Zomertijd gaat hier vannacht in, herinnerde ik me net.quote:
hou op met dat alcoholquote:
Is het de bedoeling dat ik aan de drank raak?quote:
Heeft met whatsapp vriend te maken. Verders zeg ik niks over😪quote:Op zondag 2 november 2014 09:26 schreef AdoraBelle het volgende:
Hooi!
Vertel, waarom ben je verdrietig? Helpt het als ik je een dikke (virtuele) knuffel geef?
Nou zegquote:Op zondag 2 november 2014 09:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heeft met whatsapp vriend te maken. Verders zeg ik niks over😪
verdrietig zijn op deze mooie dag is niet goedquote:Op zondag 2 november 2014 09:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heeft met whatsapp vriend te maken. Verders zeg ik niks over😪
Nee zit mijn veel dingen dwars . Ik kan ook lachen hoor😀😀quote:Op zondag 2 november 2014 09:31 schreef just me het volgende:
verdrietig zijn op deze mooie dag is niet goed
gossiequote:Op zondag 2 november 2014 09:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heeft met whatsapp vriend te maken.
quote:Op zondag 2 november 2014 10:35 schreef Kingstown het volgende:
Ik zie dat TreeHut al actie aan het voeren is.
GC / De zwarte piet banner
dat is niet aardigquote:
Daarom, daarom is geen reden, als je van de trap afvalt dan ben je snel benedenquote:
Wees eens eerlijk, jij wilt het toch ook weten?quote:Op zondag 2 november 2014 10:52 schreef just me het volgende:
[..]
Daarom, daarom is geen reden, als je van de trap afvalt dan ben je snel beneden
Ik ben meer benieuwd waarom mensen op onze leeftijd Whatsapp gebruiken tbh.quote:Op zondag 2 november 2014 10:54 schreef Deisyy het volgende:
Wees eens eerlijk, jij wilt het toch ook weten?
gratisquote:Op zondag 2 november 2014 10:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd waarom mensen op onze leeftijd Whatsapp gebruiken tbh.
Ja lol....ik kan je ook gratis gaan stalken, maar daar zit je ook niet op te wachten neem ik aan.quote:
als ik jouw nummer niet heb en jij de mijne niet is er niets aan de hand.quote:Op zondag 2 november 2014 10:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja lol....ik kan je ook gratis gaan stalken, maar daar zit je ook niet op te wachten neem ik aan.
Waarom niet?quote:Op zondag 2 november 2014 10:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is mij allemaal te modern. Piet is het met me eens.quote:Op zondag 2 november 2014 11:01 schreef just me het volgende:
als ik jouw nummer niet heb en jij de mijne niet is er niets aan de hand.
Met sms-jes kun je ook stalken
Maar je kan zoveel meer met whatsapp dan alleen maar stalken.quote:Op zondag 2 november 2014 11:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is mij allemaal te modern. Piet is het met me eens.
Ik ga nog gewoon met een verrekijker in de bosjes liggen als ik iemand wil stalken. Old school.
Ik heb die meidennmobiel....remember.quote:Op zondag 2 november 2014 11:04 schreef Deisyy het volgende:
Waarom niet?
Het is een snelle en graties manier van even snel communiceren. Jij doet er niet aan? Doe je ook niet aan sms-en?
O ja, die roze clamshell. Aan sommigen is het ook niet besteed, ik daarentegen zou me geen raad weten zonder.quote:Op zondag 2 november 2014 11:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb die meidennmobiel....remember.
Daar kun je dus niet mee Whatsappen. Sms-en doe ik ook zelden....1-2 keer per maand, dan houdt het wel op. Meestal staat mijn mobiel sowieso uit.
Don't worry, dat zei ze gisteren in het topic zelf ook al, maar dat roept bij mij geen positieve gedachtes op.quote:Op zondag 2 november 2014 11:08 schreef Deisyy het volgende:
Yvonne vindt het topickaaptopic briljant, ik hoop dat je je schoenen aan houdt
quote:Op zondag 2 november 2014 11:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is mij allemaal te modern. Piet is het met me eens.
Ik ga nog gewoon met een verrekijker in de bosjes liggen als ik iemand wil stalken. Old school.
Ik heb dat nog nooit gedaan moet ik zeggen en ik zou niet eens weten hoe het werktquote:Op zondag 2 november 2014 10:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan zelf een lang verhaal typen zonder smilies,quote:Op zondag 2 november 2014 12:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je er alleen geen lang verhaal van gaan breien, want dat kan ik niet , breien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |