ik zou het wel willen uit praten maar ik kan hem niet meer bellen.quote:Op zondag 2 november 2014 14:56 schreef FANN het volgende:
en je kan niet ''gewoon'' bellen om het uit te praten?
Waarom niet?quote:Op zondag 2 november 2014 15:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik zou het wel willen uit praten maar ik kan hem niet meer bellen.
Dan zou ze hem ook kunnen deblokkeren, dat is zo'n probleem niet. Ik ben bang dat ze zijn contactgegevens heeft verwijderd uit haar telefoon.quote:Op zondag 2 november 2014 15:01 schreef FANN het volgende:
Omdat je hem geblokkeerd hebt natuurlijkdomme vraag van mij...
Wie of kan jij dat van mij zien.quote:Op zondag 2 november 2014 14:59 schreef chufi het volgende:
Ja ik zat net te checken ... Ik heb mn id-nummer zo niet meer bij de hand, maar idd al meer dan 10 jaar terug volgens mij voor het laatst
ah... ja dan weet ik het ook niet, als je geen ''normaal'' telefoonnummer hebt of emailadresquote:Op zondag 2 november 2014 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou ze hem ook kunnen deblokkeren, dat is zo'n probleem niet. Ik ben bang dat ze zijn contactgegevens heeft verwijderd uit haar telefoon.
ik heb zijn telefoon nummer nog dus staat hij automatisch ook bij mijn whatsapp contacten van alle mensen wiens ik de nummer hebt en ze hebben whatsapp krijg ik dat te zien.quote:Op zondag 2 november 2014 15:02 schreef Deisyy het volgende:
Dan zou ze hem ook kunnen deblokkeren, dat is zo'n probleem niet. Ik ben bang dat ze zijn contactgegevens heeft verwijderd uit haar telefoon.
Maar waarom kan je hem niet meer bellen dan?quote:Op zondag 2 november 2014 15:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik heb zijn telefoon nummer nog dus staat hij automatisch ook bij mijn whatsapp contacten van alle mensen wiens ik de nummer hebt en ze hebben whatsapp krijg ik dat te zien.
Ik mag van hem niet mailen bellen en appen dus.quote:Op zondag 2 november 2014 15:03 schreef FANN het volgende:
ah... ja dan weet ik het ook niet, als je geen ''normaal'' telefoonnummer hebt of emailadres
of desnoods huisadres voor een briefje dan houdt het snel op.
Dat was een fikse ruzie dan...quote:Op zondag 2 november 2014 15:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik mag van hem niet mailen bellen en appen dus.
Dan neemt ie niet op als ik bel zoals gisterenavond.quote:Op zondag 2 november 2014 15:06 schreef Deisyy het volgende:
Maar waarom kan je hem niet meer bellen dan?
Heb je het zo bont gemaakt?quote:Op zondag 2 november 2014 15:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan neemt ie niet op als ik bel zoals gisterenavond.
Echt he....als ik in een R&P-topic in de OP ergens iets over Whatsapp lees, dan klik ik meteen weg.quote:Op zondag 2 november 2014 14:52 schreef FANN het volgende:
dat bedoel ik dus, zelf hier heb je dat al vaak dat er iets verkeerds begrepen wordt en dat
heb ik een beetje tegen whatsap en sms gedoe, krijg je gedoe over hoe iemand iets wél
of niet bedoelde, topics zat komen er voorbij in R&P over dat soort gedoe.
Vroegah stuurde je briefkaart, daarna een SMS en nu en Whatsapp. Evolutie, heet dat...quote:Op zondag 2 november 2014 10:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd waarom mensen op onze leeftijd Whatsapp gebruiken tbh.
Ja ik eigenlijk ook hoorquote:Op zondag 2 november 2014 15:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echt he....als ik in een R&P-topic in de OP ergens iets over Whatsapp lees, dan klik ik meteen weg.
Ik relateer dat meteen als puber-struggles.
Zit je nou te beweren dat TH ook al een vrouw is?quote:
Waarom zou Whatsapp alleen iets voor pubers zijn?quote:Op zondag 2 november 2014 15:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echt he....als ik in een R&P-topic in de OP ergens iets over Whatsapp lees, dan klik ik meteen weg.
Ik relateer dat meteen als puber-struggles.
Jammer, ik ben namelijk stiknieuwsgierig hoe het zo ver heeft kunnen komen.quote:Op zondag 2 november 2014 15:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Pardon dat ga ik hier niet zeggen hè
En je komt nauwelijks buiten.quote:Op zondag 2 november 2014 14:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand hoorof ze whatsappen gewoon niet naar mij dat kan ook
quote:Op zondag 2 november 2014 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je komt nauwelijks buiten.
Communiceer jij door te tikken op de CV leidingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |