ik ben rond half 8 bij jequote:Op donderdag 6 november 2014 17:32 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Boeuf bourguignon met aardappelpuree
Ha, het is weer voor hè?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:53 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vanavond gestoofde rode kool met appeltjes, heel lekker zuurvlees wat ik al eerder heb gemaakt en aardappel puree
Dit was het idee. Maar het werden kippenpoten met friet en appelmoes want geen zin meer om te koken na de lange filmquote:Op donderdag 6 november 2014 11:50 schreef Selestha het volgende:
Vanavond Chicken Supreme
Oftewel kip met witte-wijn saus, champignons en rijst. Daarbij nog wat doperwtjes en wortelen
Is dit voor of na?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:32 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Ik leg altijd peterselie op mijn schijt.quote:
Creatief. Ik altijd madeliefjes.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik leg altijd peterselie op mijn schijt.
Lekker maar had je geen honger? Of 2 bordjes?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:32 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een erg groot bordquote:Op donderdag 6 november 2014 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker maar had je geen honger? Of 2 bordjes?
Jij ookalquote:Op donderdag 6 november 2014 22:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag ook gedaan! Het is tenslotte donderdag!quote:Op donderdag 6 november 2014 22:02 schreef Muck het volgende:
[..]
En, was het lekker? De moeite waard?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Voor het eerst iets gekonfijt: kwartelpootjes in ganzenvet.
wat flauw, niet zo veel aan.quote:
Beschrijf eens? Smaak, textuur? Welke insecten heb je gehad en hoe werden ze geserveerd?quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat flauw, niet zo veel aan.
McLunch nu!Gelijk warm gegeten dus. Vnv denk soep en een pistoletje.
Meelwormen uit de magnetronquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:09 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Beschrijf eens? Smaak, textuur? Welke insecten heb je gehad en hoe werden ze geserveerd?
Jij vindt jezelf echt zo fantastisch, echt vreselijkquote:Op donderdag 6 november 2014 19:45 schreef Iwanius het volgende:
Eerst mijn welbekende lunchbowl met wat fris. vanmiddag. Dit keer mihoen i.c.m. choi sam als groente voor de verandering en opvolgend relaxen buiten op een 'fris'terras (wilde ook geen terrasverwarming aan toen dat gevraagd werd) met wat drank en een paffert. terwijl iedereen verder binnen bleef i.v.m. de vermeende kou.
Kou...mietjes...tis hooguit frisjes vandaag.
Oh, gatver! Maar goed dat de boel niet is ontploft tijdens het opwarmenquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Meelwormen uit de magnetron![]()
Als ik trek krijg vnv dan een bord snert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |