ik het op
we hebben ongeveer dezelfde diagnose gesteldquote:Op zondag 2 november 2014 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
1) maakt lawaai
2) buren boos
3) naar psych
4) diagnose: obsessief krabbelen
5) internet-aansluiting plus dagbesteding
6) maakt geen lawaai meer
7) ontdekt FOK!
8) FANN raakt in verwarring
quote:Op zondag 2 november 2014 19:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, sinds je internet hebt maak je minder lawaai bedoel je?
Daarvoor deed je andere dingen die wél lawaai maakte, zoals gitaarspelen?
Als het dat niet is, geef ik het op
9)!quote:Op zondag 2 november 2014 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
1) maakt lawaai
2) buren boos
3) naar psych
4) diagnose: obsessief krabbelen
5) internet-aansluiting plus dagbesteding
6) maakt geen lawaai meer
7) ontdekt FOK!
8) FANN raakt in verwarring
Forum Opties | |