Das nog altijd beter dan alleen Wellington.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:31 schreef BlackLining het volgende:
Ik had zin om Beef Wellington te maken maar het ontbreekt wat aan financiële middelen. Bij gebrek aan geld sta ik nu Pork Wellington te maken
Yum!quote:Op woensdag 5 november 2014 17:08 schreef Selestha het volgende:
Lekker Hollandse kost
Hamburgers met uienjus, aardappelpuree, worteltjes & erwtjes
Werkte eigenlijk best goedquote:Op woensdag 5 november 2014 22:30 schreef PluisigNijntje het volgende:
Pannenkoek heeft mij ook al nooit een goed idee geleken, ook omdat ik de associatie van pannenkoek met biefstuk heel vreemd vindParmaham klinkt geweldig, goed idee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ah lekker toch!quote:Op donderdag 6 november 2014 08:07 schreef Gesloten het volgende:
Vanavond boerenkool met een gehaktbal
en een cracker met zalm.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmiddag soep, maïswafels met roombrie en toe een kiwi.
Aaah! Spannend!quote:Op donderdag 6 november 2014 12:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Straks insecten proeven aah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |