KUN JE ZO'N FLES NIET IN EEN SPOILER ZETTEN DAN?quote:Op zondag 2 november 2014 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat je constant loopt te zeiken tegen alcohol.
Heb ik jou aan een infuus met whisky gelegd?
Heb ik jou gezegd dat je alcohol moet nuttigen?
Zo niet, kop houden daarover dan...
Waarom?quote:Op zondag 2 november 2014 15:54 schreef Treehut362 het volgende:
KUN JE ZO'N FLES NIET IN EEN SPOILER ZETTEN DAN?
mOET IK WHISKEY GAAN KOPEN?quote:
Had je dit topic al gezien?quote:Op zondag 2 november 2014 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat je constant loopt te zeiken tegen alcohol.
Heb ik jou aan een infuus met whisky gelegd?
Heb ik jou gezegd dat je alcohol moet nuttigen?
Zo niet, kop houden daarover dan...
Nee hoor. Als jij plaatjes van een bos post hoeven wij toch ook geen boswandeling te maken.quote:
Dat heb ik zelf gemaakt.quote:Op zondag 2 november 2014 15:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Had je dit topic al gezien?![]()
GC / De zwarte piet banner
Als iemand een foto van een lap vlees hier neer zet hoef ik me toch niet verplicht te voelenquote:
Dat denk jij!quote:Op zondag 2 november 2014 15:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja maar alcohol ligt toch wel iets gevoeliger dacht ik.
Nee die topic.quote:
...er in Nederland 2.000.000 alcoholisten rondlopen en ik niet van plan ben er ook een te worden.quote:Op zondag 2 november 2014 15:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat denk jij!
Ik zit hier altijd huilend achter mijn laptop als dat gebeurt!
Ik geloof niet dat MM een alcoholist is hoor, iemand die af en toe alcohol drinkt ook nietquote:Op zondag 2 november 2014 15:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
...er in Nederland 2.000.000 alcoholisten rondlopen en ik niet van plan ben er ook een te worden.
Door het zien van een plaatje van een fles alcohol wordt je heus geen alcoholist.quote:Op zondag 2 november 2014 15:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
...er in Nederland 2.000.000 alcoholisten rondlopen en ik niet van plan ben er ook een te worden.
Als je iemand kan helpen moet je het doen ook vind ik. en niet een beetje stomme grapjes er over gaan zitten maken.![]()
ik dus welquote:Op zondag 2 november 2014 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door het zien van een plaatje van een fles alcohol wordt je heus geen alcoholist.
Dat zou hypothetisch toch kunnen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je het geweest dan? en nu bang dat je ''van de wagen'' valt?
Nee en ik wens het niet te worden ook.quote:
Nah... lijkt me niet overal zie je wel plaatjes of als je boodschappen gaat doen zie jequote:Op zondag 2 november 2014 16:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat zou hypothetisch toch kunnen.
Van wie moet je een fantastisch doelpunt in een spoiler zetten dan?quote:Op zondag 2 november 2014 16:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee en ik wens het niet te worden ook.
Maar als ik een fantastich doelpunt in een spoiler moet zetten dan mag ik dat toch vragen aan een lege whiskey-fles.
?
Ik mag het toch wel vragen of het in een spoiler kan/quote:Op zondag 2 november 2014 16:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... lijkt me niet overal zie je wel plaatjes of als je boodschappen gaat doen zie je
flessen wijn en bier staan toch?
Waarom zou je en fantastisch doelpunt in een spoiler zetten? Dat was toen ook een hele rare vraag.quote:Op zondag 2 november 2014 16:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee en ik wens het niet te worden ook.
Maar als ik een fantastich doelpunt in een spoiler moet zetten dan mag ik dat toch vragen aan een lege whiskey-fles.
?
Ja, dus?quote:Op zondag 2 november 2014 15:47 schreef Treehut362 het volgende:
Het is gewoon zo dat alcoholisme een zwaar onderschat probleem is.
NEE!quote:Op zondag 2 november 2014 15:54 schreef Treehut362 het volgende:
KUN JE ZO'N FLES NIET IN EEN SPOILER ZETTEN DAN?
http://www.aa-nederland.nl/quote:Op zondag 2 november 2014 16:06 schreef Kingstown het volgende:
Dit topic heeft heel hard een verantwoord plaatje nodig....zonder spoiler.
[ afbeelding ]
Dat is net zo'n rare vraag als toen aan jou gevraagd werd of dat doelpunt in een spoiler kon.quote:Op zondag 2 november 2014 16:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik mag het toch wel vragen of het in een spoiler kan/
quote:Op zondag 2 november 2014 16:06 schreef Kingstown het volgende:
Dit topic heeft heel hard een verantwoord plaatje nodig....zonder spoiler.
[ afbeelding ]
Daarom niet!quote:Op zondag 2 november 2014 16:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
waarom niet
http://www.aa-nederland.nl/
Het is inderdaad raar.quote:Op zondag 2 november 2014 16:07 schreef FANN het volgende:
Wat moet ik dan wel niet Hut met al die zonnige vakantiefoto's?
Moet ik vragen of die in een spoiler kunnen omdat ik niet in de zon mag?![]()
Da's een beetje raar hoor, sorry dat ik het zeg
Tsja...quote:Op zondag 2 november 2014 15:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Had je dit topic al gezien?![]()
GC / De zwarte piet banner
Ik bespeurde een bepaalde mate van alcoholisme bij u, en heb geprobeerd te helpen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
NEE!
NET ZO MIN ALS DAT JE BROOD, MELK OF GAMES HOEFT TE KOPEN...
Ja, daar moest ik zojuist ook aan denkenquote:Op zondag 2 november 2014 16:09 schreef Kingstown het volgende:
Doet me trouwens weer denken aan de fantastische discussie over een handtas-poes die niet onder een spoiler stond.
Voor MM is het al te laat.quote:Op zondag 2 november 2014 16:09 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik bespeurde een bepaalde mate van alcoholisme bij u, en heb geprobeerd te helpen.
R.I.P.quote:
Je bent een beetje zwaar op de hand vandaag.quote:
Nogmaals, heb ik je dronken gevoerd of zo?quote:Op zondag 2 november 2014 15:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Als je iemand kan helpen moet je het doen ook vind ik. en niet een beetje stomme grapjes er over gaan zitten maken.![]()
Dat waren er wel meer dan 1quote:Op zondag 2 november 2014 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nogmaals, heb ik je dronken gevoerd of zo?
Neem je eigen verantwoordelijkheid en loop niet te piepen over een plaatje van een fles whisky...
Dank, maar niet nodig.quote:Op zondag 2 november 2014 16:09 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik bespeurde een bepaalde mate van alcoholisme bij u, en heb geprobeerd te helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |