Lekker hoor!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond komen mijn ouders bij mij eten en mijn vader is gek op varkenshaas dus ik maak:
Varkenshaas in mosterdmarinade;
Paddenstoelensaus met veel extra paddenstoelen;
Aardappeltjes met knoflook, tijm, rozemarijn, peper en zout uit de oven;
Geroerbakte spinazie met pijnboompitten, rozijnen en knoflook.
Na het voorgerecht ben je aan een ander tafeltje gaan zitten?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:13 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag vanwege het fraaie buitenweer maar weer eens op de Thaise tour en opnieuw deze voorgerechtjes (specials) uitgevraagd,wat opgevolgd werd door deze seafoodschotel met een bijbehorende papayasalade.Aansluitend wederom acclimatiseren (omdat het vrijdag 31 oktober is= Halloween day
) met een bijbehorende 'monster Halloween'paffert en een fles wijn.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:08 schreef Mainport het volgende:
Na het voorgerecht ben je aan een ander tafeltje gaan zitten?
Dat je jezelf hier goed bij voelt..quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:23 schreef Iwanius het volgende:
[..]want daarvoor was het tafeltje waar ik meestal zit bezet door 2 60 plussers met een duidelijke 'tokkie' achtergrond, die dachten dat ze speciale gasten waren omdat ze af en toe alleen maar een kopje koffie komen drinken in de namiddag en verder nooit eten. Totdat ze te horen kregen dat ik als vaste gast dit als vaste tafel heb en ik er al sedert de opening kwam,elke dag!, en zij niet... dus...opstaan en binnen aan de bar gaan zitten als je alleen drinkt en anders onmiddelijk afrekenen!
![]()
Zo hoort het ook! Iets claimen alleen maar omdat je 1x per 2 weken een kopje koffie komt drinken en dan eerste rang willen zitten,gaat hier niet op. Ga je maar lekker ergens anders heen. Deze zaak drijft gelukkig niet op dit soort sloebers.
Lekkere zaak ook om klanten op die manier weg te jagen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:07 schreef plieneminie het volgende:
[..]
Dat je jezelf hier goed bij voelt..
Ik vind jou ook als een behoorlijke tokkie overkomen.. maar dan zo'n arrogante tokkie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:23 schreef Iwanius het volgende:
[..]want daarvoor was het tafeltje waar ik meestal zit bezet door 2 60 plussers met een duidelijke 'tokkie' achtergrond, die dachten dat ze speciale gasten waren omdat ze af en toe alleen maar een kopje koffie komen drinken in de namiddag en verder nooit eten. Totdat ze te horen kregen dat ik als vaste gast dit als vaste tafel heb en ik er al sedert de opening kwam,elke dag!, en zij niet... dus...opstaan en binnen aan de bar gaan zitten als je alleen drinkt en anders onmiddelijk afrekenen!
![]()
Zo hoort het ook! Iets claimen alleen maar omdat je 1x per 2 weken een kopje koffie komt drinken en dan eerste rang willen zitten,gaat hier niet op. Ga je maar lekker ergens anders heen. Deze zaak drijft gelukkig niet op dit soort sloebers.
De hond heeft de vis opgegetenquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:17 schreef emmyemmy het volgende:
vanavond ga ik zelf vissticks maken
met aardappelschijfjes en een salade
quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:55 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
De hond heeft de vis opgegeten
Vanavond pizza.
Had geen zin meer in pizza, het is magnetron nasi met magnetron sate met een magnetron bapao gewordenquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:24 schreef uniekhoorn het volgende:
emmy
Nou ja, pizza is ook lekker. Daar heb ik nou ook al tijden zin in
Vanavond: sperziebonen, gestoomde aardappelen met verse bieslook en peterselie, gegrilde tonijnsteak, zoetzure komkommersalade, wat rode bietjes
Je komt me echt mn strot uit. Elke fucking dag hetzelfde, ''het is tenslotte zaterdag'' mn holquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:06 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag vanwege het wederom fraaie weer op de Thaise toer en afgesloten met een toetje.
Vervolgens buiten heerlijk acclimatiseren met wederom wat bubbels en een paffert. Tis tenslotte zaterdag!
Maakt mij niet uit dat hij het iedere dag eet maar die redenen hoeven niet. Of het is weer woensdag, of donderdag, of de zon schijnt, of het is een koude dag...quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:15 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Je komt me echt mn strot uit. Elke fucking dag hetzelfde, ''het is tenslotte zaterdag'' mn hol
Het is tenslotte zaterdag!quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Vandaag weer friet met mayo op het het menu.![]()
Mijn mama is nu de frietreepjes aan het snijden, zin in!!!
quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:15 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Je komt me echt mn strot uit. Elke fucking dag hetzelfde, ''het is tenslotte zaterdag'' mn hol
Inmiddels heb ik ze zojuist allemaal verobberdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verse frietquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Vandaag weer friet met mayo op het het menu.![]()
Mijn mama is nu de frietreepjes aan het snijden, zin in!!!
Onze frituurpan wordt louter gebruikt voor verse friet, na het frituren van diepvriesproducten/snacks kun je meteen het vet wegmikken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Verse friet![]()
Wij hebben geen frituurpan, verse friet (en aardappelkroketjes) zijn de enige reden waarom ik soms een frituurpan mis!
Knap dat je dat elke dag allemaal naar binnen werkt binnen een uur, omdat die toko pas om 16.00 uur opengaat.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:06 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag vanwege het wederom fraaie weer op de Thaise toer en afgesloten met een toetje.
Vervolgens buiten heerlijk acclimatiseren met wederom wat bubbels en een paffert. Tis tenslotte zaterdag!
Die zal vast wel speciaal voor hem vroeger opengaan, hij is tenslotte vaste klantquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:01 schreef Mainport het volgende:
[..]
Knap dat je dat elke dag allemaal naar binnen werkt binnen een uur, omdat die toko pas om 16.00 uur opengaat.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:53 schreef Mord_Sith het volgende:
Kip uit de oven en vers stokbrood, het is tenslotte zaterdag!
quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:01 schreef Mainport het volgende:
Knap dat je dat elke dag allemaal naar binnen werkt binnen een uur, omdat die toko pas om 16.00 uur opengaat.
Ondanks je sarcasme: De kok was er al en ik mocht gewoon naar binnen ondanks dat de deur op slot zat en het bordje gesloten was te zien.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:08 schreef emmyemmy het volgende:
Die zal vast wel speciaal voor hem vroeger opengaan, hij is tenslotte vaste klant
Het is tenslotte zaterdag.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:36 schreef Iwanius het volgende:
De kok was er al en ik mocht gewoon naar binnen ondanks dat de deur op slot zat en het bordje gesloten was te zien.
Aardappelkroketjes vind ik ook lekker uit de ovenquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:39 schreef MaLo het volgende:
Wij hadden shoarma van de slager. Zoveel lekkerder (en goedkoper) dan die van de shoarmaboer![]()
Erbij uiteraard pitabroodjes, ijsbergsla, whiskeysaus en knoflooksaus.
[..]
Verse friet![]()
Wij hebben geen frituurpan, verse friet (en aardappelkroketjes) zijn de enige reden waarom ik soms een frituurpan mis!
Het is zeker zaterdag?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aardappelkroketjes vind ik ook lekker uit de oven.
Hier werd het een pizza 4 stagioni en een kinderijsje
Hmm, dan die maar een keer proberen! Ik dacht altijd dat oven-kroketjes nogal slap werden. Thanx voor de tip!quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:20 schreef uniekhoorn het volgende:
De aardappelkroketten van de Lidl uit de oven zijn geniaal!
Net een kom vla met aardbeien en slagroom
Nu een Jagermeister
Deze worden erg lekker knapperig.. mijn vriend had laatst in een restaurant ook aardappelkroketten uit de frituur en hij vond die "uit de oven" lekkerder.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hmm, dan die maar een keer proberen! Ik dacht altijd dat oven-kroketjes nogal slap werden. Thanx voor de tip!
Ik vind je gewoon maar een triest mannetje.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:36 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
[..]Je bent ook echt een leek he. De kok was er al om 11:30 uur en fyi,ik heb inderdaad veel vroeger gegeten dan het officiele openingstijdstip. Zal niet de eerste keer zijn dat dit gebeurd en dat ik dan al zie wat hij/zij als special voor die dag bereidt. Enige verschil is dat ik dus eerder eet en een grotere portie met wat extra's krijg. En dan hoef ik niet eens specifiek te zeggen wat ik wil eten maar alleen of ik een grote trek heb en dus zware-lichte kost wil en of het vlees of schaaldieren moeten worden. Of te wel "maak mij blij"principe en dat is daar nooit aan dovemansoren besteedt.
Geldt trouwens voor alle horeca-toko's waar ik ga eten en die mij kennen.
Verras mij,leef je uit en laat je kwaliteiten zien en als het mij bevalt zie je mij elke dag langskomen om de boel te crashen ( verdien je ook lekker) en zorg ik er ook voor dat andere smulpapen van je toko afweten.
[..]
Ondanks je sarcasme: De kok was er al en ik mocht gewoon naar binnen ondanks dat de deur op slot zat en het bordje gesloten was te zien.
Kaneelwoepiesquote:Op zondag 2 november 2014 11:19 schreef Mord_Sith het volgende:
Een kop thee en een kaneelwoepie, het is tenslotte zondag!
quote:Op zondag 2 november 2014 12:22 schreef static het volgende:
Minestrone soepje, het is hier tenslotte bijna maandag.
quote:
Op 1 mayo en op de ander bbq-saus, dat was het enige dat niet zelfgemaakt wasquote:Op zondag 2 november 2014 22:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat kwam er op de broodjes naast de burger?
Goed bezig geweest zeg met alles zelf maken
Goed bezig! leuk & lekker om het allemaal zelf te maken.quote:Op maandag 3 november 2014 08:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Op 1 mayo en op de ander bbq-saus, dat was het enige dat niet zelfgemaakt was
Zelf het vlees malen voor de burgers is wel zo veel lekkerder (vetter..) dan gehakt uit de supermarkt gebruiken
Nopequote:Op maandag 3 november 2014 10:15 schreef Sangha het volgende:
[..]
Goed bezig! leuk & lekker om het allemaal zelf te maken.Maar geen uitjes, blaadjes sla, tomaatje of augurkje bij de hamburger?
quote:Op maandag 3 november 2014 10:16 schreef Sangha het volgende:
Vandaag lekker broodjes bakken, geen sesam- maar maanzaadjes. Het is tenslotte maandag.
quote:Op maandag 3 november 2014 10:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Ik heb een traktatie gekregen: vanilla chocolate chip muffin![]()
Vanmiddag maiswafels met komkommersalade en kip.
Vanavond fusilli met o.a. groene pesto, spinazie, tomaatjes en parmezaanse kaas.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:11 schreef DeTolk het volgende:
Boerenkool met spekjes en HEMA Rookworst
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:35 schreef Diconnected het volgende:
Boerenkool met spekjes en Unox rookworst
Echt niet?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Nog nooit Hema worst gegeten![]()
Nu crackers met roombrie en paté. Vanavond nog een keer zuurkool met worst (over van gisteren).
Echt niet?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Nog nooit Hema worst gegeten![]()
Nu crackers met roombrie en paté. Vanavond nog een keer zuurkool met worst (over van gisteren).
Wat is jouw recept voor satesaus?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu een perfect rijpe sappige peer
En een grote sappige zure Elstar
Vanavond: broccoli, rijst met zelfgemaakte satesaus, zelfgemaakte kipsate en zoetzure komkommersalade
Heel onorthodox..quote:Op woensdag 5 november 2014 14:30 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Wat is jouw recept voor satesaus?
Ik durf nooit tomatenpuree er door te doen omdat het me niet lekker lijkt. Proef je er veel van?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heel onorthodox..
Kom met daarin een flinke schep pindakaas, schep bruine suiker, flinke klets ketjap, beetje soja, paar theelepels tomatenpuree, wat trassie, fijngehakte knoflook, fijngesneden ui, sambal, wat djahee en dan aanlengen met melk tot een papje.
Rijst koken en afgieten, daarna het papje erin gooien en doorroeren op een heel zacht pitje. Weer verwarmd dan warmtebron uit en nog 10 min. uitgaren
Of anders het papje verwarmen in een apart pannetje
Ah, het is alleen voor het zure dus.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Als je tomatenpuree niet "vertrouwd" dan wat curry of ketchup.. een beetje "zuur" vind ik wel nodig
Trassi.. tja als je het er niet in doet mis je het eigenlijk ook niet.. scheutje oestersaus doe ik ook wel.
Eigenlijk gooi ik er elke keer wat anders door
Als je het heerlijk vindt, waarom meer moeite doen?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik maak altijd hele simpele pindasaus. Pindakaas, sambal, ketjap, ui en knoflook.
Aanlengen met (kokos)melk.
En dat vind ik heerlijk.
Maar als ik zulke extra ingrediënten lees, vraag ik me af of ik wat mis.
Das nog altijd beter dan alleen Wellington.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:31 schreef BlackLining het volgende:
Ik had zin om Beef Wellington te maken maar het ontbreekt wat aan financiële middelen. Bij gebrek aan geld sta ik nu Pork Wellington te maken
Yum!quote:Op woensdag 5 november 2014 17:08 schreef Selestha het volgende:
Lekker Hollandse kost
Hamburgers met uienjus, aardappelpuree, worteltjes & erwtjes
Werkte eigenlijk best goedquote:Op woensdag 5 november 2014 22:30 schreef PluisigNijntje het volgende:
Pannenkoek heeft mij ook al nooit een goed idee geleken, ook omdat ik de associatie van pannenkoek met biefstuk heel vreemd vindParmaham klinkt geweldig, goed idee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ah lekker toch!quote:Op donderdag 6 november 2014 08:07 schreef Gesloten het volgende:
Vanavond boerenkool met een gehaktbal
en een cracker met zalm.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmiddag soep, maïswafels met roombrie en toe een kiwi.
Aaah! Spannend!quote:Op donderdag 6 november 2014 12:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Straks insecten proeven aah
ik ben rond half 8 bij jequote:Op donderdag 6 november 2014 17:32 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Boeuf bourguignon met aardappelpuree
Ha, het is weer voor hè?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:53 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vanavond gestoofde rode kool met appeltjes, heel lekker zuurvlees wat ik al eerder heb gemaakt en aardappel puree
Dit was het idee. Maar het werden kippenpoten met friet en appelmoes want geen zin meer om te koken na de lange filmquote:Op donderdag 6 november 2014 11:50 schreef Selestha het volgende:
Vanavond Chicken Supreme
Oftewel kip met witte-wijn saus, champignons en rijst. Daarbij nog wat doperwtjes en wortelen
Is dit voor of na?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:32 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Ik leg altijd peterselie op mijn schijt.quote:
Creatief. Ik altijd madeliefjes.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik leg altijd peterselie op mijn schijt.
Lekker maar had je geen honger? Of 2 bordjes?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:32 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een erg groot bordquote:Op donderdag 6 november 2014 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker maar had je geen honger? Of 2 bordjes?
Jij ookalquote:Op donderdag 6 november 2014 22:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag ook gedaan! Het is tenslotte donderdag!quote:Op donderdag 6 november 2014 22:02 schreef Muck het volgende:
[..]
En, was het lekker? De moeite waard?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Voor het eerst iets gekonfijt: kwartelpootjes in ganzenvet.
wat flauw, niet zo veel aan.quote:
Beschrijf eens? Smaak, textuur? Welke insecten heb je gehad en hoe werden ze geserveerd?quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat flauw, niet zo veel aan.
McLunch nu!Gelijk warm gegeten dus. Vnv denk soep en een pistoletje.
Meelwormen uit de magnetronquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:09 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Beschrijf eens? Smaak, textuur? Welke insecten heb je gehad en hoe werden ze geserveerd?
Jij vindt jezelf echt zo fantastisch, echt vreselijkquote:Op donderdag 6 november 2014 19:45 schreef Iwanius het volgende:
Eerst mijn welbekende lunchbowl met wat fris. vanmiddag. Dit keer mihoen i.c.m. choi sam als groente voor de verandering en opvolgend relaxen buiten op een 'fris'terras (wilde ook geen terrasverwarming aan toen dat gevraagd werd) met wat drank en een paffert. terwijl iedereen verder binnen bleef i.v.m. de vermeende kou.
Kou...mietjes...tis hooguit frisjes vandaag.
Oh, gatver! Maar goed dat de boel niet is ontploft tijdens het opwarmenquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Meelwormen uit de magnetron![]()
Als ik trek krijg vnv dan een bord snert.
Spuitkaas?? Whehehequote:Op vrijdag 7 november 2014 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Zelfgebakken koekje met rozijnen en bugles met spuitkaas.
Goede combinatie ookquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Zelfgebakken koekje met rozijnen en bugles met spuitkaas.
In de buitenlucht zitten is altijd beter dan in een benauwde setting (binnen) met mensen die een zure lichaamslucht afscheiden of kleding dragen die een uur in de wind stinkt. Daarbij als je het koud vindt dat trek je een dikke (winter) jas aan. Ga je niet om die idiote terrasverwarming vragen en zo energie verspillen. Lui van nu zijn niets gewend de tere zieltjes.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:36 schreef emmyemmy het volgende:
Jij vindt jezelf echt zo fantastisch, echt vreselijk![]()
Gek hè, comfortabel ergens willen eten..
Vanavond hier ook pastinaak maar dan in een stamppot met wortel, tijm, mosterd, knoflook en een gebakken uitje. Met lams-merguez erbijquote:Op zaterdag 8 november 2014 15:04 schreef golfer het volgende:
Vanavond een kleine amuse en daarna een pastinaak/kerriesoep met lekker chiabatta-brood erbij.
Gatverquote:Op zaterdag 8 november 2014 09:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Vannacht dronken een hele rookworst opgegeten
Koud ook?quote:Op zaterdag 8 november 2014 09:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Vannacht dronken een hele rookworst opgegeten
Nee uit de magnetronquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Koud ook?![]()
Net toastjes met brie en port salut gehad.
Vanavond spaghetti!
Was even wennen zo zonder noedels zeker?quote:Op zondag 9 november 2014 00:43 schreef Iwanius het volgende:
Maar weer eens van deze avondhap genoten.
quote:Op zondag 9 november 2014 11:28 schreef SiennaForrest het volgende:
Was even wennen zo zonder noedels zeker?
Haa, dat maakte ik afgelopen week ook zelf, ook met ve-tsin.quote:Op zondag 9 november 2014 17:14 schreef uniekhoorn het volgende:
okeeeeeeeee... tjaptjoy dus... omg wat lekker!
Groentes, kip, vissaus, kipbouillon, soja, loas, citroensap, bruine suiker, knoflook, pepers, maizena, oestersaus, Vetisin.
NOM!!!!!
Walnoot door de salade!! Wat een lekker idee! Thanksquote:Op zondag 9 november 2014 19:05 schreef ddx het volgende:
Witlof/Appel/Walnoot salade, gebakken aardappeltjes en karbonade.
[ afbeelding ]
Ik weet het, was niet toevalligquote:Op zondag 9 november 2014 19:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Haa, dat maakte ik afgelopen week ook zelf, ook met ve-tsin.Lekker!
quote:Op zondag 9 november 2014 19:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Net terug uit Engeland, dus zo'n simpele hamburger pizza in de oven gestopt!
Omdat je trek hebt of gewoon om te 'grazen'zoals dat heet...quote:Op zondag 9 november 2014 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Laat deze middag gedimsumt en toe 2 bolletjes roomijs gehad
Nu wat AH tapas (olijven, manchego en cabanossi) en toastjes met roombrie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |