Beter ga je Nirvana draaien!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:26 schreef d4v1d het volgende:
ho shit, ben ik alweer anderhalfuur bezig?
time fliesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:26 schreef d4v1d het volgende:
ik denk een verlening tot 00:00quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:27 schreef Symphonic het volgende:
IK heb een vermoeden wat hierna komt![]()
![]()
Tijd vliegt als je het naar je zin hebtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:26 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Beter ga je Nirvana draaien!
Oh wacht
.... when you're having beer!quote:
quote:
ejjjjjjjjjjjjjquote:
Gitaar ben ik met je eens, en ik ben dol op vage stemmen (vandaar dat weinig mensen mijn muziek waarderen) maar dit, niet mijn ding denk ik maarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die stem is bijzonder, en dit gitaarwerk is gewoon
Prutserquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:08 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik was schuldig.
Opa.B to the rescue. Alweer.
Die zit echt totaal buiten het genrequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:09 schreef Rafeiro het volgende:
Doe Aronchupa - I'm an albatraoz ook maar dan
partyflockquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:09 schreef DrNick het volgende:
Is er eigenlijk een forum met dode topics?
Jep, alleen Mods+ zien die.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:09 schreef DrNick het volgende:
Ik doe niet aan genres.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die zit echt totaal buiten het genre
Dat wordt mn afsluiter dan
technisch verhaal: mijn draai PC gaat via usb naar mijn mengpaneel, daar komen de mic, cd speler enn platenspeler erbij en dan er audio out naar de stream pc waar een losse encoder opstaat. Die speelt al het geluid af, zodat ik ook YT kan draaien enzoquote:
is volgens mij n vrouwquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Verdient die knakker ook weer zijn poen.
Make it a double :'Dquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:11 schreef Symphonic het volgende:
* Symphonic slingert een biertje naar Opa
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Double D?
Die mag je idd ook wel mijn kant op slingeren!![]()
zo is bohemian rhapsody al wel helemaal naar de klote gedraaid,quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer echt, ik draai hem niet te vaak, maar afentoe is het zoooo lekker
Je hebt wel een dode pixel rechtsonderin.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:09 schreef DrNick het volgende:
die kan ik nog steeds prima horenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:15 schreef kawa4 het volgende:
[..]
zo is bohemian rhapsody al wel helemaal naar de klote gedraaid,
zodat ik er nix meer aan vindt
terwijl het toch echt een goed nummer is
Je kan voor een zacht prijsje naar een particulier als je een goed pakket hebtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Hier in huis is er nog een de nodig naar de psych moet, maar fijn als je overgeleverd bent aan de snelheid van de instanties tegenwoordig
Het meot blijkbaar eerst fout gaan allemaal
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Hier in huis is er nog een de nodig naar de psych moet, maar fijn als je overgeleverd bent aan de snelheid van de instanties tegenwoordig
Duurt allemaal idd heel langquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:16 schreef Symphonic het volgende:
dat punt zijn we helaas al een redelijk tijdje voorbij....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je kan voor een zacht prijsje naar een particulier als je een goed pakket hebt
belachelijk lang...quote:
ja nja ik ga denk ik morgen nog niet geholpen wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
belachelijk lang...
en in ons geval helaas te lang...
maar ik hoop serieus dat je er baat bij hebt
Ohjee, is er sprake van opname of zoietsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat punt zijn we helaas al een redelijk tijdje voorbij....
Maar long story waar ik niet al teveel over uit ga wijden...
Kan je vragen of het de schuld van iemand is dat je van hardstyle houdt ipv metal?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja nja ik ga denk ik morgen nog niet geholpen worden
eerst onderzoeken enz
huhquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je vragen of het de schuld van iemand is dat je van hardstyle houdt ipv metal?
* Lt.Surge is onschuldig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:20 schreef kawa4 het volgende:
[..]
was ineens verdwenen,
MH 370 was er nix bij
ook dat zijn we allang voorbij...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja nja ik ga denk ik morgen nog niet geholpen worden
eerst onderzoeken enz
kunnen jullie niet blijven bellen ofzo of er haast achter gezet kan wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook dat zijn we allang voorbij...
Intake gehad voor opname en dan vervolgens twee maanden radiostilte...
Als je er zelf achter staat: blijf er bovenop zitten
ja, met maanden wachtlijst, en dat schiet lekker op met een ontspoorde puberquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ohjee, is er sprake van opname of zoiets?
Oh, een psych probeert toch altijd de schuld van wat dan ook bij iemand neer te leggen? Ouders, partner, whatever, maar het is nooit jouw schuld.quote:
Och hulp die nodig is kan Jan Modaal tegenwoordig toch niet meer betalen, dus je moet of een "sloeber" zijn of poen "te veel" hebben. Dat eigen risico is al snel het besteedbare deel van een maandinkomen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Parkeer haar razende kont in de wachtkamer aldaar en kijk hoe lang het duurt voor je een spoedconsultatie hebt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, met maanden wachtlijst, en dat schiet lekker op met een ontspoorde puber
weet ik nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, een psych probeert toch altijd de schuld van wat dan ook bij iemand neer te leggen? Ouders, partner, whatever, maar het is nooit jouw schuld.
momenteel dagelijks, maar wachtlijst is wachtlijst...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
kunnen jullie niet blijven bellen ofzo of er haast achter gezet kan worden
als je zegt dat iemand suicidaal is krijg je voorrang volgens mijquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
momenteel dagelijks, maar wachtlijst is wachtlijst...
Ik ga ze bij het volgende gesprek ook vriendelijk bedanken
was dat maar waarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
als je zegt dat iemand suicidaal is krijg je voorrang volgens mij
Nou heel simpel, als dit nog een paar dagen zzo doorgaat bel ik 112quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Parkeer haar razende kont in de wachtkamer aldaar en kijk hoe lang het duurt voor je een spoedconsultatie hebt.
wow volgens mij is dat echt zo hoorquote:
ben wel heel benieuwd wat er is enzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou heel simpel, als dit nog een paar dagen zzo doorgaat bel ik 112
en eens kijken welke luiken er dan opeens opengaan....
Ja ze kijken wel naar hoe acuut het gevaar is, en als ze denken dat het 100% absoluut vast staat dat diegene het zou gaan doen, dan willen ze op zich wel ff actie ondernemen, maar ze staan er niet echt om te springen, nee.quote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze kijken wel naar hoe acuut het gevaar is, en als ze denken dat het 100% absoluut vast staat dat diegene het zou gaan doen, dan willen ze op zich wel ff actie ondernemen, maar ze staan er niet echt om te springen, nee.(Ik heb bij een landelijke instantie voor psychische hulp gewerkt.)
Jij begonquote:
Ik ook, mijn verhaal had ook niet veel inhoudquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ff tong80 aan het imiterenDus ff niet meegekregen.
FF pissenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ff tong80 aan het imiterenDus ff niet meegekregen.
Ah!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ook, mijn verhaal had ook niet veel inhoud
helaas heel veel en ik ga er niet openbaar over uitwijden, maar het is bittere ernstquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
ben wel heel benieuwd wat er is enzo
snap ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
helaas heel veel en ik ga er niet openbaar over uitwijden, maar het is bittere ernst
Ga jij nou maar eerst je eigen problemen oplossenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
snap ik
zou je me er een keer over willen dm'en ofzo in het kort
Hey nooit geweten, wat deed je daar danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:26 schreef ToT het volgende:
Ik heb bij een landelijke instantie voor psychische hulp gewerkt
aardige reactie manquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst je eigen problemen oplossen
Ach alleen maar helpdeskmedewerker voor de medewerkers daar, maar ik heb regelmatig met de therapeuten daar bij zitten kletsen. (Uiteindelijk heeft 1 van hen mij ook geadviseerd om naar een bepaalde andere instantie te gaan, aangezien ze volgens de regels geen collega's in behandeling mogen nemen.)quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hey nooit geweten, wat deed je daar dan
Wat zien we?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:33 schreef Lt.Surge het volgende:
http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/
Ik zie vuur?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:33 schreef Lt.Surge het volgende:
http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/
En nu allemaal flitsen? Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:36 schreef Lt.Surge het volgende:
http://www.nasa.gov/missi(...)al.html#.VFAaQfSkXIU
brand wel goed zeg
Area-51 he. Dus geen idee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En nu allemaal flitsen? Wat is er aan de hand?
Ik vond de original zingeres beter, maar deze is ook wel okéquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:38 schreef kawa4 het volgende:
d4v1d bedankt voor het draaien , was een leuke show![]()
ik ga pitten
welterusten allen![]()
Tarja sowiesoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vond de original zingeres beter, maar deze is ook wel oké
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:38 schreef kawa4 het volgende:
d4v1d bedankt voor het draaien , was een leuke show![]()
ik ga pitten
welterusten allen![]()
Meh dit is gewoon een leuke rock-chick. Geen Nightwish-niveau. En ze is er onderhand ook al weer uit geknikkerd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vond de original zingeres beter, maar deze is ook wel oké
Ik heb het eerste album veel geluisterd, met ook Noorse (?) nummersquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh dit is gewoon een leuke rock-chick. Geen Nightwish-niveau. En ze is er onderhand ook al weer uit geknikkerd.
hoewel haar stem in dit nummer dan weer niet misstaat...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh dit is gewoon een leuke rock-chick. Geen Nightwish-niveau. En ze is er onderhand ook al weer uit geknikkerd.
Ik vond de eerste net niet echt lekker vol van geluid, maar sowieso wel mooie nummers!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb het eerste album veel geluisterd, met ook Noorse (?) nummers
thx voor het luisterenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:40 schreef Fogel het volgende:
Ik ben er ook weer vandoor. Bedankt voor de show David
True, true!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoewel haar stem in dit nummer dan weer niet misstaat...
en instrumentaal blijft het
Ja beginperiode van de metal voor mij dus hoge nostalgiefactorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond de eerste net niet echt lekker vol van geluid, maar sowieso wel mooie nummers!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:40 schreef Fogel het volgende:
Ik ben er ook weer vandoor. Bedankt voor de show David
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja beginperiode van de metal voor mij dus hoge nostalgiefactor
valt ook wat voor te zeggenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
True, true!
Ja dit had meer ff een side-project moeten zijn onder een net iets andere naam. Het is zeker best lekker idd, maar het is GEEN Nightwish.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
Deze raket is het :
http://nos.nl/artikel/714(...)lancering-raket.html
Hoe the fuck kan die dat verstoord hebben?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
Deze raket is het :
I don't get it, waardoor ontplofte die raket dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
Deze raket is het :
Zelfde, het is een heel lang nummer!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:45 schreef Symphonic het volgende:
IS dit nou nog hetzelfde nummer, of het volgende inmiddels?
Lang nummer inderdaad..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:45 schreef Symphonic het volgende:
Misschien door een last-minute afbreekprocedure om die zeilboot niet in gevaar te brengen, terwijl sommige dingen niet meer stopgezet konden worden?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
I don't get it, waardoor ontplofte die raket dan?
14 minutenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:45 schreef Symphonic het volgende:
Wat een faalsysteem danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien door een last-minute afbreekprocedure om die zeilboot niet in gevaar te brengen, terwijl sommige dingen niet meer stopgezet konden worden?
Dan heb je niet goed gelezen. Hij heeft voor uitstel gezorgd zodat ie vanavond omhoog ging en nu ging het dus mis. Als het was door gegaan toen hij in dat gebied was was ie er misschien ook niet meer geweest.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe the fuck kan die dat verstoord hebben?
Die is goed in de problemen nu!
Henk, dat was vanmorgen. Daardoor moesten ze de missie verplaatsen naar 24 minuten geledenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien door een last-minute afbreekprocedure om die zeilboot niet in gevaar te brengen, terwijl sommige dingen niet meer stopgezet konden worden?
Die zeilboot was op een andere dag. Vandaag was er geen zeilbootquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het origineel is 13:55.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lang nummer inderdaad..
Dan kun je toch niet die boot de schuld gevenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen. Hij heeft voor uitstel gezorgd zodat ie vanavond omhoog ging en nu ging het dus mis. Als het was door gegaan toen hij in dat gebied was was ie er misschien ook niet meer geweest.
Geen idee. Deze gast heeft voor uitstel gezorgd omdat hij te dicht bij kwam. Puur een veiligheids maatregel die nu heel duidelijk verantwoord blijkt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie doet dat dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan kun je toch niet die boot de schuld geven
Jij begrijpt t.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die zeilboot was op een andere dag. Vandaag was er geen zeilboot
Dat was gister sjappie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
NOS
Oh okee, ik dacht dat het artikel over de oorzaak ging. Het laatste stukje had ik idd nvrij vluchtig gelezen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen. Hij heeft voor uitstel gezorgd zodat ie vanavond omhoog ging en nu ging het dus mis. Als het was door gegaan toen hij in dat gebied was was ie er misschien ook niet meer geweest.
Same herequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh okee, ik dacht dat het artikel over de oorzaak ging. Het laatste stukje had ik idd nvrij vluchtig gelezen.
Hoe kan een oorzaak artikel er al zijn voor dat het gebeurd is?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh okee, ik dacht dat het artikel over de oorzaak ging. Het laatste stukje had ik idd nvrij vluchtig gelezen.
Slaap lekker surgequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Koppijn is killing.
Ik gaat slapen.
Thx d4v1d
En de rest voor de gezelligheid!
Trustequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Koppijn is killing.
Ik gaat slapen.
Thx d4v1d
Moet je maar geen topic reeksen sluiten!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Koppijn is killing.
Ik gaat slapen.
Thx d4v1d
LOLquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
\
[..]
Same here
Oorzaak staat morgen met koeienletters op de televaag, even geduld
Ik ga geen datums enzo lezen bij nieuwsberichten. Raket ontploft, er wordt een oorzaak gegeven voor de verstoring van de lancering, dus om dan elk detail te gaan lezen lijkt op zo'n moment minder relevant.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe kan een oorzaak artikel er al zijn voor dat het gebeurd is?
stuur hem langs de psych..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:54 schreef Symphonic het volgende:
Pffff mijn laptop is ook aan het puberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owjeej, half vast aan het lopen of zo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:54 schreef Symphonic het volgende:
Pffff mijn laptop is ook aan het puberen
gewoon weer als gewoonlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjeej, half vast aan het lopen of zo?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon weer als gewoonlijk
Het enige dat goed is aan dit ding is de batterij
Lijkt me juist in zo een geval erg relevant. Zo zijn nl fabels en theorieën geboren ivm samenzweringen enzo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga geen datums enzo lezen bij nieuwsberichten. Raket ontploft, er wordt een oorzaak gegeven voor de verstoring van de lancering, dus om dan elk detail te gaan lezen lijkt op zo'n moment minder relevant.
thx voor het luisterenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:57 schreef ToT het volgende:
Hee thx voor de tunes weer, d4v1d! Was weer tof!
Ja prima, vergissing is menselijk en in dit geval leek het door de context wel een vrij begrijpelijke vergissing, maar goed okee: ik heb me vergist. Overigens had ik niet de indruk dat het een samenzwering zou zijn of zo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt me juist in zo een geval erg relevant. Zo zijn nl fabels en theorieën geboren ivm samenzweringen enzo.![]()
Goed op de feiten (data en tijdstippen van zo een ongeval en een eerder bericht behoren daartoe) letten in zo een geval zorgt er voor dat je daar door heen kan kijken.
Beter idd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik doe nog een peuk en een biertje en dan ga ik verstandig doen
Nu nogquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter idd.Ik ben helaas nog lang niet moe, dus ga ik zo ff weer een film kijken.
Sorry....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja prima, vergissing is menselijk en in dit geval leek het door de context wel een vrij begrijpelijke vergissing, maar goed okee: ik heb me vergist.
Ik ben ook nog wel ff wakker... te veel koffie gehad op werkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja of misschen een (half) uur er van. Ik zit aan National Treasure te denken.
Enjoy!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:00 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ga maar weer gewoon verder met mn serie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:03 schreef Symphonic het volgende:
Mijn PM box ontploft ook met verzoekjesWait, wut? Verzoekjes voor morgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:03 schreef Symphonic het volgende:
Mijn PM box ontploft ook met verzoekjesJij bent een stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
:')
Gewoon lekker, niet Nederlandstalige Nederlandse bands of zangers/zangeressenquote:
http://www.downforeveryoneorjustme.com/www.facebook.comquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]
It's not just you! http://www.facebook.com looks down from here.
Whehehe!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://www.downforeveryoneorjustme.com/www.facebook.com
GMTA
Dan maar fokquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:07 schreef dekatophetspek het volgende:
Godvoordommen daar gaat mijn sociale leven.....
Gelukkig hebben we FOK! nogquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:07 schreef dekatophetspek het volgende:
Godvoordommen daar gaat mijn sociale leven.....
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:12 schreef dekatophetspek het volgende:
Net ook nog 105 minuten van mijn leven verpest aan een kudtfilm. Left Behind met Nicholas Cage! Wat een enorme boutfilm met een gristelijke ondertoon. Nivootje Battlefield Earth!
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:12 schreef dekatophetspek het volgende:
Net ook nog 105 minuten van mijn leven verpest aan een kudtfilm. Left Behind met Nicholas Cage! Wat een enorme boutfilm met een gristelijke ondertoon. Nivootje Battlefield Earth!
Hij heeft genoeg goeie films gemaakt...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]Wat verwacht je dan ook anders van Cage?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]Wat verwacht je dan ook anders van Cage?
Meh, ik vind 'm niks. Een aantal films zijn wel tof ondanks dat hij er in speelt, ja!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:16 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg goeie films gemaakt...
Die wapenhandel filmdie we zagenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ik vind 'm niks. Een aantal films zijn wel tof ondanks dat hij er in speelt, ja!
Man of warquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die wapenhandel filmdie we zagen
Weet de naam ff niet meer..
Lord of war of zo.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die wapenhandel filmdie we zagen
Weet de naam ff niet meer..
Ja die bedoel ik...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Lord of war of zo.
Ja die had idd wel wat ja; met die kon ik een beetje los laten dat we naar Cage zaten te kijken.Verrek ja, die hebben we samen gekeken he?
Ja die scene met die deal voor die diamanten, en met zijn broer enzo, vond ik wel weer WTF!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:19 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik...
Lord of War.
Yep.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Lord of war of zo.
Ja die had idd wel wat ja; met die kon ik een beetje los laten dat we naar Cage zaten te kijken.Verrek ja, die hebben we samen gekeken he?
Kweenie, ik vind hem zo nietszeggend en over the top tegelijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Yep.
En ik vind Cage wel goed hoor
Christopher Walken!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:25 schreef dekatophetspek het volgende:
James Woods, Christopher Walken, Clint Eastwood. Dat zijn voor mij de bazen van Hollywood....
Vond m ook geweldig in True Romance...quote:
Dagquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
$)@(*@) verwarming. Maar snel slapen.
Slaapzequote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik had ooit de show: van Clapton naar Oosterhuis...
ik heb een nieuwe gevonden
Ga ik uitwerken
en dan ga ik beginnen met de band Yes
maar dar gaat wel weer een uurtje of 20 voorbereiding inzitte, dus dat gaat nog even durenquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar dar gaat wel weer een uurtje of 20 voorbereiding inzitte, dus dat gaat nog even duren
In het eerste geval scope uitbreiden en in het tweede geval inperkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]De tering hey!
Ja ik zit er over te denken om ook weer eens een special te gaan maken.
Die Foute show was wel geinig om bij elkaar te zoeken, maar ik moet weer eens wat anders verzinnen.
Vaak ideeën zat, maar OF het is weer te beperkt, OF weer veel te algemeen.
Joh!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In het eerste geval scope uitbreiden en in het tweede geval inperken
hoe het gekomen is: ik wilde een show maken: muzikanten, die naast een zeer succesvolle band ook een succesvolle solocarriere hadden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]De tering hey!
Ja ik zit er over te denken om ook weer eens een special te gaan maken.
Die Foute show was wel geinig om bij elkaar te zoeken, maar ik moet weer eens wat anders verzinnen.
Vaak ideeën zat, maar OF het is weer te beperkt, OF weer veel te algemeen.
Ik moet gaan slapen, maar vandaag ziekenhuisdagje gehad (normale APK tests en zo), maar daarnaast gedoe met een tegenzittende upgrade op het werkquote:
Gedoe is nooit tofquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet gaan slapen, maar vandaag ziekenhuisdagje gehad (normale APK tests en zo), maar daarnaast gedoe met een tegenzittende upgrade op het werk
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoe het gekomen is: ik wilde een show maken: muzikanten, die naast een zeer succesvolle band ook een succesvolle solocarriere hadden.
Ik begon met de Yardbirds met Clapton, maar al snel zag ik verbanden en ging het zo verder...
was ook een uur of 18 a 20 werk, maar zo gaaf, omdat er een wereld open gaat en opeens een heleboel duidelijk wordt
En dat ga ik dus nog een keer doen, maar dan weer volkomen anders ....
En in dit geval is Anders(on) het sleutelwoord voor de start
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet gaan slapen, maar vandaag ziekenhuisdagje gehad (normale APK tests en zo), maar daarnaast gedoe met een tegenzittende upgrade op het werk
Ik zit nog te twijfelen of ik morgen mijn normale halve dag neem, of dat ik die omruil met vrijdag. Vrijdag weer naar ziekenhuis voor uitslag. Ik mag max 1 uur betaald verlof nemen daarvoor. Ik denk dat ik morgen maar gewoon 7 uur ga werken, dus moet echt over 8 minuten in mijn bed liggen.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen of ik morgen mijn normale halve dag neem, of dat ik die omruil met vrijdag. Vrijdag weer naar ziekenhuis voor uitslag. Ik mag max 1 uur betaald verlof nemen daarvoor. Ik denk dat ik morgen maar gewoon 7 uur ga werken, dus moet echt over 8 minuten in mijn bed liggen.
Ik wil eigenlijk wel graag morgen gewoon mijn halve dag vrijquote:
Nee, ik een bazentopic gemaakt omdat ik 50k posts had..quote:
Pfff vervelend dat je het allemaal zo moet uit"dokteren" wat allemaal het beste is.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel graag morgen gewoon mijn halve dag vrij
Door de tegenzittende upgrade valt het sinds vorige week al niet mee.
Ik neem gewoon morgen mijn halve dag
Als ik vrijdag om 8 uur begin past het bezoek aan de internist nog in het betaalde doktersuurtje
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, ik een bazentopic gemaakt omdat ik 50k posts had..
.. dacht ik.. Ik keek scheef en miste er nog 40![]()
ONZ / ik heb 50.000 posts. Tijd voor tieten
[..]
ik sta al in de top500quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Tegen de tijd dat je in de Tong80 lijst komt is de postcount over het algemeen niet zo belangrijk meer
quote:
dat zijn lastige keuzesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel graag morgen gewoon mijn halve dag vrij
Door de tegenzittende upgrade valt het sinds vorige week al niet mee.
Ik neem gewoon morgen mijn halve dag
Als ik vrijdag om 8 uur begin past het bezoek aan de internist nog in het betaalde doktersuurtje
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zijn lastige keuzes
Pas goed op jezelf
I know.....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik moet wel hè, UWV en zo waar ik niet verder mee in aanraking wil komen:(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |