Lekker hoor!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond komen mijn ouders bij mij eten en mijn vader is gek op varkenshaas dus ik maak:
Varkenshaas in mosterdmarinade;
Paddenstoelensaus met veel extra paddenstoelen;
Aardappeltjes met knoflook, tijm, rozemarijn, peper en zout uit de oven;
Geroerbakte spinazie met pijnboompitten, rozijnen en knoflook.
Na het voorgerecht ben je aan een ander tafeltje gaan zitten?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:13 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag vanwege het fraaie buitenweer maar weer eens op de Thaise tour en opnieuw deze voorgerechtjes (specials) uitgevraagd,wat opgevolgd werd door deze seafoodschotel met een bijbehorende papayasalade.Aansluitend wederom acclimatiseren (omdat het vrijdag 31 oktober is= Halloween day
) met een bijbehorende 'monster Halloween'paffert en een fles wijn.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:08 schreef Mainport het volgende:
Na het voorgerecht ben je aan een ander tafeltje gaan zitten?
Dat je jezelf hier goed bij voelt..quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:23 schreef Iwanius het volgende:
[..]want daarvoor was het tafeltje waar ik meestal zit bezet door 2 60 plussers met een duidelijke 'tokkie' achtergrond, die dachten dat ze speciale gasten waren omdat ze af en toe alleen maar een kopje koffie komen drinken in de namiddag en verder nooit eten. Totdat ze te horen kregen dat ik als vaste gast dit als vaste tafel heb en ik er al sedert de opening kwam,elke dag!, en zij niet... dus...opstaan en binnen aan de bar gaan zitten als je alleen drinkt en anders onmiddelijk afrekenen!
![]()
Zo hoort het ook! Iets claimen alleen maar omdat je 1x per 2 weken een kopje koffie komt drinken en dan eerste rang willen zitten,gaat hier niet op. Ga je maar lekker ergens anders heen. Deze zaak drijft gelukkig niet op dit soort sloebers.
Lekkere zaak ook om klanten op die manier weg te jagen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:07 schreef plieneminie het volgende:
[..]
Dat je jezelf hier goed bij voelt..
Ik vind jou ook als een behoorlijke tokkie overkomen.. maar dan zo'n arrogante tokkie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:23 schreef Iwanius het volgende:
[..]want daarvoor was het tafeltje waar ik meestal zit bezet door 2 60 plussers met een duidelijke 'tokkie' achtergrond, die dachten dat ze speciale gasten waren omdat ze af en toe alleen maar een kopje koffie komen drinken in de namiddag en verder nooit eten. Totdat ze te horen kregen dat ik als vaste gast dit als vaste tafel heb en ik er al sedert de opening kwam,elke dag!, en zij niet... dus...opstaan en binnen aan de bar gaan zitten als je alleen drinkt en anders onmiddelijk afrekenen!
![]()
Zo hoort het ook! Iets claimen alleen maar omdat je 1x per 2 weken een kopje koffie komt drinken en dan eerste rang willen zitten,gaat hier niet op. Ga je maar lekker ergens anders heen. Deze zaak drijft gelukkig niet op dit soort sloebers.
De hond heeft de vis opgegetenquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:17 schreef emmyemmy het volgende:
vanavond ga ik zelf vissticks maken
met aardappelschijfjes en een salade
quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:55 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
De hond heeft de vis opgegeten
Vanavond pizza.
Had geen zin meer in pizza, het is magnetron nasi met magnetron sate met een magnetron bapao gewordenquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:24 schreef uniekhoorn het volgende:
emmy
Nou ja, pizza is ook lekker. Daar heb ik nou ook al tijden zin in
Vanavond: sperziebonen, gestoomde aardappelen met verse bieslook en peterselie, gegrilde tonijnsteak, zoetzure komkommersalade, wat rode bietjes
Je komt me echt mn strot uit. Elke fucking dag hetzelfde, ''het is tenslotte zaterdag'' mn holquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:06 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag vanwege het wederom fraaie weer op de Thaise toer en afgesloten met een toetje.
Vervolgens buiten heerlijk acclimatiseren met wederom wat bubbels en een paffert. Tis tenslotte zaterdag!
Maakt mij niet uit dat hij het iedere dag eet maar die redenen hoeven niet. Of het is weer woensdag, of donderdag, of de zon schijnt, of het is een koude dag...quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:15 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Je komt me echt mn strot uit. Elke fucking dag hetzelfde, ''het is tenslotte zaterdag'' mn hol
Het is tenslotte zaterdag!quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Vandaag weer friet met mayo op het het menu.![]()
Mijn mama is nu de frietreepjes aan het snijden, zin in!!!
quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:15 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Je komt me echt mn strot uit. Elke fucking dag hetzelfde, ''het is tenslotte zaterdag'' mn hol
Inmiddels heb ik ze zojuist allemaal verobberdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verse frietquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Vandaag weer friet met mayo op het het menu.![]()
Mijn mama is nu de frietreepjes aan het snijden, zin in!!!
Onze frituurpan wordt louter gebruikt voor verse friet, na het frituren van diepvriesproducten/snacks kun je meteen het vet wegmikken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Verse friet![]()
Wij hebben geen frituurpan, verse friet (en aardappelkroketjes) zijn de enige reden waarom ik soms een frituurpan mis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |