Ik doe nooit jus over mijn aardappels.quote:Op zondag 2 november 2014 12:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan zelf een lang verhaal typen zonder smilies,
Breien kan ik dan weer niet, vroeger wel geleerd op school, maar ik kwam niet verder dan
een rechte lap.
En dan kreeg je als ''huiswerk'' 10 regels (ofzoiets) breien en omdat ik dan zat te knoeien
en te jammeren, omdat ik bang was voor strafwerk, dat kreeg je als je het niet ''af'' had
dan deed mijn moeder het even snel of mijn zus en dan kwam ik op school, was ik een jaar of 6 hoor
en dan zei de jus, zeg maar tegen je moeder dat ze dat goed gedaan heeft.
Ah... typfoutje... ik bedoelde juf natuurlijk.quote:Op zondag 2 november 2014 12:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe nooit jus over mijn aardappels.
Had ik al verteld dat ik een lapjesdeken aan het haken ben? In de wintermaanden vind ik het leuk om te breien en nu wilde ik weleens gaan haken, maar dat had ik op de lagere school voor het laatst gedaan. Lang leve youtube, daar kan je alles weer leren, voor zover het even weg was.
Ik wilde haken en mijn dochter wil graag een lapjesdeken, het is een hele klus, maar hij wordt wel heel leuk.
Het enige nadeel van lange verhalen zonder smileys is dat sommige lezers de posting vaak serieuzer opvatten dan het bedoelt is. Wat op zich ook wel weer grappig kan zijn trouwens.quote:
Neen joh. Ik heb hem ook zojuist gebloktquote:Op zondag 2 november 2014 10:42 schreef just me het volgende:
dat is niet aardigben je aan het stalken geweest
Snap ik jou niet ik ken genoeg mensen van mijn leeftijd die whatsapp hebben en zelfs die iets ouder zijn als mijquote:Op zondag 2 november 2014 10:57 schreef Kingstown het volgende:
Ik ben meer benieuwd waarom mensen op onze leeftijd Whatsapp gebruiken tbh.
Ik heb de afslag naar modern life 2.0 gemist.quote:Op zondag 2 november 2014 13:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Snap ik jou niet ik ken genoeg mensen van mijn leeftijd die whatsapp hebben en zelfs die iets ouder zijn als mij
goed gedaan!quote:Op zondag 2 november 2014 13:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Neen joh. Ik heb hem ook zojuist geblokt
Ja, is een nadeel denk ik en ik weet niet of het zo grappig is, want kan zomaar verkeerdquote:Op zondag 2 november 2014 12:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het enige nadeel van lange verhalen zonder smileys is dat sommige lezers de posting vaak serieuzer opvatten dan het bedoelt is. Wat op zich ook wel weer grappig kan zijn trouwens.
Ik ken echt niemand hoorquote:Op zondag 2 november 2014 13:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Snap ik jou niet ik ken genoeg mensen van mijn leeftijd die whatsapp hebben en zelfs die iets ouder zijn als mij
ik zit op Twitchquote:Op zondag 2 november 2014 14:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand hoorof ze whatsappen gewoon niet naar mij dat kan ook
Dat mogelijk verkeerd overkomen zie ik dan vooral als een voordeel.quote:Op zondag 2 november 2014 14:11 schreef FANN het volgende:
Ja, is een nadeel denk ik en ik weet niet of het zo grappig is, want kan zomaar verkeerd
overkomen
Gamenquote:Op zondag 2 november 2014 14:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Beste man, ik heb geen idee wat dat is
neequote:Op zondag 2 november 2014 14:17 schreef FANN het volgende:
http://www.nu.nl/games/39(...)klede-streamers.html
zit je in je slip als je aan het twichen bent Hut?
quote:Op zondag 2 november 2014 14:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik had al gegoogeld, ik zag het...
Ja, leuk heb je weer hommelus, terwijl je iets helemaal niet zo bedoeldequote:Op zondag 2 november 2014 14:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat mogelijk verkeerd overkomen zie ik dan vooral als een voordeel.
Lekker langs elkaar heen praten, elkaar helemaal niet begrijpen levert vaak de meest hilarische situaties op.
Nou dan heb je het verkeerd ,,, Ik cam niet .... Ik stream welquote:Op zondag 2 november 2014 14:18 schreef FANN het volgende:
[..]
had ik ook niet gedacht hoor is meer iets voor Chuf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |