quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:35 schreef Diconnected het volgende:
Boerenkool met spekjes en Unox rookworst
Echt niet?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Nog nooit Hema worst gegeten![]()
Nu crackers met roombrie en paté. Vanavond nog een keer zuurkool met worst (over van gisteren).
Echt niet?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Nog nooit Hema worst gegeten![]()
Nu crackers met roombrie en paté. Vanavond nog een keer zuurkool met worst (over van gisteren).
Wat is jouw recept voor satesaus?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu een perfect rijpe sappige peer
En een grote sappige zure Elstar
Vanavond: broccoli, rijst met zelfgemaakte satesaus, zelfgemaakte kipsate en zoetzure komkommersalade
Heel onorthodox..quote:Op woensdag 5 november 2014 14:30 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Wat is jouw recept voor satesaus?
Ik durf nooit tomatenpuree er door te doen omdat het me niet lekker lijkt. Proef je er veel van?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heel onorthodox..
Kom met daarin een flinke schep pindakaas, schep bruine suiker, flinke klets ketjap, beetje soja, paar theelepels tomatenpuree, wat trassie, fijngehakte knoflook, fijngesneden ui, sambal, wat djahee en dan aanlengen met melk tot een papje.
Rijst koken en afgieten, daarna het papje erin gooien en doorroeren op een heel zacht pitje. Weer verwarmd dan warmtebron uit en nog 10 min. uitgaren
Of anders het papje verwarmen in een apart pannetje
Ah, het is alleen voor het zure dus.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Als je tomatenpuree niet "vertrouwd" dan wat curry of ketchup.. een beetje "zuur" vind ik wel nodig
Trassi.. tja als je het er niet in doet mis je het eigenlijk ook niet.. scheutje oestersaus doe ik ook wel.
Eigenlijk gooi ik er elke keer wat anders door
Als je het heerlijk vindt, waarom meer moeite doen?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik maak altijd hele simpele pindasaus. Pindakaas, sambal, ketjap, ui en knoflook.
Aanlengen met (kokos)melk.
En dat vind ik heerlijk.
Maar als ik zulke extra ingrediënten lees, vraag ik me af of ik wat mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |